on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 

Vastuullisemmat omalla logolla tai painatuksella

Kestävä kehitys on kaikkien huulilla ja syystä. Olemme havahtuneet huomaamaan että on korkea aika kiinnittää huomiota eettisempään kuluttamiseen ja hiilijalanjäljen pienentämiseen. Me Talencossa haluamme tuoda asiakkaidemme ulottuville mahdollisimman laajan valikoiman ekologisia liikelahjoja ja mainoslahjoja. Pyrimme kasvattamaan ekologisten yrityslahjojen valikoimaa pitkäjännitteisesti ja kannustamme asiakkaitamme harkitsemaan eettisemmän tuotteen valitsemista. Ekologisesti järkevämmät liikelahjat ovat investointi joka hyödyttää meitä kaikkia.




Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

Näytä kaikki tuotteet
 
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 0.96 €/kpl
spacer
 
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP...
Arvio: 0.56 €/kpl
spacer
 
 Kaulahuivi Foulard Betty, tumma...
Arvio: 8.70 €/kpl
spacer
 
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO,...
Arvio: 0.67 €/kpl
spacer
spacer
 
 Sateenvarjo Umbrella Keitty, si...
Arvio: 13.31 €/kpl
spacer
spacer
 
 Collegepusero Polar Fleece Mesi...
Arvio: 17.34 €/kpl





Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 3157
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?

Talenco on tarjonnut asiakkailleen omalla logolla tai painatuksella varustettuja ekologisia liikelahjoja ja yrityslahjoja jo lähes kymmenen vuoden ajan. Olemme ajatelleet että ekologisten vaihtoehtojen tarjoaminen on järkevää liiketoimintaa koska tokihan asiakkaat ovat kiinnostuneita vastuullisemmista mainostuotteista.Ja tietenkin olemme oman itsemmekin takia halunneet asemoitua ekologisten mainos- ja liikelahjojen tarjoajaksi.

Olemme olleet väärässä. Kysyntä on ollut mitättömän pientä. Kun ekologisen liikelahja-vaihtoehdon hinta on ollut noin 2-3 kertaa korkeampi kuin vastaavan... Lue lisää


Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy

150.000.000 tonnia. Tuo on arvioitu muoviroskan määrä maailman merissä (02/2022). Nykymenolla määrä voi nelinkertaista vuoteen 2050 mennessä.

Neljä viidennestä muoviroskasta tulee meriin maalta. Roskaa tulee huonosti hoidetuilta kaatopaikoilta merten ja jokien läheisyydessä, hulevesien mukana, huonosti puhdistetusta jätevedestä, laittomasta dumppaamisesta ja roskaamisesta.

Yli puolet merten suurikokoisesta muovista tulee viidestä maasta: Kiinasta, Indonesiasta, Filippiineiltä, Vietnamista ja Thaimaasta. Syypää on kehittymätön jätehuolto. Kehittyneen jätehuollon maissa jopa... Lue lisää


Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä

Ekologisuus ja eettisyys, lyhyemmin vastuullisuus, liiketoiminnassa on selkeä megatrendi nykyisessä yritystoiminnassa. Suomalaisyritysten yhteisfoorumi FIBSin* tuore Yritysvastuu 2019 -tutkimus osoittaa, että vastuullisuus on tärkeätä lähes kaikille suomalaisyrityksille. Erityisen selkeätä on herääminen ilmastonmuutoksen todellisuuteen. On oikeastaan aika hämmästyttävää, että jokin yksittäinen ilmiö voi saavuttaa niin suuren konsensuksen yritysmaailmassa kuin ekologisuus ja eettisyys - vastuullisuus.

Kaikki yritykset eivät tuotteissaan tai palveluissaan pysty suoraan konkretisoimaan... Lue lisää


Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?

Ympäristöystävällisyys, kestävä kehitys ja kulutus ovat nykypäivän avainsanoja. Tuskin yksikään yritys pystyy enää jättämään kokonaan pois laskuista paitsi oman toimintansa aiheuttamaa kulutusta, myös ekologisen ajattelun imagovaikutusta. Kuluttajat ovat vaativampia, tietoisempia asioista sekä osaavat kiinnittää yrityksen vihreään imagoon huomiota. Me olemme kiinnostuneita ympäristöasioista, haluamme vaihtoehtoja, tietoa siitä voiko valinnoilla pitkässä juoksussa säästää sekä rahaa että luontoa.

Erinomainen esimerkki kestävän kulutuksen siirtämisestä liiketoimintaan on hotelliala.... Lue lisää


Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?

Alallamme on vakiintunut käytäntö että tavarantoimittaja varaa oikeuden yli- tai alitoimituksiin. Tyypillisesti "varaus" on esim 10% alkuperäisestä tilauksesta. Tämä koskee tehtaita ja tukkureita ja sitä kautta loppujen lopuksi koko jakelukanavaa. Mistä tämä käytäntö johtuu?
Otetaan esimerkki: Talencolta tilataan 1000 ekokassia 1-värisellä painatuksella. Jos määrä painetaan jo tehtaalla, voi tehdas valita ompeleeko se tasan 1000 kassia vai hieman ylimääräisiä. Jos he ompelevat tasan 1000 ja painatus ja ompelu onnistuu ensimäisellä yrittämällä täydellisesti, niin silloin kaikki on hyvin,... Lue lisää








Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?




"......haluan esittää kiitokset erittäin tyylikkäästä tavarasta mitä sain......kassi on täydellinen!...Palvelunne on ensiluokkaista, kiitos tähänastisesta..."

Sanna M., tampere