Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718952_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 1.59 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Mulent, hopea
Tuote# 16019009000_TP6351.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and aluminum body in smooth metallic finish. Chromed ring. Golden, pink, silver an...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 79 kpl
3.
Adapteri Charger Synchronizer D...
Arvio: 1.57 €/kpl
Adapteri Charger Synchronizer Doffer, vihreä
Tuote# 15785004000_TP6351.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB charger and synchronizer cable with connection type C. In a wide range of bright tones and with an ultra-flat design...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 6110 kpl
4.
Camelbak Hot Cap 350 ml:n kuparivakuumi ...
Arvio: 30.85 €/kpl
Camelbak Hot Cap 350 ml:n kuparivakuumi eristetty pullo, vihreä-vuorovesi
Tuote# 10062962_TP00130.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hot Cap 350 ml:n kuparivakuumi eristetty pullo. Kestävä, kaksinkertainen tyhjiörakenne kuparieristyksellä pitää juoman k...
Väri: vihreä-vuorovesi
Varastosaldo: Vähintään 702 kpl
5.
hi!dea CURRY. Esiliina puuvillaa ja po...
Arvio: 9.93 €/kpl
hi!dea CURRY. Esiliina puuvillaa ja polyesteriä, vaaleanvihreä
Tuote# 99811-119_TP3819.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Esiliina puuvillaa ja polyesteriä (180 g/m²) eri väreissä ja kiristysnauhoilla. Saatavana useissa eri väreissä. 650 x 90...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Lasinalunen Brunex coaster, luo...
Arvio: 1.21 €/kpl
Lasinalunen Brunex coaster, luonnollinen
Tuote# AP721068_TP4191.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round shaped natural cork coaster.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1941 kpl
7.
Ostoskassi Kaiba cotton shoppin...
Arvio: 6.17 €/kpl
Ostoskassi Kaiba cotton shopping bag, tummansininen
Tuote# AP722764-06A_TP4196.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured shopping bag with long handles, 100% cotton, 180 g/m².
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 109 kpl
8.
Hyrrä Spinning Top Buddy, vaale...
Arvio: 0.70 €/kpl
Hyrrä Spinning Top Buddy, vaaleanvihreä
Tuote# 14682279000_TP6350.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheerful top in a wide range of bright tones.
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
pöytälamppu, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
pöytälamppu, valkoinen
Tuote# AP864014-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2288 kpl
10.
Langaton laturi FLAKE MAG
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi FLAKE MAG
Tuote# MO6253-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magneettinen ABS langaton laturi, lähtövirta 9V/1.1A (10W) magneetti helpottaa puhelimenkäyttöä latauksen aikana. Yhteen...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4272 kpl
11.
hi!dea GERST. Kuulokepidike, musta
Arvio: 24.16 €/kpl
hi!dea GERST. Kuulokepidike, musta
Tuote# 97089-103_TP38124.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
ABS-kuulokepidike sisäänrakennetulla langattomalla laturilla. Pidikkeessä on 10W teho, sisältää 1m USB?USB-C-kaapeli. US...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1633 kpl
12.
Ilmapatja Monvar beach mattress...
Arvio: 19.75 €/kpl
Ilmapatja Monvar beach mattress, valkoinen
Tuote# AP721716-01_TP41919.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach mattress with window, PVC.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 44 kpl
13.
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppa...
Arvio: 31.24 €/kpl
iqoniq Iqoniq torres värjäämätön huppari kierrätetystä puuvillasta, vihreä
Tuote# T9401.015.XS_TP30931.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq unisex regular fit huppari on sama huppari kuin meidän Iqoniq "Jasper" huppari. Tässä tuotteessa on vain yks...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
14.
XD Xclusive Kompakti Bogota-termosmuki kera...
Arvio: 18.38 €/kpl
XD Xclusive Kompakti Bogota-termosmuki keraamisella pinnoitteella, harmaa
Tuote# P432.242_TP30918.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älä maista mukia, maista vain juomasi! Nauti keraamisesta juomiskokemuksesta kompaktissa koossa. Pidä juomasi kuumina jo...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 604 kpl
15.
Myssy Hat Pepper, tummanvihreä
Arvio: 3.22 €/kpl
Myssy Hat Pepper, tummanvihreä
Tuote# 21168227000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Outside: 100% Cotton. Inside: 100% Polyester.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta ter...
Arvio: 1.84 €/kpl
hi!dea MIKUS. Veitsi ruostumatonta terästä ja PP, kuninkaallinen
Tuote# 93872-114_TP3811.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Veitsi PP ja ruostumatonta terästä suojuksella. 205 x 31 x 13 mmProperties : Stainless steel, Soveltuu ruoka-aineilleRuo...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 6831 kpl
17.
Huivi Scarf Aronax, harmaa
Arvio: 16.90 €/kpl
Huivi Scarf Aronax, harmaa
Tuote# 20335008000_TP63516.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester RPET.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
USB-tikku, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, luonnollinen
Tuote# AP897090_16GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 894 kpl
19.
Roly Bahrain naisten lyhythihainen u...
Arvio: 9.64 €/kpl
Roly Bahrain naisten lyhythihainen urheilu-t-paita, neon-vihreä
Tuote# R04085B_TP0019.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa paneel...
Väri: neon-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
20.
Tietokonereppu Backpack Flayak,...
Arvio: 33.94 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Flayak, musta
Tuote# 16912002000_TP63533.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality backpack made of durable 1200D nylon with elegant black finish. Stylish outside pocket with zipper closure ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2926 kpl
21.
Kaiutin Speaker Superbass, valk...
Arvio: 1.28 €/kpl
Kaiutin Speaker Superbass, valkoinen
Tuote# 14189001000_TP6351.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retro design holder speaker with body in soft silicone of striking colors.Silicone
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Liivi Jandro RPET softshell ves...
Arvio: 18.59 €/kpl
Liivi Jandro RPET softshell vest, punainen
Tuote# AP722394-05_TP41918.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable, waterproof and windproof zipped RPET softshell bodywarmer vest with chest and side pockets. Outside: 92% RPE...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Huulirasva Lip Balm Epson, ruusu
Arvio: 1.86 €/kpl
Huulirasva Lip Balm Epson, ruusu
Tuote# 15942022000_TP6351.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sphere of lip balms in elegant colors golden, silver and pink golden. Vanilla flavor, with SPF15 protection and dermatol...
Väri: ruusu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Prixton SWB26T -älykello, musta
Arvio: 50.46 €/kpl
Prixton SWB26T -älykello, musta
Tuote# 2PA10090_TP00150.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älykello kehonlämpömittarilla, 1,3 tuuman kosketusnäytöllä ja integroidulla kameralla. Kello seuraa päivittäisiä fyysisi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 758 kpl
25.
Campere-kassi, vedenpitävä, 10 ...
Arvio: 14.96 €/kpl
Campere-kassi, vedenpitävä, 10 l, valkoinen
Tuote# 10057104_TP00114.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä kassi ulkokäyttöön. Ylhäällä suljin ja muovisolki pitävät arvotavarat kuivana ja turvassa. Läpinäkyvä ikkuna...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2914 kpl
26.
Saippuakuplat Bujass bubble bot...
Arvio: 1.42 €/kpl
Saippuakuplat Bujass bubble bottle, keltainen
Tuote# AP741709-02_TP4191.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic bubble bottle with dexterity puzzle on the cap. Without bubble liquid. Capacity: 60 ml.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3106 kpl
27.
Kuulakynä Roak bamboo ballpoint...
Arvio: 1.15 €/kpl
Kuulakynä Roak bamboo ballpoint pen, musta
Tuote# AP722054-10_TP4191.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with ecological wheat straw plastic parts. With blue refill.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1722 kpl
28.
Lippu Flag Dambor, sininen
Arvio: 3.22 €/kpl
Lippu Flag Dambor, sininen
Tuote# 16200019000_TP6353.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
XL size flag -100x70 cm- in soft polyester and in a wide range of vivid colors. Including resistant, matching color stra...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8876 kpl
29.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Ru...
Arvio: 1.99 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Rustuff, keltainen
Tuote# 14513005000_TP6351.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cheerful dog towel in absorbent and soft microfiber of 310g/m2 and in vivid colors. Presented in a transparent, PVC, des...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
hi!dea THC COLOMBO. Unisex collegepait...
Arvio: 35.01 €/kpl
hi!dea THC COLOMBO. Unisex collegepaita, hopea
Tuote# 30266-107_TP38135.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Harjaamaton unisex fleececollegepaita 50% puuvillaa ja 50% polyesteria (240 g/m²). Resorikaulus, -hihansuut ja helma. Va...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 55 kpl
31.
hi!dea BASKIT. Piknik-kori, musta
Arvio: 26.25 €/kpl
hi!dea BASKIT. Piknik-kori, musta
Tuote# 98426-103_TP38126.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D joustava piknik-kori. Tuplavetoketju ja vuoritettu sisäosa. Irroitettava, alumiininen rakenne, ergonominen EVA kahv...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 764 kpl
32.
Sateenvarjo Umbrella Estaro, ha...
Arvio: 19.26 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Estaro, harmaa
Tuote# 20341008000_TP63519.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
30". Automatic. Windproof. EVA Handle<b>Composition : </b>Polyester 150D. Fibreglass Ribs.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
USB-tikku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, sininen
Tuote# PCUSOOBUG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
USB-tikku, kultainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, kultainen
Tuote# PCUSMIGO1G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Uunikinnas NEOKIT
Arvio: 0.00 €/kpl
Uunikinnas NEOKIT
Tuote# MO7244-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uunikinnas puuvillamateriaalista ja kumista.
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 9683 kpl
36.
Uma Kuulakynä LUMOS, valkoinen
Arvio: 3.59 €/kpl
Uma Kuulakynä LUMOS, valkoinen
Tuote# 0-9560_58-0001_TP3623.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt lacquered housing. Metal clip and push-button chrome plated.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Xiaomi ruuvimeisseli, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
Xiaomi ruuvimeisseli, harmaa
Tuote# XM09GY_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
LIVOO Pannu, ruskea, musta
Arvio: 32.25 €/kpl
LIVOO Pannu, ruskea, musta
Tuote# MEP114_TP63432.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 3 aluminum frying pans - Non-stick stone coating appearance - Ø 20, 24, 28 cm - Wooden appearance silicone coatin...
Väri: ruskea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Baseline® Plus 500 ml läppäkant...
Arvio: 2.66 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml läppäkantinen urheilujuomapullo, keltainen
Tuote# 21006821_TP0012.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 500 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen pullo. Ot...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
Rengastesteri Pressure Gauge We...
Arvio: 1.67 €/kpl
Rengastesteri Pressure Gauge Wen, sininen
Tuote# 13761019000_TP6351.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
keychain pressure gauge for tyres with aluminum body in bright and in varied colors.Aluminium
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Vihko Esteka notebook, luonnoll...
Arvio: 3.57 €/kpl
Vihko Esteka notebook, luonnollinen, punainen
Tuote# AP721879-05_TP4193.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. inkjet,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled cardboard covered notebook with 60 blank sheets and coloured rubber strap, A5 size. Including wheat straw plast...
Väri: luonnollinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 575 kpl
42.
Lompakkosetti ELEGANCI
Arvio: 0.00 €/kpl
Lompakkosetti ELEGANCI
Tuote# KC7109-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs lahjasetti EVA-upotuksella ja pahvilaatikossa, sisältää kiertomekanismilla varustetun kuulakärkikynän sinisellä...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1378 kpl
43.
Giganto 1 600 ml:n RCS-sertifio...
Arvio: 33.19 €/kpl
Giganto 1 600 ml:n RCS-sertifioidusta kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu kuparityhjiöeristetty pullo, musta
Tuote# 10078990_TP00133.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä isokokoinen RCS-sertifioitu kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu pullo huolehtii nesteytyksestäsi ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Saippuakuplat Blowy bubble blow...
Arvio: 1.10 €/kpl
Saippuakuplat Blowy bubble blower, fuksia
Tuote# AP844042-25_TP4191.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bubble blower in coloured plastic. With 30 ml bubble liquid.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Kynttilä Aromatic Candle Lilnax...
Arvio: 7.61 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Lilnax, valkoinen
Tuote# 20104001000_TP6357.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Christmas design candle with vanilla scent. Made in glass, with polished wooden lid and snowflake design embossed on it...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5222 kpl
46.
Urheilukassi Denver RPET sports...
Arvio: 29.11 €/kpl
Urheilukassi Denver RPET sports bag, harmaa
Tuote# AP722779-77_TP41929.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET felt sports bag with zipped pocket and adjustable PU leather shoulder strap and handles. With distinctive RPET labe...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 24 kpl
47.
Ensiapupakkaus EVA
Arvio: 0.00 €/kpl
Ensiapupakkaus EVA
Tuote# KC6423-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ensiapupakkaus EVA sisältää sakset, 3 sidettä, kolmionmuotoisen siteen, 1 rullan sideharsoa, 2 puhdistusliinaa, 5 laasta...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
USB-tikku, violetti
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, violetti
Tuote# PCUSMIPUG5U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Clic clac -pastillit, sokeriton...
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -pastillit, sokeriton minttu
Tuote# 1PE00298_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sokerittomat minttupastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja eri...
Väri: matta-valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Avaimenperäpoletti Keyring Coin...
Arvio: 1.20 €/kpl
Avaimenperäpoletti Keyring Coin Halman, punainen
Tuote# 14703003000_TP6351.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original metal keychain with removable suction cup in bright tones. Simply attach the suction cup to a flat surface to h...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4182 kpl
51.
Uma Kuulakynä ARCTIS, musta
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä ARCTIS, musta
Tuote# 0-8600_50-0002_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted or opaque housing. Metal push-button, metal clip and metal tip matt c...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
RFX napsautettava TPU-jousiheij...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX napsautettava TPU-jousiheijastin 34 cm
Tuote# 1PR06101_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jousiheijastimet mahdollistavat 360° näkyvyyden pimeässä ja ovat ideaalisia markkinointiviestin välittämiseen. Käyttämäl...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
cool bag, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
cool bag, musta
Tuote# AP722010-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
XD Collection Impact Aware 285gsm rcanvas rep...
Arvio: 15.24 €/kpl
XD Collection Impact Aware 285gsm rcanvas reppu värjäämätön, harmaa
Tuote# P762.982_TP30915.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä 258gsm kierrätetystä kanvaksesta valmistettu reppu on klassikko päivittäiseen käyttöön. Repussa on tilava etuosa ja...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2681 kpl
55.
Avainketju Opener Keyring Mixe,...
Arvio: 1.09 €/kpl
Avainketju Opener Keyring Mixe, vihreä
Tuote# 11908004000_TP6351.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring opener in recycled aluminium. With can opener accessory and specially designed for laser printing. Available in ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
cool bag, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
cool bag, musta
Tuote# AP722225-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Eristetty muki Insulated Mug Lo...
Arvio: 13.03 €/kpl
Eristetty muki Insulated Mug Loret, valkoinen
Tuote# 11771001000_TP63513.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall, stainless steel thermal cup with 330ml capacity. Specially designed for sublimation printing, finished in g...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Ostoskassi Klimbou cotton shopp...
Arvio: 8.09 €/kpl
Ostoskassi Klimbou cotton shopping bag, valkoinen
Tuote# AP722213-01_TP4198.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Organic cotton shopping bag with long handles. 100% organic cotton, 140 g/ m2.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 188 kpl
59.
Kuulakynä Pen Ploder, musta
Arvio: 0.94 €/kpl
Kuulakynä Pen Ploder, musta
Tuote# 16026002000_TP6350.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Chromed finished ball pen with body in aluminum and eye-catching grip in a wide range of bright colors. Push-up mechanis...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1234 kpl
60.
Poncho Raincoat Birtox, musta
Arvio: 1.52 €/kpl
Poncho Raincoat Birtox, musta
Tuote# 16357002000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult size poncho in white, frosted color -size 127x102 cm-. Presented in an individual case with lid and matching color...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 38626 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut