Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
LIVOO Silppuri, musta
Arvio: 19.42 €/kpl
LIVOO Silppuri, musta
Tuote# DOP244N_TP63419.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, voimapaperi
Tuote# TBC630-DC33-2KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: voimapaperi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Neliönmallinen korostuskynä SQU...
Arvio: 0.00 €/kpl
Neliönmallinen korostuskynä SQUARIE
Tuote# MO8783-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neliönmallinen korostuskynä ABS-kotelossa. Sisältää 4 eri väriä keltainen, fuksia, oranssi ja vihreä.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 14509 kpl
4.
Aurinkolasit Sunglasses Ferguso...
Arvio: 4.79 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Ferguson, valkoinen
Tuote# 20764001000_TP6354.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mirrored Lenses. UV400 Protection<b>Composition : </b>Bamboo/ PC.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Monikäyttöinen kuulakynä Holder...
Arvio: 0.63 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Holder Pen Zonta, vihreä
Tuote# 20650004000_TP6350.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Bamboo/ Wheat Straw/ ABS.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Muistikortin lukulaite Card Rea...
Arvio: 1.07 €/kpl
Muistikortin lukulaite Card Reader Hades, punainen
Tuote# 13383003000_TP6351.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Complete card reader with USB 2.0 connection. Square design, in varied colors and compatible with virtually all memory c...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4686 kpl
7.
Kuulakynä Pen Universal, vihreä
Arvio: 0.47 €/kpl
Kuulakynä Pen Universal, vihreä
Tuote# 12469004000_TP6350.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Universal ball pen by Carioca in classic hood design with a smooth, glossy body in bright tones. Blue ink.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
muki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
muki, valkoinen
Tuote# TBC671-0BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Korvakuulokkeet Charger Earphon...
Arvio: 21.80 €/kpl
Korvakuulokkeet Charger Earphones Benyer, valkoinen
Tuote# 16891001000_TP63521.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bluetooth® 5.0 earphones with 5w wireless charging base, compatible with devices equipped with wireless charging technol...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2082 kpl
10.
LIVOO Tupakansytyttimen laturi
Arvio: 21.75 €/kpl
LIVOO Tupakansytyttimen laturi
Tuote# XMVC102_TP63421.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Cigar lighter charger - Power 30W - Qualcomm 3.0 USB port 24W - USB-C PD port 30W - Low profile format: The support come...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Avaimenperälamppu Bobby Plus ke...
Arvio: 1.46 €/kpl
Avaimenperälamppu Bobby Plus keyring, punainen
Tuote# AP800659-05_TP4191.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic safety helmet shaped keyring with LED flaslight. With button cell battery.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1672 kpl
12.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, va...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, vaaleanvihreä
Tuote# 30102-119_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
13.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore GRS-sertifioitu...
Arvio: 12.64 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore GRS-sertifioitu paperi- & PU-muistikirja, greige-liitu
Tuote# V773109_TP30912.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyylikäs ja puhdaslinjainen A5-muistikirja. Sen kansi on valmistettu 30 % kierrätetystä mattapintaisesta PU:sta, ja siin...
Väri: greige-liitu
Varastosaldo: Vähintään 1627 kpl
14.
Makeinen, valkoinen
Arvio: 0.62 €/kpl
Makeinen, valkoinen
Tuote# 7005.100_30009_TP6360.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 2500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag filled with approx. 10 g fruit gummies in standard shape, all-over printedstandard in assorted colours and flavours,...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
RPET kuitukangas ostoskassi KAI...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET kuitukangas ostoskassi KAIMONO, sininen
Tuote# MO2193-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPET-kuitukankaasta valmistettu ostos- tai rantakassi, jossa on ristikot ja pitkät kahvat. 80 gr/m².<br>Dimensions : 45X...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 8986 kpl
16.
Makeinen, musta, läpinäkyvä
Arvio: 2.37 €/kpl
Makeinen, musta, läpinäkyvä
Tuote# 1790.135_11091_TP6362.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Micro glass jar 50 ml with full colour sticker on the lid, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Tum Tum
Väri: musta, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kuulakärkikynä/ avaimenperä KELLY
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä/ avaimenperä KELLY
Tuote# KC7149-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lahjasetti sisältää painomekanismilla varustetun kuulakärkikynän kiiltävällä pinnalla ja sinisellä musteella. Alumiinise...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 2369 kpl
18.
Muistikirja EVERWRITE
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja EVERWRITE
Tuote# MO9684-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja kovalla kierrätetyllä kartonkisella kannella, 160 viivoitettua sivua (80 arkkia) sisältää elastisen sulku...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 49484 kpl
19.
Roly Star miesten lyhythihainen pool...
Arvio: 12.85 €/kpl
Roly Star miesten lyhythihainen poolopaita, lyijyharmaa
Tuote# R66384B_TP00112.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen miesten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Siv...
Väri: lyijyharmaa
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
20.
hi!dea THC BERLIN 3XL. Miesten pikeepa...
Arvio: 33.67 €/kpl
hi!dea THC BERLIN 3XL. Miesten pikeepaita, tummanvihreä
Tuote# 30268-129_TP38133.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen pikeepaita 35% harjattua puuvillaa ja 65% polyesteria (200 g/m²). Väri 183: 85% puuvillaa/15% visk...
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 162 kpl
21.
SOL'S REPLAY miesten ss-takki REPLAY ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REPLAY miesten ss-takki REPLAY MEN, ranskan-laivasto
Tuote# S46602-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REPLAY miesten takki 340g. 2 vetoketjullista sivutaskua ja 1 vetoketjullinen rintatasku. Säädettävä vyötärön kiri...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 28 kpl
22.
Elevate Ares 6 panel cap, musta
Arvio: 3.78 €/kpl
Elevate Ares 6 panel cap, musta
Tuote# 38675990_TP0013.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brodeeratut tuuletusreiät. Kangaskoukku ja kiinnike . Kovike etupaneeleissa. Sisäpuolen yksityiskohdat puuvillaa.Puuvill...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 111 kpl
23.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP...
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN STEP F, musta
Tuote# 0-2210_F_57-0002_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing, clip and push-button.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
hi!dea CAIRO. Kauppakassi, valkoinen
Arvio: 4.02 €/kpl
hi!dea CAIRO. Kauppakassi, valkoinen
Tuote# 92084-106_TP3814.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laukku (180 g/m²) kierrätyspuuvillaa (70 %) ja rPET:tä (30 %), 65 cm:n kahvat. 380 x 420 mmProperties : Ympäristöystäväl...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
USB Rotate Keychain, kirkkaan-p...
Arvio: 2.79 €/kpl
USB Rotate Keychain, kirkkaan-punainen
Tuote# 1Z40004D_TP0012.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, musta
Arvio: 7.18 €/kpl
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, musta
Tuote# P434.111_TP3097.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti lempijuomasi missä tahansa tästä keraamisesta mukista. Mukissa on lasitettu runko ja luonnollinen lasittamaton poh...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10962 kpl
27.
Päivyri Diary Waltrex, musta
Arvio: 11.19 €/kpl
Päivyri Diary Waltrex, musta
Tuote# 12546002000_TP63511.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 size agenda in resistant and soft PU leather with padded covers. Elastic band in matching color and in varied colors...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Päivyri Diary Witra, punainen
Arvio: 8.45 €/kpl
Päivyri Diary Witra, punainen
Tuote# 12547003000_TP6358.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 size ring agenda, with covers in resistant and soft PU leather in varied colors. Day page design. In Spanish, Galicia...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
WS109 2000 mAh varavirtalähde
Arvio: 0.00 €/kpl
WS109 2000 mAh varavirtalähde
Tuote# 1Z70249B_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A very compact and portable powerbank. Its square and flat shape allows you to carry it anywhere. ABS matt finish body, ...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER, sininen
Tuote# MO2060-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Kuulakynä Pen Xylander, musta
Arvio: 0.35 €/kpl
Kuulakynä Pen Xylander, musta
Tuote# 21084002000_TP6350.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9302.002.S_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
33.
Hattu Lua straw hat, beige
Arvio: 3.29 €/kpl
Hattu Lua straw hat, beige
Tuote# AP761986_TP4193.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Straw hat for men (without band).
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, va...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, valkoinen
Tuote# 30102-196_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
35.
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita...
Arvio: 7.39 €/kpl
hi!dea THC ANKARA KIDS. Lasten t-paita, keltainen
Tuote# 30171-108_TP3817.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten (unisex) t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa. 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 190 kpl
36.
Säilytystasku Document Bag Bonx...
Arvio: 1.55 €/kpl
Säilytystasku Document Bag Bonx, sininen
Tuote# 14576019000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original, hermetically sealed document bag, with body in elegant, brightly colored PVC. Matching color reinforced handle...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
USB-tikku, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, vihreä
Tuote# PCUSODGRG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Golf pyyhe HITOWGO
Arvio: 0.00 €/kpl
Golf pyyhe HITOWGO
Tuote# MO6525-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 gr/m² puuvilla golf pyyhe kuparisella reiällä ja renkaalla pyyhkeen ripustamiseen. Pyyhkeen koko 40x60 cm.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5118 kpl
39.
Kaiutin Speaker Blarak
Arvio: 12.02 €/kpl
Kaiutin Speaker Blarak
Tuote# 11971000000_TP63512.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Compact Bluetooth® speaker with nature line design. Case made in bamboo and RPET material, made from recycled plastic to...
Varastosaldo: Vähintään 3839 kpl
40.
Anorakki Jacket Luzat, punainen
Arvio: 14.27 €/kpl
Anorakki Jacket Luzat, punainen
Tuote# 149170031_TP63514.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof, windproof jacket in glossy polyester finish and bright tones. With hood, zipper closure and front zippered p...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 500 kpl
41.
RFX H-09 ripustettava PVC-huomi...
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-09 ripustettava PVC-huomioheijastin
Tuote# 1PR08801_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioi...
Arvio: 11.71 €/kpl
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla, lyhythihainen, miesten, musta
Tuote# 3750699_TP00111.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävän kehityksen myynninedistämisvaatteet. Pyöreä kaula-aukko. Sivusaumat. Kaksivärinen merkkinauha olkapäästä toisee...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 261 kpl
43.
hi!dea THC BAKU. Unisex softshell liiv...
Arvio: 42.59 €/kpl
hi!dea THC BAKU. Unisex softshell liivi, tummansininen
Tuote# 30252-134_TP38142.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex soft shell liivi 96% polyesteria ja 4% elastaania (2 kerrosta): 280 g/m². Vettähylkivä viimeistely. Takaa hieman ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 170 kpl
44.
hi!dea LOUIS. Alumiininen taskulamppu,...
Arvio: 3.92 €/kpl
hi!dea LOUIS. Alumiininen taskulamppu, musta
Tuote# 94732-103_TP3813.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen taskulamppu 6 LED-valolla ja kahvalla. Sisältää 2 CR2032-paristoa. 28 x 40 x 28 mmProperties : LEDAlumiiniCe...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
hi!dea LUCY. Kuulakärkikynä PP, kunink...
Arvio: 0.62 €/kpl
hi!dea LUCY. Kuulakärkikynä PP, kuninkaallinen
Tuote# 81136-114_TP3810.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP kuulakärkikynä värillisellä kärjellä ja läpikuultavalla rungolla. ø10 x 142 mmProperties : Sininen mustePPCertificate...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 163610 kpl
46.
XD Collection C-Secure RFID -korttikotelo & -...
Arvio: 31.46 €/kpl
XD Collection C-Secure RFID -korttikotelo & -lompakko, sininen
Tuote# P850.515_TP30931.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä lujatekoinen alumiinikorttikotelo suojaa tärkeimpiä korttejasi elektronisia taskuvarkauksia vastaan. Ei enää murtun...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1076 kpl
47.
Aurinkolasit Sunglasses Dristan...
Arvio: 5.05 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Dristan, sininen
Tuote# 21052019000_TP6355.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mirrored Lenses. UV400 Protection<b>Composition : </b>Bamboo/ AC.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
hi!dea THC EVE. Naisten pikeepaita, va...
Arvio: 29.26 €/kpl
hi!dea THC EVE. Naisten pikeepaita, vaaleansininen
Tuote# 30135-124_TP38129.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (195 g/m²) (väri 183: 85% puuvillaa/15% viskoosia). Resorikaul...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Moneta-kuulakärkikynä, alumiini...
Arvio: 0.82 €/kpl
Moneta-kuulakärkikynä, alumiinia, naksautusmekanismi, oranssi
Tuote# 10710508_TP0010.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on naksautusmekanismi, lakkaviimeistely, kiillotettu pinta ja kiinnostavia kromattuja yksityiskoht...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Elevate Amber naisten GRS-kierrätetty t...
Arvio: 41.52 €/kpl
Elevate Amber naisten GRS-kierrätetty täysvetoketjullinen fleecetakki, tummansininen
Tuote# 3753055_TP00141.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Edessä keskellä GRS-kierrätetty kierrevetoketju. Sisäinen myrskyläppä ja leukasuoja. Etutaskut vetoketjuilla. Rintatasku...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
51.
Baseline Plus 500 ml -shakerpul...
Arvio: 3.54 €/kpl
Baseline Plus 500 ml -shakerpullo, valkoinen, valkoinen
Tuote# 21070201_TP0013.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo ravistinpallolla proteiinipirtelöiden tasaiseen sekoittamiseen. Roiskumaton läppäkansi ja napsa...
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
52.
ukiyo Ukiyo ruokalautanen 2kpl setti,...
Arvio: 16.84 €/kpl
ukiyo Ukiyo ruokalautanen 2kpl setti, valkoinen, musta
Tuote# P263.081_TP30916.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kustomointi,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kata kaunis ja kutsuva pöytä näiden upeiden keraamisten lautasten avulla! Ukiyo ruokalautaset ovat ihanteellisten ruokie...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 2756 kpl
53.
Pöytäkynä STANDIO
Arvio: 0.00 €/kpl
Pöytäkynä STANDIO
Tuote# MO7800-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen pöytäkynä sinisellä musteella, metallisessa telineessä palloketjulla.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 114 kpl
54.
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino Grande kylmä...
Arvio: 31.12 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA RPET Sortino Grande kylmälaukku, harmaa
Tuote# 51311_TP30931.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retkeily sekä mökki- ja kauppareissut on mukava tehdä tyylikkään ja trendikkään kylmälaukun kanssa. Kangas on kauniisti ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1459 kpl
55.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.49 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, oranssi-auringonlasku
Tuote# T9302.012.XXXL_TP30929.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
56.
Elevate Rixford miesten fleecetakki, my...
Arvio: 9.47 €/kpl
Elevate Rixford miesten fleecetakki, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3949689_TP0019.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ulkopuolella medialaitteen johto-ohjain. Etutaskut kontrastivärisella vetoketjulla . Tikkaus yksityiskohdat kontrastivär...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 175 kpl
57.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 4.17 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1046.131_11086_TP6364.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag with full colour printed inlay, filled with 100 gram sweetsShelf life : 36 months.Filling : Mentos mint
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Stressilelu MINEROSTRESS
Arvio: 0.00 €/kpl
Stressilelu MINEROSTRESS
Tuote# MO8685-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kypärän muotoinen PU stressilelu.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Americano® Espresso Eco 250 ml ...
Arvio: 6.65 €/kpl
Americano® Espresso Eco 250 ml kahvimuki kierrätetystä materiaalista. Läikkymätön kansi., musta, vihreä
Tuote# 21045505_TP0016.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty juomamuki, jossa on varma kierrettävä roiskumaton kansi. Kansi estää vuodot ja se on valmistett...
Väri: musta, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
Juomapullo Fecher sport bottle,...
Arvio: 8.87 €/kpl
Juomapullo Fecher sport bottle, hopea
Tuote# AP722810-21_TP4198.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium sport bottle with plastic carry lid, 500 ml.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut