on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 
spacer

Fanituotteet


Fanituotteet ovat täydellinen tapa sitouttaa asiakkaita ja tukijoita yrityksesi tai organisaatiosi taakse. Tarjoamme laajan valikoiman fanituotteita, jotka on suunniteltu tukemaan ja vahvistamaan yrityksesi brändiä. Voit valita esimerkiksi huppareita, lippiksiä, t-paitoja, mukeja ja avaimenperiä, jotka voidaan personoida yrityksesi logolla ja brändiväreillä.




Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 61 – 150 / 7438
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 61 – 150 / 7438
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Rammstein-kohu vaikuttaa jopa oheistuotemyyntiin – mistä on kyse?

Rammstein on kiistanalainen saksalainen bändi, joka viime päivinä noussut moniin otsikoihin ikävistä syistä. Skandaaliyhtye on yksi Saksan tunnetuimmista musiikin vientituotteista jonka ympärillä pyörivä kohu on levinnyt siihen pisteeseen että bändin oheistuotteita on alettu vetää pois kauppojen hyllyiltä ja verkkokaupoista. (Helsingin Sanomat 7.6.2023)



Rammstein perustettiin Berliinissä vuonna 1994, ja se sai nopeasti mainetta räjähdysherkistä live-esityksistään ja provosoivista sanoituksistaan. Bändin soundi on ainutlaatuinen sekoitus heavy metalia, industrialia ja elektronista musiikkia, ja sanoitukset käsittelevät usein tabuaiheita, kuten seksiä, väkivaltaa ja politiikkaa.



Kiistanalaisesta sisällöstään huolimatta Rammsteinin suosio kasvoi nopeasti Saksassa ja levisi pian muualle Eurooppaan. Bändin läpimurto tuli vuonna 1997, kun heidän toinen albuminsa Sehnsucht julkaistiin, joka sisälsi hittisinglen Du Hast. Kappaleesta tuli kansainvälinen menestys, ja se auttoi vakiinnuttamaan Rammsteinin yhdeksi 1990-luvun jännittävimmistä ja innovatiivisimmista bändeistä.



Bändin viimeisin kiertue alkoi 22. toukokuuta Vilnasta ja sen on määrä päättyä Brysseliin elokuussa. Kiertue käsittää 20 keikkaa, jotka ovat muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta loppuunmyytyjä jo nyt.



Vilnan avauskonsertin jälkeen yhtyeen naispuolinen fani väitti tulleensa huumatuksi ja hyväksikäytetyksi keikan jälkeen back stage -bileissä. Tämä ei varmasti ole ainoa laatuaan oleva kohu: rock-bändien takahuonebileitä ei tunnetusti pidetä pyhäkoulutilaisuuksina. Joka tapauksessa on yksiselitteisen väärin, jos hyväksikäyttöä on tapahtunut.



Tapauksesta on syntynyt valtava kohu, ja mm. bändin ”casting director” Alena Makeeva on erotettu. Pääosin laulaja Till Lindemannille työskennellyt assistentti Makeeva on myös saanut porttikiellon bändin ympäristöön. Makeevan huhuttiin värväävän naisia Rammsteinin tapahtumissa ja tarjoavan heitä seksuaalisessa mielessä Lindemannille. Myös huumaavien drinkkien tarjoaminen faneille on ollut esillä. Kohu jatkui toukokuun viimeisen viikonlopun Helsingin-keikkojen ympärillä, ja jatkunee kiertueen loppuun saakka.

Koska Rammsteinilla on vahva brändi ja uskollinen fanikunta, bändi on hyödyntänyt menestystään merkittävästi myös oheistuotemyynnin kautta. Bändin oheistuotteisiin kuuluvat esimerkiksi T-paidat, hupparit, pipot, mukit, julisteet, hajuvedet, keräilyesineet ja muut fanituotteet.



Lue myös:
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Kuinka brändi positioidaan?
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Oheistuotteet - Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla



Aiheeseen liittyviä tuotteita:
T-paidat
Hupparit
Pipot
Mukit
Mainostekstiilit


Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille

Ylen uutiset kertoi reilu viikko sitten, kuinka Tampereen Tappara-kaupan hyllyt notkuvat fanituotteista. Niiden myynti ei ole harrastelua, vaan kyseessä on puolen miljoonan bisnes. Seuran oman kaupan lisäksi tuotteita myydään verkossa.

Logolla varustetut tuotteet eivät ole enää pelkkiä pipoja ja Tappara-takkeja, vaan pyrkimys on saada joka kaudelle uusia ja yllättäviä tuotteita. Viimeisin innovaatio on Tappara-logolla varustettu parkkikiekko.

Jokainen joka on käynyt isoissa rock-konserteissa, on varmasti huomannut, kuinka esiintymisareenan ulkopuolella on pöydät täynnä erilaista fanitavaraa. Itseäni ilmiö hämmästytti, kun viimeksi - jo vuosia sitten - kävin katsomassa Rolling Stonesin ja U2:n konsertit. Vaikutti siltä, kuin koko stadionia olisi kiertänyt fanituotteiden myyntipöydät. Hämmästytti siis siksi, että luulisi lippu- ja levymyyntitulojen riittävän maailman suosituimpien bändien tuloiksi. Niin ne varmaan riittävätkin, mutta bisnes on bisnestä, ja lisädollarit ja -eurot otetaan sieltä mistä ne saadaan.

Jyväskylän ammattikorkeakoulussa tehdyn tutkimuksen (Sini Marja-Aho) mukaan bändien fanit haluavat, yllätyt, yllätys, ostaa pääväriltään mustia t-paitoja, huppareita, pipoja ja lippiksiä. Fanit pitävät tärkeänä sitä, että logo, nimi ja printti ovat hienoja, ja että tuotteet sopivat arkikäyttöön. Sopivana hintana fanit pitivät 10-30 euroa.

Tapparaa ja Rollareita pienemmille toimijoille fanituotteet ovat varmasti tärkeä tulonlähde. Pieni paikallinen urheiluseura tai suurempikin kotimainen rockbändi tuskin voi haaveilla lipputulojen tai levymyynnin tuottavan suuria summia. Siksi on luontevaa, että ne myyvät fanituotteita. Fanit haluavat tunnustaa väriä, ja ovat siksi valmiita maksamaan erilaisista tuotteista enemmän kuin niiden varsinainen käyttöarvo on. Sama itse asiassa pätee joihinkin yritysten ”fanituotteisiin”. Myönnän, että itsekin olisin valmis ostamaan vaikka vähän kalliimmallakin hinnalla vaatteita, joita koristaa eräs omenalogo.

Liike- ja mainoslahjojen lisäksi Talenco toimittaa ja on valmis ideoimaan logopainettuja fanituotteita, joilla voi paitsi vahvistaa seurojen, bändien ja yritysten tunnettuutta, myös taloutta.

Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- Pipot logolla
- Takit logolla
- Parkkikiekot painatuksella
- T-paidat omalla painatuksella
- Hupparit yrityksen painatuksella
- Lippikset yrityksen logolla
- Fanituotteet seuran tai bändin logolla
- Logotuotteet

LUE MYÖS

Rammstein-kohu vaikuttaa jopa oheistuotemyyntiin – mistä on kyse?
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?

Brändäystietoutta
Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?
Brändäyksen tärkeys

Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta - korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin

Brändituotteet ja kestävä kehitys
Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Brändituotteet ja vastuullisuus

Artikkeleita Talencon tarjoamista palveluista
Näin Talenco palvelee liikelahja-asiakkaita
Liikelahjojen ja brändituotteiden varastointi
Helpompi etsiä tuotteita Talencon tarjonnasta
Näin hyödynnät tuotteiden etähallintaa, TOP-5 vinkit