Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Juomapullo Trilloo tritan sport...
Arvio: 10.33 €/kpl
Juomapullo Trilloo tritan sport bottle, tummanharmaa
Tuote# AP874017-80_TP41910.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sport bottle in BPA-free tritan with stainless steel bottom and carry lid with bamboo insert. 800 ml.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 1540 kpl
2.
pullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
pullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC829-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Pullopaketti Gift Box Grimbur
Arvio: 6.86 €/kpl
Pullopaketti Gift Box Grimbur
Tuote# 11943000000_TP6356.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Premium presentation box for 1 bottle made of natural Paulownia wood, lightweight and resistant. Inside with safety fast...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Rothko-viivain, 20 cm, muovinen...
Arvio: 1.02 €/kpl
Rothko-viivain, 20 cm, muovinen, violetti
Tuote# 21058505_TP0011.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Joustava kevyt muovinen viivain, johon on merkitty tuumat ja senttimetrit. Huomioithan, että myös viivaimen mitat painet...
Väri: violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
5.
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä, hopea
Tuote# TBC847-75-1V_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, turkoosi
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, turkoosi
Tuote# 0-9450_SI_58-2397_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Swiss Peak AWARE Traveller 21" automaattin...
Arvio: 25.31 €/kpl
Swiss Peak AWARE Traveller 21" automaattinen sateenvarjo, musta
Tuote# P850.481_TP30925.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tässä Swiss Peak -automaattisateenvarjossa on kolme osaa, ja se on valmistettu 190T pongee-kierrätyspolyesteristä, jossa...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2222 kpl
8.
Pöytäsetti Place Mat Irsan, val...
Arvio: 1.11 €/kpl
Pöytäsetti Place Mat Irsan, valkoinen
Tuote# 13223001000_TP6351.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Table mat made of 100% cotton material in a wide range of bright tones.100% Cotton
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
hi!dea FALCON II. Taskuveitsi ruostuma...
Arvio: 13.48 €/kpl
hi!dea FALCON II. Taskuveitsi ruostumatonta terästä ja puuta, tumma-luonnollinen
Tuote# 94031-170_TP38113.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskuveitsi ruostumatonta terästä ja puuta turvalukolla. 110 x 19 x 30 mmProperties : Stainless steelRuostumaton teräs j...
Väri: tumma-luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 3924 kpl
10.
Asilah-kuulakärkikynä, valmiste...
Arvio: 0.66 €/kpl
Asilah-kuulakärkikynä, valmistettu kierrätyspaperista, luonnollinen
Tuote# 10738000_TP0010.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkilla varustettu kierrätyspaperista valmistettu kuulakärkikynä. Kirjoituspituus +/-1000 m. Kierrätetyn paperin väri v...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, turkoosi
Tuote# K04074U_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
12.
Monikäyttöinen kuulakynä Tumpy ...
Arvio: 0.52 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Tumpy touch ballpoint pen, hopea, musta
Tuote# AP809366-10_TP4190.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint and touch screen pen with silver barrel and coloured rubber grip. With blue refill.
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 28296 kpl
13.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# AP897078-21_8GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 826 kpl
14.
Lyijytäytekynä Mechanical Penci...
Arvio: 17.08 €/kpl
Lyijytäytekynä Mechanical Pencil Jotter Core, hopea
Tuote# 17385009000_TP63517.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker roller pen Jotter Core, a classic made in stainless steel, with chrome plated fittings and the brands iconic arro...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1939 kpl
15.
LIVOO Veitsenteroitin, musta
Arvio: 25.48 €/kpl
LIVOO Veitsenteroitin, musta
Tuote# DOM394_TP63425.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Electric knife sharpener - 4 guiding slots for knives, 1 slot for screwdriver and 1 slot for scissors - 2 grinding wheel...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 308 kpl
16.
Luottokorttikotelo UV Sterilize...
Arvio: 7.90 €/kpl
Luottokorttikotelo UV Sterilizer Organizer Boxny, musta
Tuote# 16674002000_TP6357.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
UV light type C organizer and sterilizer case, with RFID (Radio Frequency Identification) protection that keeps your ide...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9395 kpl
17.
Puhelimen kiinnike Holder Manfi...
Arvio: 1.25 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Manfix, musta
Tuote# 15999002000_TP6351.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold adhesive smartphone holder with strap for your selfies in resistant polyester and a wide printing area. Including m...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 481 kpl
18.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.87 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Arlequix, sininen
Tuote# 21133019000_TP6351.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, vaale...
Arvio: 23.83 €/kpl
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, vaaleansininen
Tuote# 30281-124_TP38123.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteriä (90 %) ja elastaania (10 %) sisältävä t-paita (190 g/m²). Valmistettu Euroopassa. Koot: XS, S, M, L, XLPolye...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Kodin ilmanraikastin Air Freshe...
Arvio: 1.52 €/kpl
Kodin ilmanraikastin Air Freshener Pranger, sininen-valtameri
Tuote# 14301258000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original lamp design freshener. In a 40ml jar and available in ocean, lemon and strawberry scents.40 ml
Väri: sininen-valtameri
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Heijastava lycranauha VISIBLE ME
Arvio: 0.00 €/kpl
Heijastava lycranauha VISIBLE ME
Tuote# MO9529-70_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lycranauha käsivarteen heijastavilla yksityiskohdilla, tuomaan lisää näkyvyyttä.
Väri: neon-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 11235 kpl
22.
Guitty digitaalinen suihkuajast...
Arvio: 5.36 €/kpl
Guitty digitaalinen suihkuajastin, valkoinen
Tuote# 12620301_TP0015.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Guitty-suihkuajastin on digitaalinen ratkaisu suihkussa käytetyn ajan seurantaan ja ympäristöystävällisten tapojen edist...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 37533 kpl
23.
Gear X RCS USB uudelleenladattava rask...
Arvio: 50.90 €/kpl
Gear X RCS USB uudelleenladattava raskaansarjan taskulamppu, musta
Tuote# P513.931_TP30950.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toiminnallisuus, suorituskyky ja muotoilu yhdistyvät tässä ladattavassa 10W taskulampussa, joka on valmistettu RCS-serti...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1352 kpl
24.
Mini-ostoskassi SHOOPIE
Arvio: 0.00 €/kpl
Mini-ostoskassi SHOOPIE
Tuote# MO8922-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen mini-ostoskassi ja 5 värityskynää, 80 g / m².
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5208 kpl
25.
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puu...
Arvio: 16.38 €/kpl
Iqoniq Bryce t-paita kierrätetystä puuvillasta, jalka
Tuote# T9100.020.XXL_TP30916.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular t-paita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 180 G/M². Pai...
Väri: jalka
Varastosaldo: Vähintään 811 kpl
26.
Muistilehtiö Tecnar notebook, s...
Arvio: 9.08 €/kpl
Muistilehtiö Tecnar notebook, sininen
Tuote# AP741502-06_TP4199.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carton covered spiral notebook with 80 blank sheets, and matching colour recycled paper ballpoint pen with blue refill, ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 206 kpl
27.
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, läpinäkyvä
Tuote# TBC100SL-4TR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
Hattu Hat Likos, sininen, oranssi
Arvio: 2.85 €/kpl
Hattu Hat Likos, sininen, oranssi
Tuote# 14557007000_TP6352.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hat in combination of cotton and polyester materials in a wide range of bright tones. With matching color outside strap ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2151 kpl
29.
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, vaaleans...
Arvio: 4.14 €/kpl
Uma Kuulakynä STRAIGHT SI, vaaleansininen
Tuote# 0-9450_SI_58-2995_TP3624.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with matt housing. Metal clip, metal tip and push-button chrome plated.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Päivänvarjo MO6184-09 ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Päivänvarjo MO6184-09 PARASUN
Tuote# MO6184-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210T polyesteri päivänvarjo UV pinnoitteella (SPF30+) ø150 cm, sisältää säilytyspussin.
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 130 kpl
31.
rikkoutumaton muki, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
rikkoutumaton muki, punainen
Tuote# TBC653-1RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierr...
Arvio: 35.62 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yoho rento huppari kierrätetystä puuvillasta, vaaleansininen
Tuote# T9402.010.S_TP30935.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Iqoniq huppari on suunniteltu mukavuuden tunteen maksimointiin. Hupparissa on rento istuvuus madalletuilla olkapäil...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
33.
Elevate Jasper-svetari pyöreällä päänti...
Arvio: 25.07 €/kpl
Elevate Jasper-svetari pyöreällä pääntiellä, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla ja GRS-kierrätetty polyesteri, miesten, valkoinen
Tuote# 3751201_TP00125.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ekologinen vaihtoehto. Pyöreä kaula-aukko. V-tikkaus resorin alapupolella. Harjattu sisäpuoli. Neuleresorit. Kaksivärine...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 104 kpl
34.
Avainkahvan avaaja Keyring Anti...
Arvio: 0.98 €/kpl
Avainkahvan avaaja Keyring Anticontact Cimak, hopea
Tuote# 16697009000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hygienic anti-contact key ring with integrated pen and pointer. Made of durable ABS with a metallic finish and available...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 57545 kpl
35.
Kylmäkotelo Cool Bag Botum, har...
Arvio: 17.33 €/kpl
Kylmäkotelo Cool Bag Botum, harmaa
Tuote# 16849008000_TP63517.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line cooler bag in resistant 600D RPET melange effect, made from recycled plastic to encourage the reuse of plast...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
36.
Tefal termospullo, koralli
Arvio: 0.00 €/kpl
Tefal termospullo, koralli
Tuote# TL08PI_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: koralli
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Kuulakynä Pen Caleb, sininen
Arvio: 0.73 €/kpl
Kuulakynä Pen Caleb, sininen
Tuote# 20187019000_TP6350.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-button mechanism ball pen made of recycled ABS. With vivid coloured fittings and a smooth solid white barrel. Recyc...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Kassi TRAPANI
Arvio: 0.00 €/kpl
Kassi TRAPANI
Tuote# MO6637-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² luomupuuvilla kassi pitkillä kahvoilla ja pohjalevikkeellä.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 18281 kpl
39.
Avainketju Keyring Slayter, vih...
Arvio: 1.37 €/kpl
Avainketju Keyring Slayter, vihreä
Tuote# 16062004000_TP6351.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose keychain in a monochromatic design, with body in bright aluminum colors and a resistant polyester strap in ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Muunneltava kauluri Ponkar neck...
Arvio: 5.80 €/kpl
Muunneltava kauluri Ponkar neck warmer and hat, tummanvihreä
Tuote# AP721012-07A_TP4195.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose neck warmer and hat. Polyester and spandex (280 g/m²) with colar fleece lining.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
USB Rotate Basic, musta
Arvio: 3.08 €/kpl
USB Rotate Basic, musta
Tuote# 1Z41000H_TP0013.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Vinga of Sweden VINGA Nomimono lautassetti (2 k...
Arvio: 23.16 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Nomimono lautassetti (2 kpl), 20 cm, musta
Tuote# 3686_TP30923.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksi Nomimono-tuoteperheen keramiikkalautasta. Kestävät konepesun. <br> Vastaa elintarviketurvallisuusdirektiiviä 1935/...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 900 kpl
43.
Puhelinvarusteet Lanyard Itaka,...
Arvio: 1.68 €/kpl
Puhelinvarusteet Lanyard Itaka, sininen
Tuote# 14993019000_TP6351.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical and comfortable silicone lanyard in bold colors with built-in smartphone holder. With adjustable accessory and...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Värityssetti Pencil Case Clown,...
Arvio: 1.52 €/kpl
Värityssetti Pencil Case Clown, sininen
Tuote# 19710019000_TP6351.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 14 pieces in case with resistant body in bright tones. Inside with security compartments. Contains rubber, pencil...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 14568 kpl
45.
Oregon-juomapullo, matta, karab...
Arvio: 3.34 €/kpl
Oregon-juomapullo, matta, karabiinikoukku, 400 ml, musta
Tuote# 10055900_TP0013.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä mutta kevyt 400 ml:n Oregon-urheilupullo täyttää aina raikkaan juoman tarpeen, käytitpä sitä sitten kuntoilussa,...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 21647 kpl
46.
Pikeepaita Adult Colour Polo Sh...
Arvio: 7.84 €/kpl
Pikeepaita Adult Colour Polo Shirt Koupan, sininen
Tuote# 211430191_TP6357.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Ring Spun Cotton, Pique 220 g/ m2.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Muunneltava kauluri Suanix RPET...
Arvio: 3.55 €/kpl
Muunneltava kauluri Suanix RPET multipurpose scarf, harmaa-tuhka
Tuote# AP721924-77_TP4193.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi-purpose scarf in RPET polyester, 130 g/m².
Väri: harmaa-tuhka
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Heby bambukampa kahvalla, luonn...
Arvio: 2.24 €/kpl
Heby bambukampa kahvalla, luonnollinen
Tuote# 12619206_TP0012.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu kampa on paras vaihtoehto kaikille hiustyypeille niin miehille kuin naisillekin, koska bambu kulkee...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 1826 kpl
49.
hi!dea MAPUTO. RPet kassi, musta
Arvio: 3.28 €/kpl
hi!dea MAPUTO. RPet kassi, musta
Tuote# 92929-103_TP3813.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RPet 190T kassi. Valmistettu kierrätetystä muovista, mikä vähentää jätteiden määrää ympäristössä. Kahvat 60 cm. 380 x 42...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 14003 kpl
50.
Muki, valkoinen, punainen
Arvio: 3.38 €/kpl
Muki, valkoinen, punainen
Tuote# Duran_white_matt_320ml-white-red_TP5683.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Pikeepaita Polo Shirt Bartel Co...
Arvio: 6.61 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Bartel Color, musta
Tuote# 147560021_TP6356.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Piqué polo shirt in 100% cotton material. With two matching color buttons and available in varied bright tones. Sizes S,...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
Nash-kuulakärkikynä, värillinen...
Arvio: 0.68 €/kpl
Nash-kuulakärkikynä, värillinen runko ja grippi, musta muste, viinirypäle
Tuote# 10639922_TP0010.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kirjoittaminen on jotain, mitä ihmiset tekevät lähes päivittäin. Siksi on tärkeää, että sitä varten on luotettava kynä. ...
Väri: viinirypäle
Varastosaldo: Vähintään 34223 kpl
53.
XD Collection Uudelleenkäytettävä kahvikuppi ...
Arvio: 4.12 €/kpl
XD Collection Uudelleenkäytettävä kahvikuppi kierrekorkilla 350 ml, vihreä
Tuote# P432.687_TP3094.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lopeta kertakäyttö! Tuo oma kuppisi ja liity uudelleenkäytön vallankumoukseen, jotta voit edistää maailmaa ilman kertakä...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 5846 kpl
54.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.00 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, kirkkaan-punainen
Tuote# T9200.008.M_TP30918.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: kirkkaan-punainen
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
55.
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, tu...
Arvio: 22.78 €/kpl
hi!dea THC ANKARA. Miesten t-paita, turkoosi
Tuote# 30110-144_TP38122.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (Väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 91 kpl
56.
kuulakynä, tummanharmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, tummanharmaa
Tuote# AP808090-80_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 12500 kpl
57.
Brite-Mat®-hiirimatto- ja -lasi...
Arvio: 3.73 €/kpl
Brite-Mat®-hiirimatto- ja -lasinalussetti, yhdistelmä 3, musta
Tuote# 21059300_TP0013.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mukana Brite-Mat-hiirimatto ja setti vastaavia lasinalusia. Settiin kuuluu suorakulmainen hiirimatto (0,3 x 19 x 24 cm) ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
58.
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, tummanvih...
Arvio: 5.72 €/kpl
Uma Kuulakynä BRIGHT GUM, tummanvihreä
Tuote# 0-9630_GUM_58-7479_TP3625.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch barrel, upper part chrome plated and spring-mounted metal clip.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Joulusukat L JOYFUL L, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Joulusukat L JOYFUL L, keltainen
Tuote# CX1504-08_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pari kausisukkia, 75 % puuvillaa, 23 % RPET-polyesteriä ja 2 % elastaania. Pakattun lahjapakkaukseen, koko L 43-46.<br>D...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
XD Collection Impact AWARE RPET 190T kassi, p...
Arvio: 3.81 €/kpl
XD Collection Impact AWARE RPET 190T kassi, punainen
Tuote# P762.664_TP3093.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ei viherpesua, vaan kestävyyden tositarinaa! Tämän Impact 190T RPET kassin valmistuksessa on käytetty AWARE? jäljitysain...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4088 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut