TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Mitä kannattaa pitää mielessä ennen mainoslahjojen hankkimista

 

Mainos- ja liikelahjoja tilataan perinteisesti joko tapahtumiin tai varastoon. Tapahtumat voivat olla esimerkiksi messut tai muut asiakastapahtumat, henkilöstötapahtumat kuten TYKY-päivät, tai kesä- tai joululahjat.

Riippumatta siitä tilataanko mainoslahjat tai liikelahjat varastoon valmiiksi odottamaan mahdollisia tulevia tapahtumia, vai ennalta tiedettyihin käyttötarkoituksiin, on ennen tilaamista syytä käydä tarkasti lävitse valintoihin vaikuttavat tekijät ja näin varmistua että mainoslahjat tai liike- ja yrityslahjat ovat tehokkaita ja saavat halutun vastaanoton.

Ohessa lista huomioitavista näkökohdista:

Kohderyhmä: Tunne kohdeyleisösi ja mieti, mikä heitä kiinnostaa ja millaiset mainoslahjat ovat heille hyödyllisiä tai mieluisia.

Brändin viestintä: Varmista, että mainoslahjat tai liikelahjat tukevat brändisi viestiä ja arvoja. Valitse mainoslahjat, jotka heijastavat yrityksesi identiteettiä.

Budjetti: Aseta realistinen budjetti ja etsi mainoslahjoja, jotka sopivat siihen. Muista myös huomioida mahdolliset toimituskulut ja painatuskustannukset.

Lahjan käytännöllisyys: Valitse mainoslahjoja, jotka ovat hyödyllisiä ja käytännöllisiä vastaanottajille. Näin varmistat, että mainoslahjat eivät jää nurkkiin pölyttymään.

Laatu: Panosta laadukkaisiin mainoslahjoihin, jotka kestävät ja jättävät hyvän vaikutuksen vastaanottajiin. Laadukkaat lahjat heijastavat positiivisesti brändiisi.

Sesonki: Ottaa huomioon vuodenaika ja mahdolliset juhlat tai tapahtumat, jotka vaikuttavat mainoslahjojen vastaanottoon ja käyttöön.

Toimitusaika: Varmista, että tilaamasi mainoslahjat saapuvat ajoissa ja että sinulla on tarpeeksi aikaa mahdollisiin painatuksiin tai personointeihin.

Paras aika harkita yrityslahjojen tilaamista riippuu yrityksen tarpeista ja markkinointistrategiasta. Yleisesti ottaen lahjojen tilaaminen kannattaa suunnitella hyvissä ajoin etukäteen, jotta varmistetaan niiden oikea-aikainen saapuminen ja mahdollistetaan tarvittavat valmistelut, kuten painatukset tai personoinnit. Lisäksi lahjojen tilaaminen sesonkien ulkopuolella saattaa tarjota parempia tarjouksia ja lyhyempiä toimitusaikoja.

Talencolla normaali toimitusaika on noin 2 viikkoa, mutta tämä voi vaihdella tuotekohtaisesti. Painotuotteet voidaan toimittaa parissa päivässä, kaukoidästä tilattavat tuotteet voivat kestää 4-12 viikkoa.

Lue myös

Brändäystietoutta
Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?
Brändäyksen tärkeys
Rammstein-kohu vaikuttaa jopa oheistuotemyyntiin – mistä on kyse?
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?

Brändituotteet ja kestävä kehitys
Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Brändituotteet ja vastuullisuus

Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta – korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin

Vastuullisempia yrityslahjoja
Vastuullisemmat yrityslahjat
Vastuullisemmat ostoskassit
Vastuullisemmat termosmukit
Ekologisemmat T-paidat painatuksella
Ekologisemmat pikeepaidat yrityksen logolla
Vastuullisemmat pikeepaidat omalla logolla tai painatuksella
Vastuullisemmat urheilutarvikkeet yrityksen logolla





väliviiva