Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, sininen-taivas
Tuote# T9104.022.XS_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: sininen-taivas
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
2.
Hammasharja Toothbrush Hyron, p...
Arvio: 0.92 €/kpl
Hammasharja Toothbrush Hyron, punainen
Tuote# 13825003000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Collapsible toothbrush with soft touch and striking bicolor design in a wide range of tones.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
XD Collection Soundbox 3W kaiutin RCS kierrät...
Arvio: 16.34 €/kpl
XD Collection Soundbox 3W kaiutin RCS kierrätetystä muovista, musta
Tuote# P329.971_TP30916.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3W langaton kaiutin, valmistettu RCS-sertifioidusta kierrätys-ABS:stä (Recycled Claim Standard). Kierrätetyn materiaalin...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3407 kpl
4.
Lyijytäytekynä Magic Mechanical...
Arvio: 0.69 €/kpl
Lyijytäytekynä Magic Mechanical Pencil Castle, punainen
Tuote# 13040003000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magic mechanical pencil with bicolored design body in soft solid finish. In bright tones and with accessories in white a...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7560 kpl
5.
H2O Active® Eco Base 650 ml ves...
Arvio: 6.40 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml vesipullo kierrekannella, violetti
Tuote# 21043510_TP0016.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen vesipullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään ...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
6.
SOL'S NORTH fleece jacket NORTH, tumm...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NORTH fleece jacket NORTH, tumma-suklaa
Tuote# S55000-DC_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S NORTH, miesten vetoketjullinen fleecetakki, 100% polyesteri High Density Fleece 300, lyhyt leikkaus, Anti-Pilling,...
Väri: tumma-suklaa
Varastosaldo: Vähintään 40 kpl
7.
Tietokonereppu Backpack Verbel,...
Arvio: 13.80 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Verbel, tummansininen
Tuote# 15232006000_TP63513.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Denim 600D backpack, urban design, with full body padding and shoulder straps. Outside pocket with zipper closure, carry...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
8.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 2.29 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1975.100_11013_TP6362.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed slidy tin filled with approx. 10 gram mini mintsingredients sticker included.Shelf life : 36 months.Filling : M...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Baseline Plus 500 ml -shakerpul...
Arvio: 3.54 €/kpl
Baseline Plus 500 ml -shakerpullo, valkoinen, keltainen
Tuote# 21070211_TP0013.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo ravistinpallolla proteiinipirtelöiden tasaiseen sekoittamiseen. Roiskumaton läppäkansi ja napsa...
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
10.
Uma Kuulakynä ELEGANCE, musta
Arvio: 16.66 €/kpl
Uma Kuulakynä ELEGANCE, musta
Tuote# 0-9190_53-0002_TP36216.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with opaque glossy housing in black or white, spring- mounted metal clip, plug, heavy metal ti...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Muistilehtiö Sticky Notepad Pre...
Arvio: 1.37 €/kpl
Muistilehtiö Sticky Notepad Prent, punainen
Tuote# 14888003000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky notepad with matching color recycled cardboard ball pen included. Original design in bright tones, soft touch cov...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Pöytätennissetti PING PONG
Arvio: 0.00 €/kpl
Pöytätennissetti PING PONG
Tuote# MO6517-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pöytätennisetti pakattuna RPET pussiin, sisältää 3 palloa, 2 mailaa ja laajennettavan verkon. Maksimi verkon pituus 175 ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4634 kpl
13.
Kuulakynä Pen Adam, musta
Arvio: 1.25 €/kpl
Kuulakynä Pen Adam, musta
Tuote# 20181002000_TP6351.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-button mechanism ball pen made of recycled aluminium. Bamboo push button and rubber grip, available in a wide range...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 3.93 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1041.131_11086_TP6363.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Small bag with full colour printed header card, filled with 100 gram sweetsShelf life : 36 months.Filling : Mentos mint
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 8.23 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo nokallisella korkilla, valkoinen, sininen
Tuote# 21043704_TP0018.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
16.
Korkinavaaja Opener Keyring Sam...
Arvio: 0.98 €/kpl
Korkinavaaja Opener Keyring Samo, vihreä
Tuote# 13911004000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keychain opener with aluminum body in a varied and bright tones. especially designed for laser printing.Aluminium
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1389 kpl
17.
Brite-Americano Espresso Eco 25...
Arvio: 10.11 €/kpl
Brite-Americano Espresso Eco 250 ml:n läikyttämätön eristetty juomamuki, kalkinvihreä
Tuote# 21049763_TP00110.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä läikyttämätön kansi ja jota ympäröi värillinen, materiaaliin upotett...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
18.
Näyttöpyyhe Spray Clorux, sininen
Arvio: 1.09 €/kpl
Näyttöpyyhe Spray Clorux, sininen
Tuote# 15280019000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vaporizer with built-in screen cleaner of compact, minimalist design and square body, especially designed for pad printi...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
hi!dea PADOVA. Laukku, sekoitus juutti...
Arvio: 9.11 €/kpl
hi!dea PADOVA. Laukku, sekoitus juuttia ja puuvillaa, luonnollinen
Tuote# 92937-160_TP3819.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laukku juuttia ja puuvillaa (275 g/m²) vetoketjullisella sisätaskulla (120 g/m²) 100% puuvillaa. 60 cm kahvat kaksiväris...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 7111 kpl
20.
Suuri leikkuulauta BEMGA LARGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Suuri leikkuulauta BEMGA LARGE
Tuote# MO6779-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambupuusta tehty suuri leikkuulauta, jossa on ripustusreikä.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4530 kpl
21.
Roly Siberia softshell-takki, unisex...
Arvio: 34.35 €/kpl
Roly Siberia softshell-takki, unisex, vermillion-oranssi
Tuote# R64283J_TP00134.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen urheilullinen softshelltakki. Kontrastivärisessä vetoketjussa leukaa suojaava osa ja vedin. Lämmin sisä...
Väri: vermillion-oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspu...
Arvio: 9.77 €/kpl
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspuuvillasta, valkoinen
Tuote# T6100.004.1112_TP3099.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten keskikokoinen t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 70 % on luonnonmukaista ja 30 % kierrätettyä,...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 550 kpl
23.
Taskupeili Set Dianex
Arvio: 3.61 €/kpl
Taskupeili Set Dianex
Tuote# 11636000000_TP6353.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of mirror and brush, made in natural wood. Presented in a 100% cotton pouch with drawstring closure.2 Pieces. Cotton...
Varastosaldo: Vähintään 27809 kpl
24.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, valkoinen
Tuote# TBC630-DC33EX-2BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, valkoinen
Tuote# TBC630-DP33EX-1BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Muki Cup Riberton
Arvio: 8.74 €/kpl
Muki Cup Riberton
Tuote# 11459000000_TP6358.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
400 ml capacity stainless steel cup with outside coating of galvanized copper. Innovative design and presented in an ind...
Varastosaldo: Vähintään 7313 kpl
27.
Asiakirjasalkku Folder Columbya...
Arvio: 4.08 €/kpl
Asiakirjasalkku Folder Columbya, punainen
Tuote# 13519003000_TP6354.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folder with original elastic band closure in varied colors, in glossy finish with black reinforced piping. Inside with d...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Portfolio NOTES FOLDER
Arvio: 0.00 €/kpl
Portfolio NOTES FOLDER
Tuote# MO9549-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vetoketjullinen A4 portfolio kaksisävyisestä polyesteristä, sisältää sisätaskut, kynänsilmukan ja 20 sivuisen muistileht...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1564 kpl
29.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSMIREG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Iqoniq Talung mikrofleecetakki vetoket...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Talung mikrofleecetakki vetoketjulla r-polyesteristä, jäävuori
Tuote# T9603.023.XXXL_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-mikrofleecetakki vetoketjulla, joka on valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä 240 G/...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 59 kpl
31.
LIVOO Keittiövaaka, punainen
Arvio: 11.79 €/kpl
LIVOO Keittiövaaka, punainen
Tuote# DOM354RC_TP63411.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Electronic kitchen scale - Sensitive keys - Slim design - LCD display - Tare function - Capacity 5 kgMarquage : Imp.Numé...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Monikäyttöinen kuulakynä Holder...
Arvio: 1.00 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Holder Pen Finex, sininen
Tuote# 14972019000_TP6351.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction ball pen with push-up mechanism in bold colors and dual-function clip especially designed to function as a...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
33.
Matkatavarätiketti Luggage Tag ...
Arvio: 0.83 €/kpl
Matkatavarätiketti Luggage Tag Bandel, keltainen
Tuote# 14278005000_TP6350.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original luggage tag with hood in resistant material with a wide range of bright tones. With resistant coupling strap an...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4029 kpl
34.
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PE...
Arvio: 15.69 €/kpl
Avira Atik RCS pullo kierrätetystä PET:stä 1L, turkoosi
Tuote# P438.043_TP30915.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Atik pullo on mainio valinta, jos arvostat kevyttä ja minimalistista suunnittelua. Ihanteellinen pullo mukaan matkaan. P...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 3961 kpl
35.
Avainketju Antistress Keyring M...
Arvio: 1.57 €/kpl
Avainketju Antistress Keyring Mandery, musta
Tuote# 15657002000_TP6351.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original anti-stress keychain with soft TPR body in varied bright tones. With polyester strap and PU leather reinforceme...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3089 kpl
36.
vyölaukku, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
vyölaukku, vihreä
Tuote# AP733998-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
XD Collection GRS sertifioitu RPET ja Kraft A...
Arvio: 9.46 €/kpl
XD Collection GRS sertifioitu RPET ja Kraft A5-vihko, vihreä
Tuote# P774.547_TP3099.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kaunis vihko on täydellinen heille, jotka haluavat kirjoittaa ajatuksensa paperille. Kansi ja sisäsivut on valmiste...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2367 kpl
38.
Myssy Holsen winter cap, harmaa...
Arvio: 5.07 €/kpl
Myssy Holsen winter cap, harmaa-tuhka
Tuote# AP781916-77_TP4195.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Acrylic winter cap with patch.
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 177 kpl
39.
USB Key, musta
Arvio: 3.13 €/kpl
USB Key, musta
Tuote# 1Z33391G_TP0013.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB-avain muistitikku mahdollistaa sen, että tiedostot ovat aina käden ulottuvilla. Kätevän muotoilunsa ansiosta tämä US...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
kirjasin, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, valkoinen
Tuote# AP800766-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Avaimenperälamppu Torch Keyring...
Arvio: 2.25 €/kpl
Avaimenperälamppu Torch Keyring Kushing, vihreä
Tuote# 20986004000_TP6352.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3 Leds. Button Batteries Included<b>Composition : </b>Recycled Aluminium.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Osoitinkynä Stylus Touch Pen Ci...
Arvio: 0.68 €/kpl
Osoitinkynä Stylus Touch Pen Cirex, vihreä
Tuote# 14343004000_TP6350.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold design pointer in cheerful colors, with accessories and game and rings in shiny silver color.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 19384 kpl
43.
Aamiaiskotelo Sandwich Holder R...
Arvio: 3.44 €/kpl
Aamiaiskotelo Sandwich Holder Rufus, vihreä
Tuote# 14028004000_TP6353.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sandwich holder in resistant PVC in bright tones and with zipper closure. With handle in reinforced nylon and isothermal...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 18538 kpl
44.
stressinpoisto, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
stressinpoisto, sininen
Tuote# AP844062-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Heijastava lasten turvaliivi HW...
Arvio: 0.00 €/kpl
Heijastava lasten turvaliivi HW1 (XS)
Tuote# 1PR04106_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä hyvin näkyvä, heijastava turvaliivi saa kenet tahansa näkymään pimeässä. Keltainen tausta ja hyvin heijastavat lasi...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Timpurin kynä MADEROS
Arvio: 0.00 €/kpl
Timpurin kynä MADEROS
Tuote# MO8686-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Timpurin kynä, 14 cm viivoittimella.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 71984 kpl
47.
Matkakassi Bag Melbor, vaaleanv...
Arvio: 17.90 €/kpl
Matkakassi Bag Melbor, vaaleanvihreä
Tuote# 16815279000_TP63517.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose bag of high capacity in resistant 600D polyester. Two-colour design, with grey base and details. Main compa...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 2333 kpl
48.
Avainketju Keyring Hailton
Arvio: 1.81 €/kpl
Avainketju Keyring Hailton
Tuote# 21049295000_TP6351.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Felt RPET/ Metal.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.72 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Spook, malva
Tuote# 13164174000_TP6351.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester 210T, available in a wide range of colors. Black color, self-adjusting strings, re...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
50.
23" Barry-sateenvarjo, automaat...
Arvio: 7.32 €/kpl
23" Barry-sateenvarjo, automaattisesti avautuva, kuninkaallinen
Tuote# 10905308_TP0017.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Barry-sateenvarjo on bestseller syystä. 23" sateenvarjo liukuu automaattisesti auki yhdellä napsautuksella. Se on valmis...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 8475 kpl
51.
hi!dea THC TALLINN. Housut, tummansini...
Arvio: 26.98 €/kpl
hi!dea THC TALLINN. Housut, tummansininen
Tuote# 30247-134_TP38126.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
98 % puuvillaa ja 2 % elastaania (240 g/m²). Sisältää 6 taskua: 2 vetoketjullista sivutaskua, 2 etutaskua ja 2 takatasku...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 86 kpl
52.
Makeinen, vaaleansininen
Arvio: 2.46 €/kpl
Makeinen, vaaleansininen
Tuote# 1711.701_TP6362.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spring dispenser with approx. 5 gram mini mintsShelf life : 36 months.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
laturi, luonnollinen, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
laturi, luonnollinen, läpinäkyvä
Tuote# AP864021_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen, läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 2959 kpl
54.
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASADENA MEN, kuninkaallinen, neonkoralli
Tuote# S00577-EQ_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASADENA miesten poolopaita 200g. Moderni leikkaus & tyyli. Laaja värivalikoima. Suunniteltu kaikenlaisille markki...
Väri: kuninkaallinen, neonkoralli
Varastosaldo: Vähintään 1205 kpl
55.
Ostoskassi MERCADO
Arvio: 0.00 €/kpl
Ostoskassi MERCADO
Tuote# KC1502-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ostoskassi 600D polyesteriä, puukahvoilla.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2824 kpl
56.
Varkaudenestolaiteet Padlock Tr...
Arvio: 4.05 €/kpl
Varkaudenestolaiteet Padlock Triyo, sininen
Tuote# 16491019000_TP6354.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padlock in resistant metal with PVC coating. Water resistant, manufactured to withstand the most adverse weather conditi...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2960 kpl
57.
Kiristysnauha reppu Foldable Dr...
Arvio: 2.58 €/kpl
Kiristysnauha reppu Foldable Drawstring Bag Kissa, sininen
Tuote# 14788019000_TP6352.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack for children, in 190T polyester with a cheerful animal design and in a wide range of tones. With car...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 28960 kpl
58.
Viuhka Hand Fan Tela, vihreä
Arvio: 1.65 €/kpl
Viuhka Hand Fan Tela, vihreä
Tuote# 18096004000_TP6351.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fan with plastic ribs and polyester fabric. In assorted colors and presented in an individual box with window.Plastic Ri...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 28795 kpl
59.
Ostoskassi Klimbou cotton shopp...
Arvio: 8.09 €/kpl
Ostoskassi Klimbou cotton shopping bag, tummansininen
Tuote# AP722213-06A_TP4198.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Organic cotton shopping bag with long handles. 100% organic cotton, 140 g/ m2.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1845 kpl
60.
RFX H-09 ripustettava TPU-heija...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-09 ripustettava TPU-heijastin, puolisuunnikas
Tuote# 1PR09301_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut