TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Tarvitaanko mainoslahjoja?

 

Mainonta tehdään online, ja sillä hyvä. Mainoslahjojen, kuten huulirasvojen ja muiden giveaway-tuotteiden, aika on ohi. Vai onko? Ei ole. Piilaakso on hyvä esimerkki siitä. Siellä uuden teknologian ja start-up-yritysten Mekassa suorastaan rakastetaan konkreettisia mainoslahjoja. Lue tästä aikaisempi blogikirjoitus ”Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?

Messuilla edullisille mainoslahjoille on useampi tehtävä: ne toimivat stoppareina, eli niillä saa ohikulkijat pysähtymään ja niiden avulla pääsee jutun alkuun Ja ne jäävät saajien käyttöön ja (liikkuvaksi) mainokseksi pidemmäksikin ajaksi. Advertising Speciality Instituten (ASI) tekemän tutkimuksen mukaan suurin osa ihmisistä pitää saamiaan mainolahjoja keskimäärin kahdeksan kuukautta. Todellinen aika riippuu tuotteesta: sateenvarjot kestävät 14 kuukautta ja päähineet vain seitsemän. Kuitenkin aika paljon pidempään kuin ruudulla vilahtava pop-up-ikkuna.

Oleellista giveaway-tuotteissa on painatus. Sen avulla brändisi näkyy. Alla lisäesimerkkejä Talencolta messujen edullisiksi jakotuotteiksi.

Lue myös:
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Omalla logolla
Digipainatus mainoslahjoille

Aiheeseen liittyviä tuotteita:

Huulirasvat logolla
Mainoskynät
Avaimenperät yrityksen logolla
Kaulanauhat omalla painatuksella
Heijastimet logolla painettuna
Stressilelut yrityksen logolla
Mikrokuituliinat / Puhdistusliinat omalla painatuksella
Jääkaappimagneetit yrityksen painatuksella
Mainoskassit
Mainoslahjat
Giveaway tuotteet
Jakotuotteet


Julkaistu kategoriassa Jakolahjat, Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit, kirjoittanut Jan von Heiroth 22.2.2023


Tuoreimmat kirjoitukset
Talencon vuosien mittaan laajentunut tuote- ja palveluvalikoima
Mitä kannattaa pitää mielessä ennen mainoslahjojen hankkimista
Bränditietoisuuden lisääminen yrityslahjoilla
Mainoslahjat messuilla ja tapahtumissa: lahjojen tehokkaan käytön salaisuudet
Liikelahjojen trendit 2024: mitä odottaa tulevaisuudessa


Aiheeseen liittyvää


Aiheet
Ajankohtaista (22)
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (21)
Brändäys (25)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (50)
Brändituote-palvelut (9)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (8)
Giveaway-tuotteet (12)
Henkilöstölahjat (17)
Jakolahjat (3)
Joulu (13)
Kestävä kulutus (9)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (12)
Liikelahjat (41)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (178)
- Tästä löydät laajan kokoelman liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsitteleviä artikkeleita. Saat ajankohtaisia uutisia, vinkkejä, ja ideointia erilaisiin markkinointia sivuaviin tilanteisiin. Käsittelemme myös brändäystä, kestävää kulutusta ja henkilöstölahjoja. Tarjolla on laaja valikoima tietoa ja suosituksia liikelahjoista sekä brändituotteiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (31)
Messulahjat (13)
Messut (9)
Myyntituotteet (5)
Neuvot ja vinkit (53)
Oheistuotteet (3)
Profiilituotteet (3)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (7)
Sitouttaminen (17)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (17)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (11)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (10)
VIP lahjat (3)
Yrityksen joululahjat (17)
Yrityksen kesälahjat (8)
Yritysilme (9)
Yrityslahjat (31)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)



väliviiva