TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla

 

Koska toimin liikelahjojen ja mainoslahjojen maailmassa, pääsen päivittäin näkemään yllin kyllin upeasti hoidettuja brändejä.

Se että hyvin hoidettu brändi on merkittävä tekijä yrityksen menestymisessä on yleisesti tunnettu. Asiaa mitataan jatkuvasti ja tulokset ovat yksiselitteisiä: brändiin ei ainoastaan kannata panostaa, sen on oltava yksi yrityksen tärkeimmistä fokuksista.

Asiakaslahjat puolestaan ovat luonnollinen osa lähes kaikkien yritysten hoitaa tapaa hoitaa suhdeverkostojaan. Yrityslahjan antaminen merkitsee sitä että kiinnitämme huomiota toisiimme: työtekijöihin, asiakkaisiin, vieraisiin. Osoitamme heille arvostusta. Kun palvelut monella tapaa automatisoituvat ja puhelimeen vastaa call center, on yhä tärkeämpää kiinnittää huomiota ihmisiin.

Liikelahja tai mainoslahja on uniikki markkinoinnin työkalu, koska parhaassa tapauksessa se yhdistää nämä kaksi kriittisen tärkeää elementtiä jokaisen yrityksen toiminnassa: brändin vahvistamisen ja asiakassuhteiden vaalimisen.

Oman kokemukseni perusteella parhaat brändit (lue: menestyneimmät yritykset) hoitavat myös liikelahjojen hankinnan suunnitelmallisesti ja pitkäjännitteisesti. Koska he uskovat että se maksimoi yrityksen menestyksen.

Lue myös:
Tarvitaanko mainoslahjoja
Omalla logolla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana

Aiheeseen liittyviä tuotteita:
Mainoslahjat
Liikelahjat
Asiakaslahjat
Yrityslahjat


Julkaistu kategoriassa Asiakaslahjat, Brändäys, Brändituote-info, Liikelahjat, Mainoslahjat, Yrityslahjat, kirjoittanut Jan von Heiroth 9.10.2014



väliviiva