TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 

Tarvitaanko mainoslahjoja?

 

Mainonta tehdään online, ja sillä hyvä. Mainoslahjojen, kuten huulirasvojen ja muiden giveaway-tuotteiden, aika on ohi. Vai onko? Ei ole. Piilaakso on hyvä esimerkki siitä. Siellä uuden teknologian ja start-up-yritysten Mekassa suorastaan rakastetaan konkreettisia mainoslahjoja. Lue tästä aikaisempi blogikirjoitus ”Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?

Messuilla edullisille mainoslahjoille on useampi tehtävä: ne toimivat stoppareina, eli niillä saa ohikulkijat pysähtymään ja niiden avulla pääsee jutun alkuun Ja ne jäävät saajien käyttöön ja (liikkuvaksi) mainokseksi pidemmäksikin ajaksi. Advertising Speciality Instituten (ASI) tekemän tutkimuksen mukaan suurin osa ihmisistä pitää saamiaan mainolahjoja keskimäärin kahdeksan kuukautta. Todellinen aika riippuu tuotteesta: sateenvarjot kestävät 14 kuukautta ja päähineet vain seitsemän. Kuitenkin aika paljon pidempään kuin ruudulla vilahtava pop-up-ikkuna.

Oleellista giveaway-tuotteissa on painatus. Sen avulla brändisi näkyy. Alla lisäesimerkkejä Talencolta messujen edullisiksi jakotuotteiksi.

Aiheeseen liittyviä tuotteita:

Huulirasvat logolla
Mainoskynät
Avaimenperät yrityksen logolla
Kaulanauhat omalla painatuksella
Heijastimet logolla painettuna
Stressilelut yrityksen logolla
Mikrokuituliinat / Puhdistusliinat omalla painatuksella
Jääkaappimagneetit yrityksen painatuksella
Mainoskassit
Mainoslahjat
Giveaway tuotteet


Julkaistu kategoriassa Yleinen, kirjoittanut Jan von Heiroth 22.2.2023



väliviiva