Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
SOL'S NEW SUPREME Neule 280g NEW SUPR...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NEW SUPREME Neule 280g NEW SUPREME, harmaa-tuhka
Tuote# S13250-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S NEW SUPREME collegepaita / college-paita unisex-koossa, vahvistettu kaulasauma ja kaulus sekä hihansuut elastaania...
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 245 kpl
2.
hi!dea BROOKLYN. Reppu 17" kannettaval...
Arvio: 52.19 €/kpl
hi!dea BROOKLYN. Reppu 17" kannettavalle tietokoneelle, vaaleanharmaa
Tuote# 92081-123_TP38152.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vettä hylkivä 2Tone nylon -tietokonereppu kahdella osiolla ja pehmustetuilla olkahihnoilla. Takaosio on jaettu kahteen o...
Väri: vaaleanharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Teräspullo 500 ml FLORENCE, sin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Teräspullo 500 ml FLORENCE, sininen
Tuote# MO2107-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristävä tyhjiöpullo kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta terästä j...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8579 kpl
4.
hi!dea BETSEY. Sateenvarjo, musta
Arvio: 10.62 €/kpl
hi!dea BETSEY. Sateenvarjo, musta
Tuote# 99100-103_TP38110.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sateenvarjo 190T polyesteriä puisella rungolla ja kahvalla. Manuaalinen avausmekanismi. ø1040 x 885 mm190T polyesteriPac...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Iqoniq Makalu miesten softshell takki ...
Arvio: 56.91 €/kpl
Iqoniq Makalu miesten softshell takki R-polyesteristä, kuninkaallinen
Tuote# T1700.025.L_TP30956.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 77 kpl
6.
KESKITIN Weeper USB hub, valkoi...
Arvio: 7.05 €/kpl
KESKITIN Weeper USB hub, valkoinen, punainen
Tuote# AP781137-05_TP4197.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB hub with 4 ports, USB 2.0.
Väri: valkoinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 75 kpl
7.
Uma Kuulakynä PEPP SI, valkoinen
Arvio: 2.15 €/kpl
Uma Kuulakynä PEPP SI, valkoinen
Tuote# 1-0145_SI_01-0001_TP3622.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing, decorative metal ring, push-button and heavy metal tip chrome plat...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Uma Monikäyttöinen kuulakynä 2in1, ...
Arvio: 4.03 €/kpl
Uma Monikäyttöinen kuulakynä 2in1, sininen
Tuote# 0-2622_56-2747_TP3624.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with aluminium housing and integrated yellow writing text marker in the barrel. The text marke...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.62 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Than, sininen
Tuote# 14903019000_TP6350.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up mechanism ball pen in an original body combination in recycled cardboard of natural color and accessories in bri...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
10.
Bambu jääkaavin SCRATCHY
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu jääkaavin SCRATCHY
Tuote# MO6326-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu jääkaavin sahalaitaisella päällä ja toisessa päässä kumipäällyste. Luonnollisen materiaalin (bambu)...
Väri: puu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSADER MEN, vaaleanpunainen-kanerva
Tuote# S03582-HP_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CRUSADER MEN, Miesten pyöreä kaula-aukkoinen sovitettu Jersey t-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvill...
Väri: vaaleanpunainen-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 302 kpl
12.
pullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC864-DN_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
HydroFlex-juomapullo, 500 ml, v...
Arvio: 2.70 €/kpl
HydroFlex-juomapullo, 500 ml, valkoinen, violetti
Tuote# 21044137_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
14.
Eco-varavirtalähde 10000 mAh
Arvio: 0.00 €/kpl
Eco-varavirtalähde 10000 mAh
Tuote# 1Z71206Q_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Biohajoava ja kompakti suurikapasiteettinen varavirtalähde. Latauskaapeli mukana. Tulo: Tasavirta 5 V / 2000mA. Lähtö 1:...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
VONMÃHLEN puhelimen kiinnike, musta
Tuote# VM03BA_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä STRA...
Arvio: 4.60 €/kpl
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä STRAIGHT SI TOUCH, vaaleanvihreä
Tuote# 0-9450_SI_TO_58-0376_TP3624.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with matt housing. Metal clip and metal tip and push-button chrome plated. Black rubber ball w...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kosketusnäytön käsine Touchscre...
Arvio: 4.23 €/kpl
Kosketusnäytön käsine Touchscreen Gloves Despil, harmaa
Tuote# 16855008000_TP6354.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical pair of nature line gloves for touch screen devices. Warm and soft RPET polyester finish, made from recycled p...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 28608 kpl
18.
Avaimenperälamppu PIANTI
Arvio: 0.00 €/kpl
Avaimenperälamppu PIANTI
Tuote# MO6894-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu LED-lamppu, jossa on avainrengas. Mukana kolme LR41-paristoa.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 11234 kpl
19.
Roly Imola lasten lyhythihainen urhe...
Arvio: 6.77 €/kpl
Roly Imola lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, lyijyharmaa
Tuote# K04274B_TP0016.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen lyhythihainen t-paita kierrätettyä CONTROL DRY -polyesterikankaasta. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetu...
Väri: lyijyharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Monikäyttöinen osoitinkynä Styl...
Arvio: 0.81 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Stylus Touch Ball Pen Piket, valkoinen
Tuote# 20656001000_TP6350.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Aluminium/ Bamboo.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
korkinavaaja, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
korkinavaaja, oranssi
Tuote# AP808067-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 4456 kpl
22.
raikastaja, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
raikastaja, tummansininen
Tuote# AP733894-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
hi!dea STREEP. Meikkipeili, musta
Arvio: 1.04 €/kpl
hi!dea STREEP. Meikkipeili, musta
Tuote# 94853-103_TP3811.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pyöreä peili. Kätevä kuljettaa käsilaukussa. ø60 x 5 mm-Packing : Muovipussiin - Repacking : Ilman yksittäispakkaustaDef...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 23536 kpl
24.
Kuulakynä Pen Bolmar, musta
Arvio: 0.60 €/kpl
Kuulakynä Pen Bolmar, musta
Tuote# 15449002000_TP6350.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen with bold bicolor design and smooth body finish in fun solid colors. With comfortable, matching color g...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5627 kpl
25.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 26.40 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9300.010.XXXL_TP30926.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
26.
Uma Kuulakynä WAVE GUM, turkoosi
Arvio: 1.15 €/kpl
Uma Kuulakynä WAVE GUM, turkoosi
Tuote# 0-0119_GUM_57-7710_TP3621.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with two-part barrel made from opaque glossy front and softtouch surface back in white. Clip i...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASADENA miesten polo 200g PASADENA MEN, punainen, valkoinen
Tuote# S00577-RE_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASADENA miesten poolopaita 200g. Moderni leikkaus & tyyli. Laaja värivalikoima. Suunniteltu kaikenlaisille markki...
Väri: punainen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1205 kpl
28.
hi!dea Den. Kierrätetty alumiininen ku...
Arvio: 1.43 €/kpl
hi!dea Den. Kierrätetty alumiininen kuulakärkikynä, musta
Tuote# 91777-103_TP3811.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätysalumiinista valmistettu kuulakärkikynä. Ympäristöystävällinen tuote. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen mu...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, m...
Arvio: 8.69 €/kpl
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, musta
Tuote# 94688-103_TP3818.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo, jossa on karabiini. Saatavana useissa eri väreissä. Kapasiteetti jopa 750ml. ø73 x 247 mmPrope...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Kello Watch Enki, portugalin-li...
Arvio: 3.30 €/kpl
Kello Watch Enki, portugalin-lippu
Tuote# 13680231000_TP6353.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wristwatch in bold design with metal case and circular analogical dial with color stripe. Water splash resistant, with s...
Väri: portugalin-lippu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
myssy, jalka
Arvio: 0.00 €/kpl
myssy, jalka
Tuote# AP761011-95_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: jalka
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Viininlaskija, musta
Arvio: 13.61 €/kpl
Viininlaskija, musta
Tuote# 8050.200_TP22113.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The most commonly used waiter's knife in the catering industry, equipped with a double lever system and teflon spiral.Th...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Cool-stressilelu, pyöreä, musta
Arvio: 1.39 €/kpl
Cool-stressilelu, pyöreä, musta
Tuote# 10210007_TP0011.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pompota, heitä tai puristele tätä pyöreää stressilelua. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkauspr...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 78684 kpl
34.
Bodum CHAMBORD COPPER 350. Kahvinkeit...
Arvio: 38.76 €/kpl
Bodum CHAMBORD COPPER 350. Kahvinkeitin 350ml, kupari
Tuote# 34854-157_TP38138.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pressopannu, jossa on korkealaatuinen borosilikaattilasinen säiliö. Lasi on lämmönkestävää eikä se muuta kahvin luonnoll...
Väri: kupari
Varastosaldo: Vähintään 511 kpl
35.
Monikäyttöinen osoitinkynä Styl...
Arvio: 0.88 €/kpl
Monikäyttöinen osoitinkynä Stylus Touch Ball Pen Besk, musta
Tuote# 15845002000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism, inside LED light and body especially designed for laser printing, illuminating th...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Säilytystasku Pencil Case Brice...
Arvio: 2.98 €/kpl
Säilytystasku Pencil Case Bricex, harmaa
Tuote# 11848008000_TP6352.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line pencil case made of resistant Felt RPET. Main compartment with matching zip closure and distinctive brown PU...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Kaiutin Skind bluetooth speaker...
Arvio: 17.33 €/kpl
Kaiutin Skind bluetooth speaker, punainen
Tuote# AP722742-05_TP41917.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bluetooth speaker in recycled aluminium housing with built-in rechargeable battery. Including USB charger cable.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 49 kpl
38.
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, va...
Arvio: 14.94 €/kpl
hi!dea WHARF. Kassi 100% puuvillaa, valkoinen
Tuote# 92902-106_TP38114.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillakassi (100 g/m²). Sangat 75 cm. 370 x 410 mmProperties : 100% puuvilla100% puuvillaCertificates : REACH Default ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 32567 kpl
39.
USB Rotate Basic, kuninkaallinen
Arvio: 2.73 €/kpl
USB Rotate Basic, kuninkaallinen
Tuote# 1Z41013D_TP0012.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Ostoskassi Bag Gaviar, sinappi
Arvio: 3.16 €/kpl
Ostoskassi Bag Gaviar, sinappi
Tuote# 21130483000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester 260 g/ m2.
Väri: sinappi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
vihko, fuksia, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
vihko, fuksia, luonnollinen
Tuote# AP791049-25_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia, luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
XD Collection RCS vakuumipullo kierrätetystä ...
Arvio: 16.06 €/kpl
XD Collection RCS vakuumipullo kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä, musta
Tuote# P433.271_TP30916.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä RCS kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu vakuumipullo on suunniteltu pitkäikäistä nautintoa varten...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 28452 kpl
43.
USB-tikku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, sininen
Tuote# PCUSOOBUG1_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, v...
Arvio: 2.56 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, violetti
Tuote# 0-0146_T-SI_50-2077_TP3622.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports the...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSHICBAG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Uma Kuulakynä CHECK SI, tummansininen
Arvio: 1.44 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK SI, tummansininen
Tuote# 1-0142_SI_01-0280_TP3621.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing and heavy metal tip matt chromed.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Elevate Zenon naisten svetari pyöreällä...
Arvio: 18.44 €/kpl
Elevate Zenon naisten svetari pyöreällä kaula-aukolla, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3823289_TP00118.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus logomerkitä myös niskaan. Leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Pyöreä kaula-aukko. Neuleresorit. H...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 96 kpl
48.
Monikäyttöinen kuulakynä Torch ...
Arvio: 0.85 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Torch Pen Tinga, sininen
Tuote# 13818019000_TP6350.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hood pen with LED buillt-in flahslight in an original colors. In blue ink with button cell batteries included.1 Led. But...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
poletti, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
poletti, punainen
Tuote# KRTOCPRE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Uma Kuulakynä YES F SI, musta
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä YES F SI, musta
Tuote# 0-0092_F-SI_50-0002_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing, wide curved clip button and tip chrome plated.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Jetta 180 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 12.86 €/kpl
Jetta 180 ml kuparityhjiöeristetty muki, hopea
Tuote# 10068881_TP00112.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty pienoismuki, jossa on yhdellä kädellä avattava kansi, joka helpottaa juomista ajami...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 173 kpl
52.
RFX Watch-out XL turvaliivi pus...
Arvio: 8.21 €/kpl
RFX Watch-out XL turvaliivi pussissa ammattikäyttöön, neon-keltainen
Tuote# 10401000_TP0018.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden turvaliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Toimitetaan saman värisessä pussissa, jo...
Väri: neon-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4923 kpl
53.
Vyöhihna Lanyard Lemer, musta
Arvio: 1.71 €/kpl
Vyöhihna Lanyard Lemer, musta
Tuote# 16169002000_TP6351.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Handy polyester lanyard with retractable accessory. Security neck closure and extensible accessory with clip in one side...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 11597 kpl
54.
XD Collection USB uudelleenladattava valaisin...
Arvio: 13.40 €/kpl
XD Collection USB uudelleenladattava valaisinhihna, valkoinen
Tuote# P239.453_TP30913.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valaisinhihna sisäänrakennetulla LED-valolla, jonka voi helposti kiinnittää käsivarren ympärille. TPU-hihnan avulla olet...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 551 kpl
55.
KESKITIN Weeper USB hub, valkoi...
Arvio: 7.05 €/kpl
KESKITIN Weeper USB hub, valkoinen, hopea
Tuote# AP781137-21_TP4197.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB hub with 4 ports, USB 2.0.
Väri: valkoinen, hopea
Varastosaldo: Vähintään 218 kpl
56.
Rantakassi Bag Dretan, punainen
Arvio: 6.97 €/kpl
Rantakassi Bag Dretan, punainen
Tuote# 20757003000_TP6356.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Cotton 280 g/ m2.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Bodum CHAMBORD 500. Kahvinkeitin 500m...
Arvio: 47.21 €/kpl
Bodum CHAMBORD 500. Kahvinkeitin 500ml, kultainen
Tuote# 34810-117_TP38147.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahvinkeitin. Kapasiteetti enintään 500 mL. 166 x 190 x 105 mmProperties : Sovel...
Väri: kultainen
Varastosaldo: Vähintään 586 kpl
58.
LIVOO Grilli, harmaa, musta
Arvio: 72.87 €/kpl
LIVOO Grilli, harmaa, musta
Tuote# DOC253_TP63472.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Panini and press grill - 2 non-stick ribbed detachable grilling plates and 2 flat plates with non-stick coating - Cookin...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 1156 kpl
59.
Stressipallo Antistress Ball La...
Arvio: 1.57 €/kpl
Stressipallo Antistress Ball Lasap, keltainen
Tuote# 14605005000_TP6351.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-stress ball in a wide range of bright tones and soft body with glossy PU padding.PU
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 7686 kpl
60.
juomapullo, hopea, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, hopea, bambu
Tuote# TBC810-L_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut