Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Avainkahvan avaaja Keyring Anti...
Arvio: 0.77 €/kpl
Avainkahvan avaaja Keyring Anticontact Napil, läpinäkyvä
Tuote# 16690216000_TP6350.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hygienic anti-contact key ring, made of durable and eye catching acrylic material in a transparent finish. Specially des...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 133972 kpl
2.
Kuulokkeet Darsy bluetooth head...
Arvio: 25.33 €/kpl
Kuulokkeet Darsy bluetooth headphones, valkoinen, musta
Tuote# AP741953-01_TP41925.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable, plastic bluetooth headphones with built-in rechargeable battery. With hands-free call and micro SD MP3 playbac...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 274 kpl
3.
Sukat Sock Molbik, punainen
Arvio: 9.23 €/kpl
Sukat Sock Molbik, punainen
Tuote# 15507003000_TP6359.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pair of soft and warm home socks in a varied range of bright tones. With non-slip silicone sole.PolyesterOne Size 36-43...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 7223 kpl
4.
Avainketju Keyring Cutum
Arvio: 1.92 €/kpl
Avainketju Keyring Cutum
Tuote# 11025000000_TP6351.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line keyring in the shape of a house, made from a combination of metal with a shiny finish and bamboo. With large...
Varastosaldo: Vähintään 44221 kpl
5.
Motorola IPX5 TWS MOTO kuulokkeet 85, mu...
Arvio: 42.01 €/kpl
Motorola IPX5 TWS MOTO kuulokkeet 85, musta
Tuote# P329.501_TP30942.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Motorola BT2.0 TWS. Ergonomisesti istuvat kuulokkeet. Suunniteltu mukavuus ja istuvuus mielessä. Kosketusohjauksella. Ku...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2117 kpl
6.
Uma Kuulakynä OPERA M, purppura
Arvio: 5.96 €/kpl
Uma Kuulakynä OPERA M, purppura
Tuote# 0-9900_M_52-0241_TP3625.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt black lacquered housing, coloured rubber grip zone and fittings matt black.
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Alexluca Vetolaukku Trolley Rumax, musta
Arvio: 62.28 €/kpl
Alexluca Vetolaukku Trolley Rumax, musta
Tuote# 17087002000_TP63562.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trolley by Alexluca with 4 telescopic wheels in rigid ABS material of high resistance in varied colors. Main compartment...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
8.
Luxe Lucetta kierrätetty alumiininen...
Arvio: 11.09 €/kpl
Luxe Lucetta kierrätetty alumiininen mustekynä, musta
Tuote# 10783290_TP00111.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mustekynä, jossa on kierrätetty alumiinirunko mustalla mattapinnoitteella ja musta kierrätetty alumiinigrippi. Alumiini ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4867 kpl
9.
Aluslautanen Place Mat Sekiop, ...
Arvio: 1.30 €/kpl
Aluslautanen Place Mat Sekiop, keltainen
Tuote# 14671005000_TP6351.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original folding table mat in a wide range of bright tones. With 5 feet covered in non-slip silicone.ABS/ SiliconeFoldab...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Uma Lyijytäytekynä ARCTIS B, antras...
Arvio: 3.05 €/kpl
Uma Lyijytäytekynä ARCTIS B, antrasiitti
Tuote# 0-8607_B_50-0405_TP3623.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mechanical pencil (0.7mm) with transparent frosted or opaque housing. Metal push-button, metal clip and metal tip matt c...
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
LIVOO Digivideokamera, musta
Arvio: 58.86 €/kpl
LIVOO Digivideokamera, musta
Tuote# X104PC_TP63458.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4K Wifi Sports camera - Wi-Fi compatible - IOS and Android App - Built-in microphone - Screen 2" - Wide angle lens 160° ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 352 kpl
12.
Sportlife Makeinen, koboltin-sininen
Arvio: 2.01 €/kpl
Sportlife Makeinen, koboltin-sininen
Tuote# 1932.704_11609_TP6362.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin cobalt blue filled with approx. 23 gram Sportlife mints, including ingredients sticker and sealDiscover ...
Väri: koboltin-sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Ostoskassi puuvillaa 270 gr/m² ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ostoskassi puuvillaa 270 gr/m² COCO, harmaa
Tuote# MO6713-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luomupuuvillasta valmistettu ostoskassi pitkillä kahvoilla. Materiaali 270 gr/m² canvas.<br>Dimensions : 38X9X42CM
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 4718 kpl
14.
Eristetty muki Blur copper insu...
Arvio: 18.35 €/kpl
Eristetty muki Blur copper insulated thermo mug, valkoinen
Tuote# AP721953-01_TP41918.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall stainless steel, copper vacuum insulated thermo mug with plastic drinking lid. 350 ml. Copper insulation kee...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 41 kpl
15.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 7005.100_30023_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Vedenkestävä pussi 10L SCUBA
Arvio: 0.00 €/kpl
Vedenkestävä pussi 10L SCUBA
Tuote# MO8787-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC- muovista valmistettu 10 litran vedenkestävä pussi, säädettävällä olkahihnalla.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 4919 kpl
17.
vyöhihna
Arvio: 0.00 €/kpl
vyöhihna
Tuote# AP718953_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.80 €/kpl
Iqoniq Yala naisten T-paita kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# T4100.002.XS_TP3099.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten keskikokoinen t-paita, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomupuuvillaa ja 30 % kierrätettyä puuvillaa, 160 G/M². T-pa...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
19.
Kuulakynä Brincio ballpoint pen...
Arvio: 1.46 €/kpl
Kuulakynä Brincio ballpoint pen, sininen
Tuote# AP722610-06_TP4191.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled aluminium ballpoint pen with gunmetal finish parts. With blue refill.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2586 kpl
20.
Värikynä Pencil Set Garten, sin...
Arvio: 0.92 €/kpl
Värikynä Pencil Set Garten, sininen
Tuote# 19830019000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 pencils in cardboard box with glossy finish in bright tones and window. Wooden pencils with cylindrical body Wo...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
21.
XD Design Bobby Hero Regular -varkaudenes...
Arvio: 72.44 €/kpl
XD Design Bobby Hero Regular -varkaudenestoreppu, sininen
Tuote# P705.299_TP30972.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bobby Hero -mallisto on uuden sukupolven varkaudenestoreppu. Avainominaisuudet, kuten viillonestosuojaus sekä piilotetut...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1552 kpl
22.
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä Q...
Arvio: 2.48 €/kpl
Uma Monikäyttöinen kuulakärkikynä QUANTUM MR, antrasiitti
Tuote# 0-0053_MR_52-0425_TP3622.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rollerball with housing in metallic colours. Metal clip and decorative ring chrome plated.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Monikäyttöinen kynänteroitin Se...
Arvio: 1.27 €/kpl
Monikäyttöinen kynänteroitin Set Cafey, valkoinen
Tuote# 13337001000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of rubber and sharpener in bright tones. Waste compartment with transparent hood.Eraser and Sharpener
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 29407 kpl
24.
Juomapullo Tritan - SICILIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo Tritan - SICILIA
Tuote# MO9227-51_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tritan ? juomapullo 650 ml, tuote on BPA vapaa ja vuoto vapaa. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut yksityiskohdat ja...
Väri: läpinäkyvä-kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
ekston VIBE. True wireless langattomat...
Arvio: 53.37 €/kpl
ekston VIBE. True wireless langattomat kuulokkeet, musta
Tuote# 97954-103_TP38153.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
VIBE ABS-muovista tehdyt true wireless langattomat kuulokkeet bluetooth 5'0-yhteydellä. Ne ovat täydelliset kuljettaa mi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2606 kpl
26.
Kaulanauha SIMPLE LANY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaulanauha SIMPLE LANY
Tuote# MO9058-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulanauha papukaijalukolla, 20 mm leveä. Sublimaatio painatus ainoastaan valkoiseen tuotteeseen.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.69 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Nilf, punainen
Tuote# 14646003000_TP6350.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism in an elegant bicolor design with bright silver colored accessories and body in sm...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 75413 kpl
28.
Uma Kuulakynä TRINITY, valkoinen
Arvio: 1.50 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY, valkoinen
Tuote# 0-0133_50-0001_TP3621.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy triangular housing.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Mini avaimenperä led lamppu ARIZO
Arvio: 0.00 €/kpl
Mini avaimenperä led lamppu ARIZO
Tuote# MO8622-14_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini led lamppu avaimenperä, sisältää 4 LR44 paristoa.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1273 kpl
30.
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "k...
Arvio: 4.99 €/kpl
Keya T-paita Women Colour T-Shirt "keya" WCS180, punainen
Tuote# 158700031_TP6354.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MC180 Keya T-shirt for woman in 100% cotton material of 180g/m2. Available in a wide range of colors and in sizes S, M, ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 242 kpl
31.
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierr...
Arvio: 21.36 €/kpl
Iqoniq Etosha kevyt collegepaita kierrätyspuuvillasta, musta
Tuote# T9303.001.4XL_TP30921.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit crew neck, 100 % puuvillaa, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Crewneckissä on pitkät h...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 80 kpl
32.
Bambu langaton laturi ODOS
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu langaton laturi ODOS
Tuote# MO6453-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambu langaton laturi/ puhelinalusta, lähtövirta DC 9V/1.1A Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta älypuhelin alustalle ...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 11394 kpl
33.
USB-tikku, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, oranssi
Tuote# PCUSTWORG5_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Madras 140 g/m2 GRS kierrätyspu...
Arvio: 3.05 €/kpl
Madras 140 g/m2 GRS kierrätyspuuvillakassi 7 L, punainen
Tuote# 12069521_TP0013.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Madras-kassi on valmistettu 100 % GRS-sertifioidusta kierrätyspuuvillasta. Se on erinomainen jaettavaksi tapahtumissa ta...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Vihko Idina notebook, vihreä
Arvio: 5.81 €/kpl
Vihko Idina notebook, vihreä
Tuote# AP722176-07_TP4195.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper, spiral notebook with hard cover and 80 lined sheets, A5 size.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 443 kpl
36.
Käsipyyhe Kotto towel, vihreä
Arvio: 3.24 €/kpl
Käsipyyhe Kotto towel, vihreä
Tuote# AP741549-07_TP4193.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 941 kpl
37.
Lasipullo UTAH DENIM
Arvio: 0.00 €/kpl
Lasipullo UTAH DENIM
Tuote# MO6192-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasinen 500 ml juomapullo, pakattuna neopreenipussiin. Tuote ei sovellu käytettäväksi hiilihapollisilla nesteille.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 24944 kpl
38.
Sateenvarjo Mint umbrella, oran...
Arvio: 5.98 €/kpl
Sateenvarjo Mint umbrella, oranssi
Tuote# AP731636-03_TP4195.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Manual folding umbrella with 8 panels, metal shaft and frame. In matching colour pouch. 170T polyester.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1449 kpl
39.
MIYO Renew kaksikerroksinen lou...
Arvio: 17.37 €/kpl
MIYO Renew kaksikerroksinen lounasrasia, sininen, sininen, sininen
Tuote# 21018251_TP00117.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MIYO Renew on täydellinen ratkaisu ruokailutarpeisiin tien päällä. Tämä tyylikäs lounasrasia on valmistettu sokeriruo'os...
Väri: sininen, sininen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
hi!dea THC DYNAMIC. Miesten tekninen p...
Arvio: 29.63 €/kpl
hi!dea THC DYNAMIC. Miesten tekninen poolopaita, valkoinen
Tuote# 30291-106_TP38129.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen tekninen poolopaita 100 % kierrätetystä polyesteristä (180 g/m²). Tässä poolopaidassa on 1x1 rib-k...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Lyijykynä Eternal Pencil Depex,...
Arvio: 0.61 €/kpl
Lyijykynä Eternal Pencil Depex, luonnollinen
Tuote# 21077013000_TP6350.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Recycled Cardboard.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Langaton kaiutin CLEVELAND
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton kaiutin CLEVELAND
Tuote# MO6385-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5.0 PP/ bambu langaton kaiutin 4 erillaisella tunnelmavalolla, lähtövirta 3W, 4 Ohm. 300 mAh litium polymeeri akku antaa...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 3603 kpl
43.
lasi, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
lasi, läpinäkyvä
Tuote# TBC6024-1_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Eristetty muki Mug Carson, puna...
Arvio: 6.76 €/kpl
Eristetty muki Mug Carson, punainen
Tuote# 15101003000_TP6356.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
450ml capacity stainless steel mug with glossy finish body with matching color accessories and bright tones. With safety...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2123 kpl
45.
Pinto kuparityhjiöeristetty pul...
Arvio: 18.18 €/kpl
Pinto kuparityhjiöeristetty pullo, musta
Tuote# 10051700_TP00118.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pidä juomasi kuumana 12 tuntia tai kylmänä 48 tuntia Pinto kuparityhjiöeristetyn pullon avulla. Tuplakuorella, valmistet...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6229 kpl
46.
Elevate Zelus naisten fleecetakki, oran...
Arvio: 25.51 €/kpl
Elevate Zelus naisten fleecetakki, oranssi
Tuote# 3947531_TP00125.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus mukautettuun brändäykseen. Revittävä/leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Edessä keskellä kontrast...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 45 kpl
47.
Huulirasva GLOSS
Arvio: 0.00 €/kpl
Huulirasva GLOSS
Tuote# IT2698-23_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulirasva dermatologisesti testattu, SPF 10.Maku: Vanilja.
Väri: läpinäkyvä-sininen
Varastosaldo: Vähintään 11340 kpl
48.
Elevate Calgary naisten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary naisten lyhythihainen pikeepaita, antrasiitti
Tuote# 3808195_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kolme nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
49.
kynäteline, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kynäteline, harmaa
Tuote# AP716693_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Tiivis pussi Arsax waterproof m...
Arvio: 1.78 €/kpl
Tiivis pussi Arsax waterproof mobile case, fuksia
Tuote# AP741775-25_TP4191.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured plastic, waterproof mobile phone case with neck strap. Ideal for touch screen phones.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 25 kpl
51.
Ach. Brito LAVANDA 20 g. Laventelin tuoksu...
Arvio: 2.26 €/kpl
Ach. Brito LAVANDA 20 g. Laventelin tuoksuinen saippua (20g), vihreä
Tuote# 35610-109_TP3812.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Saippua, joka on valmistettu kasviperäisestä saippuapohjasta ja laventelin tuoksusta, ja jonka pehmeä koostumus jättää i...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 6347 kpl
52.
Nash-kosketusnäyttökynä/-kuulak...
Arvio: 1.23 €/kpl
Nash-kosketusnäyttökynä/-kuulakärkikynä ja korostuskynä, hopea, punainen
Tuote# 10658102_TP0011.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylus-kuulakärkikynä, jossa on kierretoiminto sekä merkkauskynä. Pehmeä ote. Musta muste.ABS MuoviDigitaalinen painatus...
Väri: hopea, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Eläinten talutushihna Pet Lead ...
Arvio: 7.63 €/kpl
Eläinten talutushihna Pet Lead Bently, valkoinen
Tuote# 20333001000_TP6357.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extendable. With Brake<b>Composition : </b>ABS/ Polyester.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
Puhelinteline Magvent car mobil...
Arvio: 4.61 €/kpl
Puhelinteline Magvent car mobile holder, musta
Tuote# AP808033-10_TP4194.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium, magnetic car mobile holder with air vent mounting. Including self-adhesive metal plate.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13483 kpl
55.
Makeinen, läpinäkyvä
Arvio: 5.85 €/kpl
Makeinen, läpinäkyvä
Tuote# 1805.102_11057_TP6365.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass jar stainless steel lid 0,35l, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Metallic sweets mix
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Pesuvälinepussi CreaBeauty Cork...
Arvio: 9.21 €/kpl
Pesuvälinepussi CreaBeauty Cork S RPET custom cosmetic bag, musta
Tuote# AP716587-10_TP4199.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, zipped cosmetic bag in 600D RPET polyester and natural cork. With all-over sublimation printed graphics. MO...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Vyöhihna Loriet lanyard, keltai...
Arvio: 1.68 €/kpl
Vyöhihna Loriet lanyard, keltainen
Tuote# AP722707-02_TP4191.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET polyester lanyard with metal carabiner.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 135 kpl
58.
Myssy Hat Marvin, punainen
Arvio: 2.39 €/kpl
Myssy Hat Marvin, punainen
Tuote# 18538003000_TP6352.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bob hat in 100% cotton material. Available in a wide range of bright tones.100% Cotton
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4722 kpl
59.
Kuulakärkikynä ABS SIDE, kalkin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä ABS SIDE, kalkinvihreä
Tuote# MO6991-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä painonapilla kierrätetystä ABS-materiaalista. Valkoinen runko ja kontrastivärinen klipsi, sininen muste.<...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 9532 kpl
60.
Liuskekivi koriste tähti SLATES...
Arvio: 0.00 €/kpl
Liuskekivi koriste tähti SLATESTAR, musta
Tuote# CX1434-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tähden muotoinen liuskekivi kuusenkoriste nauhalla.<br>Dimensions : 9.5X9.5X0.4CM
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut