Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Elevate Deimos lyhythihainen miesten po...
Arvio: 18.17 €/kpl
Elevate Deimos lyhythihainen miesten poolopaita, cool fit, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3909482_TP00118.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus mukautettuun brändäykseen. Nappilistassa kaksi nappia. Revittävä/leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuud...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
2.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9302.010.L_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
3.
kiristysnauha reppu, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, valkoinen
Tuote# AP734003-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Urheilupaita Tecnic Rox sport T...
Arvio: 3.45 €/kpl
Urheilupaita Tecnic Rox sport T-shirt, vihreä
Tuote# AP781303-07_TP4193.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% polyester, breathable sport T-shirt with hexagonal weave design details. 135 g/m².
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
XD Xclusive Brew RCS vakuumimuki RCS ruostu...
Arvio: 16.77 €/kpl
XD Xclusive Brew RCS vakuumimuki RCS ruostumattomasta teräksestä, musta
Tuote# P435.081_TP30916.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brew RCS -sertifioitu kierrätetty ruostumattomasta teräksestä valmistettu vakuumitölkki on valmis aamukahveihin ja pitää...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3608 kpl
6.
Uma Kuulakynä OPERA M, punainen
Arvio: 5.96 €/kpl
Uma Kuulakynä OPERA M, punainen
Tuote# 0-9900_M_52-0201_TP3625.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt black lacquered housing, coloured rubber grip zone and fittings matt black.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Mepal Ellipse -lounasrasia, eristetty...
Arvio: 35.76 €/kpl
Mepal Ellipse -lounasrasia, eristetty, hopea
Tuote# 11317781_TP00135.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lounasrasia, jossa on kaksi lokeroa, jotta ainesosat voidaan pitää erillään. Molemmissa lokeroissa on erillinen kansi, j...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 426 kpl
8.
Rantakassi Foldable Bag Austen,...
Arvio: 1.91 €/kpl
Rantakassi Foldable Bag Austen, musta
Tuote# 13246002000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding non-woven bag in 90g/m2, in a varied range of bright tones. With medium handles of 56cm, flap with matching colo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 20315 kpl
9.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.71 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Barrox, valkoinen, musta
Tuote# 14365124000_TP6350.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and aluminum body in a smooth metallic finish in varied colors. Details and rings ...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 2008 kpl
10.
Roly Monzha miesten lyhythihainen po...
Arvio: 8.61 €/kpl
Roly Monzha miesten lyhythihainen poolopaita, musta
Tuote# R04043O_TP0018.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen tekninen pikeepaita. Neulottu kaulus ja nappilista kolmella napilla. Hengittävä kangas, joka on helppo pes...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
11.
Detroit RPET konferenssilaukku ...
Arvio: 9.69 €/kpl
Detroit RPET konferenssilaukku 4L, musta, punainen
Tuote# 12062121_TP0019.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä PET-muovista valmistettu konferenssilaukku, jossa on vetoketjullinen päälokero ja edessä vetoketjutasku, v...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 5226 kpl
12.
USB-tikku, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, keltainen
Tuote# PCUSSOYEG4U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
USB-tikku, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, keltainen
Tuote# PCUSSDYEG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Teräksinen juomapullo 970 ml CL...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräksinen juomapullo 970 ml CLEO LARGE
Tuote# MO6773-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu termospullo, jossa on ripustuslenkki korkissa. Tilavuus: 970 ml.
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 1613 kpl
15.
Prixton MGF100 -hierontavasara, musta
Arvio: 75.55 €/kpl
Prixton MGF100 -hierontavasara, musta
Tuote# 2PA07290_TP00175.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton ja kevyt hierontavasara sopii niin kuntoiluun kuin fysioterapiaan. Se auttaa lämmittelemään ennen harjoittelua,...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
16.
Swiss Peak A5 PU muistikirja vetoketjutask...
Arvio: 13.83 €/kpl
Swiss Peak A5 PU muistikirja vetoketjutaskulla, musta
Tuote# P774.141_TP30913.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jos vangitset idean tai muistiinpanon, voit tehdä tämän tyylillä tällä Swiss Peak A5 PU-muistikirjalla. Kätevällä vetoke...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 942 kpl
17.
Taskuveitsi Pocket Knife Xiflon...
Arvio: 7.03 €/kpl
Taskuveitsi Pocket Knife Xiflon, vihreä
Tuote# 21228004000_TP6357.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Safety Lock Included<b>Composition : </b>Wood/ Stainless Steel.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
vesipullo, ruusu
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, ruusu
Tuote# TBC120-LRS_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Sateenvarjo Umbrella Cladok, vi...
Arvio: 6.61 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Cladok, vihreä
Tuote# 15888004000_TP6356.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in resistant pongee material, with windproof system and in bright colors. Opening pole and inner ribs i...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Addie-kaulanauha kierrätettyä R...
Arvio: 0.00 €/kpl
Addie-kaulanauha kierrätettyä RPET-materiaalia - kaksipuolinen sublimaatio / 25 mm
Tuote# 1PL0801H_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sublimaatiopainettu kaulanauha kierrätettyä RPET-materiaalia, metallikoukulla ja RPET-turvalukolla. Sublimaatiopainatus ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki...
Arvio: 53.78 €/kpl
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki, punainen
Tuote# 3930625_TP00153.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Muotoiltu vyötäröltä paremman istuvuuden vuoksi. Hihassa vetoke...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 67 kpl
22.
Mittanauha Grade 7,5m tape meas...
Arvio: 6.70 €/kpl
Mittanauha Grade 7,5m tape measure, sininen, musta
Tuote# AP721485-06_TP4196.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic tape measure with lock function, metal clip and hand strap, 7,5 m.
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 11060 kpl
23.
Monikäyttöinen taskutyövälineet...
Arvio: 14.37 €/kpl
Monikäyttöinen taskutyövälineet Workshop multi tool, musta
Tuote# AP808022_TP41914.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel multi tool with aluminium grip and 8 functions, in black gift box.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1130 kpl
24.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 4.17 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 2212.100_TP6364.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Milk carton all-over full colour printedother fillings possible at request.Shelf life : 18 months.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
hi!dea ARASTA. Laminoitu kuitukangaska...
Arvio: 4.02 €/kpl
hi!dea ARASTA. Laminoitu kuitukangaskassi, valkoinen
Tuote# 92924-106_TP3814.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukangaskassi (140 g/m²). Sangat 65 cm. Trolley-hihna. 350 x 350 x 200 mmKuitukangas: 140 g/m² Default customisation ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1846 kpl
26.
polkupyörälaukku, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
polkupyörälaukku, harmaa
Tuote# AP844069-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, aq...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, aqua-blue
Tuote# 30104-154_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
28.
Sateenvarjo 27" ROCHESTER
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo 27" ROCHESTER
Tuote# MO6745-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
27 tuuman kolmeen osaan taittuva automaattisesti avautuva/sulkeutuva tuulenkestävä sateenvarjo. 190T pongee-materiaalist...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 681 kpl
29.
juomapullo, oranssi, tummansini...
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, oranssi, tummansininen
Tuote# TBC823-NA_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi, tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC600-12OZBL-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Takeaway muki TUESDAY
Arvio: 0.00 €/kpl
Takeaway muki TUESDAY
Tuote# MO6244-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen 475 ml PP takeaway muki.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6647 kpl
32.
rantakassi, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
rantakassi, vihreä
Tuote# AP733856-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.76 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Yeiman, valkoinen
Tuote# 16076001000_TP6350.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen in a colorful design, with body in a wide range of bright, vivid colors, matching with the pointers. Pu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 23163 kpl
34.
SOL'S PEOPLE Naisten Polo 210g PEOPLE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PEOPLE Naisten Polo 210g PEOPLE, sininen-taivas
Tuote# S11310-SP_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PEOPLE naisten poolopaita hieman painavammassa kankaassa, joustinneulus ja hihansuut. Teipattu kaulaosa, muotoon l...
Väri: sininen-taivas
Varastosaldo: Vähintään 124 kpl
35.
Karamelliastia, hopea
Arvio: 18.75 €/kpl
Karamelliastia, hopea
Tuote# 1799.103_11064_TP63618.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Medium glass jar 0,9 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Fi...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC600-12OZDW-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
hi!dea NORRE TUMBLER. Muki ruostumaton...
Arvio: 17.51 €/kpl
hi!dea NORRE TUMBLER. Muki ruostumatonta terästä, musta
Tuote# 94661-103_TP38117.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen vakuumimuki ruostumattomasta teräksestä bambukannella ja silikonitiivisteellä. Mukin tilavuus 370 mL. Pit...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Kuulakynä Pen Morek, sininen
Arvio: 0.58 €/kpl
Kuulakynä Pen Morek, sininen
Tuote# 15010019000_TP6350.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist mechanism ball pen with smooth body in bright solid colors and flat clip. Blue ink.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Vinga of Sweden VINGA Bosler AWARE kierrätetty ...
Arvio: 42.89 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Bosler AWARE kierrätetty PET 23" sateenvarjo, greige-liitu
Tuote# V850009_TP30942.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pysy kuivana tyylikkäästi liikkeellä ollessasi perinteisen ja hillityn 23? sateenvarjomme ansiosta. Kaksikerroksinen, ki...
Väri: greige-liitu
Varastosaldo: Vähintään 630 kpl
40.
Ostoskassi Bag Bitalex, luonnol...
Arvio: 7.78 €/kpl
Ostoskassi Bag Bitalex, luonnollinen
Tuote# 16388013000_TP6357.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in combination of jute and cotton materials. Size 48 x 35 + 15 cm, with stitched finishing and long, rei...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
41.
hi!dea JEDDAH. Kylmälaukku 600 D, sini...
Arvio: 4.10 €/kpl
hi!dea JEDDAH. Kylmälaukku 600 D, sininen
Tuote# 98406-104_TP3814.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D kylmälaukku 6:lle 0.33 L tölkille. Tilavuus 3 L. 200 x 140 x 125 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Lämpösuoja...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC840-50-1PL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
USB-matkakassi Bag Donatox, har...
Arvio: 17.35 €/kpl
USB-matkakassi Bag Donatox, harmaa
Tuote# 16043008000_TP63517.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bag in resistant denim polyester 600D. With USB connection -cable and power bank not included-zippered clo...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
44.
XD Collection RCS termosmuki kierrätetystä ru...
Arvio: 18.80 €/kpl
XD Collection RCS termosmuki kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä, valkoinen
Tuote# P433.063_TP30918.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kaunis termosmuki on valmistettu kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä, ja siinä on vakuumieristys, joka pitää ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 79 kpl
45.
Cocktail setti BOSTON
Arvio: 0.00 €/kpl
Cocktail setti BOSTON
Tuote# MO6224-17_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu cocktailisetti, sisältää 750 ml ravistimen, mittakannun (30 ml) ja seulan. Pakat...
Väri: kiiltävä-hopea
Varastosaldo: Vähintään 3440 kpl
46.
Vinga of Sweden VINGA Bermond RCS kierrätetty P...
Arvio: 24.81 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Bermond RCS kierrätetty PU toilettilaukku, musta
Tuote# V820001_TP30924.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Järjestä hygieniatarvikkeesi matkalla ollessasi vaivattomasti tilavan toilettilaukkumme avulla. Se on selkeästi ja yksin...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 229 kpl
47.
RFX H-12 ripustettava TPU-heija...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-12 ripustettava TPU-heijastin, suorakulmio, iso
Tuote# 1PR10913_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Akku Power Bank Nibbler, valkoi...
Arvio: 6.66 €/kpl
Akku Power Bank Nibbler, valkoinen
Tuote# 14958001000_TP6356.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4,000 mAh, high charging capacity external auxiliary battery. In bright tones, with micro USB cable and matching color c...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
hi!dea PARANA. Aurinkosuoja, punainen
Arvio: 19.75 €/kpl
hi!dea PARANA. Aurinkosuoja, punainen
Tuote# 98320-105_TP38119.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210T taittuva aurinkovarjo, hopeanvärinen vuori. Toimitetaan kahvallisessa pussissa. ø1400 mm | 1600 mm | Pussi: 1010 x ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1254 kpl
50.
LIVOO Grillitarvikkeet, musta
Arvio: 22.34 €/kpl
LIVOO Grillitarvikkeet, musta
Tuote# GS162_TP63422.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Stylus kuulakynä FLORINA, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Stylus kuulakynä FLORINA, musta
Tuote# MO2157-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysalumiinista valmistettu kierrätyskuulakynä, jossa on stylus. Sininen muste.<br>Dimensions : Ø1X13,9 CM
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 17453 kpl
52.
Selkäreppu Lendross backpack, k...
Arvio: 11.71 €/kpl
Selkäreppu Lendross backpack, keltainen
Tuote# AP741566-02_TP41911.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack with adjustable shoulder straps, earphone outlet, mesh side pockets and zipped main compartment. 600D polyester...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 7005.102_30044_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Kilvenkannatin Id Badge Bindel,...
Arvio: 1.42 €/kpl
Kilvenkannatin Id Badge Bindel, vaaleanvihreä
Tuote# 13726279000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Colorful aluminum name tag and rear hook clip for secure accessory.Aluminium
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 5638 kpl
55.
Keraaminen muki KNITTY
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki KNITTY
Tuote# MO6321-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
310 ml keraaminen muki, virkatun näköisellä designilla. Pakattuna yksittäin pahvilaatikkoon.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7233 kpl
56.
Bodum CHAMBORD SET. Muovinen kahvinke...
Arvio: 70.04 €/kpl
Bodum CHAMBORD SET. Muovinen kahvinkeitin, hopea
Tuote# 34848-107_TP38170.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muovinen pressokahvinkeitin (1 litra). Sisältää 4 kahvimukia (kukin 350 mL). 141 x 230 x 107 mmProperties : Soveltuu ruo...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1337 kpl
57.
Urheilupaita Kids T-Shirt Tecni...
Arvio: 3.98 €/kpl
Urheilupaita Kids T-Shirt Tecnic Dinamic, sininen
Tuote# 162220193_TP6353.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for kids in dynamic material, highly breathable and made of 100% polyester fabric of 125g/m2. Availabl...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 334 kpl
58.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 8.78 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, läikyttämätön, 350 ml, kalkinvihreä
Tuote# 21042509_TP0018.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki, jossa on kierrettävä läikyttämätön kansi. Mukin sisäpuoli on musta. Klipsillä paikal...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
59.
Rantakassi Bag Maxi, punainen
Arvio: 6.26 €/kpl
Rantakassi Bag Maxi, punainen
Tuote# 19384003000_TP6356.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original beach bag in resistant 600D polyester, brightly colored with matching color inside case. With white reinforceme...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3943 kpl
60.
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix...
Arvio: 7.38 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Vandix, sininen, oranssi
Tuote# 15695007000_TP6357.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
650ml capacity high quality bottle with body in heat resistant (70ºC) and BPA free, tritan material. In a wide range of ...
Väri: sininen, oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut