Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Camelbak Chute Mag 600 ml:n kuparivakuum...
Arvio: 36.94 €/kpl
Camelbak Chute Mag 600 ml:n kuparivakuumi eristetty juomapullo, musta
Tuote# 10058200_TP00136.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Chute Mag 600 ml:n kuparivakuumi eristetty juomapullo. Kestävä, kaksinkertainen tyhjiörakenne kuparieristyksellä pitää j...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 87 kpl
2.
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, mi...
Arvio: 6.68 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, miesten, tummansininen
Tuote# 3802849_TP0016.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Tubular knit. Pyöreä kaula-aukko. Ka...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1496 kpl
3.
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONDOR Unisex hupullinen CONDOR, harmaa-kanerva
Tuote# S03815-GY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONDOR, Unisex hupullinen huppari, 80 % puuvillaa - 20 % kierrätettyä polyesteriä Grs sertifioitu. Harjattu fleece...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
4.
Kuulakynä Pen Melky, luonnollinen
Arvio: 0.71 €/kpl
Kuulakynä Pen Melky, luonnollinen
Tuote# 20649013000_TP6350.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Bamboo/ Wheat Straw/ ABS.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
kirjasin, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, luonnollinen
Tuote# AP800770-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
monikäyttöinen kuulakynä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
monikäyttöinen kuulakynä, musta
Tuote# AP733849-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Ba...
Arvio: 15.63 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Bayalax, punainen
Tuote# 15919003000_TP63515.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ultra absorbent microfibre towel in XXL size -90x170cm- and high quality fabric -310g/m2-. Available in a wide range of ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
8.
André Philippe Sateenvarjo Orage umbrella, musta
Arvio: 16.24 €/kpl
André Philippe Sateenvarjo Orage umbrella, musta
Tuote# AP808408-10_TP41916.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, windproof folding umbrella with 8 panels, plastic grip, metal shaft and frame. 190T pongee. In branded carry ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
9.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSHICWH1G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo 500ml Tritan INDI
Tuote# MO6903-25_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
BPA-vapaa Tritan?-juomapullo. Sisältää silikonilenkin kiinnitystä varten. Tilavuus 500 ml. Ei sovellu hiilihapollisille ...
Väri: läpinäkyvä-punainen
Varastosaldo: Vähintään 4816 kpl
11.
hi!dea CARIBE. Kuulakärkikynä luistone...
Arvio: 0.85 €/kpl
hi!dea CARIBE. Kuulakärkikynä luistonestolla, oranssi
Tuote# 91256-128_TP3810.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja liukueste. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø10 x 138 mmProperties ...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 266 kpl
12.
Ostoskassi puuvillaa 270 gr/m² ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ostoskassi puuvillaa 270 gr/m² COCO
Tuote# MO6713-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luomupuuvillasta valmistettu ostoskassi pitkillä kahvoilla. Materiaali 270 gr/m² canvas.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1743 kpl
13.
Juomapullo Mento sport bottle, ...
Arvio: 4.84 €/kpl
Juomapullo Mento sport bottle, sininen
Tuote# AP731964-06_TP4194.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium sport bottle with carabiner, 400 ml. In cardboard box.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 11852 kpl
14.
T-paita Women Colour T-Shirt Ic...
Arvio: 4.85 €/kpl
T-paita Women Colour T-Shirt Iconic, sininen
Tuote# 113250191_TP6354.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Womens color T-shirt Iconic by Fruit Of The Loom. Made in 100% brushed cotton Ring Spun 140g/m2. Soft touch and slim fit...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 413 kpl
15.
H2O Active® Bop 500 ml läppäkan...
Arvio: 5.38 €/kpl
H2O Active® Bop 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, läpikuultava-valkoinen, sininen
Tuote# 21005002_TP0015.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, johon on muotoiltu sormiura. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. R...
Väri: läpikuultava-valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
16.
Käsipyyhe Towel Koleva, punainen
Arvio: 11.61 €/kpl
Käsipyyhe Towel Koleva, punainen
Tuote# 20599003000_TP63511.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Organic Cotton 350 g/ m2.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
kynttilä, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
kynttilä, musta
Tuote# AP800762-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
XD Collection PVC-vapaa reppu arkikäyttöön, v...
Arvio: 9.58 €/kpl
XD Collection PVC-vapaa reppu arkikäyttöön, valkoinen
Tuote# P760.043_TP3099.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä arkikäyttöön sopiva reppu on pelkistetty, käytännöllinen ja monipuolinen. Reppu on valmistettu kestävästä polyester...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8338 kpl
19.
Elevate Drake-puuvillalippalakki, 6-pan...
Arvio: 6.20 €/kpl
Elevate Drake-puuvillalippalakki, 6-paneelinen, sininen
Tuote# 38680440_TP0016.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmiiksi kaareva lippa. Verkkokankaiset takapaneelit. Kangaskoukku ja silmukkakiinnitin. Pään ympärys: 58 cm.Harjattu p...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 7733 kpl
20.
hi!dea CARL. rPET unisex-pipo, vaalean...
Arvio: 7.90 €/kpl
hi!dea CARL. rPET unisex-pipo, vaaleanharmaa
Tuote# 99038-123_TP3817.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeästä rPET-materiaalista valmistettu kaksikerroksinen unisex-pipo, jonka voi taitella. Pipo: 180 x 235 mm (Taiteltav...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
hi!dea MAURICE. Matkateline, kuninkaal...
Arvio: 0.23 €/kpl
hi!dea MAURICE. Matkateline, kuninkaallinen
Tuote# 94952-114_TP3810.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Silikonilenkki puhdistusgeelipullon kuljetusta varten. 3 säätöastetta. 20 x 139 mmSilikoni Default customisation : .
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 254866 kpl
22.
XD Collection Impact Aware 285 gsm rcanvas re...
Arvio: 23.21 €/kpl
XD Collection Impact Aware 285 gsm rcanvas reppu, sininen
Tuote# P762.995_TP30923.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä 285gsm kierrätetystä puuvillasta valmistettu canvasreppu on klassikko päivittäiseen käyttöön. Repussa on tilava etu...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 975 kpl
23.
Kuulakärkikynä paperi/PLA CARTOON
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä paperi/PLA CARTOON
Tuote# IT3780-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painomekanismilla varustettu kuulakärkikynä sinisellä musteella, paperisella rungolla ja muoviosat polyaktidia (100% bio...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 115570 kpl
24.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore tietokonelaukku...
Arvio: 35.25 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore tietokonelaukku, harmaa
Tuote# 500520_TP30935.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Moderni tietokonelaukku toimii katseenvangitsijana. Tyylikkään ulkonäön ohella se on ennen kaikkea myös hyvin käytännöll...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 993 kpl
25.
hi!dea THC HELSINKI. Miesten fleecetak...
Arvio: 29.65 €/kpl
hi!dea THC HELSINKI. Miesten fleecetakki, kuninkaallinen
Tuote# 30164-114_TP38129.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten fleecetakki vetoketjulla 100% polyesteria (260 g/m²). Värillinen vetoketju. Sivutaskut. Kuminauha hihansuissa. T...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
26.
hi!dea BELLEAYRE. Muki, punainen
Arvio: 8.73 €/kpl
hi!dea BELLEAYRE. Muki, punainen
Tuote# 93838-105_TP3818.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jouluaiheinen keraaminen muki jonka tilavuus on 340 ml. Toimitetaan lahjalaatikossa. ø81 x 97 mm | Laatikko: 100 x 115 x...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4845 kpl
27.
Aurinkolasit Sunglasses Stifel,...
Arvio: 1.39 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Stifel, keltainen
Tuote# 14310005000_TP6351.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding sunglasses with UV400 protection in classic design. With glossy finish frame in fun colors and black lenses.Fold...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 7252 kpl
28.
Mailat Game Set Dylam, vihreä
Arvio: 6.32 €/kpl
Mailat Game Set Dylam, vihreä
Tuote# 15126004000_TP6356.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of fun 3-in-1 rackets with soft and resistant handle. With two balls, one of them with multicolored feathers and a ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Liivi Vest Destin, harmaa
Arvio: 13.06 €/kpl
Liivi Vest Destin, harmaa
Tuote# 201700081_TP63513.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vest in warm and soft 280g/m2 polar fleece with anti-pilling treatment, available in different colours. High collar, wit...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 300 kpl
30.
Eristetty pussi Tradan cooler b...
Arvio: 2.89 €/kpl
Eristetty pussi Tradan cooler bag, vihreä
Tuote# AP781291-07_TP4192.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring cooler bag for children with aluminium padding. 210D polyester.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
31.
XD Collection A5 deluxe kovakantinen vihko, m...
Arvio: 6.22 €/kpl
XD Collection A5 deluxe kovakantinen vihko, musta
Tuote# P774.341_TP3096.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä FSC® deluxe kovakantisessa vihkossa on FSC-sertifioidusta paperista valmistettu kansi mustalla aksentilla, joka so...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1845 kpl
32.
Urheilukassi Denver RPET sports...
Arvio: 29.11 €/kpl
Urheilukassi Denver RPET sports bag, harmaa
Tuote# AP722779-77_TP41929.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET felt sports bag with zipped pocket and adjustable PU leather shoulder strap and handles. With distinctive RPET labe...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 24 kpl
33.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.61 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, jäävuori
Tuote# T9104.023.L_TP3099.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: jäävuori
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
34.
USB Rotate Keychain, keskipitkä...
Arvio: 2.79 €/kpl
USB Rotate Keychain, keskipitkä-punainen
Tuote# 1Z40006D_TP0012.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: keskipitkä-punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Aurinkovarjo Sunshade Korenty, ...
Arvio: 3.09 €/kpl
Aurinkovarjo Sunshade Korenty, valkoinen
Tuote# 11596001000_TP6353.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original set de 2 parasoles plegables para ventanilla, fabricados en resistente poliéster. Ligeros y en medidas 44 x 36 ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5646 kpl
36.
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Tuote# MO6189-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² 100% luomupuuvillasta valmistettu kassi, pitkillä kahvoilla.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 16973 kpl
37.
Puhelimen kiinnike Lanyard Sebl...
Arvio: 2.20 €/kpl
Puhelimen kiinnike Lanyard Sebly, sininen
Tuote# 20156019000_TP6352.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unique lanyard for smartphone made in durable polyester and flexible silicone. With carrying accessory for all types of ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
38.
Iqoniq Diran teddyfleecetakki kierräte...
Arvio: 53.04 €/kpl
Iqoniq Diran teddyfleecetakki kierrätetystä polyesteristä, luonnollinen
Tuote# T9800.026.L_TP30953.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex teddyfleecetakki vetoketjulla. Valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, 320G/M². Siis...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 34 kpl
39.
hi!dea NAIROBI. Kartonkinen kuulakärki...
Arvio: 0.73 €/kpl
hi!dea NAIROBI. Kartonkinen kuulakärkikynä, vaaleanvihreä
Tuote# 91292-119_TP3810.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kartonkinen kuulakärkikynä puuklipsillä. ø6 x 145 mmProperties : Musta muste, Ympäristöystävällinen tuote, EkotuoteVoima...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 45547 kpl
40.
Luottokorttikotelo Wallet Lanto...
Arvio: 2.78 €/kpl
Luottokorttikotelo Wallet Lanto, valkoinen
Tuote# 14367001000_TP6352.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wallet with soft body in smooth finish of elegant PU leather in a wide range of tones. Inside with billfold, transparent...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3085 kpl
41.
Rebel-nappikuulokkeet, valkoinen
Arvio: 1.92 €/kpl
Rebel-nappikuulokkeet, valkoinen
Tuote# 10821303_TP0011.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rebel-kuulokkeet ovat suoraviivaiset kuulokkeet, joiden avulla on helppo kuunnella musiikkia missä ja missä tahansa. Käy...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 53615 kpl
42.
Fabianna kuulakärkikynä paperis...
Arvio: 0.97 €/kpl
Fabianna kuulakärkikynä paperista, oliivi
Tuote# 10782160_TP0010.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt kuulakärkikynä arjen muistiinpanoihin. Varsi on valmistettu vastuullisesti hankitusta rypistetystä paperista. Rusk...
Väri: oliivi
Varastosaldo: Vähintään 21485 kpl
43.
Tiivis kassi Bag Kinser, sininen
Arvio: 4.04 €/kpl
Tiivis kassi Bag Kinser, sininen
Tuote# 14847019000_TP6354.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof bag in soft and resistant ripstop. With watertight security closure and 2,3l capacity. Handle with buckle clo...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 28286 kpl
44.
T-paita Women White T-Shirt Ico...
Arvio: 4.35 €/kpl
T-paita Women White T-Shirt Iconic, valkoinen
Tuote# 113170011_TP6354.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Womens white T-shirt Iconic by Fruit Of The Loom. Made in 100% brushed cotton Ring Spun 140g/m2. Soft touch and slim fit...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1683 kpl
45.
Selkäreppu TIRANA
Arvio: 0.00 €/kpl
Selkäreppu TIRANA
Tuote# MO9577-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Selkäreppu 600D polyesteriä, vetoketjullinen ulkotasku ja mukava pehmustettu selkäosa 210D polyesteristä.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Americano® 350 ml:n eristetty k...
Arvio: 6.54 €/kpl
Americano® 350 ml:n eristetty kahvimuki, valkoinen, sininen
Tuote# 22000198_TP0016.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty kahvimuki tilavuudeltaan 350 ml, varustettu varmalla kierrettävällä kannella. Juomamuki on täys...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 3297 kpl
47.
Case Logic Propel reppu 15.6" kannettavall...
Arvio: 60.82 €/kpl
Case Logic Propel reppu 15.6" kannettavalle 20L, musta
Tuote# 12060790_TP00160.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs ja tilava reppu kannettavalle, joka soveltuu sekä työkäyttöön että vapaa-ajalle. Korotettu ja pehmustettu loker...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
48.
hi!dea LAMONE. 10 pahvipillin setti, l...
Arvio: 1.02 €/kpl
hi!dea LAMONE. 10 pahvipillin setti, luonnollinen
Tuote# 94098-160_TP3811.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
10 kertakäyttöisen paperipillin pakkaus. Toimitetaan pahvirasiassa. Pilli: ø6 x 196 mm | Kotelo: 33 x 200 x 14 mmPropert...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1123 kpl
49.
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, aqua-...
Arvio: 23.83 €/kpl
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, aqua-blue
Tuote# 30281-154_TP38123.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteriä (90 %) ja elastaania (10 %) sisältävä t-paita (190 g/m²). Valmistettu Euroopassa. Koot: XS, S, M, L, XLPolye...
Väri: aqua-blue
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Samambu bambukynä 2-kärkeä, luo...
Arvio: 1.24 €/kpl
Samambu bambukynä 2-kärkeä, luonnollinen
Tuote# 10789106_TP0011.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Samambu-bambuduo-kynässä on kaksi päätä: 1 kuulakärkikynä ja 1 musteeton kynä. Musteeton puoli ei vaadi mustepatruunaa t...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Yleisadapteri Frecles keyring U...
Arvio: 7.18 €/kpl
Yleisadapteri Frecles keyring USB charger cable, harmaa
Tuote# AP722111-77_TP4197.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB charger cable with keyring. With micro USB, USB-C and Lightning connectors. With USB and USB-C inputs.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 461 kpl
52.
Uma Kuulakynä FANTASY transparent, ...
Arvio: 1.07 €/kpl
Uma Kuulakynä FANTASY transparent, turkoosi
Tuote# 0-0011_T_70-0313_TP3621.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, rubber grip zone and clip button. Plug silver metallic.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Värikynä Migal coloured pencil ...
Arvio: 2.46 €/kpl
Värikynä Migal coloured pencil set, vihreä
Tuote# AP781272-07_TP4192.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured pencil set with 8 wooden pencils and sharpener. In zipped, 420D polyester case.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 106 kpl
54.
USB Rotate on-the-go, vihreä
Arvio: 5.21 €/kpl
USB Rotate on-the-go, vihreä
Tuote# 1Z20130F_TP0015.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate on-the-go. This USB stick has a micro USB connector so it can be plugged into smartphones for extra storage.W...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
hi!dea RILEY. Fleecehuopa 180 g/m², si...
Arvio: 33.15 €/kpl
hi!dea RILEY. Fleecehuopa 180 g/m², sininen
Tuote# 99076-104_TP38133.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fleecehuopa (180 g/m²) EPE-vuorilla, 600D läpällä ja kantokahvalla. 1450 x 1200 mm | Taitettuna: 330 x 230 mm | Läppä: 3...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 761 kpl
56.
Renzo-viivain, 30 cm, muovinen,...
Arvio: 1.43 €/kpl
Renzo-viivain, 30 cm, muovinen, musta
Tuote# 21053501_TP0011.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tukeva muovinen viivain, johon on merkitty tuumat ja senttimetrit. Huomioithan, että myös viivaimen mitat painetaan logo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
57.
ekston VIBE. True wireless langattomat...
Arvio: 53.37 €/kpl
ekston VIBE. True wireless langattomat kuulokkeet, musta
Tuote# 97954-103_TP38153.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
VIBE ABS-muovista tehdyt true wireless langattomat kuulokkeet bluetooth 5'0-yhteydellä. Ne ovat täydelliset kuljettaa mi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2606 kpl
58.
Elevate Orion naisten softshell-takki, ...
Arvio: 32.51 €/kpl
Elevate Orion naisten softshell-takki, sininen
Tuote# 3832444_TP00132.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Muovinen etuvetoketju. Rintatasku, j...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 166 kpl
59.
WMF karahvi, kupari
Arvio: 0.00 €/kpl
WMF karahvi, kupari
Tuote# WF05BR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kupari
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
hi!dea THC BERLIN WOMEN. Naisten pikee...
Arvio: 30.35 €/kpl
hi!dea THC BERLIN WOMEN. Naisten pikeepaita, sininen
Tuote# 30264-104_TP38130.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten lyhythihainen pikeepaita 35% harjattua puuvillaa ja 65% polyesteria (200 g/m²) (väri: 183: 85% puuvillaa/15% vis...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 137 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut