Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Ekologisuus ja eettisyys, tai lyhyemmin vastuullisuus, liiketoiminnassa on yhä voimistuva trendi nykyisessä yritystoiminnassa. Suomalaisyritysten yhteisfoorumi FIBSin* Yritysvastuu 2019 -tutkimus osoittaa, että vastuullisuus on ollut tärkeätä lähes kaikille suomalaisyrityksille jo viimeistään vuodesta 2019. Erityisen selkeätä on herääminen ilmastonmuutoksen todellisuuteen. Pyrkiminen hiilijalanjäljen pienentämiseen on syy uusien kierrätysmateriaalien kuten RPET kehittämiseen. On oikeastaan aika hämmästyttävää, että jokin yksittäinen ilmiö voi saavuttaa niin suuren konsensuksen yritysmaailmassa kuin ekologisuus ja eettisyys – vastuullisuus.
Vaastuullisemmat brändit
Kaikki yritykset eivät tuotteissaan tai palveluissaan pysty suoraan konkretisoimaan vastuullisuutta. Brändissä tai brändäyksessä tämä olisi kuitenkin pystyttävä näyttämään. Yrityksen brändiä yleensäkin rakennetaan paitsi niiden toiminnassa ja tuotteissa, myös esimerkiksi liike- ja mainoslahjojen avulla. Ja tietenkin erityisesti kun kyseessä ovat fyysiste tuotteet jotka on brändätty, eli varustettu yrityksen logolla tai muulla painatuksella. Lyhyesti voisi sanoa, että olisi suorastaan huonoa liiketoimintaa olla huomioimatta ekologisuutta ja eettisyyttä yrityksen brändin rakentamisessa tänä päivänä.
* FIBS on suomalainen vuonna 2000 perustettu foorumi, jolla on mukana jo yli 300 vastuullisuuteen vahvasti panostavaa yritystä ja organisaatiota.
Talenco on koonnut valikoiman ekologisia ja eettisiä liike- ja mainoslahjoja, joista voi turvallisesti etsiä tämän alati voimistuvan trendin mukaisia, ekologisia brändituotteita.
Lue lisää yrityslahjoista ja ekologisuudesta
Maailma muuttuu, pysytkö perässä?
Kangaskassien tuunaus on hauskaa ja luovaa ohjelmaa lasten synttäreillä
Kangaskassit logolla yrityksen markkinoinnissa
Liikelahja- ja logotuotetrendit 2019
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Talenco on brändättyjen liikelahjojen ja mainostuotteiden toimittaja
Mikä on parkatakki?
Mikä on brändi?
Mikä kylmäreppu tai kylmälaukku on, kuinka se toimii ja mihin sitä käytetään?
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (23)
Brändäys (27)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (52)
Brändituote-palvelut (9)
Edustuslahjat (1)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (9)
Giveaway-tuotteet (13)
Henkilöstölahjat (18)
Jakolahjat (5)
Jakotuotteet (1)
Joulu (14)
Kestävä kulutus (10)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (13)
Liikelahjat (43)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (193)
Logotuotteet (6)
Mainoslahjat (32)
Messulahjat (14)
Messut (9)
Myynninedistämistuotteet (2)
Myyntituotteet (6)
Neuvot ja vinkit (50)
Oheistuotteet (5)
Päivitykset (3)
Profiilituotteet (5)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (2)
Promotuotteet (8)
Sitouttaminen (16)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (18)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (12)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (4)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (11)
VIP lahjat (5)
Yrityksen joululahjat (22)
Yrityksen kesälahjat (10)
Yritysilme (12)
Yrityslahjat (29)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)
