TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 

Liikelahja- ja logotuotetrendit 2019

 

Tämä blogiartikkeli perustuu Promo Marketin -lehden koosteeseen, jossa kerrotaan PPAI Expo 2019 -messuilta saatuun näkemykseen kuluvan vuoden liikelahja- ja promotuotetrendeistä. Kyseiset messut ovat Yhdysvaltain suurin promotuotteisiin keskittyvä messutapahtuma.

Ympäristöystävälliset vaihtoehdot


USA:ssa on meneillään trendi, jossa kaupungit, valtiot ja jopa kansallispuistot yksinkertaisesti kieltävät kertakäyttöiset muovipussit ja -pullot. Niinpä kesto- ja uudelleen käytettävät tuotteet ovat nykyään avainasemassa. Useimmat suurimmat tuotemerkit tarjoavat runsaasti ympäristöystävällisiä vaihtoehtoja sellaisista tuotteista kuten laukut, vesipullot ja juoma-astiat.

Yksi suurimmista trendeistä on kierrätettävät juomapillit. Ihmiset yrittävät välttää muovijätteen syntymistä, joten omat metalliset tai muoviset pillit ovat uusi normaali. Tämä näkyi myös messuilla, ja tavarantoimittajat pitivät näitä tuotteita hyvin esillä, mikä korosti trendin suosiota.

Vanhassa vara parempi!


Kaikki vanha on jälleen uusinta uutta, sanotaan. Vaikka synteettiset materiaalit ovat kehittyneet harppauksettain, ja taipuvat vaikka mihin, klassikoita ei voi ohittaa. Messuilla oli esillä tonneittain puusta valmistettuja tuotteita leikkuulaudoista erilaisiin palkintoihin ja aurinolaseihin. Printtipuolella vanha teknologia, kuten Polaroid-kamerat, on taas muodissa, ja se näkyy myös promotuoteteollisuudessa.

Kannabikseen liitettävät promotuotteet


Yhdysvalloissa on jo muutaman vuoden ajan ennustettu, että kannabikseen liitettävät tuotteet löytävät tiensä promotuoteteollisuuteen, koska yhä useammat osavaltiot lailllistaneet sen virkistys- ja lääketieteellisen käytön. Tämä ei ole enää ennuste, vaan täyttä totta: kannabistuotteisiin erikoistuneet liikelahjojen valmistajat tarjoavat lukuisia tuotteita, kuten kannabisleikkureita, ja isot vaatevalmistajat ovat sisällyttäneet kannabisaiheita mallistoihinsa.

Monitoimituotteet


Monet valmistajat tarjoavat tuotteita, joilla on useita toimintoja. Kyseessä ei välttämättä ole uusi trendi, mutta se vaikuttaa kasvavalta. Erityisesti tämä näkyy siinä, että klassisiin mainoslahjatuotteisiin lisätään high-tech-toimintoja. Tarjolla on vesipulloja, jotka ovat myös bluetooth-kaiuttimia, ja käyntikorttikoteloita, jotka toimivat myös puhelintelineinä…

Personointi


Jopa sellaisia tuotteita kuten opastekyltit ja tapahtumissa tarvittavat näyttötalut halutaan räätälöityinä loppukäyttäjien omiin erityistarpeisiin. Kaikkia promotuotteita, suunnilleen magneeteista lähtien, voidaan räätälöidä eri kokoisiksi ja -mallisiksi, loppukäyttäjien tarpeen mukaan.

Lue myös:
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Maailma muuttuu, pysytkö perässä?

Aiheeseen liittyviä tuotteita:
Liikelahjat
Monitoimityökalut logolla
Bluetooth-kaiuttimet logolla
Juomapullo logolla
Leikkuulaudat logolla
Yritysvaatteet
Kassit ja laukut yrityksen logolla




Tuoreimmat kirjoitukset
Lahjakorttiko yrityksen joululahjaksi? Näkökulmia puolesta ja vastaan.
Miksi laadukkaat keittiövälineet ovat hyvä esimerkki järkevästä joululahjasta yritysjohdolle?
Milloin henkilökunnalle joululahjaksi annetut lahjakortit ovat verovapaita?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?

Aiheet
Ajankohtaista (20)
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (7)
Asiakaslahjat (20)
Brändäys (21)
Brändituote-historiaa (24)
Brändituote-info (46)
Brändituote-palvelut (7)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Fanituotteet (8)
Giveaway-tuotteet (12)
Henkilöstölahjat (17)
Jakolahjat (3)
Joulu (13)
Kestävä kulutus (8)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (11)
Liikelahja-Ideoita (12)
Liikelahjat (40)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (171)
- Tästä löydät laajan kokoelman liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsitteleviä artikkeleita. Saat ajankohtaisia uutisia, vinkkejä, ja ideointia erilaisiin markkinointia sivuaviin tilanteisiin. Käsittelemme myös brändäystä, kestävää kulutusta ja henkilöstölahjoja. Tarjolla on laaja valikoima tietoa ja suosituksia liikelahjoista sekä brändituotteiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (29)
Messulahjat (11)
Messut (9)
Myyntituotteet (5)
Neuvot ja vinkit (49)
Oheistuotteet (3)
Profiilituotteet (3)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (7)
Sitouttaminen (17)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (4)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (16)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (10)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (8)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (8)
VIP lahjat (3)
Yrityksen joululahjat (17)
Yrityksen kesälahjat (8)
Yritysilme (7)
Yrityslahjat (30)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)



väliviiva