Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Sateenvarjo Umbrella Santy, musta
Arvio: 8.09 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Santy, musta
Tuote# 19215002000_TP6358.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in a wide range of bright tones. 105cm in diameter, with manual opening and in resistant polyester mate...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 27545 kpl
2.
Laturi Charger Radik, musta
Arvio: 4.73 €/kpl
Laturi Charger Radik, musta
Tuote# 15324002000_TP6354.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolored round wireless charger. With non-slip base and LED indicator for charge status. Compatible with smartphones wi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8304 kpl
3.
Tietokonepussi Briefcase Sektor...
Arvio: 30.32 €/kpl
Tietokonepussi Briefcase Sektor, musta
Tuote# 13402002000_TP63530.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality briefcase with matching color zipper closure. In soft, resistant 1680D polyester with elegant black color f...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2552 kpl
4.
Clic clac -suklaat
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -suklaat
Tuote# 1PE00397_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suklaata peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisältövaihto...
Väri: matta-punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Muistikirja ARCONOT
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja ARCONOT
Tuote# AR1804-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja kovalla PU kannella, sisältää 192 tyhjää sivua (96 arkkia) ja väriltään yhteensopivan värikkään kumilenki...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 8868 kpl
6.
Eristetty muki Vicuit thermo mu...
Arvio: 16.44 €/kpl
Eristetty muki Vicuit thermo mug, valkoinen
Tuote# AP722805-01_TP41916.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel thermo mug with drinking lid, 350 ml.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 176 kpl
7.
Muki, musta, keltainen
Arvio: 2.92 €/kpl
Muki, musta, keltainen
Tuote# Duran_matt_320ml-black-yellow_TP5682.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta, keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Case Logic tietokonereppu, bordeaux
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonereppu, bordeaux
Tuote# CE69RE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: bordeaux
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Trails GRS RPET -ulkoilureppu 6...
Arvio: 9.57 €/kpl
Trails GRS RPET -ulkoilureppu 6,5 l, vihreä
Tuote# 12065861_TP0019.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä 100-prosenttisesti GRS-kierrätetystä ja vettä hylkivästä kankaasta valmistetussa Trails-repussa on yksi vetoketjul...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3554 kpl
10.
Tiivis pussi Multipurpose Bag K...
Arvio: 1.32 €/kpl
Tiivis pussi Multipurpose Bag Kirot, musta
Tuote# 14860002000_TP6351.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical waterproof, multi purpose, XL size, PVC bag with tactile surface, especially designed for tablets up to 9.7 in...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 25377 kpl
11.
Selkäreppu Foldable Backpack He...
Arvio: 6.36 €/kpl
Selkäreppu Foldable Backpack Hedux, musta
Tuote# 16194002000_TP6356.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adventure, folding backpack made of resistant 210D polyester and ripstop, in an attractive color scheme. Buckle closure ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 979 kpl
12.
Takeaway muki ASTORIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Takeaway muki ASTORIA
Tuote# MO8078-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen 350 ml PP muki silikonikannella ja -vyötteellä, tuote saattaa kuumentua ulkoisesti käytössä.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12596 kpl
13.
Ostoskassi 140 gr/m² ABIN
Arvio: 0.00 €/kpl
Ostoskassi 140 gr/m² ABIN
Tuote# MO6692-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyspuuvillasta valmistettu ostoskassi jossa pitkät kahvat. Materiaali 80 % kierrätyspuuvillaa/20 % puuvillaa, 140...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 20318 kpl
14.
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, puna...
Arvio: 22.87 €/kpl
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, punainen
Tuote# 30166-105_TP38122.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex fleecetakki vetoketjulla 100% polyesteria (260 g/m²). 1/4 vetoketju. Kuminauha hihansuissa. Tämä kampanja on voim...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
15.
Brisbane cooler-reppu 20L, harm...
Arvio: 20.68 €/kpl
Brisbane cooler-reppu 20L, harmaa, musta
Tuote# 12061890_TP00120.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä ainutlaatuisella, värikkäällä kuvioinnilla ja PEVA-vuorilla varustetussa repussa on hyvin eristetty päälokero 20 l...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 1364 kpl
16.
Pix color pop -keramiikkamuki, ...
Arvio: 6.52 €/kpl
Pix color pop -keramiikkamuki, värillinen, 330 ml, punainen
Tuote# 10052202_TP0016.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä klassisesti muotoillussa keraamisessa mukissa on erityinen pinnoite sublimaatiota varten. Mukissa on värillinen si...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 32935 kpl
17.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 1.27 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Euromarket, valkoinen
Tuote# 13298001000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallic keychain coin in fun design in varied colors with removable coin and closure carabiner.Metal
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4009 kpl
18.
Hiirimatto Mousepad Calendar Re...
Arvio: 1.65 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Calendar Rendux, musta
Tuote# 13892002000_TP6351.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Calendar mousepad in soft PVC finish. Design current month in/previous month/next month, with notes area. Padded non-sli...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7816 kpl
19.
Kuulakynä Wumpy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.45 €/kpl
Kuulakynä Wumpy ballpoint pen, valkoinen, musta
Tuote# AP809360-10_TP4190.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with white barrel, coloured rubber grip and shiny chrome parts. With blue refill.
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 14147 kpl
20.
Roly Star lasten lyhythihainen poolo...
Arvio: 11.10 €/kpl
Roly Star lasten lyhythihainen poolopaita, sininen-taivas
Tuote# K66382H_TP00111.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen lasten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Sivu...
Väri: sininen-taivas
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Vinga of Sweden VINGA Lean Vesipullo, vihreä
Arvio: 8.20 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Lean Vesipullo, vihreä
Tuote# 50863_TP3098.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs juomapullo toimistoon, kotiin ja salille. Pulloa on kätevä kantaa trendikkäästä silikonilenkistä ja voit vaikka...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8491 kpl
22.
Rantapallo Playo beach ball (ø2...
Arvio: 1.47 €/kpl
Rantapallo Playo beach ball (ø28 cm), valkoinen, vihreä
Tuote# AP781978-01-07_TP4191.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC beach ball, 6 panels. Deflated size: 380 mm.
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 9995 kpl
23.
Pikeepaita Adult Colour Polo Sh...
Arvio: 7.84 €/kpl
Pikeepaita Adult Colour Polo Shirt Koupan, sininen
Tuote# 211430191_TP6357.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Ring Spun Cotton, Pique 220 g/ m2.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Tic Tac Makeinen, punainen
Arvio: 3.53 €/kpl
Tic Tac Makeinen, punainen
Tuote# 7552.400_TP6363.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 600kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed tin filled with approx. 18 gram Tic-Tac mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 9 months.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
JournalBooks Executive-muistivihko, koko A4,...
Arvio: 11.34 €/kpl
JournalBooks Executive-muistivihko, koko A4, kovakantinen, musta
Tuote# 10626300_TP00111.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellisesti muotoiltu, kovakantinen vihko (A4), jossa on joustava suljin ja 80 arkkia (80 gms) viivoitettua paperia. Sop...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6453 kpl
26.
Tarttuva paperinippu CreaStick ...
Arvio: 1.45 €/kpl
Tarttuva paperinippu CreaStick Note S Eco custom sticky notepad, luonnollinen
Tuote# AP716511_TP4191.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, recycled kraft paper covered sticky notepad. Includes 50 sheets of recycled paper sticky notes (50×75 mm). ...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Rantapyyhe MALIBU
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantapyyhe MALIBU
Tuote# MO9221-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr / m² puuvilla hamam rantapyyhe.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 6361 kpl
28.
Tietokonereppu Backpack Snorlax...
Arvio: 31.58 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Snorlax, tummansininen
Tuote# 11447006000_TP63531.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Timeless design backpack, made in durable 480g/m2 canvas, with closing straps and PU leather carrying handle. Padded ins...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3628 kpl
29.
Vihko Notepad Chancy, punainen
Arvio: 4.44 €/kpl
Vihko Notepad Chancy, punainen
Tuote# 11889003000_TP6354.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line notepad made of 100% recycled cotton. With hard covers and elastic band in contrasting colour. Inside with 1...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 9782 kpl
30.
Roly Stafford lasten lyhythihainen t...
Arvio: 6.58 €/kpl
Roly Stafford lasten lyhythihainen t-paita, vaaleanpunainen
Tuote# K66814O_TP0016.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Sivusaumat. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
31.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# PCUSEWG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Elevate Helios miesten lyhythihainen po...
Arvio: 12.54 €/kpl
Elevate Helios miesten lyhythihainen poolopaita, kivihiili
Tuote# 3810698_TP00112.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Kaulus tasaista ribbineuletta. Nappi...
Väri: kivihiili
Varastosaldo: Vähintään 234 kpl
33.
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puu...
Arvio: 16.38 €/kpl
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, kuninkaallinen
Tuote# T9100.025.XL_TP30916.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M². Pai...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 811 kpl
34.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC600-4OZBL-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSOCG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Fashion Bluetooth® -kaiutin, ka...
Arvio: 17.91 €/kpl
Fashion Bluetooth® -kaiutin, kangasta, musta
Tuote# 12413300_TP00117.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kankaisessa Fashion Bluetooth® -kaiuttimessa on loistava ääni ja ajankohtainen tyyli. Kaiuttimen säleikössä on päällyska...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Ostoskassi Bag Frilend, sininen
Arvio: 2.00 €/kpl
Ostoskassi Bag Frilend, sininen
Tuote# 16340019000_TP6352.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag in RPET material, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plastic residues...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
38.
Kuulakynä Center ballpoint pen,...
Arvio: 6.70 €/kpl
Kuulakynä Center ballpoint pen, hopea, musta
Tuote# AP852010_TP4196.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal ballpoint pen with black lacquered cap, shiny chrome barrel and clip. In gift box with blue refill.
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 3926 kpl
39.
Lämpöliivi Belsan bodywarmer ve...
Arvio: 22.99 €/kpl
Lämpöliivi Belsan bodywarmer vest, tummansininen
Tuote# AP721210-06A_TP41922.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex, breathable and waterproof quilted bodywarmer vest with 2 zipped pockets. Material: polyester.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
USB-tietokonekassi Shoulder Bag...
Arvio: 8.69 €/kpl
USB-tietokonekassi Shoulder Bag Versox, harmaa
Tuote# 16218008000_TP6358.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose shoulder bag in resistant 300D polyester. Attractive urban design, in combination of denim grey and black ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
41.
Varavirtalähde POWERFLAT
Arvio: 0.00 €/kpl
Varavirtalähde POWERFLAT
Tuote# MO8735-18_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen varavirtalähde 4000 mAh. Kapasiteetti älypuhelinkäyttöön, ulostulovirta DC5V / 1A. Sisältää merkkivalon ja U...
Väri: titaani
Varastosaldo: Vähintään 5553 kpl
42.
Kirjasin Set Marden, musta
Arvio: 7.54 €/kpl
Kirjasin Set Marden, musta
Tuote# 15041002000_TP6357.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad set with soft-touch covers in PU leather and matching color soft body pen. 100 blank sheets with elastic support...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7923 kpl
43.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, harmaa
Tuote# TBC610-DP20EXC-1GR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 6.39 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo läppäkannella, kivihiili, oranssi
Tuote# 21044831_TP0016.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
45.
Bo-sateenvarjo, 21 tuumaa, auto...
Arvio: 20.09 €/kpl
Bo-sateenvarjo, 21 tuumaa, automaattinen, PET-kierrätysmuovia, tummansininen
Tuote# 10914303_TP00120.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automaattisesti avautuva ja sulkeutuva sateenvarjo, jonka kupu on PET-kierrätysmuovista valmistettua pongee-polyesteria...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 7534 kpl
46.
Kuulakynä Spray Pen Dixter, val...
Arvio: 0.72 €/kpl
Kuulakynä Spray Pen Dixter, valkoinen
Tuote# 16657001000_TP6350.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sterilizer pen with rechargeable sprayer and protective hood. Made of resistant ABS with shiny finish. Blue ink. Sprayer...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
47.
Lukulamppu Lamp Vilatak, valkoi...
Arvio: 1.52 €/kpl
Lukulamppu Lamp Vilatak, valkoinen
Tuote# 15390001000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolor design LED reading lamp. Foldable body, with adaptable light and comfortable clamp. Presented in a self-closing ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.21 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, valkoinen, harmaa
Tuote# 21069512_TP0017.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi. Ei sisällä silikonia. Muki voidaan ...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
49.
USB-tikku, vaaleansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, vaaleansininen
Tuote# PCUSSDLBG6U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
XD Collection 4-osainen uudelleenkäytettävä a...
Arvio: 7.42 €/kpl
XD Collection 4-osainen uudelleenkäytettävä aterinsetti, hopea
Tuote# P269.632_TP3097.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uudelleenkäytettävä aterinsetti ruostumattomasta teräksestä, mikä on helppo ottaa mukaan minne vain. Tämä setti sisältää...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 23147 kpl
51.
The Dok-puhelinjalusta, valkoin...
Arvio: 6.55 €/kpl
The Dok-puhelinjalusta, valkoinen, punainen
Tuote# 21027021_TP0016.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä puhelinjalusta on välttämätön työpöydän lisävaruste kaikille, jotka työskentelevät kotona. Tällä kätevällä jalustal...
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
52.
juomapullo, valkoinen, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, valkoinen, bambu
Tuote# TBC822-1BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Ilmapatja Air Mattress Pumper, ...
Arvio: 13.10 €/kpl
Ilmapatja Air Mattress Pumper, sininen
Tuote# 19961019000_TP63513.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable mat of 180cm in resistant PVC of bright tones. Presented with special folding for easy printing.PVCSpecial Fo...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5914 kpl
54.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9200.003.XS_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
55.
Baseline 500 ml:n kierrätetystä...
Arvio: 3.38 €/kpl
Baseline 500 ml:n kierrätetystä materiaalista valmistettu juomapullo läppäkannella, valkoinen
Tuote# 21046194_TP0013.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä yksiseinäinen urheilupullo tekee kertakäyttöisistä muovisista maitopulloista uudelleenkäytettäviä. Pullossa on rois...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
Muki Harnet sublimation mug, va...
Arvio: 5.83 €/kpl
Muki Harnet sublimation mug, valkoinen, sininen
Tuote# AP791325-06_TP4195.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ceramic sublimation mug with coloured inside and matching colour handle, in gift box. 350 ml.
Väri: valkoinen, sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Uma Kuulakynä YES frozen, läpinäkyvä
Arvio: 0.77 €/kpl
Uma Kuulakynä YES frozen, läpinäkyvä
Tuote# 0-0092_TF_50-0003_TP3620.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing, wide curved clip button and tip.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Seasons Manti 2-osainen 100 ml:n kaksis...
Arvio: 14.57 €/kpl
Seasons Manti 2-osainen 100 ml:n kaksiseinäinen lasikuppi bambualusella, läpikuultava-valkoinen, luonnollinen
Tuote# 11331401_TP00114.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksi kaksiseinäistä lämpölasia ja bambualuset. Käytetty bambu on peräisin kestävistä, ympäristöystävällisistä ja sosiaa...
Väri: läpikuultava-valkoinen, luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2142 kpl
59.
Moneta-kuulakärkikynä, alumiini...
Arvio: 0.95 €/kpl
Moneta-kuulakärkikynä, alumiinia, naksautusmekanismi, hopea
Tuote# 10744002_TP0010.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on naksautusmekanismi, lakkaviimeistely, kiillotettu pinta ja kiinnostavia kromattuja yksityiskoht...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.29 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO frozen SI, turkoosi
Tuote# 0-2250_TF-SI_57-3295_TP3621.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frosted housing and clip, metal tip made from...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut