TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Mainoskynät RPET kierrätysmuovista

 

Mainoskynät ovat suosittuja yritysten promootio- ja markkinointituotteita, mutta koska ne yleensä valmistetaan perinteisestä muovista, on niillä haitallisia vaikutuksia ympäristölle. Eräs tapa vähentää mainoskynien haitallisia ympäristövaikutuksia on valita rPET-muovista valmistettuja kyniä. rPET on lyhenne sanoista ”kierrätetty polyetyleenitereftalaatti”. Kyseessä on siis kierrätetty muovi jota käytetään monissa eri tuotteissa, mukaan lukien mainoskynissä. rPET-muovin käyttö vähentää tarvetta uusien muoviraaka-aineiden käyttöön ja vähentää siten hiilijalanjälkeä ja fossiilisten polttoaineiden käyttöä. Lisäksi rPET-muovi on yleensä halvempaa kuin neitseellinen muovi, mikä tekee siitä taloudellisesti järkevän valinnan.

rPET-muovi on yhtä kestävää ja laadukasta kuin perinteinen muovi, mutta sen valmistusprosessi on ympäristöystävällisempi. Raaka-aineena toimivat kierrättetyt muovipullot ja valmistusprosessi kuluttaa vähemmän energiaa ja vettä kuin neitseellisen muovin valmistusprosessi.

Mainoskynien valmistajat ovat yhä enemmän alkaneet tarjota rPET-muovista valmistettuja kyniä ympäristöystävällisempänä vaihtoehtona perinteiselle muoville koska rPET muovista valmistetut mainoskynät vähentävät hiilijalanjälkeä, niiden käyttö edistää kiertotaloutta ja jätteen määrää vähenee.

rPET mainoskyniä käyttämällä yritys voi viestiä sidosryhmilleen että yritys kiinnittää huomiota vastuullisuuteen ja tekee vastuullisia valintoja myös pienissä asioissa. Näin yritys vahvistaa brändiään vastuullisena toimijana.

Useimmat mainoskynien valmistajat tarjoavat jo rPET-muovista valmistettuja kyniä. Kysy lisää, autamme mielellämme löytämään juuri sinun yrityksellesi sopivan rPET mainoskynän.

Lue myös
rPET: Kestävä vaihtoehto muovien maailmassa
Näin valitset hyvän mainoskynän
Mainoskynät vahvistavat yrityksen brändiä
Miksi mainoskynä toimii edelleen mainoslahjana?
Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Brändituotteet ja vastuullisuus


Aiheeseen liittyviä tuotteita:
Mainoskynät


Julkaistu kategoriassa Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit, Tuotetietoutta, kirjoittanut Jan von Heiroth 5.3.2023



väliviiva