Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Aurea Bluetooth® -kaiutin valol...
Arvio: 20.21 €/kpl
Aurea Bluetooth® -kaiutin valolla, bambua, luonnollinen
Tuote# 12415171_TP00120.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu Bluetooth® 350 mAh:n kaiutin valolla on pieni kaiutin, joka tarjoaa erinomaisen äänenlaadun yhdiste...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 329 kpl
2.
Brite-Americano® Eco 350 ml:n e...
Arvio: 10.41 €/kpl
Brite-Americano® Eco 350 ml:n eristetty kahvimuki, vesi-vihreä
Tuote# 21049251_TP00110.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jossa on kierrettävä kansi ja jota ympäröi värillinen, materiaaliin upotettu kuvio. ...
Väri: vesi-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Pyöräilijän pullo Iskan sport b...
Arvio: 3.08 €/kpl
Pyöräilijän pullo Iskan sport bottle, musta
Tuote# AP791439-10_TP4193.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PE sport bottle with drinking lid, 500 ml.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18722 kpl
4.
Kaulahuivi Ribban scarf, fuksia
Arvio: 10.57 €/kpl
Kaulahuivi Ribban scarf, fuksia
Tuote# AP721014-25_TP41910.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fashionable ladies scarf, polyester 60 g/m².
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 329 kpl
5.
Uma Kuulakynä CANDY transparent SI,...
Arvio: 1.22 €/kpl
Uma Kuulakynä CANDY transparent SI, oranssi
Tuote# 0-0124_T-SI_50-1585_TP3621.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal push-button chrome plated.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
hi!dea THC PHOENIX KIDS WH. Lasten hup...
Arvio: 36.30 €/kpl
hi!dea THC PHOENIX KIDS WH. Lasten huppari, valkoinen
Tuote# 30206-106_TP38136.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten huppari (unisex) 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (320 g/m²). Harjattu sisäpinta. Hupussa trikoovuori, joka nouda...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 66 kpl
7.
uudelleen käytettävä muki, valk...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, valkoinen
Tuote# AP808135-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Juomapullo Raican sport bottle,...
Arvio: 10.87 €/kpl
Juomapullo Raican sport bottle, hopea
Tuote# AP721941-21_TP41910.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bottle shaped, aluminium sport bottle, 550 ml.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 473 kpl
9.
Seinäkello RONDO
Arvio: 0.00 €/kpl
Seinäkello RONDO
Tuote# MO7503-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seinäkello alumiinisella kellotaululla ja viisareilla, kellotaulu on suojattu lasilla. Paristot eivät sisälly tilaukseen...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1037 kpl
10.
hi!dea MOLLA. Kuulakärkikynä luistones...
Arvio: 0.92 €/kpl
hi!dea MOLLA. Kuulakärkikynä luistonestolla, sininen
Tuote# 81174-104_TP3810.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä värillisellä, luistamattomalla tartuntaosalla ja klipsillä. ø13 x 140 mmProperties : Sininen musteMuoviCe...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 22283 kpl
11.
Vihko Zubar notebook, vihreä
Arvio: 5.57 €/kpl
Vihko Zubar notebook, vihreä
Tuote# AP721500-07_TP4195.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled cardboard covered spiral notebook with rubber strap. 80 lined sheets, A5 size.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3247 kpl
12.
XD Collection Salton ylellinen kraft-paperivi...
Arvio: 5.19 €/kpl
XD Collection Salton ylellinen kraft-paperivihko A5, musta
Tuote# P774.481_TP3095.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Etsitkö vihkoa, joka on sekä tyylikäs että vähäpäästöinen? Tämä kaunis vihko on juuri sitä, mitä etsit! Sivut on valmist...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4216 kpl
13.
hi!dea SYRAH. Viinisetti, luonnollinen
Arvio: 27.70 €/kpl
hi!dea SYRAH. Viinisetti, luonnollinen
Tuote# 94189-160_TP38127.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambuinen ja sinkkinen viinisetti. Sisältää korkkiruuvin ja sommelier-veitsen, stopperin ja kaatimen. 363 x 112 x 119 mm...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Kuulakynä Pen Ximor, sininen, o...
Arvio: 0.72 €/kpl
Kuulakynä Pen Ximor, sininen, oranssi
Tuote# 14793007000_TP6350.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original fruit ball pen with body in soft glossy finish, in bright tones and with matching color hood. Black ink.Black I...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3479 kpl
15.
juomapullo, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, keltainen
Tuote# TBC803-0AM_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Avainketju CreaFob custom made ...
Arvio: 1.21 €/kpl
Avainketju CreaFob custom made keyring, keltainen
Tuote# AP718119-02_TP4191.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, acrylic keyring with full colour printing. Produced in custom shape - maximum size: 45x45 mm. Price include...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta ter...
Arvio: 1.84 €/kpl
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta terästä ja PP, kuninkaallinen
Tuote# 93872-114_TP3811.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Veitsi PP ja ruostumatonta terästä suojuksella. 205 x 31 x 13 mmProperties : Stainless steel, Soveltuu ruoka-aineilleRuo...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 6831 kpl
18.
Selkäreppu Backpack Decath, malva
Arvio: 4.79 €/kpl
Selkäreppu Backpack Decath, malva
Tuote# 15228174000_TP6354.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in resistant polyester 600D of bold outdoor design, with zipper closure and front pocket. Accessories in grey, ...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 19194 kpl
19.
Frisbee Pocket frisbee, vihreä
Arvio: 0.72 €/kpl
Frisbee Pocket frisbee, vihreä
Tuote# AP844015-07_TP4190.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable nylon frisbee with pouch. Both the frisbee and pouch can be printed.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
XD Collection Älypelisarja, valkoinen, sininen
Arvio: 12.78 €/kpl
XD Collection Älypelisarja, valkoinen, sininen
Tuote# P940.201_TP30912.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kolme älypeliä valkoisessa mäntypuisessa laatikossa. Toimitetaan sinikantisessa mustassa lahjalaatikossa, jossa sininen ...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 8966 kpl
21.
XD Collection GRS RPP lounaslaatikko sporkill...
Arvio: 13.30 €/kpl
XD Collection GRS RPP lounaslaatikko sporkilla, harmaa
Tuote# P269.052_TP30913.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs ja vankka lounaslaatikko sopii täydellisesti terveelliseen elämäntyyliin. Laatikko on kooltaan tarpeeksi suuri ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
22.
hi!dea MIGHTY. Keraaminen muki, jossa ...
Arvio: 5.74 €/kpl
hi!dea MIGHTY. Keraaminen muki, jossa on lieriömäinen runko, sininen
Tuote# 94273-104_TP3815.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki, jossa on mattapintainen ja sylinterimäinen runko. Tilavuus enintään 330 ml. Toimitetaan voimapaperisess...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 7696 kpl
23.
LIVOO Tarjoilupöytä, musta
Arvio: 81.07 €/kpl
LIVOO Tarjoilupöytä, musta
Tuote# GS163N_TP63481.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Nauha Headband Arilyn, musta
Arvio: 1.10 €/kpl
Nauha Headband Arilyn, musta
Tuote# 20505002000_TP6351.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Ostoskassi Bag Vargax, fuksia
Arvio: 3.58 €/kpl
Ostoskassi Bag Vargax, fuksia
Tuote# 15237011000_TP6353.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cooler bag in resistant polyester 210D of vivid and varied colors. With matching color zipper closure and 75cm, long han...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, musta
Tuote# TBC845-50-D3PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä R...
Arvio: 1.50 €/kpl
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä RECYCLED PET PEN PRO R, purppura
Tuote# 0-2252_R_57-0233_TP3621.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rollerball with opaque glossy housing in white or black made from recycled PET material. Plug in 8 possible writing colo...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
hi!dea VARADERO. Aurinkolasit, musta
Arvio: 5.97 €/kpl
hi!dea VARADERO. Aurinkolasit, musta
Tuote# 98324-103_TP3815.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aurinkolasit PP- ja bambukehyksellä sekä kategorian 3 peililinsseillä, joissa UV400-suoja. Standardin EN ISO 12312-1 muk...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Roly Beagle miesten lyhythihainen t-...
Arvio: 6.40 €/kpl
Roly Beagle miesten lyhythihainen t-paita, turkoosi
Tuote# R65544U_TP0016.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen t-paita. Pyöreä pääntie elastaanista. Aikuisten koot tuubikudottu. Pääntiessä vahvistettu sauma. Irrotetta...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
30.
termospullo, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
termospullo, vihreä
Tuote# AP808118-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
hi!dea KUMA. Bambuinen kuulakärkikynä,...
Arvio: 1.07 €/kpl
hi!dea KUMA. Bambuinen kuulakärkikynä, ruskea
Tuote# 81013-150_TP3811.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambuinen kuulakärkikynä luistamattomalla tartuntaosalla ja klipsillä. Värilliset yksityiskohdat vehnäkuitua ja ABS. Ymp...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 31747 kpl
32.
Uma Kynäkotelo TRANSPARENTES KUNSTS...
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kynäkotelo TRANSPARENTES KUNSTSTOFFETUI, läpinäkyvä
Tuote# 0-0934_36-0003_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic hinged case in clear transparent for one or two writing instruments.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Prixton BW10 -wifi-lamppu
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton BW10 -wifi-lamppu
Tuote# 1PA08801_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Näiden älyvalojen avulla voit ohjata talosi valoja puhelimessasi olevalla sovelluksella. Valoa voidaan räätälöidä 16 mil...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2119 kpl
34.
XD Collection Pocketpal minikynä GRS sertifio...
Arvio: 1.00 €/kpl
XD Collection Pocketpal minikynä GRS sertifioidusta ABS-materiaalista, tummansininen
Tuote# P611.199_TP3091.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kompakti minikynä on valmistettu GRS-sertifioidusta kierrätetystä ABS:stä, ja se tarjoaa sekä tyyliä että toiminnal...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 19675 kpl
35.
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, ranskan-la...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SNAKE huppari SNAKE, ranskan-laivasto
Tuote# S47101-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SNAKE, Unisex-huppari. Edullinen modernilla istuvuudella. Elastaania hihansuissa ja helmassa, kengurutasku, huppu,...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 193 kpl
36.
Xiaomi kaiutin, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
Xiaomi kaiutin, harmaa
Tuote# XM03GY_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190T auto...
Arvio: 20.72 €/kpl
XD Collection 27" Impact AWARE RPET 190T auto-open bambusateenvarjo, musta
Tuote# P850.661_TP30920.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämä Impact sateenvarjo on valmistettu 190T RPET pongee-materiaalista, ja v...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4569 kpl
38.
Eri Pavlova egg whisk, hopea
Arvio: 2.43 €/kpl
Eri Pavlova egg whisk, hopea
Tuote# AP808027_TP4192.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel egg whisk.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 6386 kpl
39.
USB Stylus, sininen
Arvio: 4.82 €/kpl
USB Stylus, sininen
Tuote# 1Z39232H_TP0014.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Stylus. This multi functional USB stick includes a stylus for easy use on your touchscreen phone or tablet With this...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, t...
Arvio: 2.07 €/kpl
Uma Kuulakynä ULTIMATE frozen SI, tummanvihreä
Tuote# 1-0048_TF-SI_01-0336_TP3622.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing and plug optionally available in various matt colours or silver. He...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Uma Kuulakynä TRINITY transparent S...
Arvio: 1.66 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY transparent SI, punainen
Tuote# 0-0133_T-SI_50-1795_TP3621.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent triangular housing and heavy metal tip chrome plated.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Case Logic tietokonepussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, musta
Tuote# CE56BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Kylmäkotelo Coolcan cooler bag,...
Arvio: 5.00 €/kpl
Kylmäkotelo Coolcan cooler bag, sininen
Tuote# AP731486-06_TP4195.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped cooler bag with aluminium padding for 6 pcs 0,33 l cans. Material: PVC.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
44.
USB Rotate Translucent, ruusu
Arvio: 4.70 €/kpl
USB Rotate Translucent, ruusu
Tuote# 1Z44014L_TP0014.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Translucent. Classic model with a translucent body. Protection from damage with the rotate function.With this...
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Baseline® Plus Grip 500 ml -urh...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus Grip 500 ml -urheilujuomapullo läppäkannella, punainen
Tuote# 21068720_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
juomapullo, hopea, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, hopea, hopea
Tuote# TBC805-0PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
juomapullo, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, hopea
Tuote# TBC886-1PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Termosmuki 300 ml NAMIB MUG, ru...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 300 ml NAMIB MUG, ruskea
Tuote# MO6933-01_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä ja 10 % ruostumatonta ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 2436 kpl
49.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, puhdas-harmaa
Tuote# S11347-PG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: puhdas-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
50.
Termosmuki 300 ml INARI, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 300 ml INARI, valkoinen
Tuote# MO6934-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä ja 10 % ruostumatonta ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4008 kpl
51.
hi!dea SLIM. Kuulakärkikynä luistonest...
Arvio: 0.67 €/kpl
hi!dea SLIM. Kuulakärkikynä luistonestolla, musta
Tuote# 91247-103_TP3810.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-slip kuulakärkikynä saatavilla useissa eri väreissä ja klipsi. Sininen muste. ø10 x 145 mmProperties : Sininen muste...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 74508 kpl
52.
Kiristysnauha reppu Lambur RPET...
Arvio: 5.17 €/kpl
Kiristysnauha reppu Lambur RPET drawstring bag, vaaleansininen
Tuote# AP721547-06V_TP4195.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester drawstring bag with reinforced corners. With distinctive RPET label.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 1994 kpl
53.
Xtime Aurinkopaneeli
Arvio: 54.97 €/kpl
Xtime Aurinkopaneeli
Tuote# XMOOVE-TRAIL14_TP63454.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
54.
Mojave-termosmuki, musta
Arvio: 4.94 €/kpl
Mojave-termosmuki, musta
Tuote# 10035300_TP0014.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mojave 300 ml:n eristetty juomapullo pitää kuumat juomat lämpimänä pidempään. Tukevan ja tyylikkään muotoilunsa ansiosta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 11080 kpl
55.
hi!dea TOUCAN. Kuulakärkikynä klipsill...
Arvio: 0.84 €/kpl
hi!dea TOUCAN. Kuulakärkikynä klipsillä, vaaleanvihreä
Tuote# 91396-119_TP3810.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä kääntömekanismilla ja klipsillä. ø13 x 147 mmProperties : Sininen muste, KiertomekanismiMuoviCertificates...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpin...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpinäkyvä-vaaleansininen
Tuote# MO6976-52_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo BPA-vapaata RPET-muovia jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvallinen korkki. Vuotamaton. Tila...
Väri: läpinäkyvä-vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 18596 kpl
57.
Juomapullo Bottle Teltox, musta
Arvio: 7.50 €/kpl
Juomapullo Bottle Teltox, musta
Tuote# 16866002000_TP6357.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bottle with 540ml capacity. Body made of body glass, with bamboo screw cap. Including silicone cover and com...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
58.
Langaton laturi THINNY WIRELESS
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi THINNY WIRELESS
Tuote# MO9763-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton ohut laturi, lähtövirta DC9V/1.1A (10W) Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta älypuhelin alustalle aloittaakse...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1833 kpl
59.
Uma Vihko MyPENbook, turkoosi
Arvio: 12.65 €/kpl
Uma Vihko MyPENbook, turkoosi
Tuote# 9-0500_65-2397_TP36212.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notebook with hardcover made from PU-material A5 210 x 130mm, black or white with integrated coloured pen (1.000m). Roun...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Vinga of Sweden Volonne AWARE kierrätyskankaast...
Arvio: 24.68 €/kpl
Vinga of Sweden Volonne AWARE kierrätyskankaasta valmistettu kylmälaukku, tummansininen, valkoinen
Tuote# V422115_TP30924.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kylmälaukku on ihanteellinen pikniktarvikkeiden kuljettamiseen ja niiden pitämiseen taatusti kylmänä tai ruokaostos...
Väri: tummansininen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 42 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut