Näin hyödynnät tuotteiden etähallintaa, TOP-5 vinkit
Tuotteiden etähallinta säästää esimerkiksi aikaa, vaivaa, tilaa, materiaaleja, hermoja ja kustannuksia. Käyttämällä hyväksesi etähallintaa säästät yrityksen resursseja joita voit ottaa tärkeämpään käyttöön. Nimensä mukaisesti etähallinta mahdollistaa etätyön, ja tehokkaan tiedon jakamisen yrityksen sisällä. Ohessa kerromme kuinka voit hyödyntää etähallintaa itsellesi sopivalla tavalla.
Etähallinnalla tarkoitetaan tässä sitä että voit kirjautua järjestelmään esimerkiksi kotikoneeltasi ja hoitaa kaikki jakeluun, varastointiin, varastontäydennyksiin ja yleiseen hallintaan, kuten raportointiin, liittyvät tehtävät järjestelmän kautta.
Koska varastointi ja logistiikka tapahtuu muualla kuin yrityksen omissa tiloissa, ei sinun tarvitse käydä toimistolla vastaanottamassa tuotteita, ylläpitämässä pakkausmateriaaleja, varata tilaa käyttöön, tarkistaa varastosaldoja, paketoida ja lähettää paketteja ym.
Käytännössä voit siis hoitaa kaikki yrityksenne kustomoituhin brändituotteisiin liittyvät tehtävät lainkaan poistumatta esim kotitoimistoltasi.
Etähallinnan käyttöönotto on häkellyttävän helppoa. Toimi näin:
1. Kerro meille että haluat meidän hoitavan varastoinnin puolestasi
2. Me toimitamme seuraavan tilauksesi Vantaan logistiikkakeskukseen
3. Saat käyttöösi maksuttoman jakelujärjestelmän jossa näet tuotesaldot ja jossa voit antaa lähetysmääräykset
TOP-5 vinkit
Esimerkkitilanne, jossa haluat jaella omalle väelle hupparin kun väki on etätöissä kotonaan:
1. Lähetä meille tilauksesi kokojakaumineen ja lista vastaanottajista, me hoidamme loput.
2. Lähetä meille tilauksesi kokojakaumineen. Me lähetämme tuotteet varastoon josta sinä tilaat ne vastaanottajille jakelujärjestelmän avulla.
3. Sama kuin edellinen (2.), mutta tilat ylimääräisiä huppareita jotka jäävät varastoon. Kun tarvitset yksittäisiä kappaleita myöhemmin, voit ottaa ne kätevästi käyttöön jakelujärjestelmän avulla.
4. Sama kuin (2.), kuitenkin niin että haluat voida tilata yksittäisiä kappaleita ilman että joudut ottamaan niitä varastoon. Kerro että haluat voida tehdä OnDemand tilauksia, jonka jälkeen voit tehdä tilauksia saman jakelujärjestelmän kautta, nopealla toimitusajalla, vaikka tuotteita ei olisi valmiina olemassa.
5. Sama kuin mikä tahansa yllä, mutta haluat lisäksi että me hoidamme kokojakaumien keräämisen? Lähetä meille lista henkilöistä niin me hoidamme loput. Meillä on automaattinen järjestelmä kokojakaumien keräämistä varten eikä tämä kustanna sinulle mitään (mutta säästää ns. excel-rumbalta)
Onko sinulla muita toiveita? Todennäköisesti voimme auttaa. Kysy lisää tästä.
Kiinnostuitko? Lue lisää tästä.
Aiheeseen liittyvät tuotteet:
– Hupparit painatuksella
– Vastuullisemmat hupparit painatuksella
Asiakaskohtaaminen B2B-liiketoiminnassa
Asiakaslahjoina käytettävien muistitikkujen tietoturvaongelmat, mitä pitäisi huomioida?
Liikelahja joka tukee terveellisiä elämäntapoja
Microsoft jakaa ilmaisia muistitikkuja
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (7)
Asiakaslahjat (18)
Brändäys (19)
Brändituote-historiaa (22)
Brändituote-info (33)
Brändituote-palvelut (5)
Edustuslahjat (2)
Elektroniikka (10)
Fanituotteet (5)
Giveaway-tuotteet (8)
Henkilöstölahjat (15)
Jakolahjat (4)
Joulu (13)
Kesä (6)
Kestävä kulutus (6)
Liikelahja-Ideoita (3)
Liikelahjat (38)
Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (26)
Messulahjat (10)
Messut (9)
Myynninedistämistuotteet (1)
Myyntituotteet (3)
Neuvot ja vinkit (33)
Oheistuotteet (3)
Profiilituotteet (5)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (6)
Seminaarit (1)
Sitouttaminen (12)
Sosiaalinen media (1)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (3)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (10)
Trendit (2)
Tuotetietoutta (7)
Tuotteet omaan käyttöön (9)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (8)
Uutudet (1)
Vastuullisuus (6)
VIP lahjat (1)
Yleinen (151)
Yrityksen joululahjat (8)
Yritysilme (3)
Yrityslahjat (29)
yritystekstiilit (9)
Yritysten kilpailu (1)
