on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
Etsi
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
Avaa haku
0
0
Muistilista
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

T-paidat omalla logolla tai painatuksella

T-paidat yrityksen painatuksella toimivat niin yritysvaatteina kuin mainostekstiileinä. Brändi vahvistuu ja kun elävä ihminen pitää yrityksen logolla painettua T-paitaa päällään. Tutun ihmisen kantama logo tekee brändistä tutun ja luotettavan. Siksi T-paitdat painatuksella on niin suosittuja myös mainolahjana. T-paita tekee yrityksestäsi tutun, tunnetun ja luotettavan. T-paidat painatuksella on liikelahja joka huomataan.






Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 2834
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 2834
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva

T-paita yrityksen painatuksella on tehokas mainos



Painatuksella varustettu T-paita on tehokas tapa vahvistaa brändiä, kasvattaa tunnettuutta, saada poliittista viestiä läpi tai vaikka rakentaa tiimihenkeä. Yrityksen logolla painetut T-paidat toimivat liikkuvina mainoskyltteinä, jotka levittävät yrityksen brändiä laajalle yleisölle. Yhtenäinen pukeutuminen myös luo ammattimaisen ja yhtenäisen ilmeen tapahtumissa, messuilla ja asiakastapaamisissa. Yrityksen omalla painatuksella varustetut T-paidat ovat siis monipuolinen ja tehokas tapa yrityksille edistää brändiään ja parantaa henkilökunnan yhtenäisyyttä. Ohessa vastauksia tavallisimpiin kysymyksiin joita T-paitojen ostajalla saattaa herätä:

Mistä materiaaleista T-paidat on tyypillisesti valmistettu?

T-paidat valmistetaan useimmiten puuvillasta, polyesteristä tai näiden kahden yhdistelmästä. Puuvilla on suosittu valinta sen hengittävyyden ja mukavuuden vuoksi. Polyesteri puolestaan on kestävä ja vähemmän rypistyvä materiaali, joka kuivuu nopeasti. Näiden sekoitukset, kuten 50% puuvillaa ja 50% polyesteriä, ovat myös mahdollisia.

Polyester-t-paitoja sanotaan usein teknisiksi t-paidoiksi koska ne työntävät hikeä poispäin iholta ja ovat nopeasti kuivuvia, ja näistä syistä johtuen urheilijoiden ja kuntoilijoiden suosimia. T-paidan kankaan materiaali vaikuttaa suoraan T-paidan käyttömukavuuteen ja kestävyyteen.

Kammattu puuvilla

T-paidat ovat erittäin pehmeät ja mukavat, ja monella tapaa ylivoimaisia verrattuna kampaamattomasta puuvillasta valmistettuihin T-paitoihin. Lyhyiden kuitujen ja epäpuhtauksien poistaminen kampauksen aikana tekee kammatuista puuvillakuiduista vahvempia ja kestävämpiä. Tämä tarkoittaa, että kammatusta puuvillasta valmistetut vaatteet kestävät paremmin pesua ja käyttöä ilman, että ne menettävät muotoaan tai pehmeyttään.

Lisäksi, koska lyhyet kuidut ja epäpuhtaudet on poistettu, on kammattu puuvilla vähemmän altis nyppyyntymiselle, mikä tekee vaatteista pitkäikäisempiä ja säilyttää niiden siistin ulkonäön pidempään. Kammattu puuvilla on tasalaatuisempaa kuin tavallinen puuvilla, koska sen kuidut ovat pidempiä ja järjestelmällisempiä. Tämä antaa kankaalle hienostuneemman ja ylellisemmän tunteen. Kammattu puuvilla säilyttää puuvillan luonnolliset ominaisuudet, kuten hyvän hengittävyyden ja imukyvyn, mikä tekee siitä erinomaisen valinnan vaatteisiin, jotka ovat suoraan kosketuksissa ihon kanssa.

Polyesteri

Kestävä ja nopeasti kuivuva tekninen materiaali. Polyesteristä valmistetut ns tekniset T-paidat ovat suosittuja erityisesti urheilu- ja aktiivivaatteina, mutta niitä käytetään myös arkikäytössä ja työvaatteina. Polyesteri on kestävä ja pitkäikäinen materiaali. Se kestää hyvin kulutusta, venymistä ja kutistumista, mikä tekee siitä ihanteellisen valinnan vaatteille, jotka altistuvat kovalle käytölle. Polyesteri on kevyt materiaali, joka tuntuu mukavalta yllä. Tämä ominaisuus on erityisen tärkeä urheiluvaatteissa, joissa keveys parantaa käyttömukavuutta ja suorituskykyä.

Polyesteri imee hyvin vähän kosteutta, joten se kuivuu nopeasti. Tämä tekee siitä erinomaisen valinnan urheilu- ja ulkoiluvaatteisiin, joissa nopea kuivuminen on tärkeää. Polyesteri ei myöskään rypisty helposti, joten vaatteet pysyvät siistinä ja huoliteltuina ilman silitystä. Materiaali säilyttää värinsä hyvin eikä haalistu helposti pesussa tai auringonvalossa. Tämä tekee siitä sopivan materiaalin vaatteisiin, joissa halutaan säilyttää kirkkaat värit ja kuviot pitkään.

Millä painotekniikalla T-paidat yleensä painetaan?

Silkkipainatus

Klassinen ja suosittu tekniikka. Sopii parhaitem suurille painomäärille, värit ovat kestäviä ja kirkkaita.Edullinen painotekniikka jos painatusmäärä on suuri.

DTG (Direct-to-Garment)

Mahdollistaa monimutkaisten ja värikkäiden kuvioiden painamisen suoraan kankaaseen. Se sopii hyvin pieniin tilauksiin.

Lämpösiirto eli transferpainatus

Käyttää lämpöä ja painetta kuvan siirtämiseen T-paitaan. Hyvä vaihtoehto monimutkaisille grafiikoille ja valokuville. Edullinen jos väejä on useampi.

Sublimaatiopainatus

Erityisesti polyesterikankaalle sopiva tekniikka, joka siirtää värin suoraan kuituihin, jolloin kuva ei tunnu kankaan pinnalla eikä kulu lainkaan pois.

Lue blogista lisää painetuista T-paidoista ja muodista




Miksi tunnetut brändit siirtyvät vastuullisempiin T-paitoihin brändimarkkinoinnissaan?



Painetut T-paidat ovat muodikkaita vaattekappaleita joita kansainväliset megabrändit käyttävät suuria määriä vahvistaakseen brändiensä asemaa markkinoilla. Viime vuosina yhä useampi markkinajohtaja on siirtynyt käyttämään vastuullisempia materiaaleja ja eettisempiä tuotantotapoja. Kuinka he kommentoivat tätä muutosta?

Näin megabrändit kertovat eettisyyden merkityksestä

Adidas: "Haluamme olla maailman johtava urheilubrändi, joka on sitoutunut kestävään kehitykseen. Siksi olemme asettaneet itsellemme kunnianhimoisia tavoitteita vähentää ympäristövaikutustamme ja parantaa sosiaalista vastuutamme." - Kasper Rorsted, Adidaksen toimitusjohtaja

Patagonia: "Me uskomme, että yritysten on tehtävä osansa ympäristön suojelemiseksi. Siksi käytämme kierrätettyjä materiaaleja ja luomupuuvillaa T-paitoissamme ja pyrimme vähentämään tuotantoprosessimme ympäristövaikutusta." - Yvon Chouinard, Patagonian perustaja ja toimitusjohtaja

H&M: "Haluamme tehdä muodista vastuullisempaa ja saavutettavampaa kaikille. Siksi käytämme kierrätettyjä materiaaleja ja luomupuuvillaa ja tarjoamme edullisia hintoja." - Helena Helmersson, H&M:n toimitusjohtaja

Thoughtworks: "Olemme sitoutuneet vastuulliseen ja kestävään liiketoimintaan. Siksi käytämme kierrätettyjä materiaaleja ja luomupuuvillaa T-paidoissamme ja lahjoitamme osan myynnistä hyväntekeväisyyteen." - Geoff Parker, Thoughtworksin toimitusjohtaja

Nike: "Me uskomme, että urheilijoilla on voima tehdä maailmasta parempi paikka. Siksi tuemme ympäristönsuojeluprojekteja ja edistämme ihmisoikeuksia." - Mark Parker, Niken toimitusjohtaja

Fairphone: "Haluamme tehdä älypuhelimia, jotka ovat kestäviä ja eettisiä. Siksi käytämme kierrätettyjä materiaaleja, maksamme työntekijöillemme reilua palkkaa ja tuemme ympäristönsuojeluprojekteja." - Bas Smeets, Fairphonen perustaja

Mihin vastuullisuuden painottaminen liittyy?

1. Kuluttajien muuttuvat arvot ja vaatimukset

Vastuullisuuden painoarvon kasvaminen on osa laajempaa kulttuurista siirtymää. Kuluttajat ja yritykset kiinnittävät yhä enemmän huomiota ostopäätösten ja liiketoimintapäätösten seurauksiin ympäristölle ja yhteiskunnalle.

Tämä kulttuurinen muutos näkyy myös brändimarkkinoinnissa, jossa "tavalliset" kulutustuotteet kuten T-paidat saavat uusia merkityksiä ja viestejä. Erityisesti nuoremmat kuluttajat kiinnittävät yhä enemmän huomiota ympäristöön, vastuullisuuteen ja kestävään kehitykseen. He edellyttävät brändien kunnioittavan näkemyksiään ja ottavan kantaa arvojensa puolesta.

2. Brändi-identiteetin kehittäminen edellyttää syvällisiä muutoksia

Brändit eivät toimi tyhjiössä, vaan ne reagoivat kilpailuun ja markkinatrendeihin. Vastuullisuuden korostaminen brändimarkkinoinnissa on vastaus kuluttajien toiveisiin ja vaatimuksiin. Kuluttajien luottamuksen saavuttamiseksi ei enää riitä että vastuullisuus on vain "lisäarvo", vaan se on oltava olennainen osa brändin identiteettiä.

Strategia joka tähtää kestävän kehityksen liittämiseksi osaksi brändin identiteettiä edellyttää että liiketoiminnasta pyritään tekemään kaikin tavoin kestävämpää, ympäristövaikutusten vähentämistä, reilun kaupan käytäntöjen noudattamista ja tuotantoketjun eettisyyttä.

Siirtyminen vastuullisiin T-paitoihin on luonnollinen jatke tälle suuremmalle liiketoimintamallin muutokselle. Sidosryhmien voi olla vaikea nähdä kuinka vastuullista yrityksen toiminta on, mutta jos sellainen näkyvä toiminto kuin liikelahjoina tai yritysvaatteina käytettävien, yrityksen logolla varustettujen, T-paitojen laatu ei ole ristiriidassa vastuullisen viestinnän kanssa, niin ainakaan se ei herätä kummastusta. Tai vastaavasti, jos yritys viestii vastuullisuutta mutta ei tee vastuullisia valintoja markkinoinnissaan, kuinka uskottava on viesti yrityksen vastuullisuudesta?

3. Kilpailun merkitys

Erottumalla kilpailijoista vastuullisuuden avulla voi brändi luoda syvempiä yhteyksiä kuluttajiin, parantaa asiakasuskollisuutta ja houkutella uusia asiakkaita, jotka arvostavat vastuullisempia brändejä. Brändi-identiteetti joka painottaa kestävää kehitystä ja vastuullisuutta voivat näin olla tärkeitä kilpailuetuja.

Siirtymällä ekologisempiin T-paitoihin brändi voi viestiä halukkuudestaan ottaa aktiivinen ja dynaaminen rooli yhteiskunnassa. Synnyttämällä keskustelua tärkeistä teemoista, kuten ilmastonmuutoksesta, työoloista ja oikeudenmukaisuudesta voi brändi asemoitua vastuulliseksi toimijaksi ja näin erottua kilpailjoista ja saavuttaa kilpailuetua.

Vastuullisempien päätösten tekeminen heijastaa muutoksia yhteiskunnassa

Vastuullisten päätösten tekeminen, kuten esimerkiksi vastuullisempien T-paitojen valitseminen brändimarkkinointiin, heijastaa laajaa ja syvällistä muutosta kuluttajakäyttäytymisessä ja liiketoimintakäytännöissä.

Brändit, jotka omaksuvat nämä arvot ja integroivat ne toimintaansa, voivat saavuttaa pitkäaikaisia kilpailuetuja, parantaa imagoaan ja luoda syvempiä yhteyksiä vastuullisesti ajatteleviin kuluttajiin. Vastuullisuus ei ole enää vain trendi, vaan se on kiinteä osa brändin arkea ja liiketoimintastrategiaa.

Kuinka liikelahjoja käyttävä markkinoija voi edistää kestävää kehitystä

Kirjoitimme aikaisemmassa blogissamme aiheeesta kuinka ekologisuutta ja vastuullisuutta voi edistää. Lue lisää blogista: Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?

Hanki vastuulliset ja ekologiset T-paidat painatuksella Talencolta

Talencolta löydät kattavan valikoiman laadukkaita ekologisia t-paitoja painatuksella. Selaa valikoimaamme tai ota suoraan yhteyttä niin teemme etsimme yrityksesi tarpeisiin sopivan brändätyn t-paidan.