Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9302.001.L_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
2.
hi!dea LEA. Kuulakärkikynä alumiinia, ...
Arvio: 1.81 €/kpl
hi!dea LEA. Kuulakärkikynä alumiinia, kultainen-satiini
Tuote# 81125-137_TP3811.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mattapintainen ja kuulakärkikynä alumiinista. Sininen muste. ø10 x 137 mmProperties : Sininen musteAlumiiniCertificates ...
Väri: kultainen-satiini
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Penaali Pencil Case Reiton, luo...
Arvio: 3.16 €/kpl
Penaali Pencil Case Reiton, luonnollinen
Tuote# 16943013000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line case in combination of natural cork and crude cotton. With zip closure and matching cotton handle. Individua...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 16497 kpl
4.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 3.60 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1925S.100_11027_TP6363.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed clic-clac tin with approx. 50 gram shaped mintsShelf life : 36 months.Filling : Shape mints nut
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Pullokassi Varien wine gift bag...
Arvio: 0.52 €/kpl
Pullokassi Varien wine gift bag, bordeaux
Tuote# AP741772-08_TP4190.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven gift bag for wine bottle, 80 g/m².
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 7665 kpl
6.
Grillitarvikkeet Barbecue Set L...
Arvio: 24.69 €/kpl
Grillitarvikkeet Barbecue Set Lenvit
Tuote# 11111000000_TP63524.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set de barbacoa de línea nature y 3 accesorios fabricados en metal con mango de bambú. Incluye paleta con abridor, trinc...
Varastosaldo: Vähintään 3704 kpl
7.
Prixton 15,6" Netbook Pro 4/128 Gt
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton 15,6" Netbook Pro 4/128 Gt
Tuote# 1PA12790_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Netbook Pro -kannettavassa tietokoneessa on Office on the web -toiminto, jonka kautta voit käyttää Wordia, Exceliä, Powe...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 385 kpl
8.
Tiivis kassi Kinser dry bag, va...
Arvio: 4.84 €/kpl
Tiivis kassi Kinser dry bag, valkoinen
Tuote# AP741835-01_TP4194.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof, ripstop dry bag with plastic buckle and carabiner.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
9.
Sumutin Vaporizer Jandres, valk...
Arvio: 0.83 €/kpl
Sumutin Vaporizer Jandres, valkoinen, punainen
Tuote# 14273125000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original vaporizer for citrus fruits. Pressing the punctured base on the citrus fruit gives access to its inside and pre...
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 33071 kpl
10.
Uma Kuulakynä BEECH, puu
Arvio: 4.35 €/kpl
Uma Kuulakynä BEECH, puu
Tuote# 5-5800_08-W001_TP3624.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden retractable ballpoint pen with wooden push-button, metal clip and metal tip chrome plated. Barrel and push-button...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Asiakirjakassi Document Bag Cel...
Arvio: 7.15 €/kpl
Asiakirjakassi Document Bag Celmar, sininen
Tuote# 15582019000_TP6357.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Document bag with adjustable buckle closure flap in 600D polyester. Bicolor design in vivid tones, with headphone outlet...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, ...
Arvio: 12.40 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, keltainen
Tuote# 16105005000_TP63512.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in XL size -130cm diameter- with windproof mechanism-. Automatic opening, in resistant polyester and wi...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 6016 kpl
13.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSSDFU3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, harmaa
Tuote# T9200.013.M_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
15.
hi!dea ROBERTS. Lääkerasia, vaaleansin...
Arvio: 1.12 €/kpl
hi!dea ROBERTS. Lääkerasia, vaaleansininen
Tuote# 94306-124_TP3811.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lääkerasia 4 kannellisella osiolla, saatavilla useissa väreissä. 60 x 60 x 18 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, BP...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 30489 kpl
16.
Kirjasin Kaffol notebook, valko...
Arvio: 4.75 €/kpl
Kirjasin Kaffol notebook, valkoinen, punainen
Tuote# AP781782-05_TP4194.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Paper covered notebook with 100 blank sheets and coloured rubber strap and matching colour side, A5.
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 7230 kpl
17.
hi!dea CORVINA. CARIOCA® -kuulakärkiky...
Arvio: 0.77 €/kpl
hi!dea CORVINA. CARIOCA® -kuulakärkikynä, oranssi
Tuote# 91216-128_TP3810.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
CARIOCA® kuulakärkikynä, jossa on korkki ja klipsi, saatavilla useissa eri väreissä. Sininen muste. Valmistettu Euroopas...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 55020 kpl
18.
Elevate Baikal GRS RPET -laukku kannett...
Arvio: 29.37 €/kpl
Elevate Baikal GRS RPET -laukku kannettavalle, 15" 12L, musta
Tuote# 12054590_TP00129.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä, GRS-sertifioitu RPET-laukku kannettavalle, joka on valmistettu 60-prosenttisesti kierrätysmateriaaleista. Suuri...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1375 kpl
19.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, oranssi-auringonlasku
Tuote# T9400.012.XXXL_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
20.
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR, sininen
Tuote# S03815-BL_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONDOR, Unisex hupullinen huppari, 80 % puuvillaa - 20 % kierrätettyä polyesteriä Grs sertifioitu. Harjattu fleece...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
21.
Pakastin Cool Bag Gunnur, tumma...
Arvio: 13.15 €/kpl
Pakastin Cool Bag Gunnur, tummansininen
Tuote# 11733006000_TP63513.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cooler bag made of resistant 600D RPET. Includes 2 independent compartments, with zip closure and metal handles. PEVA is...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 7931 kpl
22.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 33.01 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, laventeli
Tuote# T9500.011.XXL_TP30933.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Väri: laventeli
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
23.
Muunneltava kauluri Ponkar neck...
Arvio: 5.80 €/kpl
Muunneltava kauluri Ponkar neck warmer and hat, punainen
Tuote# AP721012-05_TP4195.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose neck warmer and hat. Polyester and spandex (280 g/m²) with colar fleece lining.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Kuulakynä Pen Bizol, musta
Arvio: 0.96 €/kpl
Kuulakynä Pen Bizol, musta
Tuote# 15977002000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold aluminum ball pen with push-up mechanism in a wide range of bright colors. Accessories in shiny silver color and or...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Matkapuhelimen suojus Armband T...
Arvio: 1.91 €/kpl
Matkapuhelimen suojus Armband Tracxu, keltainen
Tuote# 14149005000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable sports bracelet in soft shell, with adjustable velcro closure and PVC window with tactile function.Soft Shel...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 2985 kpl
26.
Korkinavaaja Milter bottle open...
Arvio: 0.67 €/kpl
Korkinavaaja Milter bottle opener, vihreä
Tuote# AP781666-07_TP4190.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium bottle opener with keyring.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2652 kpl
27.
Puuvillainen rantapussi 220 gr/...
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillainen rantapussi 220 gr/m² HEAVEN STRIPE, valkoinen
Tuote# MO2126-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raidallinen ranta- tai ostoskassi puuvillaa, jossa on narukahva. 220 gr/m².<br>Dimensions : 55X15X39CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3336 kpl
28.
M&M'S Suklaa, läpinäkyvä
Arvio: 6.27 €/kpl
M&M'S Suklaa, läpinäkyvä
Tuote# 1707.102_TP6366.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent tube with full colour sticker, filled with approx. 43 g printed M&M in 3 coloursDiscover our personalized M&...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Ostoskassi Turkal cotton shoppi...
Arvio: 5.53 €/kpl
Ostoskassi Turkal cotton shopping bag, kalkinvihreä
Tuote# AP721145-71_TP4195.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 140 g/m².
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 456 kpl
30.
Baseline® Plus grip 500 ml läpp...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus grip 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, keltainen
Tuote# 21007221_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 500 ml. Sekoita värejä...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
31.
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetys...
Arvio: 23.02 €/kpl
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, punainen
Tuote# T9200.029.XXL_TP30923.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-regular pikeepaita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% kierrätysmateriaalia ja 50% orgaanista materi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1345 kpl
32.
Juomapullo Pigot sport bottle, ...
Arvio: 15.05 €/kpl
Juomapullo Pigot sport bottle, valkoinen
Tuote# AP722504-01_TP41915.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel sport bottle, 800 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 291 kpl
33.
hi!dea LIVE. Matkamuki 420 ml, kuninka...
Arvio: 5.50 €/kpl
hi!dea LIVE. Matkamuki 420 ml, kuninkaallinen
Tuote# 94607-114_TP3815.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Matkamuki kannella. PP. Tilavuus 420 ml. Toimitetaan rasiassa.ø80 x 170 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Soveltuu...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
RPET polyesteriranneke FIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET polyesteriranneke FIESTA
Tuote# MO6706-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tapahtumaranneke 300D RPET polyesteristä,. Rannekkeessa on bamburengassuljenta. Rannekkeen koko 34 cm ja leveys 1,5 cm.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 25145 kpl
35.
Nash-kuulakärkikynä, värillinen...
Arvio: 0.60 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, värillinen runko ja varsi, vihreä
Tuote# 10707808_TP0010.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on click-toiminto. Pehmeä ote.ABS MuoviDigitaalinen painatus - koko rungon pituus - 60 x 8 mm - ma...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 41746 kpl
36.
Kuulakynä Pen Skipper, keltainen
Arvio: 0.35 €/kpl
Kuulakynä Pen Skipper, keltainen
Tuote# 21126005000_TP6350.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Kaulanauha, kaksikerroksinen, s...
Arvio: 6.99 €/kpl
Kaulanauha, kaksikerroksinen, sublimaatiopainatuksella
Tuote# 27.3_TP4236.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulanauha jossa on kaksinkertainen kangas jonka toisella puolella on värisublimointipainatus. Koko: leveydet vaihteleva...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Lippalakki Sportkid baseball ca...
Arvio: 2.78 €/kpl
Lippalakki Sportkid baseball cap for kids, keltainen
Tuote# AP731937-02_TP4192.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% cotton 5 panels baseball cap for kids, adjustable with velcro band.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 19 kpl
39.
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190Tauto-...
Arvio: 21.67 €/kpl
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190Tauto-open sateenvarjo, hopea
Tuote# P850.672_TP30921.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämä Impact sateenvarjo on valmistettu 190T RPET pongee-materiaalista, ja v...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 2238 kpl
40.
Urheilupyyhe Risel RPET towel, ...
Arvio: 22.75 €/kpl
Urheilupyyhe Risel RPET towel, musta
Tuote# AP722134-10_TP41922.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large size, microfibre towel in RPET polyester. 310 g/m².
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 29 kpl
41.
Fitness-välineet Mat Misbiz, si...
Arvio: 0.89 €/kpl
Fitness-välineet Mat Misbiz, sininen
Tuote# 15127019000_TP6350.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical PE mat in bright tones, designed for sports and leisure activities where it is necessary to change footwear in...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
huulirasva, ruusu
Arvio: 0.00 €/kpl
huulirasva, ruusu
Tuote# AP732263-04_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 289 kpl
43.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.12 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Azurax, sinappi
Tuote# 21131483000_TP6353.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: sinappi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
kiristysnauha reppu, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, harmaa
Tuote# AP733854-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Elevate Baikal GRS RPET -reppu 12L, musta
Arvio: 27.63 €/kpl
Elevate Baikal GRS RPET -reppu 12L, musta
Tuote# 12054490_TP00127.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä GRS-sertifioitu RPET-reppu, joka on valmistettu 80-prosenttisesti kierrätysmateriaaleista. Suuri vetoketjullinen...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2210 kpl
46.
Lumentyönnin Tri Scrap ice scra...
Arvio: 0.48 €/kpl
Lumentyönnin Tri Scrap ice scraper, punainen
Tuote# AP800342-05_TP4190.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Triangle shaped plastic ice scraper.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6243 kpl
47.
24 Ice Jäätelö, valkoinen
Arvio: 5.54 €/kpl
24 Ice Jäätelö, valkoinen
Tuote# 3410.100_11390_TP6365.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 non-alcoholic Mocktail water ice creams (2 x 65 ml) Strawberry Daiquiri in an all over full color printed boxDiscover ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Seasons Boda-espressokuppisetti, 2 osaa...
Arvio: 15.74 €/kpl
Seasons Boda-espressokuppisetti, 2 osaa, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 11251100_TP00115.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäiset espressolasit. 70 ml. Setti on ylellisessä lahjalaatikossa. Mukana logolaatta.Tähän tuotteeseen voit lisä...
Väri: läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6959 kpl
49.
Makeinen / sokeriton, sininen
Arvio: 2.00 €/kpl
Makeinen / sokeriton, sininen
Tuote# 1932LS.700_11170_TP6362.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1152kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin blue filled with approx. 23 gram sugar free logo mints, including ingredients sticker and sealNeed a uni...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Uma Kuulakynä STREAM, okra
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä STREAM, okra
Tuote# 0-0151_50-0137_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel. Opaque matt housing in black or white with curved clip a...
Väri: okra
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Eristetty muki Insulated Mug Su...
Arvio: 6.48 €/kpl
Eristetty muki Insulated Mug Suprax, sininen
Tuote# 20784019000_TP6356.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400 ml<b>Composition : </b>Recycled Stainless Steel/ PP.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-po...
Arvio: 42.24 €/kpl
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-polyesteristä, myrskyinen-harmaa
Tuote# T9403.027.S_TP30942.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-mikrofleecehuppari, joka on valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, 240 G/M². Tämä f...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
53.
USB Ranneke, punainen
Arvio: 5.61 €/kpl
USB Ranneke, punainen
Tuote# 1Z30413L_TP0015.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Ranneke. USB Ranneke. Pysyy aina mukanasi. Silikoni.Due to Chinese New Year lead times are impacted from week 2 to 6...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.63 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, grippi, valkoinen, sininen
Tuote# 21069601_TP0017.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi ja silikonigrippi. Kansi ei sisällä ...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
55.
Tunnistusranneke Bracelet Fonte...
Arvio: 0.54 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Fonten, vihreä
Tuote# 11545004000_TP6350.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unbreakable synthetic fibre bracelet for events. With safety adhesive closure, water resistant and presented in a die-cu...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, p...
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, purppura
Tuote# 0-0146_T-SI_50-0214_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports the...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Kuulakynä Chrompant ballpoint p...
Arvio: 5.57 €/kpl
Kuulakynä Chrompant ballpoint pen, musta
Tuote# AP810437-10_TP4195.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with special clip movement. In matching colour metal box. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2800 kpl
58.
Värityssetti Aladin pencil and ...
Arvio: 1.94 €/kpl
Värityssetti Aladin pencil and crayon set, monivärinen
Tuote# AP761186_TP4191.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured pencil (10 pcs) and crayon (9 pcs) set in windowed paper box.
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 1176 kpl
59.
magneetti
Arvio: 0.00 €/kpl
magneetti
Tuote# MAFMHCT2A3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
XD Collection Ruostumattomasta teräksestä val...
Arvio: 13.75 €/kpl
XD Collection Ruostumattomasta teräksestä valmistettu retkeilymuki, vihreä
Tuote# P432.447_TP30913.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä klassinen retekilymuki on saanut uuden suunnittelun kaksiseinäisellä eristyksellä ruostumattomasta teräksestä! Kevy...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1790 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut