Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Geo-termosmuki, harmaa
Arvio: 13.95 €/kpl
Geo-termosmuki, harmaa
Tuote# 10045582_TP00113.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Geo-termosmukissa on tuplaseinäinen vakuumirakenne kuparieristyksellä, joka pitää juomasi kuumana 8 tuntia tai kylmänä 2...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4406 kpl
2.
kuulakynä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, hopea
Tuote# PNSUPLSIBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Avainketju Woody Plus C custom ...
Arvio: 1.17 €/kpl
Avainketju Woody Plus C custom keyring, punainen
Tuote# AP716560-05_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Square shaped, birch plywood keyring with coloured polyester string and full colour printing. Price includes UV LED prin...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Muki Sublimation Mug Orchix, mu...
Arvio: 3.16 €/kpl
Muki Sublimation Mug Orchix, musta
Tuote# 20509002000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml<b>Composition : </b>Ceramic.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Roly Siberia softshell-takki, unisex...
Arvio: 34.35 €/kpl
Roly Siberia softshell-takki, unisex, musta
Tuote# R64283O_TP00134.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen urheilullinen softshelltakki. Kontrastivärisessä vetoketjussa leukaa suojaava osa ja vedin. Lämmin sisä...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Hammasharja Set Fident, sininen
Arvio: 2.50 €/kpl
Hammasharja Set Fident, sininen
Tuote# 15032019000_TP6352.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of toothbrush and sand timer clock in bright tones. Includes fun design brush with soft touch and suction cups on th...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 15821 kpl
7.
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-po...
Arvio: 42.24 €/kpl
Iqoniq Trivor mikrofleece huppari r-polyesteristä, tummansininen
Tuote# T9403.002.S_TP30942.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-mikrofleecehuppari, joka on valmistettu 100% kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, 240 G/M². Tämä f...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
8.
Puuvillainen rantapussi 220 gr/...
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillainen rantapussi 220 gr/m² HEAVEN STRIPE, musta
Tuote# MO2126-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raidallinen ranta- tai ostoskassi puuvillaa, jossa on narukahva. 220 gr/m².<br>Dimensions : 55X15X39CM
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4528 kpl
9.
Käsikäyttöinen tuuletin lippuma...
Arvio: 0.00 €/kpl
Käsikäyttöinen tuuletin lippumalli FUNFAN, monivärinen
Tuote# MO2244-00_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Käsikäyttöinen bambusta valmistettu käsiventtiili, jossa on lippukuvio paperikankaalla.<br>Dimensions : 21X2,4X1CM
Väri: monivärinen
Varastosaldo: Vähintään 4995 kpl
10.
Tides ämpäri ja lapio rannalle,...
Arvio: 9.53 €/kpl
Tides ämpäri ja lapio rannalle, kierrätettyä muovia, punainen
Tuote# 21024121_TP0019.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ehdoton rannalle! Valmistettu kierrätetystä muovista. Materiaalissa voi olla struktuuria kierrätetyn materiaalin ominai...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
11.
XD Collection Ruostumaton deluxe-aktiivipullo...
Arvio: 11.77 €/kpl
XD Collection Ruostumaton deluxe-aktiivipullo, musta
Tuote# P436.421_TP30911.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä pullossa on sporttikansi usein tapahtuvaan juomiseen treenauksen tai ruuhkatuntien aikana! Täydellisen kokoinen ja...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4189 kpl
12.
Siirrettävä kirjanmerkki Zinko ...
Arvio: 0.65 €/kpl
Siirrettävä kirjanmerkki Zinko adhesive notepad, musta
Tuote# AP731612-10_TP4190.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100 adhesive notes in 5 different colours.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 11288 kpl
13.
pyöräilijän pullo, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
pyöräilijän pullo, vihreä
Tuote# TBC809-1VE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.29 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO frozen SI, sininen
Tuote# 0-2250_TF-SI_57-0286_TP3621.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frosted housing and clip, metal tip made from...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
Juomapullo NAPIER
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo NAPIER
Tuote# MO6469-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen alumiininen 600 ml juomapullo PS korkilla ja silikonisella kantohihnalla. Tuote on vuoto vapaa.
Väri: matta-hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen...
Arvio: 6.54 €/kpl
Pyöreä valaiseva USB, valkoinen, hopea, musta
Tuote# 1Z48390K_TP0016.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreässä USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year lead t...
Väri: valkoinen, hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Selkäreppu Backpack Nidoran, si...
Arvio: 11.78 €/kpl
Selkäreppu Backpack Nidoran, sininen
Tuote# 11444019000_TP63511.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in nature line made of 100% recycled cotton GRS 275g/m2. Main compartment and front pocket with zipper closure...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 6768 kpl
18.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.23 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Plus, neon-keltainen
Tuote# 141842651_TP6354.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: neon-keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "k...
Arvio: 6.50 €/kpl
Keya T-paita Adult Colour T-Shirt "keya" MC180, pullo-vihreä
Tuote# 158592251_TP6356.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for adult in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
20.
Fresh 'n Rebel kaiutin, liitto
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel kaiutin, liitto
Tuote# FR03GR_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: liitto
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
XD Collection Keraaminen moderni muki, valkoi...
Arvio: 6.09 €/kpl
XD Collection Keraaminen moderni muki, valkoinen, musta
Tuote# P434.041_TP3096.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä keraaminen muki näyttää hyvältä millä tahansa pöydällä! Muki on tiskikoneturvallinen EN12875-1 (ainakin 125 pesuker...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 6460 kpl
22.
Akku RaluSol power bank, musta,...
Arvio: 21.78 €/kpl
Akku RaluSol power bank, musta, musta
Tuote# AP800529-10_TP41921.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB power bank in recycled aluminium housing with built-in solar charger and 4000 mAh battery. With 2 USB and 1 USB-C ch...
Väri: musta, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
hi!dea GOYA. Korkkinen kuulakärkikynä,...
Arvio: 1.12 €/kpl
hi!dea GOYA. Korkkinen kuulakärkikynä, ruskea
Tuote# 91795-150_TP3811.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkkinen kuulakärkikynä klipsillä ja värillisillä elementeillä, jotka ovat vehnän olkikuitua ja PP-muovia. Ympäristöyst...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Avainketju Teddy keyring, kelta...
Arvio: 4.48 €/kpl
Avainketju Teddy keyring, keltainen
Tuote# AP731411-02_TP4194.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Teddy bear keyring with printable T-shirt, polyester.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
25.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSSDFUG5_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
hi!dea BARCELONA. Kokoontaiteltava rep...
Arvio: 6.98 €/kpl
hi!dea BARCELONA. Kokoontaiteltava reppu, oranssi
Tuote# 92669-128_TP3816.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D ripstop kokoontaiteltava reppu vetoketjullisella etutaskulla. Toimitetaan taittelemattomana. Tilavuus 8 L. 295 x 41...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Kuulakynä Silter ballpoint pen,...
Arvio: 0.64 €/kpl
Kuulakynä Silter ballpoint pen, vaaleansininen
Tuote# AP809448-06V_TP4190.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with silver clip and chrome tip. With blue refill.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 15698 kpl
28.
Rantasandaalit Flip Flops Sunse...
Arvio: 3.10 €/kpl
Rantasandaalit Flip Flops Sunset, valkoinen, sininen
Tuote# 131141190_TP6353.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of flip-flops with white soles in resistant EVA and PVC straps. In bright tones and available in sizes 36-38, 42-44...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 22 kpl
29.
Orbit frisbee kierrätysmuovia, ...
Arvio: 1.91 €/kpl
Orbit frisbee kierrätysmuovia, valkoinen
Tuote# 12702901_TP0011.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100-prosenttisesti kierrätysmuovista valmistettu frisbee, jossa yhdistyvät hauska myynninedistämisidea ja vahvat kestävä...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
ekston VIBE. True wireless langattomat...
Arvio: 53.37 €/kpl
ekston VIBE. True wireless langattomat kuulokkeet, musta
Tuote# 97954-103_TP38153.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
VIBE ABS-muovista tehdyt true wireless langattomat kuulokkeet bluetooth 5'0-yhteydellä. Ne ovat täydelliset kuljettaa mi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2606 kpl
31.
muki, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, vihreä
Tuote# AP800548-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Eläinkylpylelu Duck Koldy, puna...
Arvio: 1.99 €/kpl
Eläinkylpylelu Duck Koldy, punainen
Tuote# 16151003000_TP6351.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Happy duck in bright finishing PVC. Available in varied colors.PVC
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 22361 kpl
33.
kynäteline, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kynäteline, harmaa
Tuote# AP716693_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
kuulakynä, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, kalkinvihreä
Tuote# AP808094-07V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Lippalakki BASIE
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki BASIE
Tuote# MO8834-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6-paneelinen puuvillatoimikas lippalakki, säädettävä suljin. 6 ommeltua reikää samanvärisillä tikkauksilla, koko 7 1/4.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10701 kpl
36.
Kuulakynä Pen Dexir, vaaleansin...
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Dexir, vaaleansininen
Tuote# 14897021000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with twist mechanism and smooth body in bright solid colors. With original curved design clip and silver center...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.55 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo kierrekorkilla, valkoinen, sininen
Tuote# 21043805_TP0017.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, puna...
Arvio: 22.87 €/kpl
hi!dea THC VIENNA. Unisex fleece, punainen
Tuote# 30166-105_TP38122.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex fleecetakki vetoketjulla 100% polyesteria (260 g/m²). 1/4 vetoketju. Kuminauha hihansuissa. Tämä kampanja on voim...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
39.
Collegepusero Adult Hooded Swea...
Arvio: 14.13 €/kpl
Collegepusero Adult Hooded Sweatshirt Harnix, tummansininen
Tuote# 113020061_TP63514.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult unisex hooded sweatshirt. Made in a combination of brushed organic cotton RPET polyester 280gsm. Kangaroo pocket a...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1151 kpl
40.
Eristetty muki CreaCup customis...
Arvio: 1.79 €/kpl
Eristetty muki CreaCup customisable thermo mug, lid, punainen
Tuote# AP892006-05_B_TP4191.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, double wall plastic thermo mug with drinking lid and silicone grip. 400 ml. MOQ: 50 pcs.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1566 kpl
41.
SCX.design S26 -lieriökaiutin, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design S26 -lieriökaiutin, valaistuva
Tuote# 1PX02491_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton 3 W:n Bluetooth®-kaiutin valaistuvalla logolla ja antibakteerisella viimeistelyllä. Kahden äänilähdön ansiosta ...
Väri: keskipitkä-punainen, musta
Varastosaldo: Vähintään 445 kpl
42.
Baseline Plus 650 ml -shakerpul...
Arvio: 3.62 €/kpl
Baseline Plus 650 ml -shakerpullo, valkoinen, vihreä
Tuote# 21070361_TP0013.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo ravistinpallolla proteiinipirtelöiden tasaiseen sekoittamiseen. Roiskumaton läppäkansi ja napsa...
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
43.
eristetty muki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
eristetty muki, valkoinen
Tuote# AP807905-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9553 kpl
44.
Ostoskassi Bag Raxnal, tummansi...
Arvio: 7.93 €/kpl
Ostoskassi Bag Raxnal, tummansininen
Tuote# 11164006000_TP6357.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag in durable combination of laminated jute and laminated cotton, with natural cotton handles. Stitched finish with lon...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1541 kpl
45.
Vyöhihna Mask Holder Lanyard Me...
Arvio: 0.34 €/kpl
Vyöhihna Mask Holder Lanyard Menfix, punainen
Tuote# 16716003000_TP6350.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eye-catching, mask holder lanyard with extra resistant cord, for fitting all types of masks. Designed for a comfortable ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 83052 kpl
46.
mittanauha, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
mittanauha, valkoinen
Tuote# AP874027-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Lippalakki Cap Brauner, vihreä
Arvio: 3.51 €/kpl
Lippalakki Cap Brauner, vihreä
Tuote# 20837004000_TP6353.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, laventeli
Tuote# T9302.011.S_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: laventeli
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
49.
OTG USB Alumiini, hopea
Arvio: 5.19 €/kpl
OTG USB Alumiini, hopea
Tuote# 1Z20300H_TP0015.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
OTG USB Alumiini. OTG USB alumiinia. USB tikussa mikro USB pää joten sen voi liittää älypuhelimeen. Alumiini.Due to Chin...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 2.43 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Fleser, musta
Tuote# 144710021_TP6352.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2. In a wide range of bright tones and with f...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Ladia 5-osainen manikyyrisarja ...
Arvio: 17.83 €/kpl
Ladia 5-osainen manikyyrisarja bambusta, luonnollinen
Tuote# 12619806_TP00117.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkealaatuinen ja kauniisti suunniteltu bambusta valmistettu manikyyrisarja, jossa on kynsinauhaleikkuri (10,3 x 4,3 x ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 3427 kpl
52.
Lumentyönnin Ice Scraper Baira,...
Arvio: 1.14 €/kpl
Lumentyönnin Ice Scraper Baira, valkoinen
Tuote# 13407001000_TP6351.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ice scraper in resistant, colourful material. With integrated saw and cleaning accessory.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Hierontalaite Face Massager Lis...
Arvio: 4.79 €/kpl
Hierontalaite Face Massager Lisey, valkoinen
Tuote# 20913001000_TP6354.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 Modes. Button Battery Included
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
T-paita Adult T-Shirt Bandul, m...
Arvio: 3.43 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Bandul, musta
Tuote# 211370021_TP6353.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>60% Recycled Cotton Single Jersey/ 40% Polyester RPET 150 g/ m2.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSONUC02SIG5_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Jetta 330 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 16.26 €/kpl
Jetta 330 ml kuparityhjiöeristetty muki, musta
Tuote# 10068990_TP00116.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty muki, jossa on yhdellä kädellä avattava kansi, joka helpottaa juomista ajon tai muu...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1064 kpl
57.
Bodum TRAVEL MUG 600. Matkamuki 600ml...
Arvio: 43.55 €/kpl
Bodum TRAVEL MUG 600. Matkamuki 600ml, musta
Tuote# 34835-103_TP38143.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu eristetty matkakuppi. Kaksiseinäinen rakenne säilyttää lämpötilan...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Avaimenperä TECH
Arvio: 0.00 €/kpl
Avaimenperä TECH
Tuote# IT3020-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallinen avaimenperä värillisellä polyesterinauhalla.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1919 kpl
59.
Geneva-kosketusnäyttökynä/-kuul...
Arvio: 8.66 €/kpl
Geneva-kosketusnäyttökynä/-kuulakärkikynä ja kuulamustekynäsetti, hopea, musta
Tuote# 10667000_TP0018.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hienostunut stylus-kuulakärki- ja pallokärkikynä. Yläosa on mattapintainen, alaosa kiiltävää kromia sekä hienot kromikor...
Väri: hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPER...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S IMPERIAL MEN T-paita 190g IMPERIAL, pullo-vihreä
Tuote# S11500-BO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S IMPERIAL, Miesten t-paita, pyöreä kaula-aukko, 100 % puolikammattu rengaspunottu puuvilla Jersey 190, vahvistusnau...
Väri: pullo-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 5002 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut