Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Ostoskassi Foldable Bag Velia, ...
Arvio: 2.23 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Velia, sitruunankeltainen
Tuote# 13976158000_TP6352.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding bag of fun fruity designs in bright tones. Made of soft 170T polyester, with matching color drawstring and adjus...
Väri: sitruunankeltainen
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
2.
Akku Power Bank Kaprin, punainen
Arvio: 22.92 €/kpl
Akku Power Bank Kaprin, punainen
Tuote# 15779003000_TP63522.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10,000 mAh, high charging capacity external auxiliary battery. Charging indicators, with triple USB output for charging ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Juomapullo Bottle Dokath, malva
Arvio: 3.41 €/kpl
Juomapullo Bottle Dokath, malva
Tuote# 15513174000_TP6353.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
420ml capacity glass bottle with neoprene cover in bright tones. With screw-on safety cap and carrying belt.Glass420 ml...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
4.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 1.76 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1675.100_TP6361.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suitcase full colour printedother fillings possible at request.Shelf life : 36 months.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, valkoinen
Tuote# T9303.004.XXXL_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
6.
Ostoskassi Bag Cekon, luonnolli...
Arvio: 6.72 €/kpl
Ostoskassi Bag Cekon, luonnollinen
Tuote# 15725013000_TP6356.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jute bag with cotton front pocket. With short, reinforced cotton handles in white color. With gussets, stitched finishin...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Elevate Palo miesten kevyt takki, tumma...
Arvio: 48.39 €/kpl
Elevate Palo miesten kevyt takki, tummansininen
Tuote# 3833655_TP00148.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävyys 2000 mm ja hengittävyys 2000 g/m². Hihatasku. Sisätasku. Etutaskut vetoketjuilla. Kainalossa tuuletusreiät...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 96 kpl
8.
Baseline® Plus Grip 750 ml -urh...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus Grip 750 ml -urheilujuomapullo urheilukannell, valkoinen, musta
Tuote# 21068912_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä no...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
9.
SOL'S PASSION Naisten Polo 170g PASSI...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASSION Naisten Polo 170g PASSION, tumma-violetti
Tuote# S11338-DA_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASSION naisten poolopaita, erittäin edullinen. Laaja värivalikoima. Tyylikäs leikkaus, 4 sävy sävyä nappia, joust...
Väri: tumma-violetti
Varastosaldo: Vähintään 94 kpl
10.
XD Collection Impact vesipullo 600 ML RCS RPE...
Arvio: 10.74 €/kpl
XD Collection Impact vesipullo 600 ML RCS RPET, valkoinen
Tuote# P437.013_TP30910.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vältä muovipullojen käyttöä tällä tiiviillä Impact -vesipullolla. Raikkaan muotoilun ja läpinäkyvän rungon ansiosta pull...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 12405 kpl
11.
kirjasin, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, vihreä
Tuote# AP800740-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4545 kpl
12.
Langaton laturi 15W TRIANLESS
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi 15W TRIANLESS
Tuote# MO6484-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET 300D kaksi sävyinen langaton laturi/ puhelinpidike, lähtövirta 9V/1.6A (15W) Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 2432 kpl
13.
Uunikinnas NEVON
Arvio: 0.00 €/kpl
Uunikinnas NEVON
Tuote# MO6381-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² orgaanisesta puuvillasta valmistettu uunikinnas.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 12353 kpl
14.
sekoitin, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
sekoitin, luonnollinen
Tuote# TBC736-KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Fitness-välineet Mat Misbiz, va...
Arvio: 0.89 €/kpl
Fitness-välineet Mat Misbiz, valkoinen
Tuote# 15127001000_TP6350.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical PE mat in bright tones, designed for sports and leisure activities where it is necessary to change footwear in...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11447 kpl
16.
USB Silicon valley, hopea
Arvio: 5.52 €/kpl
USB Silicon valley, hopea
Tuote# 1Z34132L_TP0015.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Silicon valley. The classic model that combines robust plastic and an aluminium lookWith this USB stick you can easi...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Nauha Headband Ranster, valkoinen
Arvio: 2.02 €/kpl
Nauha Headband Ranster, valkoinen
Tuote# 14580001000_TP6352.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elastic head sweat band in high quality and bright tones. 6cm wide and made with technical material in combination of co...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Pesuvälinepussi Fergi cosmetic ...
Arvio: 2.11 €/kpl
Pesuvälinepussi Fergi cosmetic bag, oranssi
Tuote# AP791100-03_TP4192.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped, PVC cosmetic bag.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 398 kpl
19.
Myssy Hat Sirocon, ruskea
Arvio: 4.77 €/kpl
Myssy Hat Sirocon, ruskea
Tuote# 20841018000_TP6354.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Cotton.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Set of 6 felt tree hangers ROUG...
Arvio: 0.00 €/kpl
Set of 6 felt tree hangers ROUGE, punainen
Tuote# CX1335-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 red felt tree hangers in 6 different designs: tree, snowflake, bell, boot, poinsettia and reindeer.<br>Dimensio...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 33894 kpl
21.
Lippalakki Cap Isildur, punainen
Arvio: 4.41 €/kpl
Lippalakki Cap Isildur, punainen
Tuote# 11536003000_TP6354.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sports cap made of soft, durable microfibre. With matching sweat mesh on side panels and adjustable velcro fastening. Wi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 7005.100_30009_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Pinssit Pin Loop Solidario, pun...
Arvio: 0.63 €/kpl
Pinssit Pin Loop Solidario, punainen
Tuote# 19740003000_TP6350.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ribbon pin with glossy body finish in varied colors and matching color ribbon.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
LIVOO Kattila, ruskea, musta
Arvio: 32.15 €/kpl
LIVOO Kattila, ruskea, musta
Tuote# MEP115_TP63432.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 3 aluminum sauce pans - Non-stick stone coating appearance - Ø 16,18, 20 cm - Wooden appearance silicone coating ...
Väri: ruskea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Kuulakärkikynä ABS SIDE, kalkin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä ABS SIDE, kalkinvihreä
Tuote# MO6991-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä painonapilla kierrätetystä ABS-materiaalista. Valkoinen runko ja kontrastivärinen klipsi, sininen muste.<...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 9532 kpl
26.
Kirjasin Notebook Emerot, punai...
Arvio: 2.76 €/kpl
Kirjasin Notebook Emerot, punainen
Tuote# 13388003000_TP6352.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant, rigid recycled cardboard in a wide range of tones. 80 sheets with str...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 11181 kpl
27.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 7.42 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1805.102_11238_TP6367.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,35l, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Dutch sweets
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
muki, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, vihreä
Tuote# AP800547-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Kolikkoastia Multipurpose Holde...
Arvio: 0.88 €/kpl
Kolikkoastia Multipurpose Holder Darovy, keltainen
Tuote# 14445005000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose holder in resistant material and in a wide range of tones. With fixing spike for sand.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
LIVOO Yövalo, valkoinen
Arvio: 13.51 €/kpl
LIVOO Yövalo, valkoinen
Tuote# TEA245W_TP63413.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Night light - 2 lighting modes: white or yellow light - Light dimmer - Max. luminance 120 lumens - Soft silicon - 600mAh...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1061 kpl
31.
Kuulakynä Vesta ballpoint pen, ...
Arvio: 0.88 €/kpl
Kuulakynä Vesta ballpoint pen, sininen
Tuote# AP805960-06_TP4190.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with rings, with chrome clip and tip. With blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4978 kpl
32.
Huopa Blanket Yelix, punainen
Arvio: 13.69 €/kpl
Huopa Blanket Yelix, punainen
Tuote# 15217003000_TP63513.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality blanket 130x160cm in original two-colour design. In polar fleece material of 280g/m2 with anti-pilling trea...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Ostoskassi Bag Hitalax, kultainen
Arvio: 6.48 €/kpl
Ostoskassi Bag Hitalax, kultainen
Tuote# 21055023000_TP6356.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Cotton/ PU.
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Heijastin Koreflec reflective k...
Arvio: 0.65 €/kpl
Heijastin Koreflec reflective keyring, hopea
Tuote# AP781770-21_TP4190.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Triangle shaped, reflective keyring with carabiner, PVC.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 7919 kpl
35.
uudelleen käytettävä muki, valk...
Arvio: 0.00 €/kpl
uudelleen käytettävä muki, valkoinen, valkoinen
Tuote# TBC651-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpin...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET-pullo 600 ml VERNAL, läpinäkyvä-harmaa
Tuote# MO6976-27_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo BPA-vapaata RPET-muovia jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvallinen korkki. Vuotamaton. Tila...
Väri: läpinäkyvä-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 32914 kpl
37.
Brite-Americano® Espresso 250 m...
Arvio: 8.57 €/kpl
Brite-Americano® Espresso 250 ml eristetty muki, ruskea
Tuote# 21009113_TP0018.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti, kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Sopii useimpien kahvinkeitinten alle. Mukia ympäröi...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Kirjoitusvälinesetti TODO SET
Arvio: 0.00 €/kpl
Kirjoitusvälinesetti TODO SET
Tuote# MO9836-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
12 osainen kirjoitusvälinesetti, sisältää 2 lyijykynää, 6 värikynää, teroittimen, pyyhekumin ja viivaimen. Viivain on yh...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 7024 kpl
39.
Muki Mug Bastic, sininen
Arvio: 4.14 €/kpl
Muki Mug Bastic, sininen
Tuote# 14509019000_TP6354.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210ml capacity stainless steel mug with shiny finish body and original carabiner handle for transportation in bright ton...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 28036 kpl
40.
Uma Kuulakynä NOBILIS, tummanvihreä
Arvio: 11.75 €/kpl
Uma Kuulakynä NOBILIS, tummanvihreä
Tuote# 0-8900_52-0349_TP36211.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carbon fibre metal twist ballpoint pen with coloured grip zone, flexible metal clip, metal ring and metal tip chrome pla...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Kuulakynä Vesta ballpoint pen, ...
Arvio: 0.88 €/kpl
Kuulakynä Vesta ballpoint pen, musta
Tuote# AP805960-10_TP4190.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with rings, with chrome clip and tip. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3800 kpl
42.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 26.40 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9300.009.S_TP30926.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
43.
USB-tikku, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, tummansininen
Tuote# PCUSMIDBG3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, aq...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, aqua-blue
Tuote# 30104-154_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
45.
sateenvarjo, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, oranssi
Tuote# AP808417-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1741 kpl
46.
MyKit-pyöränkorjaussarja
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-pyöränkorjaussarja
Tuote# 1Z252606_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen sarja pyöräretkiä varten. Varaudu pieniin vammoihin ja rengasrikkoihin. Sisältö: 12 pesunkestävää laastari...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Hiirimatto Mousepad Vaniat, fuk...
Arvio: 1.44 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Vaniat, fuksia
Tuote# 14387011000_TP6351.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Square design mousepad in soft polyester with bright tones and silicone non-slip base.Polyester/ Silicone
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 9962 kpl
48.
Kaulanauha, molemminpuolisella ...
Arvio: 6.65 €/kpl
Kaulanauha, molemminpuolisella sublimaatiopainatuksella, 20 mm
Tuote# M_2.3_TP4236.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Molemmin puolin painettu minivärinen sublimaatio kaulanauha turvalukolla. Värien määrää ei ole rajoitettu eikä se muuta ...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 1.11 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Fliant, sininen
Tuote# 15656019000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original keychain coin, shopping bag shaped. In combination of white with bright tones and wide surface for printing.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9303.005.XS_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
51.
hi!dea HOLZ. Pullonavaaja metallia ja ...
Arvio: 2.68 €/kpl
hi!dea HOLZ. Pullonavaaja metallia ja puuta, ruskea
Tuote# 94134-150_TP3812.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallinen pullonavaaja puisella kahvalla. 40 x 150 x 17 mmMetalliPacking : Muovipussiin, Valkoinen laatikko - Repacking...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Golf-pyyhe Golf Towel Brylix, v...
Arvio: 7.34 €/kpl
Golf-pyyhe Golf Towel Brylix, vihreä
Tuote# 20427004000_TP6357.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester RPET 200 g/ m2.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Elevate Topaz 6-paneelinen GRS-kierräte...
Arvio: 3.76 €/kpl
Elevate Topaz 6-paneelinen GRS-kierrätetty baseball-lippalakki, musta
Tuote# 37519900_TP0013.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällisesti valmistettu lippalakki. Valmiiksi kaareva sandwich lippa. Brodeeratut tuuletusreiät. Metallinen ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 14026 kpl
54.
Kiristysnyörillinen Oriole RPET...
Arvio: 2.70 €/kpl
Kiristysnyörillinen Oriole RPET -reppu 5L, violetti
Tuote# 12046137_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä laukku on valmistettu 100 % kierrätetystä, kuluttajakäytössä olleesta muovista, ja se auttaa vähentämään muovijä...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 4840 kpl
55.
Lompakko Purse Nelsom, beige
Arvio: 1.69 €/kpl
Lompakko Purse Nelsom, beige
Tuote# 16843117000_TP6351.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line coin purse in resistant 600D RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse of plastic waste and co...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
56.
Elevate Quebec naisten lyhythihainen ty...
Arvio: 6.69 €/kpl
Elevate Quebec naisten lyhythihainen tyköistuva t-paita, antrasiitti, musta
Tuote# 3901699_TP0016.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Sivupanelit verkkomateriaalia . Reflective details. Raglan-hihat. Tuotemerkki si...
Väri: antrasiitti, musta
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
57.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718127_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
juomapullo, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, keltainen
Tuote# TBC871-1AM_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Adapteri Charging Cable Denny, ...
Arvio: 6.60 €/kpl
Adapteri Charging Cable Denny, luonnollinen
Tuote# 20260013000_TP6356.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Charger cable made of wheat straw . With Type-C and USB input connections and Type-C, Lightning, and Micro USB outputs. ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
Antibakteerinen pyyhe Hydroalco...
Arvio: 1.31 €/kpl
Antibakteerinen pyyhe Hydroalcoholic Gel Flaix, valkoinen
Tuote# 16719001000_TP6351.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroalcoholic gel for hygiene and skin cleansing in a 30 ml refillable bottle, with balsamic Aloe Vera extract. Body in...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 101315 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut