Etsi
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
Avaa haku
0
0
Muistilista
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Brändituotteet ja vastuullisuus

 

Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.

Aineettomat henkilöstö- ja liikelahjat

Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta.  Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.

Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.

Brändituotteiden tavoitteet

Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:

brändiuskollisuuden rakentaminen
sidosryhmien sitoutuminen
brändin tunnettuuden parantaminen
– yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
– brändimielikuvan vahvistaminen
jne.

Kaikki organisaatiot haluavat jatkuvasti parantaa ja vahvistaa näitä, myös sellaiset tunnetusti vastuulliset toimijat kuten WWF ja Amnesty, mutta myös sellaiset yritykset joiden palvelut ovat digitaalisia, kuten esim Adobe tai jopa ”pilvessä” kuten SpaceX.

Brändituotteiden avulla on mahdollista tuoda organisaatio (sen visuaalisen brändin avulla) osaksi sidosryhmien arkea ja näin saavuttaa näitä tavoitteita. Aineeton lahja on hieno lahja kun halutaan antaa vastaanottajaa ilahduttava lahja, mutta kun halutaan ratkaista markkinoinnin haasteita tarvitaan muita ratkaisuja.

Vastuulliset ja ekologiset brändituotteet saat Talencolta

Jos haluat vaihtaa ajatuksia siitä kuinka yhdistää vastuullisuus ja markkinoinnin haasteet, ota yhteyttä. Mietitään vaikka siitä kuinka kuinka voimme yhdessä edistää vastuullisuutta ympäristöystävällisemmillä tuotevalinnoilla tai vähentämällä hävikkiä ja turhaa matkustamista hyödyntämällä myTalenco palvelualustaa.

Kysy meiltä ekologisista brändituotteista ja muista liikelahjoista, tai lue lisää:

Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
rPET: Kestävä vaihtoehto muovien maailmassa

Lisätietoa Talencon palveluista

Näin Talenco palvelee liikelahja-asiakkaita
Liikelahjojen ja brändituotteiden varastointi
Helpompi etsiä tuotteita Talencon tarjonnasta
Näin hyödynnät tuotteiden etähallintaa, TOP-5 vinkit

Brändäystietoutta

Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?

Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista

Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta – korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan


Julkaistu kategoriassa Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit, Vastuullisuus, kirjoittanut Jan von Heiroth 27.9.2021



väliviiva