Brodeerattu pyyhe viestii mainoslahjan laadusta
Pyyhe on sopiva mainoslahja kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Isot froteepyyhkeet merkataan brodeeraamalla, jolloin saadaan tyylikäs lopputulos.
Brodeeraus (käytössä myös termit kirjonta, konekirjonta tai koristetikkaus) on kankaaseen koneellisesti tehtävä ommeltu kuvio, merkki tai logo. Brodeeraus tekee tuotteista yksilöllisiä ja sillä voi korostaa esim. yritysten ja urheiluseurojen yhteistä ilmettä. Monet pitävät brodeerausta tyylikkäimpänä tekstiilien merkkaustapana. Se on myös kestävä ja antaa huolitellun vaikutelman.
Brodeerauksen hinta riippuu tikkien määrästä, eli merkkauksen koosta. Esimerkiksi 4000t tarkoittaa, että merkkaus sisältää enintään 4000 tikkiä. Tuo määrä riittää lähes aina esimerkiksi normaalikokoisen logon brodeeraamiseen. Yleensä brodeerattujen tuotteiden tilausmäärät ovat vähintään kymmeniä, koska suurin osa kuluista tulee aloitustoimenpiteistä, kuten ompelukoneiden kirjontaohjelmien valmistelusta.
Värejä voi olla useita, niiden määrä ei vaikuta hintaan. Valittavana on viisisataa väriä, ja yhteen kirjontaan voi käyttää enimmillään 15 väriä. Talencossa suosittelemme brodeerausta ns. lievällä vastavärillä, jolloin kuvio tai logo erottuu kunnolla, mutta ei pomppaa liikaa silmään.
Lue myös:
Mainospyyhkeen valintakriteerit
Merkkausmenetelmät mainospyyhkeisiin
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
Pyyhkeet ja kylpytakit omalla logolla tai painatuksella
Vastuullisemmat urheilupyyhkeet omalla logolla tai painatuksella
Vastuullisemmat kylpytakit omalla logolla tai painatuksella
Vastuullisemmat pyyhkeet omalla logolla tai painatuksella
Vastuullisemmat rantapyyhkeet omalla logolla tai painatuksella
Milloin henkilökunnalle joululahjaksi annetut lahjakortit ovat verovapaita?
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Logolla merkattujen heijastimien edelläkävijä Soft Reflector luopuu muovin käytöstä pakkauksissa
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (7)
Asiakaslahjat (20)
Brändäys (20)
Brändituote-historiaa (24)
Brändituote-info (45)
Brändituote-palvelut (7)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Fanituotteet (7)
Giveaway-tuotteet (12)
Henkilöstölahjat (17)
Jakolahjat (3)
Joulu (12)
Kestävä kulutus (8)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (11)
Liikelahja-Ideoita (11)
Liikelahjat (40)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (169)
- Tästä löydät laajan kokoelman liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsitteleviä artikkeleita. Saat ajankohtaisia uutisia, vinkkejä, ja ideointia erilaisiin markkinointia sivuaviin tilanteisiin. Käsittelemme myös brändäystä, kestävää kulutusta ja henkilöstölahjoja. Tarjolla on laaja valikoima tietoa ja suosituksia liikelahjoista sekä brändituotteiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (29)
Messulahjat (11)
Messut (9)
Myyntituotteet (5)
Neuvot ja vinkit (47)
Oheistuotteet (3)
Profiilituotteet (3)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (7)
Sitouttaminen (16)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (4)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (15)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (10)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (8)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (8)
VIP lahjat (3)
Yrityksen joululahjat (15)
Yrityksen kesälahjat (8)
Yritysilme (7)
Yrityslahjat (29)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (1)
