Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Pyöräilijän pullo Bottle Dumont...
Arvio: 1.87 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Dumont, vihreä
Tuote# 20449004000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
840 ml<b>Composition : </b>PE.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
2.
Elevate Quebec naisten lyhythihainen ty...
Arvio: 6.69 €/kpl
Elevate Quebec naisten lyhythihainen tyköistuva t-paita, antrasiitti, musta
Tuote# 3901699_TP0016.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Sivupanelit verkkomateriaalia . Reflective details. Raglan-hihat. Tuotemerkki si...
Väri: antrasiitti, musta
Varastosaldo: Vähintään 103 kpl
3.
Kuulakynä Papyrus recycled pape...
Arvio: 0.47 €/kpl
Kuulakynä Papyrus recycled paper ballpoint pen, punainen
Tuote# AP805893-05_TP4190.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper ballpoint pen with matching colour cap and blue refill.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12748 kpl
4.
vesipullo, sininen, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, sininen, sininen
Tuote# TBC150PL-4AZBL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, oranssi-auringonlasku
Tuote# T9302.012.M_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
6.
kuulakynä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, musta
Tuote# PNMDBABU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
mittanauha, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
mittanauha, punainen
Tuote# AP874028-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Uunikinnas NEOKIT
Arvio: 0.00 €/kpl
Uunikinnas NEOKIT
Tuote# MO7244-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uunikinnas puuvillamateriaalista ja kumista.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6539 kpl
9.
Midar-kuulakärkikynä, korkki ja...
Arvio: 0.71 €/kpl
Midar-kuulakärkikynä, korkki ja vehnänolki, luonnollinen, vaaleansininen
Tuote# 10738501_TP0010.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ympäristöystävällinen kuulakärkikynä naksautusmekanismilla, varsi korkkia, vehnänolkikoristeita eri väreissä. Vehnänolke...
Väri: luonnollinen, vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 101265 kpl
10.
Magneetti Magnet Yakari, vihreä
Arvio: 1.65 €/kpl
Magneetti Magnet Yakari, vihreä
Tuote# 14582004000_TP6351.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnet notepad in resistant cardboard of bright and varied colors. 40 sheets with striped design, with pencil and holder...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 24179 kpl
11.
Terrakottaruukussa krassin siem...
Arvio: 0.00 €/kpl
Terrakottaruukussa krassin siem CRESS POT, puu
Tuote# MO2219-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pieni savinen terrakottaruukku, joka sisältää krassinsiemeniä. Valmistettu EU:ssa. Ei myynnissä Yhdistyneessä kuningasku...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 8258 kpl
12.
Kolt kypäränmuotoinen avaimenpe...
Arvio: 1.56 €/kpl
Kolt kypäränmuotoinen avaimenperä kierrätetystä materiaalista, valkoinen
Tuote# 21018992_TP0011.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysmuovista valmistettu suojakypärän muotoinen avainketju, jossa on metallinen avainrengas. Ihanteellinen rakennus...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
13.
Puhelimen kiinnike Holder Quito...
Arvio: 0.96 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Quiton, sininen
Tuote# 16084019000_TP6350.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sticky holder for smartphone with integrated shopping trolley coin in matching color, available in a wide range of tones...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 46420 kpl
14.
Kirjasin Bosco notebook, valkoi...
Arvio: 2.13 €/kpl
Kirjasin Bosco notebook, valkoinen, luonnollinen
Tuote# AP781197-01_TP4192.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. inkjet,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cardboard covered notebook with 100 blank sheets, coloured bookmark and rubber strap.
Väri: valkoinen, luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 5355 kpl
15.
Antonio Miro Luottokorttikotelo Card Holder ...
Arvio: 7.53 €/kpl
Antonio Miro Luottokorttikotelo Card Holder Wallet Lintus, bordeaux
Tuote# 17225020000_TP6357.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Card holder wallet by Antonio Miró with soft body in leather with sober colors. With 8 compartments for cards and presen...
Väri: bordeaux
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Kuivana pyyhdittävä rihvelitaul...
Arvio: 1.44 €/kpl
Kuivana pyyhdittävä rihvelitaulu Magnetic Whiteboard Yupit, fuksia
Tuote# 13922011000_TP6351.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnetic board in a wide range of bright tones. Magnetic marker with eraser included.Felt Tip Pen and Eraser Included
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 10580 kpl
17.
Kuulakynä Harry ballpoint pen, ...
Arvio: 0.68 €/kpl
Kuulakynä Harry ballpoint pen, oranssi
Tuote# AP722028-03_TP4190.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with blue refill.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 856 kpl
18.
Hiirimatto Mousepad Minet, fuksia
Arvio: 3.25 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Minet, fuksia
Tuote# 16140011000_TP6353.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mouse pad made in soft polyester. With non-slip silicone base and padded wrist rest to prevent wrist stress and pain. Av...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 11975 kpl
19.
Original Lanyards . Lanyard Tube Long Set II. Per...
Arvio: 3.42 €/kpl
Original Lanyards . Lanyard Tube Long Set II. Perusmallit, musta, ruusu
Tuote# 75089-355_TP3813.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Räätälöitävä Original Lanyards® lyhyt putkikaulanauha polyamidia jossa 40 vakioväriä muokattavaksi. Sisältää seuraavat l...
Väri: musta, ruusu
Varastosaldo: Vähintään 14195 kpl
20.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.95 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Parlex, keltainen
Tuote# 16346005000_TP6350.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism and bold design. Shiny finishing in a wide range of colors, with chromed accessories an ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 34267 kpl
21.
Lukulamppu Lamp Lektura, valkoi...
Arvio: 3.88 €/kpl
Lukulamppu Lamp Lektura, valkoinen
Tuote# 13585001000_TP6353.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolor design LED reading lamp. With flexible body and comfortable gripper. Presented in an individual box.1 Led. Flexi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11834 kpl
22.
Hammasharja Toothbrush Becu, pu...
Arvio: 0.73 €/kpl
Hammasharja Toothbrush Becu, punainen
Tuote# 20392003000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Bamboo.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Kuulakynä Pen Uzor, punainen
Arvio: 0.53 €/kpl
Kuulakynä Pen Uzor, punainen
Tuote# 20646003000_TP6350.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Recycled Paper.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, aqu...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, aqua-blue
Tuote# 30106-154_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
25.
Muki NOLA
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki NOLA
Tuote# MO6582-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen 300 ml muki PP kannella.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8381 kpl
26.
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierr...
Arvio: 35.62 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierrätetystä puuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9402.005.XL_TP30935.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq huppari on suunniteltu mukavuuden tunteen maksimointiin. Hupparissa on rento istuvuus madalletuilla olkapäil...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
27.
kuulakynä, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, valkoinen
Tuote# AP808079-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 23560 kpl
28.
LIVOO Grilli, samppanja, musta
Arvio: 33.58 €/kpl
LIVOO Grilli, samppanja, musta
Tuote# DOC301_TP63433.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: samppanja, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
USB Swivel rectangular, valkoinen
Arvio: 5.97 €/kpl
USB Swivel rectangular, valkoinen
Tuote# 1Z47001L_TP0015.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel rectangular. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Hyrrä Fidget Spinner Zairem, si...
Arvio: 1.37 €/kpl
Hyrrä Fidget Spinner Zairem, sininen
Tuote# 15563019000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fidget anti-stress spinside with metal body in a wide range of bright tones. Presented in an attractive design box.Metal
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Idaho RPET duffelilaukku 35L, t...
Arvio: 14.56 €/kpl
Idaho RPET duffelilaukku 35L, tummansininen
Tuote# 12062355_TP00114.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä merimieslaukku kierrätetystä PET-muovista. Tilava 20 litran päälokero, jossa on kiristysnyöri, sivukahva ja ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3915 kpl
32.
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita,...
Arvio: 33.25 €/kpl
hi!dea THC DELTA. Unisex collegepaita, tummanvihreä
Tuote# 30159-129_TP38133.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Collegepaita (unisex) 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (300 g/m²). Harjattu sisäpinta. Resorikaulus, -hihansuut ja helma...
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 241 kpl
33.
Reilun kaupan ostoskassi140gr/m...
Arvio: 0.00 €/kpl
Reilun kaupan ostoskassi140gr/m² OSOLE COLOUR, musta
Tuote# MO2098-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Värjätystä Reilun kaupan puuvillasta valmistettu ostoskassi, jossa pitkät kahvat. 140 gr/m².<br>Dimensions : 38X42CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, kirkkaan-punainen
Tuote# T9302.008.XXS_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
35.
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR, har...
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR, harmaa
Tuote# MO6189-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² 100% luomupuuvillasta valmistettu kassi, pitkillä kahvoilla.<br>Dimensions : 38X42 CM
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 9370 kpl
36.
Kuulakynä Clexton ballpoint pen...
Arvio: 0.46 €/kpl
Kuulakynä Clexton ballpoint pen, punainen
Tuote# AP741012-05_TP4190.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with blue refill.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 39420 kpl
37.
Juomapullo BRACE +
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo BRACE +
Tuote# MO6579-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 510 ml juomapullo PP-kannella, tuote on vuoto vapaa.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3980 kpl
38.
Pulloteline Hanger Gotan, musta
Arvio: 1.05 €/kpl
Pulloteline Hanger Gotan, musta
Tuote# 16499002000_TP6351.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original hanger for bottles. Made in resistant silicone, with carrying carabiner made of aluminium. Available in a wide ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Viuhka Hand Fan Pumik, musta
Arvio: 2.84 €/kpl
Viuhka Hand Fan Pumik, musta
Tuote# 11606002000_TP6352.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line fan in resistant 210T RPET polyester. Matching ribs also in RPET, with in mould RPET distinctive. Available ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 636 kpl
40.
Monivärinen kuulakynä Trime tou...
Arvio: 0.80 €/kpl
Monivärinen kuulakynä Trime touch ballpoint pen, musta, kalkinvihreä
Tuote# AP809443-07_TP4190.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint and touch screen pen with rubberized grip and matte metallic finish. With 3 coloured refills: black, b...
Väri: musta, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 17416 kpl
41.
Kaiutin Speaker Roby, musta
Arvio: 31.08 €/kpl
Kaiutin Speaker Roby, musta
Tuote# 11969002000_TP63531.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Powerful 2x5W Bluetooth® stereo speaker with multicolour light and TWS (True Wireless Stereo) technology. Portable and m...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4390 kpl
42.
Uma Kuulakynä FUSION SI, purppura
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä FUSION SI, purppura
Tuote# 0-0155_SI_59-0213_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or uni black, coloured transparent inner part. Tip and pus...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic La...
Arvio: 3.32 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Layom, sininen
Tuote# 164620191_TP6353.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in breathable polyester/elastane 135g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3310 kpl
44.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Alameda 10000 mAh...
Arvio: 38.61 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Alameda 10000 mAh PD varavirtalähde, musta
Tuote# P322.701_TP30938.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelin jopa 2.5 kertaa tällä nopean latauksen varavirtalähteellä. Kiitos ultranopean tyypin C 18W PD portin, vara...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 870 kpl
45.
ukiyo Ukiyo bambuiset salaattiottimet...
Arvio: 10.69 €/kpl
ukiyo Ukiyo bambuiset salaattiottimet 2-osainen setti, ruskea
Tuote# P262.069_TP30910.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sekoittele ja tarjoile tuoreet salaattisi tyylillä näiden salaattiottimien kanssa. Nauti minimalistisen muotoilun ja bam...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 3432 kpl
46.
Charlotte puuvillainen kylpypyy...
Arvio: 9.45 €/kpl
Charlotte puuvillainen kylpypyyhe, 450 g/m², 50x100 cm, valkoinen
Tuote# 11700101_TP0019.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkealaatuinen ja kestävästi valmistettu 450 g/m² kylpypyyhe, joka on ihastuttavan paksu, silkkinen ja erittäin pehmeä ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 240 kpl
47.
Lyijykynä Pencil Naftar, punainen
Arvio: 0.54 €/kpl
Lyijykynä Pencil Naftar, punainen
Tuote# 16070003000_TP6350.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Smart design pencil with body in an elegant white color finishing. Rubber in a wide range of vivid tones and mine in bla...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 177062 kpl
48.
Myssy Hat Hetoson, harmaa
Arvio: 7.34 €/kpl
Myssy Hat Hetoson, harmaa
Tuote# 21165008000_TP6357.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable<b>Composition : </b>Microfibre.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Uma Kuulakynä VIP GO, musta
Arvio: 12.80 €/kpl
Uma Kuulakynä VIP GO, musta
Tuote# 0-9100_GO_54-0002_TP36212.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with soft twist mechanism and spring-mounted clip. Fittings gold plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Huulirasva Lip Balm Zendal, hopea
Arvio: 1.95 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Zendal, hopea
Tuote# 16784009000_TP6351.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lip balm with integrated mirror in elegant bright colours. Vanilla flavour, with SPF15 protection and dermatologically t...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4609 kpl
51.
SOL'S REGENT F Lasten T paita REGENT ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT F Lasten T paita REGENT FIT KIDS, hiili
Tuote# S01183-CE_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT FIT lasten t-paita, sivusaumalla. Joustava elastaani kaulus. Ei etikettiä. Kankaan yksityiskohdat: 150g / m...
Väri: hiili
Varastosaldo: Vähintään 1582 kpl
52.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9200.002.XXL_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
53.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 3.60 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 1925S.100_11028_TP6363.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed clic-clac tin with approx. 50 gram shaped mintsShelf life : 36 months.Filling : Shape mints car
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
H2O Active® Bop 500 ml -urheilu...
Arvio: 6.09 €/kpl
H2O Active® Bop 500 ml -urheilujuomapullo kaatonokkakannella, läpikuultava-valkoinen, sininen
Tuote# 21088301_TP0016.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Pullo on valmistettu kierrätetystä PET-materiaalista. Rois...
Väri: läpikuultava-valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
55.
LIVOO Pastakone, hopea
Arvio: 40.07 €/kpl
LIVOO Pastakone, hopea
Tuote# MEN41_TP63440.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel pasta maker for pasta or ravioli - With rolling mill 9 positions of 6 to 1 mm for fettuccine, spaghetti,...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4257 kpl
56.
Suklaa, läpinäkyvä
Arvio: 4.14 €/kpl
Suklaa, läpinäkyvä
Tuote# 1061.102_TP6364.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Small transparant bag with full colour printed header card, filled with 5 chocolade Easter eggsDiscover our delicious Cr...
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Case Logic tietokonepussi, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, tummansininen
Tuote# CE27DB_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
TWS-kuulokkeet latausalustalla ...
Arvio: 0.00 €/kpl
TWS-kuulokkeet latausalustalla ORETA, valkoinen
Tuote# MO2206-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS True Wireless Stereo (TWS) 5.3 langattomat stereokuulokkeet mikrofonilla ja 30 mAh:n sisäänrakennetulla ioniparistol...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
kuulakynä USB-tikku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä USB-tikku, sininen
Tuote# PCUSSKBUBUG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Muki Salo mug, valkoinen, kelta...
Arvio: 4.30 €/kpl
Muki Salo mug, valkoinen, keltainen
Tuote# AP812002-02_TP4194.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
White ceramic mug with coloured inside, 350 ml.
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3012 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut