Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Vesipistooli Water Pistol Yumak...
Arvio: 1.97 €/kpl
Vesipistooli Water Pistol Yumak, valkoinen
Tuote# 16555001000_TP6351.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fun, extendable water pistol for hot, bathing, summer days. Made of resistant ABS material in white color for an easy pr...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6665 kpl
2.
Eristetty muki Insulated Cup Ma...
Arvio: 3.87 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Manyuk, luonnollinen
Tuote# 11799013000_TP6353.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thermal cup made in resistant, double wall PP, with a capacity of 300ml. With a BPA free lid dispenser and available in ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
3.
Muistilehtiö Notebook Ecocard, ...
Arvio: 1.82 €/kpl
Muistilehtiö Notebook Ecocard, valkoinen
Tuote# 13190001000_TP6351.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant bicolor recycled cardboard. With elastic fastening on the cover and re...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 46601 kpl
4.
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PION...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PIONEER WOMEN, köysi
Tuote# S03579-RO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PIONEER WOMEN, naisten Round-Neck Fitted Jersey T-Shirt, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa, luonnollin...
Väri: köysi
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
5.
Vinga of Sweden VINGA Birch pyyhe 90x150, valko...
Arvio: 34.99 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Birch pyyhe 90x150, valkoinen
Tuote# B4500204_TP30934.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Birch-pyyhesarjan tuotteet ovat ekologisesti tuotettuja. Puuvilla (68%) on BCI-sertifioitua ja tencel (32%) on sertifioi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2016 kpl
6.
Mittanauha Harrol 1m tape measu...
Arvio: 1.11 €/kpl
Mittanauha Harrol 1m tape measure, sininen
Tuote# AP781691-06_TP4191.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tape measure with plastic housing and keyring, 1 m.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4519 kpl
7.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.69 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Kostner, sininen, oranssi
Tuote# 15223007000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original pen with double pointer and elastic band between body and hood. With an original bicolor design and a soft body...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 5931 kpl
8.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSUKCRSI4G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Kuulakynä Pen Bolmar, vihreä
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Bolmar, vihreä
Tuote# 15449004000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design and smooth body finish in fun solid colors. With comfortable, matching color g...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 24507 kpl
10.
Kuulakynä Pen Bidmon, punainen
Arvio: 0.69 €/kpl
Kuulakynä Pen Bidmon, punainen
Tuote# 15558003000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist mechanism ball pen with a bold bicolor design, accessories in bright solid colors and a soft body in solid white. ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Makeinen / , valkoinen
Arvio: 2.67 €/kpl
Makeinen / , valkoinen
Tuote# 1982.100_11001_TP6362.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed triangle tin filled with approx. 20 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.Fill...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
USB Rotate Doming, valkoinen
Arvio: 4.75 €/kpl
USB Rotate Doming, valkoinen
Tuote# 1Z43001L_TP0014.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Doming. Classic model with a doming to give your logo a 3D effect. Protection from damage with the rotate fun...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Eristetty muki Loret thermo mug...
Arvio: 19.13 €/kpl
Eristetty muki Loret thermo mug, valkoinen
Tuote# AP722803-01_TP41919.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel thermo mug with drinking lid and natural cork base, 330 ml. In kraft paper box.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 15 kpl
14.
sateenvarjo, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, valkoinen
Tuote# AP808418-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Uma Kuulakynä SUNNY frozen, tummanv...
Arvio: 1.09 €/kpl
Uma Kuulakynä SUNNY frozen, tummanvihreä
Tuote# 0-0013_TF_70-3288_TP3621.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, rubber grip zone and clip button with plug.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC847-50-1V_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Roly Atomic lyhythihainen unisex-t-p...
Arvio: 6.22 €/kpl
Roly Atomic lyhythihainen unisex-t-paita, keltainen
Tuote# R64241B_TP0016.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuubikudottu lyhythihainen t-paita. 1x1 resorireunainen pyöreä pääntie, jossa sisäpuoliset peitetyt saumat.Single Jersey...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 191 kpl
18.
Sateenvarjo Umbrella Ziant, malva
Arvio: 6.64 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Ziant, malva
Tuote# 14673174000_TP6356.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding umbrella of 8 polyester 170T panels in a wide range of bright tones and 96cm in diameter. Manual opening, with s...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 5481 kpl
19.
Käsineet Gloves Monti, punainen
Arvio: 2.23 €/kpl
Käsineet Gloves Monti, punainen
Tuote# 19241003010_TP6352.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Par de guantes de vivos colores en suave y cálido material polar fleece con tratamiento anti-pilling de 200g/m2. Disponi...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMP...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL WOMEN T-paita 190g IMPERIAL WOMEN, kuninkaallinen
Tuote# S11502-RB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL WOMEN, naisten pyöreä kaula-aukkoinen t-paita, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, tei...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 1966 kpl
21.
Swiss Peak Kuparinen Elite -termospullo -...
Arvio: 22.43 €/kpl
Swiss Peak Kuparinen Elite -termospullo - 0.5 l, musta
Tuote# P433.351_TP30922.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Swiss Peak Elite -sarjan tuotteet ovat tyhjiöeristettyjä, ja niissä on kaksoisseinä 18/8 asteen ruostumattomasta teräkse...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6202 kpl
22.
Kassi ZOCO COLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Kassi ZOCO COLOUR
Tuote# MO6674-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² kierrätetystä puuvillasta valmistettu kassi (65 % kierrätettyä puuvillaa, 35 % tavallista puuvillaa), pitkillä...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 64462 kpl
23.
Juomapullo Juicer Bottle Selmy,...
Arvio: 3.93 €/kpl
Juomapullo Juicer Bottle Selmy, punainen
Tuote# 15555003000_TP6353.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
700ml capacity, original design bottle in heat-resistant (70º) and BPA-free tritan material in a wide range of bright to...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2938 kpl
24.
Puuvilla narureppu YUKI COLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvilla narureppu YUKI COLOUR
Tuote# MO6355-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Orgaanisesta puuvillasta valmistettu 140 gr/m² narureppu, maksimi kanto painoraja 2,5 kiloa.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 23043 kpl
25.
Luomupuuvillainen ostoskassi BE...
Arvio: 0.00 €/kpl
Luomupuuvillainen ostoskassi BENTE COLOUR, musta
Tuote# MO2197-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luomupuuvillasta valmistettu ostoskassi, jossa on pitkät kahvat ja sivusäleikkö. 220 gr/m².<br>Dimensions : 38X9X42CM
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 25012 kpl
26.
Ostoskassi Foldable Bag Karent,...
Arvio: 1.75 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Karent, punainen
Tuote# 16123003000_TP6351.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding bag in bright, vivid tones. Made of soft 190T polyester, with comfortable handles and easy, square folding.Polye...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 166859 kpl
27.
kertakäyttömuki, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, ruskea
Tuote# TBC603-4OZ-0CK_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 3.28 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1625K.102_TP6363.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Can with approx. 46 gram sugar free chewing gumother fillings possible at request.Shelf life : 18 months.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Ostoskassi Dayfan foldable shop...
Arvio: 5.34 €/kpl
Ostoskassi Dayfan foldable shopping bag, valkoinen
Tuote# AP721147-01_TP4195.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured, foldable shopping bag, 190T polyester.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8604 kpl
30.
Seasons Marigold GRS-sertifioitu RPET p...
Arvio: 29.28 €/kpl
Seasons Marigold GRS-sertifioitu RPET paksu fleece- ja sherpapeitto, valkoinen, harmaa
Tuote# 11319282_TP00129.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Erittäin pehmeä GRS-sertifioitu ja paksu fleece- ja 180 g/m2 sherpapeitto RPETistä. Sisältää 190T RPET -kantopussin kiri...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4040 kpl
31.
hi!dea BOSTON COOLER. Kylmäreppu 12 L,...
Arvio: 28.87 €/kpl
hi!dea BOSTON COOLER. Kylmäreppu 12 L, sininen
Tuote# 92096-104_TP38128.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nylon 2Tone lämpöpussi, jossa on vedenpitävä PEVA sisustus helppoa puhdistusta varten. Sisältää yhden päälokeron, yhden ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
hi!dea BETA PLASTIC. Kuulakärkikynä me...
Arvio: 0.87 €/kpl
hi!dea BETA PLASTIC. Kuulakärkikynä metalliklipsillä, vaaleansininen
Tuote# 81182-124_TP3810.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä metalliklipsillä, saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø10 x 138 mmProperties : Sininen musteMu...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 8013 kpl
33.
Thor 660 ml:n lasipullo neopree...
Arvio: 15.24 €/kpl
Thor 660 ml:n lasipullo neopreenisuojuksella, musta
Tuote# 10069690_TP00115.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen borosilikaattilasipullo neopreenisuojuksella. Kierrekannessa on bambu-yläosa ja kahva, joka helpottaa kulj...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1422 kpl
34.
Kuulakynä Clexton ballpoint pen...
Arvio: 0.46 €/kpl
Kuulakynä Clexton ballpoint pen, keltainen
Tuote# AP741012-02_TP4190.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with blue refill.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 77503 kpl
35.
Kukkaro Ralf purse, punainen
Arvio: 1.40 €/kpl
Kukkaro Ralf purse, punainen
Tuote# AP781227-05_TP4191.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Zipped, microfibre purse.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 343 kpl
36.
Kukka Seed Bonbons Winsu
Arvio: 8.16 €/kpl
Kukka Seed Bonbons Winsu
Tuote# 11932100000_TP6358.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line seed bonbon. With wild flowers and presented inside a glass jar with natural cork lid. Available in rake and...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Clic clac -kanelipastillit
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -kanelipastillit
Tuote# 1PE00501_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanelipastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisält...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
LIVOO Keittolevy, musta
Arvio: 28.27 €/kpl
LIVOO Keittolevy, musta
Tuote# DOC167N_TP63428.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Built in Electric cooking plate - Front control switch - Adjustable thermostat - 18,5 cm hotplate - Power light indicato...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3082 kpl
39.
Ostoskassi Bag Flavux, harmaa
Arvio: 4.31 €/kpl
Ostoskassi Bag Flavux, harmaa
Tuote# 11249008000_TP6354.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in resistant, recycled RPET felt. The result of the combination of the recycling processes of plastic ma...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 7630 kpl
40.
Elevate Markham miesten lyhythihainen j...
Arvio: 27.24 €/kpl
Elevate Markham miesten lyhythihainen joustinpikeepaita, vaaleansininen
Tuote# 3808440_TP00127.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Joustava kangas. Pick-Stitch details. Nappilistassa kolme nappia . Kontrastiväriset V-paikat sivuhal...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 222 kpl
41.
huopa, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
huopa, harmaa
Tuote# AP861009-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. insertti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2273 kpl
42.
Vinga of Sweden VINGA Erie RCS kierrätetty PET-...
Arvio: 12.54 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Erie RCS kierrätetty PET-juomapullo 575 ml, vihreä
Tuote# V433027_TP30912.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Innovatiivisesti muotoiltu kartiomainen juomapullo erottuu massasta tyylikkyyden ja käytännöllisyyden ansiosta. Korkista...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1323 kpl
43.
lyijykynä, violetti, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
lyijykynä, violetti, valkoinen
Tuote# AP761194-13_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: violetti, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Uma Kuulakynä VISTA, keskivihreä
Arvio: 1.09 €/kpl
Uma Kuulakynä VISTA, keskivihreä
Tuote# 1-0695_01-0340_TP3621.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing and nickel-plated flexible metal clip. Designed in Germany, manufac...
Väri: keskivihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, sininen
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, sininen
Tuote# 0-9450_SI_58-0293_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Aurinkolasit Sunglasses Bunner,...
Arvio: 1.42 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Bunner, keltainen
Tuote# 14214005000_TP6351.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic summer design. With matt frame in fun colors and matching color mirrored len...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 7873 kpl
47.
LIVOO Sterilisoija, valkoinen
Arvio: 19.53 €/kpl
LIVOO Sterilisoija, valkoinen
Tuote# SA116_TP63419.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Portable sterilization UV light - Kill up to 99.9% of bacteria or microbes on belongings - 3 pcs UV C light - Wavelength...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2471 kpl
48.
Alberni RPET -kuulakärkikynä, l...
Arvio: 0.34 €/kpl
Alberni RPET -kuulakärkikynä, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 10774601_TP0010.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, läpinäkyvä runko. Runko on valmistettu kierrätetyistä vesipulloista, mikä vähentää...
Väri: läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6188 kpl
49.
SOL'S MOON Naisten T paita 150g MOON,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S MOON Naisten T paita 150g MOON, tummanharmaa
Tuote# S11388-DG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S MOON naisten v-kaula-aukkoinen t-paita, hieman syvempi v-kaula ja istuva leikkaus ommellulla sivusaumalla, vahvist...
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 140 kpl
50.
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä pu...
Arvio: 31.87 €/kpl
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9400.002.5XL_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit huppari. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 340...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 432 kpl
51.
15 tuuman 220 gr/m² puuvillapus...
Arvio: 0.00 €/kpl
15 tuuman 220 gr/m² puuvillapussi COTIN, musta
Tuote# MO2191-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15 tuuman pehmustettu kannettavan tietokoneen laukku, puuvillaa, 220 gr/m². Sisävuori 120 gr/m². Bambunappisuljenta.<br>...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4846 kpl
52.
USB Silicon valley, sininen
Arvio: 4.59 €/kpl
USB Silicon valley, sininen
Tuote# 1Z34131D_TP0014.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Silicon valley. The classic model that combines robust plastic and an aluminium lookWith this USB stick you can easi...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Gear X USB uudelleenladattava työvalo ...
Arvio: 31.21 €/kpl
Gear X USB uudelleenladattava työvalo RCS muovista, harmaa
Tuote# P513.162_TP30931.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmistettu RCS-sertifioidusta kierrätetystä ABS-muovista. Kierrätetyn materiaalin kokonaismäärä: 36% tuotteen kokonaisp...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Baseline® Plus 500 ml läppäkant...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, violetti
Tuote# 21006823_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 500 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
55.
SOL'S PEGASE Polo Organic 210g, hiili
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PEGASE Polo Organic 210g, hiili
Tuote# S04242-GC_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PEGASE, Polopaita 100 % luomupuuvillaa Kylkikaulus, jossa kaulanauha ,vahvistettu solki, jossa 2 sävy sävyyn nappe...
Väri: hiili
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
56.
Kirjasin Notebook Hantiz
Arvio: 3.58 €/kpl
Kirjasin Notebook Hantiz
Tuote# 20167000000_TP6353.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 ring binder notebook with hard covers, made in durable recycled cardboard. Inside with 80 white sheets 100% recycled ...
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
57.
Kaulapussi Multipurpose Bag Tam...
Arvio: 2.09 €/kpl
Kaulapussi Multipurpose Bag Tamy, vihreä
Tuote# 14097004000_TP6352.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof multi purpose bag in translucent PVC with transparent front window. With tactile surface and watertight lock...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 19447 kpl
58.
Lippalakki Blazok baseball cap,...
Arvio: 4.63 €/kpl
Lippalakki Blazok baseball cap, fuksia
Tuote# AP781296-25_TP4194.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 6 panels and velcro closure. Polyester and microfibre.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Liivi Sporter adult jersey, pun...
Arvio: 5.10 €/kpl
Liivi Sporter adult jersey, punainen
Tuote# AP731820-05_TP4195.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sport vest for adults, 190T polyester. One size.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 543 kpl
60.
Muistikirja A5 EVERWRITE
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja A5 EVERWRITE
Tuote# MO6892-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskartongista valmistettu muistikirja A5. Sisäsivut kierrätyspaperia, 160 ruudutettua sivua (80 arkkia). Kiinnity...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4262 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut