Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Muunneltava kauluri Omega multi...
Arvio: 4.61 €/kpl
Muunneltava kauluri Omega multi-purpose scarf, harmaa
Tuote# AP722047-77_TP4194.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose scarf in 100 % organic cotton, 130 g/m².
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Lasiteline Cup Holder Clip Tusc...
Arvio: 0.39 €/kpl
Lasiteline Cup Holder Clip Tusca, sininen
Tuote# 20633019000_TP6350.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>PP.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 20000 kpl
3.
XD Collection Ruostumaton deluxe-aktiivipullo...
Arvio: 12.09 €/kpl
XD Collection Ruostumaton deluxe-aktiivipullo, valkoinen
Tuote# P436.423_TP30912.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä pullossa on sporttikansi usein tapahtuvaan juomiseen treenauksen tai ruuhkatuntien aikana! Täydellisen kokoinen ja...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5229 kpl
4.
Brite-Mat®-hiirimatto, kevyt, m...
Arvio: 2.39 €/kpl
Brite-Mat®-hiirimatto, kevyt, musta
Tuote# 21052500_TP0012.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hiirimatto toimii 100 %:sti tavallisen pallohiiren ja optisen hiiren kanssa. Vain 350 micronin paksuus tekee siitä yhden...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
5.
hi!dea QUINTANA. Lasinen urheilupullo,...
Arvio: 3.30 €/kpl
hi!dea QUINTANA. Lasinen urheilupullo, oranssi
Tuote# 94783-128_TP3813.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasinen urheilupullo PP kiertokannella. Sisältää puhelinpidikkeen sekä kahvan. Tilavuus 390 mL. Toimitetaan laatikossa. ...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5114 kpl
6.
H2O Active® Base 650 ml läppäka...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, ruusu
Tuote# 21004508_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: läpikuultava-valkoinen, ruusu
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Ostoskassi Klimbou cotton shopp...
Arvio: 8.09 €/kpl
Ostoskassi Klimbou cotton shopping bag, punainen
Tuote# AP722213-05_TP4198.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Organic cotton shopping bag with long handles. 100% organic cotton, 140 g/ m2.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 381 kpl
8.
SOL'S WARM Miesten vartalolämmtn WARM...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S WARM Miesten vartalolämmtn WARM, oranssi
Tuote# S44002-OR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S WARM miesten vartalonlämmitin. Vettä hylkivä ja tuulenpitävä. Etu vetoketju, 2 vetoketjullista sivutaskua, kaulus ...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, kirkk...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S RE CRUSADER T-paita 150g, kirkkaan-punainen
Tuote# S04233-BT_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S RE CRUSADER, kauluspaita t-paita 100 % puuvillaa (50 % kierrätettyä puuvillaa - 50 % puuvillaa) Ribbed Round Neck,...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 298 kpl
10.
XD Collection Laluka AWARE 15.4" tietokonelau...
Arvio: 28.28 €/kpl
XD Collection Laluka AWARE 15.4" tietokonelaukku kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# P732.115_TP30928.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laluka AWARE? -kannettavan tietokoneen laukku kierrätetystä puuvillasta on tyylikäs ratkaisu 15,4" kannettaville tietoko...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 65 kpl
11.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.60 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Monds, vaaleanvihreä
Tuote# 16022279000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with a colorful design and body in an elegant, white, solid color. Grip and pointer in matching color, ...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Pereira 320 ml:n posliinimuki b...
Arvio: 19.37 €/kpl
Pereira 320 ml:n posliinimuki bambusta valmistetulla ulkoseinällä, kiiltävä-musta
Tuote# 10064590_TP00119.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs posliinimuki bambusta valmistetulla orgaanisella ulkokuorella, joka tekee ulkoasusta luonnollisen ja takaa muka...
Väri: kiiltävä-musta
Varastosaldo: Vähintään 2193 kpl
13.
Kumi Eraser Dekot, punainen
Arvio: 0.81 €/kpl
Kumi Eraser Dekot, punainen
Tuote# 16057003000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Smart design rubber with twist mechanism. Shell especially designed for pad printing, and available in a wide range of b...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Ostoskassi Turkal cotton shoppi...
Arvio: 5.53 €/kpl
Ostoskassi Turkal cotton shopping bag, musta
Tuote# AP721145-10_TP4195.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 140 g/m².
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Penaali Multipurpose Bag Bellag...
Arvio: 2.56 €/kpl
Penaali Multipurpose Bag Bellagios, sininen
Tuote# 15927019000_TP6352.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Interactive sequin multi purpose bag in eye-catching metallic colors. When sliding your finger on the surface, its color...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 696 kpl
16.
H2O Active® Base 650 ml läppäka...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, sininen, musta
Tuote# 21004513_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
17.
Elevate Irwin-pipo, punainen
Arvio: 4.20 €/kpl
Elevate Irwin-pipo, punainen
Tuote# 11104300_TP0014.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksikerroksinen pipo, kaksinkerroin käännetty reuna. Neulottu pipo, jossa on kaksinkertainen taitettu reuna. Koko 58 cm...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7235 kpl
18.
Brite-Americano® Grande 350 ml ...
Arvio: 12.16 €/kpl
Brite-Americano® Grande 350 ml muki, läikyttämätön kansi, valkoinen
Tuote# 21042005_TP00112.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia. Mukia ympä...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
ukiyo Ukiyo deluxe tuoksukynttilä bam...
Arvio: 15.98 €/kpl
ukiyo Ukiyo deluxe tuoksukynttilä bambukannella, valkoinen
Tuote# P262.943_TP30915.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luo lämpöä ja kotoisuutta tämän Ukiyo tuoksukynttilän avulla. Nauti sen vienosta jasmiinin tuoksusta. Kynttilällä on ele...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2590 kpl
20.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.41 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1214F1.100_TP6360.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. offset-painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Dextrose roll with 14 tables fruit flavour, wrapped in silver foil and a printed wrapper in 1 colourDiscover the ultimat...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
hi!dea MAUPITI L / XL. ranta flip-flop...
Arvio: 2.76 €/kpl
hi!dea MAUPITI L / XL. ranta flip-flopit, valkoinen
Tuote# 95085-106_TP3812.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mukavat tossut, joissa on PE-pohja ja PVC-hihna. Saatavana useissa eri väreissä. Saatavilla olevat koot: L/XL (40-43). T...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Uma Kuulakynä PRIMUS, musta
Arvio: 3.41 €/kpl
Uma Kuulakynä PRIMUS, musta
Tuote# 0-9575_22-0002_TP3623.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt lacquered aluminium housing. Metal clip and push-button chrome plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
XD Collection Vuototiivis juomamuki, musta
Arvio: 13.89 €/kpl
XD Collection Vuototiivis juomamuki, musta
Tuote# P432.422_TP30913.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml juomamuki, ulkopuoli ruostumatonta terästä, sisäpuoli PP, ruuvattava kansi, ainutlaatuinen painonappisulku ylivuo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4694 kpl
24.
Akku Power Bank Kanlep, fuksia
Arvio: 3.63 €/kpl
Akku Power Bank Kanlep, fuksia
Tuote# 14740011000_TP6353.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2,000 mAh, external auxiliary battery in bright tones, with a large printing surface. With matching color carrying keych...
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Mugo puinen kolmen pelin setti,...
Arvio: 11.55 €/kpl
Mugo puinen kolmen pelin setti, luonnollinen
Tuote# 10456506_TP00111.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mugo puinen kolmen pelin setti on täydellinen kumppani peliharrastajille ja perheille, jotka kaipaavat monipuolista viih...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 4828 kpl
26.
SOL'S ROXY Naisten takki SS 340g ROXY...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S ROXY Naisten takki SS 340g ROXY, absintti-vihreä
Tuote# S46800-GA_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S FOWY naisten muotoonommeltu softshell-takki, vedenpitävä ja hyvä hengittävyys. Valmiiksi kaarevat hihat ja moderni...
Väri: absintti-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
XD Collection X9 kynä silikoniotepinnalla, vi...
Arvio: 1.08 €/kpl
XD Collection X9 kynä silikoniotepinnalla, vihreä
Tuote# P610.827_TP3091.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uusin lisäys X-kynäperheeseen tyylikkäällä ulkomuodolla ja kauniilla viimeistelyllä. Täydellinen brändisi viestin välitt...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 458 kpl
28.
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, puna...
Arvio: 2.27 €/kpl
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, punainen
Tuote# 92910-105_TP3812.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D jumppapussi mustilla nyöreillä yläosan sulkua varten. Saatavilla useissa eri väreissä. 350 x 410 mm210DCertificates...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
PVC rantatyyny SIESTA
Arvio: 0.00 €/kpl
PVC rantatyyny SIESTA
Tuote# IT1628-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rantatyyny PVC-materiaalista.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Pussi Bike Bag Rigon, musta
Arvio: 9.07 €/kpl
Pussi Bike Bag Rigon, musta
Tuote# 15523002000_TP6359.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bicycle bag in resistant 600D polyester, with padding and PVC window with tactile function. With headphone...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
31.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 0.97 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO frozen, läpinäkyvä
Tuote# 0-2250_TF_57-0291_TP3620.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frosted housing and clip.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSRTBA4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Sateenvarjo Umbrella Dolku XL, ...
Arvio: 12.89 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Dolku XL, harmaa
Tuote# 11803008000_TP63512.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
XL size, 8 panel umbrella. 130 cm diameter, made of durable 190T pongee material. Automatic opening and windproof mechan...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
34.
Monikäyttöinen puhelinteline Ho...
Arvio: 2.46 €/kpl
Monikäyttöinen puhelinteline Holder Lamp Rapsi, keltainen
Tuote# 14948005000_TP6352.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical soft silicone finish lamp. With built-in clip for mobile devices and holder function. Button cell batteries in...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Sportlife Makeinen, vaaleansininen
Arvio: 2.01 €/kpl
Sportlife Makeinen, vaaleansininen
Tuote# 1932.701_11609_TP6362.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin light blue filled with approx. 23 gram Sportlife mints, including ingredients sticker and sealDiscover t...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
XD Collection Alumiininen urheilupullo, harma...
Arvio: 9.79 €/kpl
XD Collection Alumiininen urheilupullo, harmaa, antrasiitti
Tuote# P436.560_TP3099.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luja ja kestävä 600 ml yksikuorinen urheilupullo kääntökannella ja käännettävällä juomanokalla. Ei sisällä BPA:ta. Ei s...
Väri: harmaa, antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 4377 kpl
37.
Ostoskassi Bag Klimbou, sininen
Arvio: 3.41 €/kpl
Ostoskassi Bag Klimbou, sininen
Tuote# 11175019000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag made of 100% organic cotton material 140g/m2. GOTS certified (Global Organic Textile Standard) which guarantees that...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 24553 kpl
38.
Urban Vitamin Malibu 5000mAh virtapankki RCS ...
Arvio: 49.84 €/kpl
Urban Vitamin Malibu 5000mAh virtapankki RCS materiaaleista, hopea
Tuote# P322.832_TP30949.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Malibun magneettitekniikka napsahtaa vaivattomasti kiinni iPhone 12:een ja uudemman sukupolven Android-puhelimiin, mikä ...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 990 kpl
39.
Kuulakynä Pen Bolmar, punainen
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Bolmar, punainen
Tuote# 15449003000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design and smooth body finish in fun solid colors. With comfortable, matching color g...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 62241 kpl
40.
Monikäyttöinen kuulakärkikynä R...
Arvio: 1.04 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakärkikynä Roller Kasty, vihreä
Tuote# 16350004000_TP6351.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brightly designed, bicolored, hood roller with soft body in bold colors. Accessories in shiny silver color with transpar...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 22749 kpl
41.
Tiedät Jacket Baidok, sininen
Arvio: 14.80 €/kpl
Tiedät Jacket Baidok, sininen
Tuote# 147160191_TP63514.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof and breathable jacket in combination of soft shell and elastane 300g/m2. In a wide range of bright tones, wit...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2942 kpl
42.
T-paita Adult Color T-Shirt Ori...
Arvio: 4.91 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Original T, tummansininen
Tuote# 113330061_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult color T-shirt Original T by Fruit Of The Loom. Made of 100% cotton 150g/m2 material. Soft to the touch, with ribbe...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1940 kpl
43.
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT MEN, omenanvihreä
Tuote# S11346-AG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT MEN, miesten poolopaita, 100 % kampapuuvillaa, 100 % rengaspunottu puuvilla Piqué 180, Rib 1X1 kaulus ja h...
Väri: omenanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 113 kpl
44.
XD Collection 5in1 työkalukynä, musta
Arvio: 7.92 €/kpl
XD Collection 5in1 työkalukynä, musta
Tuote# P221.551_TP3097.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kynä usealla toiminnolla: viivoitin (7cm), vatupassi, ruuvimeisseli, kosketuskynän pää ja kuulakärkikynä sinisellä muste...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1060 kpl
45.
Uma Kuulakynä GEOS SI, purppura
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI, purppura
Tuote# 1-0148_SI_01-0219_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing and upper part with coloured plug in opaque or transparent. Heavy metal tip...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Aurinkolasit AMERICA TOUCH
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkolasit AMERICA TOUCH
Tuote# MO8652-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
UV400 aurinkolasit värillisillä peililinsseillä ja sangoilla.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3699 kpl
47.
Liivi Vest Cambex, sininen, ora...
Arvio: 3.15 €/kpl
Liivi Vest Cambex, sininen, oranssi
Tuote# 14531007000_TP6353.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sporty adult bib in resistant non-woven with bright tones and elasticated sides. One size fits all.Non-WovenOne Size. Ad...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 19003 kpl
48.
Mentos Makeinen, valkoinen
Arvio: 2.62 €/kpl
Mentos Makeinen, valkoinen
Tuote# 1932M.101_TP6362.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini hinged tin with approx. 28 gram Mentosingredients sticker and seal included.Shelf life : 18 months.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Kuulakynä Prodox ballpoint pen,...
Arvio: 0.65 €/kpl
Kuulakynä Prodox ballpoint pen, hopea, vihreä
Tuote# AP721323-07_TP4190.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ballpoint pen with chrome details and ecological wheat straw plastic parts. With blue refill.
Väri: hopea, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 29166 kpl
50.
termospullo, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
termospullo, musta
Tuote# TBC855-1NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
XD Xclusive Impact AWARE RPET A5 vihko, musta
Arvio: 22.11 €/kpl
XD Xclusive Impact AWARE RPET A5 vihko, musta
Tuote# P774.171_TP30922.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Impact kokoelman valmistuksessa on käytetty AWARE? jäljitysainetta. AWARE?:...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4590 kpl
52.
Camelbak MultiBev ruostumattomasta teräk...
Arvio: 53.34 €/kpl
Camelbak MultiBev ruostumattomasta teräksestä valmistettu 500 ml:n tyhjiöeristetty pullo ja 350 ml:n kuppi, valkoinen
Tuote# 10071601_TP00153.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen pullo joka on kestävä ja käytössä monipuolinen aktiivisille liikkujille. MultiBev on 2-in-1 juomapullo, j...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 357 kpl
53.
River kierrätetystä materiaalis...
Arvio: 2.17 €/kpl
River kierrätetystä materiaalista valmistettu ikkunallinen matkalaukun nimikyltti, sininen
Tuote# 21019152_TP0012.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kätevä tarvike reissuun! Kestävä matkatavaratunniste, jossa on paperi-insertti, kirkas suojus ja yhteensopiva muovinen h...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
54.
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-pai...
Arvio: 16.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq Manuel värjäämätön t-paita kierrätetystä puuvillasta, vihreä
Tuote# T9101.015.XL_TP30916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit t-paita on sama, kuin Iqoniq "Bryce" t-paita. Tässä tuotteessa on vain yksi ero: eliminoi...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 863 kpl
55.
USB-lamppu USB Lamp Kinser, kel...
Arvio: 0.98 €/kpl
USB-lamppu USB Lamp Kinser, keltainen
Tuote# 14822005000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
LED technology lamp in the form of a light bulb with USB power supply. In an original bicolor design and presented in an...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 469 kpl
56.
Cocktail setti BOSTON
Arvio: 0.00 €/kpl
Cocktail setti BOSTON
Tuote# MO6224-17_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu cocktailisetti, sisältää 750 ml ravistimen, mittakannun (30 ml) ja seulan. Pakat...
Väri: kiiltävä-hopea
Varastosaldo: Vähintään 3440 kpl
57.
Moneta-kuulakärkikynä, alumiini...
Arvio: 0.82 €/kpl
Moneta-kuulakärkikynä, alumiinia, naksautusmekanismi, oranssi
Tuote# 10710508_TP0010.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on naksautusmekanismi, lakkaviimeistely, kiillotettu pinta ja kiinnostavia kromattuja yksityiskoht...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Urheilutakki Adult Sweatshirt L...
Arvio: 24.04 €/kpl
Urheilutakki Adult Sweatshirt Lightweight Sweat, harmaa
Tuote# 180140081_TP63524.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult Lightweight Sweat Jacket by Fruit of the Loom. Made of lightweight unbrushed fleece in a combination of 80% cotton...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Selviytymiskartta Multitool Wic...
Arvio: 1.59 €/kpl
Selviytymiskartta Multitool Wicax, hopea
Tuote# 14208009000_TP6351.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi-tool with resistant stainless steel body with 11 functions. With can opener, knife, screwdriver, ruler, bottle ope...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 44500 kpl
60.
kertakäyttömuki, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, ruskea
Tuote# TBC600-7OZKR-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut