Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Elevate Epidote naisten GRS-kierrätetty...
Arvio: 83.63 €/kpl
Elevate Epidote naisten GRS-kierrätetty lämpöeristetty untuvaliivi, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3753782_TP00183.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Epidote naisten GRS-kierrätetty untuvaliivi - vastuullinen ja tyylikäs valinta ympäristötietoisille ulkoilijoille. Liivi...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 43 kpl
2.
Elevate Ares 6 panel cap, vihreä-saniai...
Arvio: 3.78 €/kpl
Elevate Ares 6 panel cap, vihreä-saniainen
Tuote# 38675690_TP0013.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brodeeratut tuuletusreiät. Kangaskoukku ja kiinnike . Kovike etupaneeleissa. Sisäpuolen yksityiskohdat puuvillaa.Puuvill...
Väri: vihreä-saniainen
Varastosaldo: Vähintään 8909 kpl
3.
Korvaläpät Headband Luwins, musta
Arvio: 6.12 €/kpl
Korvaläpät Headband Luwins, musta
Tuote# 15363002000_TP6356.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Comfortable sports headband with built-in Bluetooth® device. Designed for sports and leisure activities, it allows you t...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 870 kpl
4.
Waves 450 ml:n kuparieristetty ...
Arvio: 16.62 €/kpl
Waves 450 ml:n kuparieristetty juomamuki, sininen
Tuote# 10069152_TP00116.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty muki, jossa on aaltogeometrisesti kuvioitu kierrettävä tiivis kansi. Eristetty 18/8...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1545 kpl
5.
Kaulanauha WIDE LANY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaulanauha WIDE LANY
Tuote# MO9661-09_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
25 mm kaulanauha papukaijalukolla, pistosoljella ja turvalukolla. Sublimaatiopainatus ainoastaan valkoiseen tuotteeseen.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8327 kpl
6.
XD Collection Pullo bambukannella ja -pohjall...
Arvio: 14.49 €/kpl
XD Collection Pullo bambukannella ja -pohjalla ruostumattomasta teräksestä, vihreä
Tuote# P436.797_TP30914.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kun haluat pitää lempijuomasi kylmänä, ota käyttöön tämä ruostumattomasta teräksestä valmistettu pullo. Istutpa sitten t...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3576 kpl
7.
USB-tikku, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, tummansininen
Tuote# PCUSMIDB2G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.08 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Lambur, musta
Tuote# 16430002000_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester RPET, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plasti...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
9.
H2O Active® Pulse 600 ml flip k...
Arvio: 5.52 €/kpl
H2O Active® Pulse 600 ml flip kansi urheilujuomapullo, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21005416_TP0015.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs kaareva muoto. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalist...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
10.
XD Collection X8 smooth touch kynä, oranssi
Arvio: 1.38 €/kpl
XD Collection X8 smooth touch kynä, oranssi
Tuote# P610.708_TP3091.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uusi hienostunut X kynäsarjaperheen jäsen uudella ulkonäöllä kromikärjellä ja männän korostuksella. Silotellulla viimeis...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 7209 kpl
11.
Pieni juuttilahjapussi JUTE SMALL
Arvio: 0.00 €/kpl
Pieni juuttilahjapussi JUTE SMALL
Tuote# MO9928-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni juuttipussi, koko noin 14 x 22 cm.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 547 kpl
12.
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, v...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC ADAM. Miesten pikeepaita, valkoinen
Tuote# 30130-106_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Normaali l...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7496 kpl
13.
LIVOO Leivänpaahdin, matcha-vihrea
Arvio: 31.95 €/kpl
LIVOO Leivänpaahdin, matcha-vihrea
Tuote# DOD196M_TP63431.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: matcha-vihrea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Teräksinen juomapullo 500 ml CLEO
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräksinen juomapullo 500 ml CLEO
Tuote# MO6772-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu termospullo, jossa on ripustuslenkki korkissa. Tilavuus 500 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4517 kpl
15.
hi!dea BARDEM S. Kylpypyyhe, valkoinen
Arvio: 3.79 €/kpl
hi!dea BARDEM S. Kylpypyyhe, valkoinen
Tuote# 99049-106_TP3813.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kylpypyyhe (350 g/m²) puuvillaa (82 %) ja kierrätettyä puuvillaa (18 %). OEKO-TEX-sertifiointi. Valmistettu Euroopassa. ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
lyijykynä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
lyijykynä, musta
Tuote# AP808098-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Matkatavarätiketti Luggage Tag ...
Arvio: 0.83 €/kpl
Matkatavarätiketti Luggage Tag Bandel, musta
Tuote# 14278002000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original luggage tag with hood in resistant material with a wide range of bright tones. With resistant coupling strap an...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 14941 kpl
18.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore GRS-sertifioitu...
Arvio: 12.43 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore GRS-sertifioitu paperi- & PU-muistikirja, tummansininen
Tuote# V773105_TP30912.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs ja puhdaslinjainen A5-muistikirja. Sen kansi on valmistettu 30 % kierrätetystä mattapintaisesta PU:sta, ja siin...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3464 kpl
19.
muki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, valkoinen
Tuote# tbc6012-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Esiliina Xigor apron, punainen
Arvio: 7.17 €/kpl
Esiliina Xigor apron, punainen
Tuote# AP741621-05_TP4197.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured apron with front pocket, made of 35% cotton / 65% polyester blend.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
RFX H-12 PVC roikkuva heijastin...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-12 PVC roikkuva heijastin, pyöreä, koko L
Tuote# 1PR02201_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Fitness-välineet Exercise Band ...
Arvio: 5.01 €/kpl
Fitness-välineet Exercise Band Vainen, sininen
Tuote# 11564019000_TP6355.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elastic band for fitness. Made in a combination of polyester and high quality latex. Medium resistance and available in ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
23.
Muki Revery mug, valkoinen, musta
Arvio: 6.48 €/kpl
Muki Revery mug, valkoinen, musta
Tuote# AP862009-10_TP4196.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
White ceramic mug with coloured inside, 350 ml. With special coating for engraving, the engraved logo is matching the in...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 1843 kpl
24.
Viinipumppu Vacuum Bottle Stopp...
Arvio: 2.89 €/kpl
Viinipumppu Vacuum Bottle Stopper Hoxmar, musta
Tuote# 16097002000_TP6352.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vaccum lid for wine bottles in an elegant, black color design. Upper side of the lid for pad printing. Presented in an i...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18325 kpl
25.
vyöhihna, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna, punainen
Tuote# AP716701-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Elevate Nanaimo miesten lyhythihainen t...
Arvio: 11.11 €/kpl
Elevate Nanaimo miesten lyhythihainen t-paita, vaaleanpunainen
Tuote# 3801123_TP00111.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Pyöreä kaula-aukko. Pick-Stitch details. Satin shoulder to shoulder tape. Tuotemerkki sii...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 68 kpl
27.
LIVOO Polkupyörän lamppu
Arvio: 32.77 €/kpl
LIVOO Polkupyörän lamppu
Tuote# XMVM101_TP63432.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stop light function: Braking detector to release the full intensity of the lamp when braking - Automatic stop function: ...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Hare...
Arvio: 2.25 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Harese, harmaa
Tuote# 20535008000_TP6352.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester 600D RPET.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, musta
Tuote# TBC610-DP20EXC-1NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Lompakko Purse Nelsom, musta
Arvio: 1.69 €/kpl
Lompakko Purse Nelsom, musta
Tuote# 16843002000_TP6351.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line coin purse in resistant 600D RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse of plastic waste and co...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
31.
Keraaminen muki 290 ml LIM
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki 290 ml LIM
Tuote# MO6840-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Musta mattapintainen keraaminen muki, jossa kiiltävä värillinen sisäpuoli. Tilavuus 290 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9163 kpl
32.
Juomapullo Bottle Nolde, tumman...
Arvio: 3.72 €/kpl
Juomapullo Bottle Nolde, tummansininen
Tuote# 20722006000_TP6353.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
680 ml<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Elevate Fairfield-poolopaita, lyhythiha...
Arvio: 4.73 €/kpl
Elevate Fairfield-poolopaita, lyhythihainen, miesten, valkoinen, tummansininen, punainen
Tuote# 3810225_TP0014.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Kontrastiraidat kauluksessa ja hihoissa. Nappilistassa kaksi nappia . Ka...
Väri: valkoinen, tummansininen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 162 kpl
34.
ilmapallo
Arvio: 0.00 €/kpl
ilmapallo
Tuote# AP718093-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Kuulakärkikynä RIOCOLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä RIOCOLOUR
Tuote# KC3314-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painomekanismilla varustettu kuulakärkikynä, pehmeä runko ja musta muste.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 427702 kpl
36.
Oriole-premiumreppu 5L, tumma-v...
Arvio: 1.46 €/kpl
Oriole-premiumreppu 5L, tumma-violetti
Tuote# 19550171_TP0011.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oriole-reppu on helppo antaa lahjaksi brändin tai markkinointikampanjan mainostamiseen. Tämä kevyt reppu on budjettiystä...
Väri: tumma-violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.62 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Vamux, punainen
Tuote# 14297003000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in a bold bicolor design with metallic silver accesories and a curved body with a smooth metallic finis...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7530 kpl
38.
Vinga of Sweden VINGA Hilo AWARE kierrätetty to...
Arvio: 19.21 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Hilo AWARE kierrätetty tote-laukku, vihreä
Tuote# V762027_TP30919.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanna arjen tavarat tyylikkäästi tilavassa Hilo Aware Maxi Tote -laukussa, jonka vankka ja peräti 400 gsm rakenne tarjoa...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1883 kpl
39.
pullo, hopea, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, hopea, läpinäkyvä
Tuote# TBC862-37-1V_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Elevate Quebec naisten lyhythihainen ty...
Arvio: 6.69 €/kpl
Elevate Quebec naisten lyhythihainen tyköistuva t-paita, sininen, antrasiitti
Tuote# 3901644_TP0016.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Sivupanelit verkkomateriaalia . Reflective details. Raglan-hihat. Tuotemerkki si...
Väri: sininen, antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 48 kpl
41.
Kylmälaukku canvas 320gr/m² KEC...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kylmälaukku canvas 320gr/m² KECIL TOP
Tuote# MO6868-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kylmälaukku, jossa on kaksi lokeroa. Materiaali 320 gr/m² pesty puuvilla canvas, kantohihnat myös puuvillaa. Eristys 15...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 4213 kpl
42.
Repose 320 g/m² kierrätyspuuvil...
Arvio: 10.05 €/kpl
Repose 320 g/m² kierrätyspuuvillainen vetoketjullinen kassi 10 litraa, luonnollinen, harmaa
Tuote# 12064506_TP00110.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vetoketjullinen Repose 320 g/m² kassi on valmistettu ympäristöystävällisestä tuotannossa kierrätetystä puuvillasta. Veto...
Väri: luonnollinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 11608 kpl
43.
Polkupyörän lamppu Torch Moltar...
Arvio: 2.91 €/kpl
Polkupyörän lamppu Torch Moltar, punainen
Tuote# 14616003000_TP6352.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction flashlight for handlebars with 3 LED and 2 lighting positions, with body in bright tones and smooth finish...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 752 kpl
44.
Swiss Peak Fern AWARE RPET 15" reppu vetok...
Arvio: 33.80 €/kpl
Swiss Peak Fern AWARE RPET 15" reppu vetoketjulla, musta
Tuote# P763.041_TP30933.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä AWARE? RPET vetoketjullinen 15" reppu on paras valinta niille, joille tyyli ja kestävyys ovat tärkeitä. Tässä repus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1101 kpl
45.
Juomapullo Dokath sport bottle,...
Arvio: 4.89 €/kpl
Juomapullo Dokath sport bottle, punainen
Tuote# AP781675-05_TP4194.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass sport bottle with carry strap on cap and coloured neoprene cover. 420 ml.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 873 kpl
46.
Digivideokamera Action Camera K...
Arvio: 21.75 €/kpl
Digivideokamera Action Camera Komir, punainen
Tuote# 15246003000_TP63521.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality sports camera with HD 720p video capture, compact and resistant design, especially designed for intensive u...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5102 kpl
47.
Eri Feeding Pillow Pudle, harmaa
Arvio: 3.22 €/kpl
Eri Feeding Pillow Pudle, harmaa
Tuote# 20323008000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Silicone.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Stressinpoisto Antistress Libro...
Arvio: 1.31 €/kpl
Stressinpoisto Antistress Libron, keltainen
Tuote# 15258005000_TP6351.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-stress book in bright tones and soft body with shiny PU padding.PU
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Kello Watch Drogon, sininen
Arvio: 2.96 €/kpl
Kello Watch Drogon, sininen
Tuote# 15313019000_TP6352.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rectangular, LCD screen, sporty digital watch with adjustable silicone strap and water splash resistant. Suitable for al...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 23570 kpl
50.
Lasi Jar Heisond, hopea
Arvio: 4.06 €/kpl
Lasi Jar Heisond, hopea
Tuote# 15494009000_TP6354.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500ml, multi purpose glass jar with cover and straw in bright tones. With metal cover and presented in an attractive des...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 30102 kpl
51.
hi!dea LAVINE 600. 600 mL termospullo,...
Arvio: 22.70 €/kpl
hi!dea LAVINE 600. 600 mL termospullo, musta
Tuote# 94262-103_TP38122.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyhjiöeristetty kaksiseinäinen termospullo ruostumattomasta teräksestä. Kuparipinnoitettu sisäseinä ja korkkitulppa. Til...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7724 kpl
52.
Monikäyttöinen kuulakynä Multif...
Arvio: 0.88 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Multifunction Antibacterial Pen Fruk, valkoinen
Tuote# 16723001000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-bacterial pen with integrated rechargeable spray and protective hood with grey pointer. Smooth finish in durable gl...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 25430 kpl
53.
Aurinkolasit Sunglasses Harvey,...
Arvio: 2.15 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Harvey, fuksia
Tuote# 14217011000_TP6352.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. With translucent frame finish, fun colored arms and matching color m...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 47892 kpl
54.
Juomapullo Bottle Cooler Luthor...
Arvio: 1.60 €/kpl
Juomapullo Bottle Cooler Luthor, läpikuultava-sininen
Tuote# 14381271000_TP6351.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400ml capacity cooling bottle with clear PET finished body and coolant liquid in vivid colors. With screw-on safety cap ...
Väri: läpikuultava-sininen
Varastosaldo: Vähintään 7491 kpl
55.
Urheilupyyhe Bayalax towel, sin...
Arvio: 21.01 €/kpl
Urheilupyyhe Bayalax towel, sininen
Tuote# AP721206-06_TP41921.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large size, microfibre towel, 310 g/m².
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 616 kpl
56.
Case Logic tietokonepussi, sinappi
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, sinappi
Tuote# CE46BR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sinappi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Jäätelövuoka Mold Set Thade, pu...
Arvio: 0.94 €/kpl
Jäätelövuoka Mold Set Thade, punainen
Tuote# 14145003000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 2 pieces ice cream moulds in a wide range of different colors. With comfortable handle and support tray.2 Pieces
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 8726 kpl
58.
Monikäyttöinen ilmapuntari/sääa...
Arvio: 32.80 €/kpl
Monikäyttöinen ilmapuntari/sääasema Fiory charger weather station, luonnollinen
Tuote# AP722109_TP41932.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo weather station with phone holder and built-in wireless fast charger (10W). Functions: alarm clock, temperature a...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 167 kpl
59.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., punainen
Tuote# 21004925_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
rantapyyhe, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
rantapyyhe, keltainen
Tuote# AP733851-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut