Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Me jotka työskentelemme markkinoinnin parissa näemme brändäyksessä mahdollisuuden erottua ja antaa lupauksia ympäristöllemme. Asiakkaille laadusta ja palvelusta, yhteiskunnalle kenties vastuullisuudesta. Työntekijöille vaikka reiluudesta ja turvallisuudesta. Vahva brändi, tai suomalaisittain tuotemerkki, on elintärkeä. Ainoastaan vahvan tuotemerkin avulla selvitään vaikeiden aikojen yli, voitetaan kilpailijat ja luodaan uskoa tulevaisuuteen.
Eräs Ruotsin johtava brändi-spesialisti, suomalais-syntyinen Andreas Rosenlew esittää tuoreimmassa Forum för Ekonomi o Teknik-lehdessä näkemyksiään brändin rakentamisesta. Vapaasti suomennettuna, runsaasti lyhennettynä ja luovasti tulkittuna, hän esittää että brändi perustuu ennen kaikkea substanssiiin. Tuotteisiin, palveluihin, yrityskulttuuriin ja asiakassuhteisiin. Nämä puolestaan on voitava johtaa brändi-identiteetistä, jonka on oltava sekä visuaalisesti että verbaalisesti määritelty. Yrityskuvan rakentamisen viimeistelyssä voidaan ottaa käyttöön mainonta ja brändikommunikaatio.
Yrityksen tuotemerkin rakentaminen, yrityskuvan luominen, on siis pitkäjänteinen ja varsin haastava prosessi. Yksinkertaistaen voisi ehkä sanoa että mainontaan laitetut panokset menevät aika lailla hukkaan jos perustuksia ei ensin ole hoidettu kuntoon. Vasta sen jälkeen on mahdollista saada paras teho irti esim liikelahjoihin ja muuhun markkinakommunikaatioon käytetyistä panostuksista.
Talencolta löydät mainos- ja liikelahjat
Laajasta valikoimastamme löydät niin niin ekologiset liikelahjat kuin uusimmat trendituotteet. Tai ota suoraan yhteyttä niin autamme löytämään juuri sinun yrityksellesi sopivat lahjat.
Kaipaatko apua tuotteiden tai valikoimien suunnittelussa, tai tuotteiden varastoinnissa? Kysy meiltä, palvelemme kaikissa liikehjoihin liittyvissä kysymyksissä.
Lue lisää brändäyksestä ja liikelahjoista
Kuinka brändi positioidaan?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Linkkejä liikelahjoihin
– Asiakaslahjat yrityksille
– Yrityslahjat logolla
– Mainoslahjat omalla painatuksella
– Mainostekstiilit
– Yritystekstiilit
Mikä on parkatakki?
Mikä on brändi?
Mikä kylmäreppu tai kylmälaukku on, kuinka se toimii ja mihin sitä käytetään?
Mitä ovat mainos- ja liikelahjat?
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (23)
Brändäys (26)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (52)
Brändituote-palvelut (9)
Edustuslahjat (1)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (9)
Giveaway-tuotteet (13)
Henkilöstölahjat (18)
Jakolahjat (5)
Jakotuotteet (1)
Joulu (14)
Kestävä kulutus (10)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (13)
Liikelahjat (43)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (192)
Logotuotteet (6)
Mainoslahjat (32)
Messulahjat (14)
Messut (9)
Myynninedistämistuotteet (2)
Myyntituotteet (6)
Neuvot ja vinkit (50)
Oheistuotteet (5)
Päivitykset (3)
Profiilituotteet (5)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (2)
Promotuotteet (8)
Sitouttaminen (16)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (17)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (12)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (4)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (11)
VIP lahjat (5)
Yrityksen joululahjat (22)
Yrityksen kesälahjat (10)
Yritysilme (11)
Yrityslahjat (29)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)
