on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Mainostekstiilit omalla logolla tai painatuksella

Talencolta saat kaikki laadukkaat mainostekstiilit ja yritystekstiilit. Yritysvaatteet varustetaan yrityksen logolla, joko painatuksella tai brodeerauksella. Haluttaessa vaatteet voidaan suunnitella alusta loppuun yrityksen visuaalisen ilmeen näköisiksi. Yritysilmeesi mukaisesti kustomoidut yritystekstiilit ovat tehokas tapa vahvistaa yrityksen brändiä ja imagoa. Talencolta saaat kaikki laadukkaat mainostekstiilit nopealla toimitusajalla, tarvittaessa pienet kappalemäärät ja aina edulliset hinnat.


 | Kodin tekstiilit | Muut tekstiilit | Paidat ja neuleet | Pyyhkeet ja kylpytakit | Päähineet | Sadevarusteet | Takit ja hupparit | Urheilutekstiilit - siirto | Vauvan tekstiilit - siirto


Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

Näytä kaikki tuotteet
 
 Käsipyyhe CreaTowel M sublimati...
Arvio: 0.00 €/kpl
spacer
 
Elevate Nanaimo miesten lyhythihainen t...
Arvio: 11.11 €/kpl
spacer
 
Elevate Tremblant miesten takki, harmaa
Arvio: 37.44 €/kpl
spacer
 
Elevate Vaillant pitkähihainen miesten ...
Arvio: 31.04 €/kpl
spacer
spacer
 
hi!dea DANES. Tohvelit, musta
Arvio: 3.09 €/kpl
spacer
spacer
 
Elevate Fairview miesten kevytuntuvalii...
Arvio: 61.73 €/kpl





Brändit



RFX








Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 8474
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


Asiakaskohtaaminen B2B-liiketoiminnassa

Asiakaskohtaamisissa B2B-liiketoiminnassa on tarkoitus esitellä markkinointitarkoituksessa tuotteita ja palveluja, selvitellä yhteistön mahdollisuuksia, ratkaista ongelmia. B2B asiakakohtaamisessa harvemmin myydään mitään, kuten B2C-puolella, vaan tähtäin on pidemmällä. Pelkkä kuulumisten vaihtaminenkin on asiakaskohtaaminen, vaikka ”tulokset” voivatkin olla aika kaukana tulevaisuudessa.

Oleellista asiakaskohtaamisessa on tunnistaa ja ymmärtää asiakkaan toimialaa, ymmärtää asiakkaan tarpeet. Kotiläksyt pitää tehdä mahdollisimman huolella ennen kohtaamista. Myös omat tuotteet pitää tuntea, pystyä esittelemään ja kertomaan, mitä hyötyjä asiakas saa markkinoimistasi tuotteista. Liiketoimintaympäristö – toimialaa koskevasta lainsäädännöstä ja sen muutoksista lähtien – on tunnettava. Asiantuntijuus, kunhan se ei vaikuta arroganssilta, on arvokasta.

Kekseliäisyys ja innovatiivisuus asiakkaan liiketoiminnan suhteen on positiivista. Myynnillisiä tuloksia saa, kun paneutuu myös kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa tämän liiketoimintaa. Arvokas kumppani on sellainen joka osaa ja pystyy auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.

Asiakaskohtaamisessa on saatava asiakas kokemaan, että myymäsi tuotteet ja/tai palvelut tuovat lisäarvoa tämän liiketoiminnalle. Tämä on oltava selvää jo omien tuotteiden esitteissä. Kohtaamisessa syvennetään ja selvennettään omien tuotteiden esittely- ja mainosmateriaaleista löytyvää tietoa.

Parhaat asiakassuhteet rakennetaan pitkäjänteisesti. Asiakas sitoutetaan prosessin myötä. Tässä prosessissa opitaan samalla asiakkaan toimialaa, ja kartoitetaan tämän tarpeita, joihin omat tuotteet tuovat siis lisäarvoa. Prosessin aikana myös omaa tuotetta on mahdollista kehittää asiakkaan tarpeiden suuntaan.

Kohtaamistilanteessa on myös psykologiaa ja henkilökemiaa. Rempseä tyyli toimii, jos henkilö, joka edustaa asiakasta, on myös rempseä. Hiljaiselle pohdiskelijalle ei kannata remeltää ja suoltaa väliin vitsejä, vaikka tämä tosiaan toimisikin toisenlaisen persoonan kanssa.

Asiakas odottaa aina asiantuntemusta tälle esiteltävistä tuotteista ja palveluista. Oma tuote olisi tunnettava joka puolelta. Tarvittaessa oman tuotteen vähemmän tutut ominaisuudet on käytävä etukäteen läpi omassa yrityksessä niistä parhaiten tietävien asiatuntijoiden kanssa.

Myynti, myös asiakaskohtaaminen, on ryhmätyötä oman yrityksen sisällä. Koko organisaation pitää tukea myyntitapahtumaa.

On tärkeää vahvistaa tarjotun palvelun synnyttämää brändimielikuvaa. Brändillä tarkoitetaan yrityksen toimintatapaa, yrityksen toimintakulttuuria, yrityksen positiota markkinoilla jne.,  jota brändi visuaalisen ilmeen on tarkoitus ilmentää. Moderni liikemerkki, logo tai visuaalinen ilme kertoo dynaamisesta yrityksestä ja toimintakulttuurista, klassisempi logo puolestaan saattaa kertoa luotettavuudesta, vakaudesta ja pitkäjänteisyydestä. Vanhahtava visuaalinen ilme saattaa herättää kysymyksiä yrityksen pysymisestä mukana nopean kehityksen tahdissa.

Yrityslahjat, asiakaslahjat, liikelahjat, mainostekstiilit ym auttavat synnyttämään haluttua brändimielikuvaa asiakkaan mielessä. Päivittäin näkyvä logo ja visuaalinen ilme muistuttavat asiakasta niistä asioista joiden halutaan jäävän asiakkaan mieleen, kuten uniikki, moderni palvelu, helposti tavoitettava, läheinen. etc. Parhaassa tapauksessa brändituote jopa auttaa luomaan tunnesiteen asiakkaan ja brändin välille. Alkuperäisellä Hankkijan logolla varustettu Hankkija-lippis on monelle edelleen rakas vaikka yritys ja sen logo ovat läpikäyneet mittavia muutoksia.

Jos asiakas saadaan ottamaan käyttöön asiakastapaamisen yhteydessä annettu visuaalisen ilmeen mukainen asiakaslahja, tukee se tehokkaasti myynnin pitkä tähtäimen tavoitteita. Asiakas tuskin ostaa mitään siksi, että saa kohtaamisessa logopainetun t-paidan tai kangaskassin, mutta se muistuttaa kohtaamisesta ja yrityksen brändistä, palveluista ja tuotteista pitkään.

Lue myös:
Liikelahjat ja yrityslahjat Kiinassa
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Brändin pitkäjännitteinen rakentaminen
Valoa lisää joka päivä – kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat – vinkit ja ideat yrityksille
Liikelahjat ja joululahjat ovat markkinointia
Miten valitsin yrityksen joululahjat viime vuonna
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?


Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Pikinik-kylmäreput
- Piknik-korit
- Piknik-viltit
- Piknik-aterimet
- Grillaustarvikkeet
- Liikelahjat
- Selfiekepit
- Kesälahjat yritykselle
– Yrityksen joululahjat
– Kodin tuotteet omalla logolla
– Vapaa-ajantuotteet yrityksen logolla
– Asiakaslahjat omalla logolla
– Liikelahjat painatuksella
– Yrityslahjat painatuksella
– Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
– Mainoslahjat painatuksella
- Mainostekstiilit


Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla

Yhteenkuuluvuuden tunteen luominen etätyötekijöille voi olla haasteellista. Yrityksen brändihupparit ja muut mainostekstiilit ovat edullinen ja hyödyllinen tapa parantaa sekä yhteenkuuluvuutta että viihtyvyyttä. Bränditekstiileillä voit panostaa mukavuuteen ja olla rento, samalla kun ammattimaisuus säilyy. Videopalaverissa  on hyvä näyttää että lippua pidetään korkealla! Mainostekstiilit pitävät sisällään useampia tuoteryhmiä, esim pyyhkeet yrityksen logolla ovat myös suosittuja mainostekstiilejä, mutta tässä blogi käsittelemme mainostekstiilejä ensisijaisesti brändi- ja yritysvaatteiden kautta. 
Mistä siis brändivaatteissa on kyse?
Tunnetusti lähes kaikki menestyvät brändit käyttävät mainostekstiilejä osana brändistrategiaansa. Brändivaatteet voivat olla esimerkiksi yrityksen logolla tai nimellä varustettuja paitoja, takkeja, huppareita tai lippiksiä. Brändivaatteiden avulla on helppo tuoda yhtenäinen ilme ja identiteti tutuksi koko joukkueelle, luodakseen yhteenkuuluvuutta. Brändivaatteet luovat tunnetta siitä, että kaikki työntekijät ovat osa samaa tiimiä ja että heillä on yhteinen tavoite.
Brändivaatteiden henkilöstö voi kokea olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja että heidän roolinsa yrityksessä on merkittävä. Brändivaatteiden käyttö edistää myös yrityksen brändiä ja markkinointia. Kun yrityksen jäsenet käyttävät brändivaatteita, he samalla mainostavat yritystä. Tämä auttaa kasvattamaan yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Parhaassa tapauksessa brändivaatteilla voi olla jopa vaikutusta yrityksen sisäiseen ilmapiiriin. Maailman vahvimmat brändit ovatkin ymmärtäneet tämän ja käyttävät aktiivisesti brändivaatteita luodakseen yhteenkuuluvuutta ja edistääkseen brändiään. Siksi brändivaattet ovatkin osa niin monen menestyvän yrityksen brändistrategiaa.
Lue myös:
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Berkeley, kun haluat erottua yritysvaatetuksella
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Painetut t-paidat ovat muotia
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- T-paidat painatuksella
- Hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat mainostekstiilit
- Pyyhkeet logolla







Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?




"......kiitos kun neuvoit pitäytymään brodeerauksessa, erittäin tyylikkäät essut ! Palvelunne on ensiluokkaista, kiitos tähänastisesta..."

Sanna M., tampere

 

"...Fleece-takit ovat hyvät. Kiitos ja mukavaa kesää!😊 ..."

Mari L., rantasalmi
Tremblant miesten takki, harmaa-kanerva
Logo: brodeeraus vasen sanka

 

"...Avasin paketin ja näyttää oikein hyvältä!..."

Heli R., 
T-paita Cool Fit Niagara
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Kiitos! Oikein mukavat! Hyvää joulua! ..."

Janne A., helsinki
Pikee Cool Fit Ottawa
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Hei, Tarkastin muutaman tuotteen. Olivat ok, samoin painatus oli ok...."

Osmo L., espoo

 

"...Hei Olemme tyytyväisiä toimitukseen...."

Martti L., isokyrö
Turvaliivi
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Olen todelle tyytyväinen palveluunne! Kaikki sujui helposti ja nopeasti. Tarjoukset tulivat heti, samoin oikovedokset. Toimitus oli myöskin luvatun mukainen. Taisi jopa tulla vähän nopeammin, kun oli luvattu. Ja tietysti tärkeintä, että itse tuotteet vaikuttavat myös hyviltä...."

Elviira P., forssa

 

"...Kiitos palvelusta se oli hyvää ja nopeaa. ..."

Ville K., iisalmi
Pikee Calgary
Logo: Brodeeraus, 4000t

 

"...Hyvä ja nopea toimitus. Kiitos...."

Antti P., espoo
Turvaliivi pussissa
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Palveluanne voisin kommentoida erittäin joustavaksi ja toimivaksi. Mielellani teen yhteistyötä kanssanne jatkosakin...."

Erja M., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, siirtokuva

 

"...Olen erittäin tyytyväinen nopeaan ja joustavaan palveluunne. Vaikka aikataulu oli äärimmäisen tiukka, saapuivat varjot 2 päivää etuajassa, mikä oli ilahduttavaa ja helpottavaa...."

Maria S., helsinki
30" golf-sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Olemme olleet tyytyväisiä palveluun. Erityisesti oli mukava juttu, että pystyitte myös auttamaan aineiston teossa...."

Katariina J., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, 4-v

 

"...Toimintanne on ollut ystävällistä, nopeaa, kiinnostunut asiakkaasta, palvelualtis, informoinut nopeasti tilaukseen vaihdetusta tuotteesta...."

Tarmo T., helsinki
23" automaattinen sateenvarjo
Logo: Ei merkintää

 

"...Olen ollut tyytyväinen palveluunne ja liivithän tulivat todella nopeasti!! Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa palvelusta. Palataan asiaan heti, kun tarvitsemme lisätäydennystä liivien osalta. ..."

Niina K., helsinki
Turvaliivi pussissa
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Servicen har varit utmärkt...."

Micki K., porvoo
US-BASIC San Diego-lakki
Logo: Brodeeraus, 4000t

 

"...Varjot olivat juuri sellaisia kuin toivoimme...."

Evelina K., helsinki
23 läpinäkyvä sateenvarjo
Logo: Painatus, 3-v

 

"...Kiitos,asiointi kanssanne on ollut helppoa siten miellyttävää. ..."

Johanna M., helsinki
Sateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Yhteistyö on ollut joustavaa ja sujuvaa, kiitokset siitä. Ei valittamista :) ..."

Virva J., liminka
20" sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Palvelu ollut kiitettävää jälleen, kiitos ja hyvää kevättä täältä etelä-pohjanmaan kevättulvien keskeltä ! ..."

Elina V., kuortane
Turvaliivit
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Syitä miksi valitsimme taas teidät olivat mm. hinnoittelun selkeys ja sujuva toiminta..."

Marja-Liisa K., seinäjoki
Pitkä essu
Logo: Brodeeraus, 4000t

 

"...Kaikki sujui alusta lähtien mallikkaasti, ja lopullinen tuotekin saapui viikkoja aikatauluja edellä. Pelkästään positiivista sanottavaa!..."

Petri S., helsinki
Automaattisateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v

 

"...Kuvaus: palautetta toiminnastanne: * Erinomainen toiminnanohjausjärjestelmä, nykyaikainen, sähköinen myös asiakkaalle päin! Nopea ja ammattitaitoinen asiakaspalvelu kaikin puolin! * Tulen varmasti käyttämään Talencon palveluja tulevaisuudessakin. * Arvosana: 10 + ! ..."

Mari P., vantaa
Golf Sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v

 

"...oikein hyvältä näyttää. Kiitos!..."

Claes v., jorvas