
Liikelahja, joka näkyy kolme kertaa kauemmas kuin muut
Harva tietää, että tuiki tavallinen jalankulkijan turvaheijastin on suomalainen keksintö. Sen keksi pertteliläinen maanviljelijä Arvi Lehti 1940- ja 1950-lukujen vaihteessa. Kummallista kyllä, tuota meille tuttua turvalaitetta ei tunneta juuri lainkaan Suomen ja muiden pohjoismaiden ulkopuolella. Vanha kansatieteilijä minussa arvelee, että heijastimen yleistyminen juuri täällä johtuu harvaan asutusta maaseudusta. Muualla Euroopassakin ihmiset ovat asuneet tiheämmin ja kaupunkimaisemmin, eikä maantien tallaamista ja sen turvaamista ole juuri tarvittu.
Heijastimien ansiosta autoilijoiden on helpompi huomata tiellä liikkujat. Kaukovaloilla ajava autoilija näkee pimeällä tiellä ilman heijastinta kulkevan henkilön noin 100 metrin etäisyydeltä. Heijastinta käyttävän hän huomaa jopa 300 metrin päästä. Lähivaloilla ajava autoilija havaitsee ilman heijastinta kulkevan henkilön vasta noin 40 metrin etäisyydeltä. Heijastimella varustettu henkilö näkyy 100–150 metrin etäisyydeltä.
Vuonna 2003 Suomessa voimaan tulleen lain mukaan jalankulkijan on pimeän aikana tiellä liikkuessaan yleensä käytettävä asianmukaista heijastinta.
Jalankulkijan heijastimet määritellään Euroopan unionin henkilösuojaindirektiivin perusteella. Myytävien turvallisuustuotteiden tulee täyttää standardien vaatimukset ja olla CE-hyväksyttyjä. Talencon logopainatetut mainoslahjaheijastimet ovat luonnollisesti vaatimusten mukaisia.
Talencolta löytyy heijastimia löytyy joka lähtöön. Esimerkiksi pehmoheijastimia on sekä standardimuotoisia että muotoon leikattuja . Löytyy myös jousiheijastimia ja monia muita malleja.
Nyt on todella heijastinten vuodenaika. Heijastin liikelahjana on kappalehinnaltaan yksi edullisimmista. Varmaa on, ettei niistä voi kukaan löytää negatiivista sanottavaa. Hintansa ansiosta ne ovat harkinnanarvoisia myös jakolahjaksi.
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Onko sateenvarjo vaarallinen ukkosella?
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (7)
Asiakaslahjat (18)
Brändäys (19)
Brändituote-historiaa (19)
Brändituote-info (32)
Brändituote-palvelut (5)
Edustuslahjat (2)
Elektroniikka (10)
Fanituotteet (5)
Giveaway-tuotteet (8)
Henkilöstölahjat (15)
Jakolahjat (3)
Joulu (13)
Kesä (6)
Kestävä kulutus (6)
Liikelahja-Ideoita (1)
Liikelahjat (40)
Logotuotteet (6)
Mainoslahjat (26)
Messulahjat (9)
Messut (9)
Myynninedistämistuotteet (1)
Myyntituotteet (3)
Neuvot ja vinkit (31)
Oheistuotteet (4)
Profiilituotteet (6)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (6)
Seminaarit (1)
Sitouttaminen (13)
Sosiaalinen media (1)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (3)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (10)
Trendit (2)
Tuotetietoutta (7)
Tuotteet omaan käyttöön (9)
Uutiset (8)
Uutudet (2)
Vastuullisuus (6)
VIP lahjat (1)
Yleinen (148)
Yrityksen joululahjat (8)
Yritysilme (3)
Yrityslahjat (30)
yritystekstiilit (9)
Yritysten kilpailu (1)
