Termosmuki on ympärivuotinen liikelahja
On tilanteita, joissa haluamme säilyttää ja nauttia juomamme ja ruokamme kylminä tai lämpöisinä, vaikkei jäähdytystä tai lämmitystä ole välittömästi saatavissa. Tällöin voimme käyttää yli sata vuotta vanhaa keksintöä, termosastiaa. Termospullon keksi skotlantilainen fyysikko Sir James Dewar vuonna 1892. Saksalainen lasinvalmistaja Reinhold Burger ymmärsi kymmenen vuotta myöhemmin termoksen kaupalliset mahdollisuudet, ja hän myös patentoi keksinnön.
Lämmöneristeet vaikuttavat kolmeen tapaan, joilla lämpö siirtyy: säteily, johtuminen ja kuljettuminen (konvektio). Termospullossa tai termosmukissa vaikutetaan kaikkiin kolmeen lämmön siirtymisen fysikaaliseen ominaisuuteen: Kahden sisäkkäisen pullon avulla saadaan aikaan tyhjiö, joka estää sekä lämmön johtumista että kuljettumista. Ulommaisen pullon sisäpinta on kirkasta ainetta, joka minimoi kolmannen, eli lämpösäteilystä johtuvan lämmönsiirtymisen heijastamalla lämpösäteilyn takaisin. Heijastavana materiaalina käytetään esimerkiksi alumiinia.
Pääosa termospullon lämmönsiirtymisestä tapahtuu siellä missä tyhjiötä ei ole, eli korkin kautta. Myös sisä- ja ulkopullojen saumakohta lisää lämmönsiirtymistä, eli sisältö jäähtyy tai lämpenee ei-toivotulla tavalla näistäkin kohdin.
Liikelahjana termospullot ja termosmukit ovat kestosuosikkeja. Niillä on monia hyviä ominaisuuksia, minkä takia ne kannattaa hankkia ja pitää mainoslahjapaletissa: ne ovat yleensä todellisessa hyötykäytössä, niissä on hyvä painopinta-ala ja ne myös kestävät pitkään. Termos todella toimii mainostelineenä asiakkaasi työpöydällä ja vapaa-ajassa. Se on hyödyllinen liikelahja, joka kestää aikaa!
Lue myös:
Miksi suosittelemme mukia omalla painatuksella mainoslahjaksi kaikille yrityksille?
Mihin sinun kannattaa kiinnittää huomiota kun valitset mukia yritykselle mainoslahjaksi?
Kuinka suosittu brändätystä mukista voi tulla?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
– Mukit painatuksella, mainosmukit
– Termosmukit painatuksella
– Ekologiset termosmukit painatuksella
– Termospullot omalla logolla
– Liikelahjat painatuksella
– Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
– Yrityslahjat painatuksella
– Mainoslahjat painatuksella
Mainoslahjaksi jaettu heijastin tekee koulumatkasta turvallisemman
Kynät ja toimisto -kategorian tuoteryhmiä on päivitetty
Päivityksiä Kassit ja laukut kategorian tuoteryhmiin
Päivityksiä Vapaa-ajan tuotteet kategorian tuoteryhmissä
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (21)
Brändäys (24)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (50)
Brändituote-palvelut (9)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (8)
Giveaway-tuotteet (13)
Henkilöstölahjat (17)
Jakolahjat (3)
Joulu (13)
Kestävä kulutus (9)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (12)
Liikelahjat (42)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (184)
Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (32)
Messulahjat (13)
Messut (9)
Myyntituotteet (5)
Neuvot ja vinkit (53)
Oheistuotteet (3)
Päivitykset (3)
Profiilituotteet (3)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (7)
Sitouttaminen (16)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (17)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (11)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (10)
VIP lahjat (3)
Yrityksen joululahjat (17)
Yrityksen kesälahjat (8)
Yritysilme (9)
Yrityslahjat (31)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)