Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
hi!dea GEOM. Koululaisen geometriasett...
Arvio: 1.33 €/kpl
hi!dea GEOM. Koululaisen geometriasetti, vaaleansininen
Tuote# 93575-124_TP3811.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Geometriasetti PP-laatikossa. Sisältää kompassin, lyijytäytekynän ja 10 lyijyä (0'5 mm). 128 x 42 x 20 mm-Certificates :...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 9094 kpl
2.
Laturi Charger Fiore, luonnolli...
Arvio: 9.53 €/kpl
Laturi Charger Fiore, luonnollinen
Tuote# 16668013000_TP6359.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless charger with a circular design. Charging surface in bamboo and shell made of wheat straw, in order to encourage...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 5903 kpl
3.
Bodum TRAVEL MUG 450. matkamuki 450ml...
Arvio: 20.84 €/kpl
Bodum TRAVEL MUG 450. matkamuki 450ml, musta
Tuote# 34802-103_TP38120.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen tyhjiöeristetty ranskalainen pressomuki, joka on valmistettu BPA-vapaasta materiaalista. Sisältää verkkom...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 239 kpl
4.
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A6, k...
Arvio: 4.65 €/kpl
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A6, kovakantinen ja taskukokoinen, musta
Tuote# 10618000_TP0014.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellisesti muotoiltu, kovakantinen vihko (A6), jossa on joustava suljin ja 80 arkkia (80 gms) viivoitettua paperia. Sop...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Pasadena 20000 mA...
Arvio: 49.78 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Pasadena 20000 mAh PD varavirtalähde, musta
Tuote# P322.751_TP30949.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelin jopa 5 kertaa tällä nopean latauksen varavirtalähteellä. Kiitos ultranopean tyypin C 18W PD portin, varavi...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1480 kpl
6.
Desk-Mate®-muistio, A6, valkoinen
Arvio: 0.96 €/kpl
Desk-Mate®-muistio, A6, valkoinen
Tuote# 21204002_TP0010.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. litografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valkoinen A6 Desk-Mate®-muistio. Sisältää 50 kpl tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Täysiväripainatus mahdollista kaikille a...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, tummansininen
Tuote# T4702.002.XL_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
8.
Magneettiset hahmot CASTILLO
Arvio: 0.00 €/kpl
Magneettiset hahmot CASTILLO
Tuote# MO7298-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magneettinen teline, metallisilla ihmisten muotoisilla klipseillä. Sisältää 8 ihmisen muotoista klipsiä.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 4620 kpl
9.
Kukkaro Purse Kaner, sininen
Arvio: 1.27 €/kpl
Kukkaro Purse Kaner, sininen
Tuote# 15880019000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Square design coin purse in canvas material. Main compartment with zipper opening and a carrying keychain.Canvas
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
hi!dea PORTIS. Urheilupullo 600 mL, va...
Arvio: 6.19 €/kpl
hi!dea PORTIS. Urheilupullo 600 mL, vaaleanvihreä
Tuote# 94630-119_TP3816.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP- ja PS-urheilupullo, jossa on kantokahva. Tilavuus 600 mL. ø67 x 245 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineille, Soveltuu...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10945 kpl
11.
Fouta-pyyhe Beach Mat Simbar, h...
Arvio: 17.70 €/kpl
Fouta-pyyhe Beach Mat Simbar, harmaa
Tuote# 11182008000_TP63517.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
XXL size mat with two-tone design, made of 100% cotton material 140g/m2. Size 150x210cm.100% Cotton 140 g/ m2
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 5087 kpl
12.
Säästöpossu Money Box Donax, fu...
Arvio: 2.82 €/kpl
Säästöpossu Money Box Donax, fuksia
Tuote# 14615011000_TP6352.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Piggy bank with soft rubber finish in bright tones.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 10284 kpl
13.
T-paita Adult T-Shirt Sury, tum...
Arvio: 7.53 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Sury, tummansininen
Tuote# 180030061_TP6357.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex T-shirt with washed jeans effect, making each piece unique and unrepeatable. Made in 100% Ring Spun combed cotton...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Ostoskassi Bag Turkal, keltainen
Arvio: 2.06 €/kpl
Ostoskassi Bag Turkal, keltainen
Tuote# 16050005000_TP6352.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality bag in 140g/m2 cotton. Available in a wide range of colors, with long, 70cm, reinforced handles. Resistance...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
15.
LIVOO Petanque-kuulat, valkoinen
Arvio: 14.38 €/kpl
LIVOO Petanque-kuulat, valkoinen
Tuote# JEU003_TP63414.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1299 kpl
16.
Iqoniq Makalu naisten softshell takki ...
Arvio: 55.69 €/kpl
Iqoniq Makalu naisten softshell takki R-polyesteristä, tummansininen
Tuote# T4700.002.XL_TP30955.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten softshell-takki, joka on valmistettu kierrätetystä polyesteristä 300 G/M² 3-kerroksisella kankaalla, jossa on ka...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
17.
Pullo Bottle Haser, vihreä
Arvio: 2.02 €/kpl
Pullo Bottle Haser, vihreä
Tuote# 15597004000_TP6352.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
260ml capacity glass bottle with vintage design and safety stopper in a wide range of bright tones. Presented in an attr...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2645 kpl
18.
Elevate Spire-pipo, myrskyinen-harmaa
Arvio: 9.30 €/kpl
Elevate Spire-pipo, myrskyinen-harmaa
Tuote# 11105705_TP0019.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spire-pipo. Brändimerkki. 2 x 2 resorineulos, 100 % akryyli.2x2 rib knit100% AkryyliBrodeeraus fixed - eteen - 78 x 45 m...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Kondomi, musta
Arvio: 0.95 €/kpl
Kondomi, musta
Tuote# 8315.200_TP2210.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
1 condom in black foil packed in an envelope, ISO04074:2015 and CE0120 certified1 condom in black foil, packed in an env...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Muunneltava paperinippu Notepad...
Arvio: 0.79 €/kpl
Muunneltava paperinippu Notepad Novich, sininen
Tuote# 15795019000_TP6350.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original cardboard notepad holder with stand design in a wide range of bright tones. Includes 30 large sticky notes and ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 35875 kpl
21.
Urheilupaita Tecnic Plus T spor...
Arvio: 3.31 €/kpl
Urheilupaita Tecnic Plus T sport T-shirt, fuksia
Tuote# AP791930-25_TP4193.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% polyester, breathable sport T-shirt. 135 g/m².
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Aurinkolasit Sunglasses Dristan...
Arvio: 5.05 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Dristan, läpinäkyvä
Tuote# 21052216000_TP6355.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mirrored Lenses. UV400 Protection<b>Composition : </b>Bamboo/ AC.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Monikäyttöinen kuulakynä Antiba...
Arvio: 0.88 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Antibacterial Stylus Touch Ball Pen Topen, valkoinen
Tuote# 16693001000_TP6350.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibacterial ball pen with push-up mechanism and grey color pointer. Smooth finish, with jumbo cartridge and blue ink. ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
24.
hi!dea THC ROME. Miesten slim fit-pike...
Arvio: 32.22 €/kpl
hi!dea THC ROME. Miesten slim fit-pikeepaita, harmaa
Tuote# 30137-113_TP38132.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten kaksivärinen lyhythihainen pikeepaita 100% harjattua puuvillaa (210 g/m²) (väri: 183: 85% puuvillaa/15% viskoosi...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 70 kpl
25.
Uma Kuulakynä PEPP transparent SI, ...
Arvio: 2.15 €/kpl
Uma Kuulakynä PEPP transparent SI, tummansininen
Tuote# 1-0145_T-SI_01-2747_TP3622.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, decorative metal ring, push-button and heavy metal tip chrome plated...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Bodhi-juomapullo, lasinen, 500 ...
Arvio: 3.93 €/kpl
Bodhi-juomapullo, lasinen, 500 ml, ruusu
Tuote# 10065641_TP0013.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen, lasipullo kierrekannella. Kannessa on hihna helppoa kuljetusta varten sekä neopreenisuojus. Suositellaan ...
Väri: ruusu
Varastosaldo: Vähintään 37817 kpl
27.
SCX.design W25 UV-C-tekniikkaa ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design W25 UV-C-tekniikkaa hyödyntävä latauslaatikko
Tuote# 1PX05390_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibakteerinen UV-C-latauslaatikko kumipinnalla ja RPET-materiaalista valmistetulla USB-C-latauskaapelilla. UV-C teknii...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 171 kpl
28.
USB Rotate Basic, vihreä
Arvio: 4.62 €/kpl
USB Rotate Basic, vihreä
Tuote# 1Z41007L_TP0014.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Elevate Scotia miesten kevytuntuvatakki...
Arvio: 53.78 €/kpl
Elevate Scotia miesten kevytuntuvatakki, sininen
Tuote# 3930544_TP00153.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Hihassa vetoketjutasku . Rintatasku, jossa on vetoketju. Vetoke...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 156 kpl
30.
Roly Rudolph softshell-takki, unisex...
Arvio: 32.62 €/kpl
Roly Rudolph softshell-takki, unisex, tumma-sotilasvihreä
Tuote# R64355N_TP00132.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kolmikerroksinen softshelltakki: Vetoketjussa leukaa suojaava osa ja vedin. Ulkoinen rintatasku vetoketjulla ja vetimell...
Väri: tumma-sotilasvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Myrskysateenvarjo NEW QUAY
Arvio: 0.00 €/kpl
Myrskysateenvarjo NEW QUAY
Tuote# MO8776-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T- pongee 23 tuuman myrskysateenvarjo, automaatti avauksella. Mustat lasikuitu ruoteet ja kärjet, musta kumipintainen...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2788 kpl
32.
Elevate Spire-pipo, tummansininen
Arvio: 9.30 €/kpl
Elevate Spire-pipo, tummansininen
Tuote# 11105704_TP0019.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spire-pipo. Brändimerkki. 2 x 2 resorineulos, 100 % akryyli.2x2 rib knit100% AkryyliBrodeeraus fixed - eteen - 78 x 45 m...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Roly Clasica unisex-svetari pyöreäll...
Arvio: 19.87 €/kpl
Roly Clasica unisex-svetari pyöreällä kaula-aukolla, turkoosi
Tuote# R10704U_TP00119.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen collegepaita, jonka pääntie, hihansuut ja vyötärö elastaania sisältävää resoria. Vahvistettu sauma pääntiessä...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Seinäkello COSY
Arvio: 0.00 €/kpl
Seinäkello COSY
Tuote# KC2669-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seinäkello, tuote ei sisällä pattereita.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3791 kpl
35.
Avira Alcor RCS yksiseinäinen re-stee...
Arvio: 16.00 €/kpl
Avira Alcor RCS yksiseinäinen re-steel vesipullo 600 ML, sininen
Tuote# P438.065_TP30916.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Avira Alcor RCS sertifioitu vesipullo kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä. Vesipullo auttaa vähentämään ympäristöv...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2769 kpl
36.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Lend...
Arvio: 2.31 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Lendil, sininen
Tuote# 16120019000_TP6352.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multipurpose beauty bag in 100%. Cotton material of 140g/m2. Bicolor design, with body in natural color cotton and base ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5455 kpl
37.
Sateenvarjo Elmer umbrella, musta
Arvio: 18.14 €/kpl
Sateenvarjo Elmer umbrella, musta
Tuote# AP791148-10_TP41918.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic folding umbrella with 8 panels in matching colour pouch. With ergonomic EVA handle, metal shaft and frame. 190...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12 kpl
38.
Oregon-puuvillareppu kiristysny...
Arvio: 2.91 €/kpl
Oregon-puuvillareppu kiristysnyörillä, 140 g/m² 5L, luonnollinen
Tuote# 12057506_TP0012.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri päälokero ja puuvillaiset kiristysnyörit. Kestää jopa 5 kg painon.Puuvilla, 140 g/m2Silkkipainatus - eteen - 230 x...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 53175 kpl
39.
Makeinen, hopea
Arvio: 12.37 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1795.103_11093_TP63612.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Small glass jar 0,4 liter with full colour sticker on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : Ca...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSMC1G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Americano® Grande 350 ml eriste...
Arvio: 7.15 €/kpl
Americano® Grande 350 ml eristetty muki, musta, punainen
Tuote# 21000415_TP0017.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja integroitu kahva. Sekoita värejä ja luo täydellinen muki. T...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
42.
Hattu Hatband Menas, valkoinen
Arvio: 0.27 €/kpl
Hattu Hatband Menas, valkoinen
Tuote# 15730001000_TP6350.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Die cut plate with 10 non-woven ribbons for hat in a wide range of bright tones. Presented unfolded for easy printing.No...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
43.
Laturi Charger Tayil RCS, valko...
Arvio: 11.06 €/kpl
Laturi Charger Tayil RCS, valkoinen
Tuote# 20852001000_TP63511.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless 15W<b>Composition : </b>Recycled ABS.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Sateenvarjo CALA
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo CALA
Tuote# KC5132-02_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Manuaalisesti toimiva 23 tuuman sateenvarjo, 190T polyesteriä. Puinen varsi, kärjet ja yläosa. Mustat päällystetyt metal...
Väri: viininpunainen
Varastosaldo: Vähintään 2774 kpl
45.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, va...
Arvio: 7.02 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, valkoinen
Tuote# 30103-106_TP3817.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
46.
Lippalakki puuvilla twill SINGA
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki puuvilla twill SINGA
Tuote# MO6875-83_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki harjattua puuvilla twilliä, 260 g/m². Lakissa viisi paneelia ja takana terässolki. Koko 7 1/4.
Väri: musta, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Työkalulaatikko Tool Set Teigel...
Arvio: 19.53 €/kpl
Työkalulaatikko Tool Set Teigel, musta
Tuote# 11530002000_TP63519.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Genuine tool set with light and 30 accessories. Presented in a durable black ABS box with closure. Foldable lamp integra...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3949 kpl
48.
Selkäreppu Backpack Kizon
Arvio: 7.57 €/kpl
Selkäreppu Backpack Kizon
Tuote# 16370000000_TP6357.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Innovative backpack in laminated, ultra resistant, 130 g/m2 paper, resistant to water splashes . Main compartment and fr...
Varastosaldo: Vähintään 1151 kpl
49.
XD Collection 8000 mAh varavirtalähde bambust...
Arvio: 31.44 €/kpl
XD Collection 8000 mAh varavirtalähde bambusta, ruskea
Tuote# P322.359_TP30931.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8000 mAh varavirtalähde, jonka kotelo on valmistettu 100% FSC-sertifioidusta bambusta. Varavirtalähteessä on pitkäkestoi...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 1732 kpl
50.
Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen...
Arvio: 1.55 €/kpl
Kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Lekor, valkoinen
Tuote# 16367001000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with push-up mechanism and bold design. Aluminum body with shiny finishing, especially designed for las...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
51.
Aurinkolasit Sunglasses Premia,...
Arvio: 2.65 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Premia, punainen
Tuote# 19993003000_TP6352.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses of sporty design and UV400 protection in resistant paste in varied colors.UV400 Protection
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 5406 kpl
52.
Collegepusero Adult Sweatshirt ...
Arvio: 14.32 €/kpl
Collegepusero Adult Sweatshirt Lightweight Set-In S, harmaa
Tuote# 113340081_TP63514.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult sweatshirt Lightweight Set-In Sweat by Fruit Of The Loom. Made of lightweight unbrushed fleece in a combination of...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 419 kpl
53.
Urheilushortsit Shorts Tecnic G...
Arvio: 4.70 €/kpl
Urheilushortsit Shorts Tecnic Gerox, valkoinen
Tuote# 144720013_TP6354.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sports trousers in resistant and lightweight 145g/m2 polyester, breathable fabric in bright tones. Available in sizes 8-...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1066 kpl
54.
Liivi Vest Balmax, sininen
Arvio: 14.27 €/kpl
Liivi Vest Balmax, sininen
Tuote# 147150191_TP63514.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof and breathable waistcoat in combination of soft shell and elastane. In a wide range of bright tones, with zip...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 174 kpl
55.
Utah-reppu 23L, valkoinen, kalk...
Arvio: 19.55 €/kpl
Utah-reppu 23L, valkoinen, kalkinvihreä
Tuote# 11938900_TP00119.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reppu, jossa pehmustetut olkahihnat, 2 verkkotaskua sivulla, irrotettava puhelinpussi, vetoketjullinen etutasku MP3/MP4-...
Väri: valkoinen, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 674 kpl
56.
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, mi...
Arvio: 6.68 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, miesten, vaaleanpunainen
Tuote# 3802823_TP0016.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Tubular knit. Pyöreä kaula-aukko. Ka...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 2068 kpl
57.
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas os...
Arvio: 21.94 €/kpl
XD Collection Impact Aware 240 gsm rcanvas ostoskassi taskulla, oranssi
Tuote# P762.978_TP30921.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact AWARE? 240 gsm ostoskassi taskulla kierrätetystä canvaksesta on täydellinen tapa pitää päivittäiset tavarat mukan...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1640 kpl
58.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTU...
Arvio: 1.76 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN FUTURE frozen, antrasiitti
Tuote# 0-2217_TF_57-0446_TP3621.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent frostet housing, clip, push-button and plug.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Pesuvälinepussi Adams Fairtrade...
Arvio: 4.32 €/kpl
Pesuvälinepussi Adams Fairtrade cosmetic bag, luonnollinen
Tuote# AP722305-00_TP4194.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fairtrade cotton, zipped cosmetic bag with distinctive Fairtrade label. 100% Fairtrade cotton, 180 g/m².
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 241 kpl
60.
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia,...
Arvio: 1.11 €/kpl
hi!dea BETA. Kuulakärkikynä alumiinia, vaaleanpunainen
Tuote# 91311-112_TP3811.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja metallinen viimeistely. Saatavana useissa eri väreissä. Sininen muste. ø1...
Väri: vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut