Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Lasi lounasrasia korkkikannella...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasi lounasrasia korkkikannella CANOA, läpinäkyvä
Tuote# MO2255-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkeasta borosilikaattilasista valmistettu lounasrasia korkkikannella ja silikoninauhalla. Tilavuus: 830 ml.<br>Dimensi...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 4902 kpl
2.
Tonttulakki BONO, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Tonttulakki BONO, punainen
Tuote# CX1015-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tonttulakki.<br>Dimensions : 42X30 CM
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 118687 kpl
3.
Joulukoristesetti HELSINBORG, m...
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoristesetti HELSINBORG, monivärinen
Tuote# CX1349-99_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 kpl joulukoristesetti, pakattuna kartonkiseen laatikkoon läpinäkyvällä kannella.<br>Dimensions : 20X5X1CM
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 175 kpl
4.
Set of 6 felt tree hangers ROUG...
Arvio: 0.00 €/kpl
Set of 6 felt tree hangers ROUGE, punainen
Tuote# CX1335-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 red felt tree hangers in 6 different designs: tree, snowflake, bell, boot, poinsettia and reindeer.<br>Dimensio...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 33894 kpl
5.
Muki lusikalla CLAUS, monivärinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki lusikalla CLAUS, monivärinen
Tuote# CX1304-99_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki 250ml lusikalla, edessä joulupukki koristelu. Tampo painatus ei ole konepesun kestävä, keraaminen siirto...
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 107 kpl
6.
Yölamppu tähti LUMISTAR, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Yölamppu tähti LUMISTAR, valkoinen
Tuote# CX1361-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC- led yölamppu tähden muodossa. Lampussa monta erillistä tunnelmavaloa valkoinen, sininen, violetti, punainen, keltai...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Yölamppu kuusi LUMITREE, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Yölamppu kuusi LUMITREE, valkoinen
Tuote# CX1362-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC- led yölamppu kuusen muodossa. Lampussa monta erillistä tunnelmavaloa valkoinen, sininen, violetti, punainen, keltai...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Tuikkuteline STARIO, matta-hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
Tuikkuteline STARIO, matta-hopea
Tuote# CX1370-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähdenmuotoinen tuikkuteline, pakattuna hopeaan lahjapakkaukseen. Tuikkukynttilä sisältyy toimitukseen.<br>Dimensions : ...
Väri: matta-hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Tähti joulukoriste WOOSTAR, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Tähti joulukoriste WOOSTAR, puu
Tuote# CX1373-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen tähden muotoinen joulukuusen koriste, punaisella narulla.<br>Dimensions : 9.5X10X0.5CM
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 7698 kpl
10.
Liuskekivi koriste kuusi SLATET...
Arvio: 0.00 €/kpl
Liuskekivi koriste kuusi SLATETREE, musta
Tuote# CX1433-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuusen muotoinen liuskekivi kuusenkoriste nauhalla.<br>Dimensions : 10X8.5X0.4CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Liuskekivi koriste tähti SLATES...
Arvio: 0.00 €/kpl
Liuskekivi koriste tähti SLATESTAR, musta
Tuote# CX1434-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähden muotoinen liuskekivi kuusenkoriste nauhalla.<br>Dimensions : 9.5X9.5X0.4CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Teesiivilä STARFILTER, matta-ho...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teesiivilä STARFILTER, matta-hopea
Tuote# CX1435-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähden muotoinen teesiivilä, valmistettu ruostumattomasta teräksestä.<br>Dimensions : 5X6X1CM
Väri: matta-hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Joulupallo SNOWY, monivärinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulupallo SNOWY, monivärinen
Tuote# CX1437-99_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Joulupallo helmimäisellä viimeistelyllä ja nauhalla. Pakattuna lahjalaatikkoon.<br>Dimensions : 7X7X6,5 CM
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 504 kpl
14.
Keraaminen lahjamuki UNIQUE, mo...
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen lahjamuki UNIQUE, monivärinen
Tuote# CX1443-99_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen lahjasetti, sisältää keraamisen mukin, teesiivilän ja mini lautasen. Pakattuna kartonkiseen pakkaukseen.<br>D...
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 12 kpl
15.
Joulupallo kaiutin JINGLE BALL,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulupallo kaiutin JINGLE BALL, punainen
Tuote# CX1449-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5.0 ABS joulupallo kaiutin, sisältää ladattavan 300 mAh litium akun ja UBS latausjohdon. Lähtövirta 3W 4 Ohm, toistoetäi...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Teesetti SONDRIO TEA, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
Teesetti SONDRIO TEA, harmaa
Tuote# CX1451-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluinen teesetti, sisältää jouluisen 260 ml teekupin ja 400 ml -kannun. Pakattuna kartonkiseen lahjapakkaukseen.<br>Di...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 294 kpl
17.
Tähtivalot MILKY WAY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Tähtivalot MILKY WAY, puu
Tuote# CX1462-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valonauha 20 tähden muotoisella puisella LED valolla, pakattuna kartonkiseen pakkaukseen. 2 AA patteria ei sisälly toimi...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 6088 kpl
18.
Joulukoriste PONIA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste PONIA, puu
Tuote# CX1463-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MDF valmistettu joulukoriste talo, sisällä valo ja talon katossa ripustuskoukku. 3 AG12 patteria sisältyy toimitukseen.<...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 711 kpl
19.
Kuusenkoriste BALY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuusenkoriste BALY, puu
Tuote# CX1473-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen MDF ympyrän muotoinen kuusenkoriste juuttilankaripustimella. Luonnollisen materiaalin (MDF) vuoksi, tuotteiden vä...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Joulukoriste BUNO, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste BUNO, hopea
Tuote# CX1472-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu ympyrän muotoinen koriste, nauhalla. Pakattuna lahjakuoreen, helppo lähettää pos...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Kuusenkoriste NEUY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuusenkoriste NEUY, puu
Tuote# CX1474-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen MDF lumihiutaleen muotoinen kuusenkoriste juuttilankaripustimella. Luonnollisen materiaalin (MDF) vuoksi, tuottei...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Kuusenkoriste ARBY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuusenkoriste ARBY, puu
Tuote# CX1475-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen MDF kuusen muotoinen kuusenkoriste juuttilankaripustimella. Luonnollisen materiaalin (MDF) vuoksi, tuotteiden vär...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
23.
Kuusenkoriste ESTY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuusenkoriste ESTY, puu
Tuote# CX1476-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen MDF tähden muotoinen kuusenkoriste juuttilankaripustimella. Luonnollisen materiaalin (MDF) vuoksi, tuotteiden vär...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1799 kpl
24.
Bambu juustolautanen TREECHESSE...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu juustolautanen TREECHESSE, puu
Tuote# CX1477-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Joulukuusen muotoinen juustolautanen bambusta, sisältää juustoveitsen ruostumattomasta teräksestä. Luonnollisen materiaa...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Kynttilänalunen ja kynttilä LOT...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kynttilänalunen ja kynttilä LOTUS, puu
Tuote# CX1481-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähden muotoinen puinen kynttilänalunen ja vaniljan tuoksuinen kynttilä. Arvioitu palamisaika 12 tuntia. Luonnollisen ma...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 27 kpl
26.
Soittorasia BOXMAS, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Soittorasia BOXMAS, puu
Tuote# CX1478-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen manuaalinen soittorasia, soittaa klassisen Merry Christmas kappaleen. Luonnollisen materiaalin vuoksi, tuotteiden...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 42 kpl
27.
RPET felt Christmas dwarf DWARF...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET felt Christmas dwarf DWARF, punainen
Tuote# CX1482-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Felt Christmas decorative dwarf with cotton filling.<br>Dimensions : 20,5X10X30,5CM
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 426 kpl
28.
Piparimuottisetti CUQUI SET, ma...
Arvio: 0.00 €/kpl
Piparimuottisetti CUQUI SET, matta-hopea
Tuote# CX1483-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu piparimuottisetti juuttiripustimilla.<br>Dimensions : 10X6,7X2,3CM
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 48 kpl
29.
Lahjapaperipussi keskikokoinen ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lahjapaperipussi keskikokoinen BAO MEDIUM, beige
Tuote# CX1519-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
90 gr/m² jouluinen keskikokoinen lahjapaperipussi (50% kierrätettyä materiaalia) Valmistusmaa EU.<br>Dimensions : 25X11X...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
30.
Jouluesiliina CARA, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Jouluesiliina CARA, punainen
Tuote# CX1496-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
200 gr/m² puuvillatwillistä valmistettu jouluinen esiliina.<br>Dimensions : 65X90CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Joulukoriste YASUM, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste YASUM, puu
Tuote# CX1486-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu joulukoriste juuttiköydellä. Sublimaatiopainatus ei tue valkoisen värin painatusta.<br>Dimensions ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
32.
Joulukoristeet CHRISET, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoristeet CHRISET, puu
Tuote# CX1495-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6 kpl pyökkipuisia joulukoristeita juuttinarulla, pakattuna voimapaperi pakkaukseen.<br>Dimensions : 7,6 X 8,5CM
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Kynttilä FOREST, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
Kynttilä FOREST, vihreä
Tuote# CX1508-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasinen kynttilänjalka (120 gr), metsäasetelmalla. Pakattuna pahvipakkaukseen juuttinarulla ja voimapaperi pakettikortil...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 75 kpl
34.
Joulukoriste TREESEED, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste TREESEED, valkoinen
Tuote# CX1517-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä villikukkasekoitus siemenpaperi joulukoristeena juuttikäydellä. Istuta paperi käytön jälkeen ja kasvata oma villi...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
LED-keijuvalosarja FAIRY, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
LED-keijuvalosarja FAIRY, puu
Tuote# MO6611-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
50 LED-keijuvaloa lämpimällä keltaisella valolla, puukelassa. 3 AA patteria ei sisälly toimitukseen.<br>Dimensions : Ø3,...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 13454 kpl
36.
Muki SIAN, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki SIAN, läpinäkyvä
Tuote# CX1524-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen 220 ml borosilikaattimuki kuusikuvioinnilla ja bambukannella.<br>Dimensions : 11X10,7X11 CM
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Joululasit NOEL, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joululasit NOEL, valkoinen
Tuote# CX1501-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 jouluaiheista 330 ml juomalasia, kultaisella reunuksella. Pakattuna lahjapakkaukseen.<br>Dimensions : 17X11X8,7 CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2029 kpl
38.
Joulukoriste BAUSEED, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste BAUSEED, valkoinen
Tuote# CX1515-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä villikukkasekoitus siemenpaperi joulukoristeena juuttikäydellä. Istuta paperi käytön jälkeen ja kasvata oma villi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 132 kpl
39.
Joulukoriste kuusi KIVA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste kuusi KIVA, puu
Tuote# CX1488-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu joulukoriste juuttiköydellä. Sublimaatiopainatus ei tue valkoisen värin painatusta.<br>Dimensions ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 2334 kpl
40.
Lahjapaperipussi iso BAO LARGE,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lahjapaperipussi iso BAO LARGE, beige
Tuote# CX1520-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
90 gr/m² jouluinen suuri lahjapaperipussi (50% kierrätettyä materiaalia) Valmistusmaa EU.<br>Dimensions : 32X12X40 CM
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Joululeimat STAMPIE, beige
Arvio: 0.00 €/kpl
Joululeimat STAMPIE, beige
Tuote# CX1512-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 puusta valmistettua jouluista leimaa ja monivärinen mustealusta, pakattuna puuvillapussiin.<br>Dimensions : 14.7X20.5C...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
42.
Joulukoriste STARSEED, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste STARSEED, valkoinen
Tuote# CX1516-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä villikukkasekoitus siemenpaperi joulukoristeena juuttikäydellä. Istuta paperi käytön jälkeen ja kasvata oma villi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 507 kpl
43.
Joulukoriste BAUBLI, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste BAUBLI, läpinäkyvä
Tuote# CX1514-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasinen joulupallo juuttinarulla ja 8 lämpimällä LED-valolla. 2 AA patteria ei sisälly toimitukseen.<br>Dimensions : Ø8 ...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 37 kpl
44.
Piparisetti SWEET SET, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Piparisetti SWEET SET, punainen
Tuote# CX1490-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluinen piparisetti, sisältää jouluaiheisen lastan ja ruostumattomasta teräksestä valmistetun piparimuotin.<br>Dimensi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2869 kpl
45.
Kaulin STAMPA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaulin STAMPA, puu
Tuote# CX1491-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen kaulin jouluaiheisella kuvioinnilla.<br>Dimensions : Ø4X42CM
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 2518 kpl
46.
Joulupukki muki SANTA, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulupukki muki SANTA, punainen
Tuote# CX1492-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen 370 ml muki, joulupukki kuvioinnilla ja kannella.<br>Dimensions : Ø8,5X11,5 CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Lahjapaperipussi pieni BAO SMAL...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lahjapaperipussi pieni BAO SMALL, beige
Tuote# CX1518-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
90 gr/m² jouluinen pieni lahjapaperipussi (50% kierrätettyä materiaalia) Valmistusmaa EU.<br>Dimensions : 18X8X21 CM
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Joulukoriste tähti KAZARI, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste tähti KAZARI, puu
Tuote# CX1487-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu joulukoriste juuttiköydellä. Sublimaatiopainatus ei tue valkoisen värin painatusta.<br>Dimensions ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 2304 kpl
49.
Pupu pehmo huppari päässään BUN...
Arvio: 0.00 €/kpl
Pupu pehmo huppari päässään BUNNY, valkoinen
Tuote# MO2121-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pupu pehmopusero päällään hupullinen villapaita. Ihanteellinen sublimaatiopainatusta varten.<br>Dimensions : 14X10X12CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
50.
Puhelimenpidike AMESTE, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Puhelimenpidike AMESTE, musta
Tuote# MO2120-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteristä valmistettu kaulanauha, jossa on puhelimen pidike ja turvalukko. 2 cm.<br>Dimensions : 2X55CM
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 30037 kpl
51.
Aurinkoenergialla toimiva LED-v...
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkoenergialla toimiva LED-valo MOTI, musta
Tuote# MO2151-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
20 LED-aurinkovaloa PP:stä, jossa on liike- ja yöanturit. PIR (passiivinen infrapuna-anturi) liiketunnistin. CDS-yöantur...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3899 kpl
52.
Langaton laturi, lamppukaiutin ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi, lamppukaiutin SPOT, valkoinen
Tuote# MO2124-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15W langattomasti latautuva toimistovalaisin, jossa on 5.1 langaton kaiutin. Siinä on säädettävä valon voimakkuus, jossa...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1133 kpl
53.
Bambusta valmistettu 4 portin U...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambusta valmistettu 4 portin U HUBSTAND, puu
Tuote# MO2144-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 portin USB-C/A-keskitin bambukotelossa. 2 x Type-C ja 2 x Type-A. Lähtö: 2 x Type-A ja 2 x Type-C. Tulo: 2-in-1 Type-C...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1406 kpl
54.
Bambusta valmistettu 3 portin U...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambusta valmistettu 3 portin USB- HUBBAM, puu
Tuote# MO2143-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3-porttinen USB-C/A-keskitin bambukotelossa. 1 x Type-C ja 2 x Type-A. Lähtö: 2 x Type-A ja 1 x Type-C. Tulo: 2-in-1 Typ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4145 kpl
55.
Joulukoriste SILUETA, puu
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukoriste SILUETA, puu
Tuote# CX1510-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vanerista valmistettu siluettijoulukuusi, 10 erilaisella koristeella. Itse koottava.<br>Dimensions : 16X16X19,8 CM
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Tarjoilualusta VIRAM, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Tarjoilualusta VIRAM, valkoinen
Tuote# CX1502-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puun muotoinen bambusta valmistettu tarjoilulautanen, kolmella erillisellä keraamisella tarjoiluastialla.<br>Dimensions ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Muki SION, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki SION, läpinäkyvä
Tuote# CX1523-22_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen 220 ml borosilikaattimuki tähtikuvioinnilla ja bambukannella.<br>Dimensions : 11X10,7X11 CM
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 16 kpl
58.
Joulukuusi AVETO, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulukuusi AVETO, vihreä
Tuote# CX1511-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini tekojoulukuusi 20 LED- lämpimänkeltaisella valolla juuttikangasjalustalla. Mukana puinen lahjalappu ja 2 AA paristo...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1155 kpl
59.
DIY joulukuusi TREE AND PAINT, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
DIY joulukuusi TREE AND PAINT, puu
Tuote# CX1493-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
DIY puinen siluettijoulukuusi 6 vesivärillä ja siveltimellä, itse koottava.<br>Dimensions : 29.7X24.8CM
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Kierrätetty PU langaton kaiutin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty PU langaton kaiutin GAMA, musta
Tuote# MO2173-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton 5.0-kaiutin, jonka kotelo on ABS- ja PU-materiaalia, joka on 58 % kierrätettyä (40 % kierrätettyä polyesteriä j...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut