on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 
spacer

Asiakaslahjat

Yritysilmeesi mukaisesti kustomoidut asiakaslahjat ovat loistava tapa osoittaa asiakkaillesi että arvostat heidän asiakkuuttaan. Asiakaslahja joka on varustettu yrityksesi logolla muistuttavat yrityksestäsi, sen olemassaolosta, sen arvoista ja yhteistyöstänne, ja rakentavat ja vahvistavat näin pitkäjännitteisiä asiakassuhteita. Kun markkinoilla on paljon kilpalua saattaa asiakaslahjojen psykologinen merkitys olla ratkaiseva asemassa että asiakas valitsee sinun yrityksesi.




Brändit



RFX








Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 61 – 150 / 47109
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 61 – 150 / 47109
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida

Asiakaslahjat ovat helppo ja hyvä tapa kiittää asiakkaitasi. Kun ideoit asiakaslahjoja, mikset lähtisi liikkeelle vuodenaikojen tunnelmista? Ohessa muutama idea kuinka voit hyödyntää vuodenaikojen vaihtuvia tunnelmia valitessasi asiakaslahjoja. Toivottavasti löydät inspiraatiota parhaiden asiakaslahjojen valitsemiseen näiden avulla.

Kevät: Luonto herää

Kevät on uuden alun aikaa, joten pyri herättämään kevät asiakkaiden rinnassa. Voit esimerkiksi lähettää asiakkaillesi puutarhanhoitoon liittyviä asiakaslahjoja tai istutettavia siemeniä pienissä ruukuissa. Tai mikset lähettäisi asiakkaille keväisiä makeisia, kuten suklaamunia tai pastellivärisiä karkkeja?

Kesä: Rentoutta asiakkaiden kesäpäiviin

Kesällä moni asiakkaasi viettää aikaa ulkona, lomailee, rentoutuu rannalla. Ole mukana asiakkaidesi rennoissa hetkissä antamalla heille asiakaslahjoiksi kesään, rentoutumiseen ja ulkoiluun liittyviä lahjoja, kuten aurinkolaseja, rantapyyhkeitä tai grillitarvikkeita. Myös piknik-korit, riippumatot ja juomapullot ovat hyviä kesälahjoja.

Syksy: Tarjoa asiakkaille mukavia syystunnelmia

Syksy on tunnelmallinen vuodenaika joka tarjoaa hyviä mahdollisuuksia ideoida käyttökelpoisia ja vuodenaikaan sopivia asiakaslahjoja. Voit esimerkiksi käyttää termospulloja tai termosmukeja mukaan otettavaksi sienimetsälle. Myös lämmin huopa, kahcimuki tai kynttilä ovat loistavia syksylahjoja, jotka auttavat asiakkaitasi rentoutumaan ja nauttimaan syksystä. Jos annat mainosmakeisia, valitse eroat kilpailijoistasi eduksesi käyttämällä sellaisia joissa on syksyinen maku kuten omena tai kaneli.

Talvi: Lämmittäviä lahjoja kylmään vuodenaikaan

Talvi saattaa olla, paitsi valkoinen, kaunis ja kirpeä, toisinaan myös kylmä ja pimeä. Silloin asiakkaasi saattavat tarvita lisälämpöä ja lohtua. Lämpimät talvihuivit tai lapaset ovat käytännöllisiä ja tervetulleita lahjoja talvella. Mikset lähettäisi asiakkaillesi kavia tai teetä, jotta he voivat tunnelmoida sisällä lämpimässä?

Lue myös:
Näin ideoit yrityksen liikelahjat syksyksi
Joulun liikelahjat - vinkit ja ideat yrityksille
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Valoa lisää joka päivä – kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Lue myös:

Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan? Aiheeseen liittyviä tuotteita:
– Liikelahjat painatuksella
– Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
– Yrityslahjat painatuksella
– Mainoslahjat painatuksella





- Asiakaslahjat
- Puutarhatatarvikkeet
- Istutettavat yrtit
- Suklaat
- Mainosmakeiset
- Aurinkolasit
- Pyyhkeet
- Grillaustarvikkeet
- Pikinik-kylmäreput
- Riippumatot
- Juomapullot
- Termospullot
- Termosmukit
- Huovat ja torkkupeitot
- Kynttilät
- Huivit ja kaulahuivit
- Käsineet ja sormikkaat
- Kahvit ja teet
- Yrityksen kesälahjat
- Yrityksen joululahjat
- Liikelahjat
- Yrityslahjat


Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana

Eri maissa tehdyt tutkimukset kertovat, että liikelahjojen tai asiakaslahjojen antaminen on edelleen hienoisessa kasvussa. Ja saimmepa lahjoja työntekijän, asiakkaan tai muun sidosryhmän jäsenenä, arvostamme niitä edelleen. Siitäkin huolimatta, että tiedämme varsin hyvin, että niiden tarkoituksena on varmistaa lojaalisuutemme tai bisneskumppanuutemme. Miksi näin?

Henkilöstö

Henkilöstölahjojen antaminen vahvistaa henkilöstön tunnetta siitä, että he ovat todellakin osa yritystä. Kun annat lahjan työtekijöille, kannattaa lahjaa ajatella nimenomaan liikelahjana. Ja lahjat kannattaa yrittää mieltää persoonallisiksi arvostuksen osoitukseksi, ja välttää niiden mieltämistä ”lahjuksiksi”. Lahjan muuttaminen persoonalliseksi onnistuu esimerkiksi niin, että liittää siihen käsinkirjoitetun saatteen. Tällainen pieni teko saa työntekijän tuntemaan, että lahja on henkilökohtainen ja että työnantaja tuntee heidän persoonalliset mieltymyksensä.

Vastavuoroisuus

Vastavuoroisuus on termi, joka psykologia käyttää kuvaamaan ilmiötä, jossa positiivinen toimi aiheuttaa myönteisiä vaikutuksia. Anteliaisuus asiakaslahjojen kanssa aiheuttaa mitä todennäköisimmin vastavuoroisuutta: muutamat – joskus pienetkin – hyvin harkitut henkilöstölahjat työntekijöille tuottavat tyytyväisempiä ja sitoutuneempia työntekijöitä, ja tämän myötä tuottavuuden kasvua paljon enemmän kuin mitä näihin liikelahjoihin on kulunut rahaa.

Asiakkaat ja asiakaslahjat

On selvää, että ostamme tavaraa ja palveluita mieluiten yrityksiltä, joista pidämme ja joihin luotamme. Yrityslahjat tai asiakaslahjat asiakkaille on tapa osoittaa, että yritys myös arvostaa asiakkaitaan. Kaikki me olemme ihmisiä, joten lahjojen antaminen johtaa jopa kiitollisuudenvelkaan – joka puolestaan vaikuttaa tapaan, jolla yrityslahja antanutta yritystä käsitellään esimerkiksi liikesopimusta uusittaessa. Kovassa kilpailutilanteessa liikelahjoin vahvistettu liikesuhde saattaa olla ratkaiseva tekijä menestyksen ja tuhoutumisen välillä.

Lahjonnan välttäminen

Kannattaa pitää mielessä, että liikelahja tai asiakaslahja saattaa muuttua lahjukseksi, jos yleisesti hyväksytyt rajat yrityslahjojen arvossa ylitetään. Erittäin kalliita asiakaslahjoja ei välttämättä myöskään arvosteta enempää kuin edullisempia yrityslahjoja. Päinvastoin, ne saattavat jopa saada vastaanottajan kiusaantuneeksi. Alasta ja asiakkaista hieman riippuen yleinen sääntö on, että ylilyöntejä kannattaa välttää. Riittää että osoitat ajattelevasi asiakkaita ja että arvostat heitä lahjan arvoisesti. Huomaamattomasti sijoitettu, logolla tai brändimerkillä varustettu tuote löytää todennäköisemmin tiensä asiakkaasi pöydälle kuin kallis ja räikeä yritysmainos.

Potentiaaliset asiakkaat

Koska on todennäköistä, että myös kilpailijasi jakaa liikelahoja, voit yrittää peitota näiden asiakaslahjat lisäämällä lahjaan yllä mainittua yksilöllistä silausta. Asiakaslahjan rahallinen arvo voi olla jopa negatiivinen asia kilpailutilanteessa. Erityisen tarkkana kannattaa olla potentiaalisten asiakkaiden lahjojen kanssa. Niissä yleensä ollaan varmuudella tilanteessa, että myös kilpailijasi muistaa heitä asiakaslahjoilla. Silloin hyvä maku ja personointi saattaa olla ratkaisevan tärkeätä.

Asiakaslahjoihin sisältyvät piilomerkitykset

Lähes kaikissa kulttuureissa perhekeskeisyys on vahvasti positiivinen asia. Vain kaikkein kovimmilla ja rajuimmin kilpailluilla aloilla perhekeskeisyys voidaan tulkita urakeskeisyyden negatiiviseksi vastakohdaksi. Yleisesti hyväksytty arvo kannattaa muistaa työntekijälahjoja hankittaessa: esimerkiksi keittiötarvikkeet ovat merkki siitä, että työnantaja ymmärtää perheen ison arvon työntekijöille. Asiakaslahjat voivat olla enemmän yksilöä varten ajateltuja, esimerkiksi liikunta- ja urheiluvarusteet sisältävät piilotetun viestin dynaamisuudesta, jota yrityksiltä odotetaan.

Lue myös:
- Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
- Omalla logolla





Aiheeseen liittyviä tuotteita:



- Liikelahjat
- Asiakaslahjat
- Keittiötarvikkeet yrityksen logolla
- Liikunta- ja urheiluvarusteet


Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin

Asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kestitseminen ja palkitseminen on antoisaa. Ja sen pitäisi olla myös hauskaa. Uusia ideoita voi olla vaikea keksiä työn ohessa, ja ehkä jo rutiiniksi muodostuneet illalliset eivät enää kiinnosta. &amp;nbsp;Annamme viisi vinkkiä siitä, miten asiakastilaisuuksia voisi piristää.
Suomalaiset voivat olla tunnetusti hiljaista kansaa. Mitäpä jos illanvietossa tarjottaisiin jotain erilaista tekemistä yhdessä? Emme puhu nyt pakollisista tiiminsitouttamis-leikeistä, vaan mielekkäästä uuden oppimisesta. Miten olisi kokkaustunti tärkeimpien asiakkaiden kanssa? Monet ravintolat tarjoavat kokkaustunteja, joiden aikana ihmiset yhdessä valmistavat hienon aterian alusta loppuun - pastaa, sushia, eksoottisia thairuokia? Tunnelma näissä tapahtumissa on rento, yhdessä tekeminen on luontevaa ja tutustuminen sekä jutustelu tuntuu helpolta.
Hanki kiinnostava puhuja. Useat tilaisuudet hyötyvät huomattavasti kiinnostavasta ohjelmasta. Onko mielessäsi joku toimialaasi sopiva julkisuuden henkilö, joka voisi puhua alasta. Tai kenties pitää inspiroivan puheen työnteosta, motivaatiosta, yrittämisestä tai vaikka kalastuksesta - mahdollisuudet ovat rajattomat. Järjestä viininmaistelu-tilaisuus ja pyydä sinne puhujaksi täysin odottamaton henkilö, vaikka jääkiekkovalmentaja.
Tarjoa elämyksiä. Yhteistyökumppaneita ja asiakkaita ei ole pakko viedä koskenlaskuun, muitakin keinoja löytyy. Miten olisi esimerkiksi piknik ja leikkimielinen urheilutapahtuma? Kutsuvieraat voivat tuoda mukanaan perheensä, ruoka tarjoillaan rennossa grillaushengessä ja alueella voidaan järjestää erilaisia urheilutapahtumia ja kisoja. Tai vuokraa laiva, kolme tuntia merellä tai järvellä on hieno ympäristö rentoon keskusteluun ja pikkusuolaisen nauttimiseen. Miten olisi pingisturnaus? Joskus kannattaa miettiä epäsovinnaisempiakin tapahtumia ja pyöritellä ideoita - asiakkaat tarttuvat mielellään uusiin ideoihin ja kiinnostaviin tapahtumiin.
Kuten yrittäjät usein sanovat: location, location, location. Myös tilaisuuksien järjestämisessä sijainti on tärkeää. Ellette ole lähdössä Lappiin laskettelemaan on hyvä muistaa että varsinkin arkipäivinä vieraat miettivät myös sitä, kuinka kauan tilaisuus vie ja missä se sijaitsee. Pidä huolta siitä, että tilaisuus on paikassa jonne on helppo löytää, helppo päästä tai sinne on järjestetty kuljetus. Syrjässä olevat teollisuushallit voivat olla halpoja, mutta eivät välttämättä houkuttele paikalle runsasta osanottoa jos sinne matkaaminen vie vieraalta arvokasta vapaa-aikaa.
Anna vieraille lahjakassi. Hienon tilaisuuden jälkeen on hyvä muistaa vieraita lahjakassilla. Viininmaistajaistilaisuudessa kassista voi löytyä viinipullo, kokkausillasta mausteita tai kokkaussetti. Tärkeintä on että hienon illan jälkeen asiakkaalla on jotain konkreettista muistutusta tapahtumasta - samalla kassiin voi sujauttaa yhteystiedot, esitteen, liikelahjan ja muita asiakkuudesta muistuttavia tuotteita.
Lue myös:
Oscar-gaalassa häviäjiäkin muistetaan
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Kangaskassit
- Pastakoneet
- Sushitarvikkeet
- Grillaustarvikkeet
- Suolaiset pikkupurtavat
- Viinisetit
- Liikelahjat
- Gourmet


Oscar-gaalassa häviäjiäkin muistetaan

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä koko elokuvista kiinnostunut maailma, noin miljardi (varovaisten arvioiden mukaan) katsojaa, näki kuinka Hollywoodin silmäätekevät astelivat asuissaan pitkin punaista mattoa. Oscareissa ei ole kyse ainoastaan siitä, voittaako aidosti paras elokuva parhaan elokuvan kategorian – tosiasia kun on että kyseessä on enemmänkin markkinointikoneiston voimannäyte.

Lobbaus ennen Oscareita on ankaraa. Lounaita, markkinointia ja kulissien takaisia keskuteluita käydään jatkuvalla syötöllä. Omaa elokuvaa tehdään tunnetuksi, tuottajat tekevät kaikkensa että Akatemian jäsenten elokuvakokemus juuri heidän filminsä kohdalla on ikimuistoinen. Oscar-lobbaus on markkinointia ja asiakaskontaktointia kiivaimmillaan.

Mutta häviäjätkin voittavat. Ainakin jos puhutaan materiaalisesta tavarasta. Distinctive Assets on markkinointiyritys joka vastaa Oscar-gaalan kuuluisista lahjakasseista – eli swag bageista. Kassit jaetaan kaikille ehdokkaille, joten yksikään ehdokas ei lähde juhlista täysin tyhjin käsin. Tämän artikkelin mukaan lahjakassin arvo heiluu peräti 47 000 $ pinnassa.

Mitä maailman kuuluisimmille elokuva-alan ammattilaisille sitten annetaan? Mukana on mm. Rouge Maple:n siirappia, gourmet-siirappia löytyy peräti 120 $ edestä herkkusuille. Herkut toimivat lahjana aina, Bonita Platinum -tequilaa, gourmet-suklaata ja lopuksi henkilökohtaisen treenarin lahjakortti löytyvät myös laukusta. Lisäksi kassista löytyy elektronisia savukkeita, VIP-pääsy Heathrown lentokentälle, Vampire FaceLift-niminen kasvohoito, liput Le Petit Cirque -sirkukseen sekä luksusmatkapaketti Australiaan.

Pienikin voi olla kaunista, mukana on myös tv-juontaja Leeza Gibbonsin kirja sekä pullollinen Windex-puhdistusainetta. Oscar-laukun maine on legendaarinen, mutta osa palkintojen jakajista sekä ehdokkaista lahjoittaa sisällön hyväntekeväisyyteen. Tärkeintä kuitenkin on, että gaalan jälkeen kaikilla – häviäjilläkin – on jotain kotiin vietävää.

Aiheeseen liittyviä tuotteitta:

- Liikelahjat
- Yrityslahjat
- Asiakaslahjat
- Mainoslahjat
- Brändituotteet
- Yrityksen mainostekstiilit

Vastuullisempia yrityslahjoja
– Vastuullisemmat yrityslahjat
– Vastuullisemmat ostoskassit
– Vastuullisemmat termosmukit
– Ekologisemmat T-paidat painatuksella
– Ekologisemmat pikeepaidat yrityksen logolla
– Vastuullisemmat pikeepaidat omalla logolla tai painatuksella
– Vastuullisemmat urheilutarvikkeet yrityksen logolla

LUE MYÖS



Crossin Peerless 125, laatua luksusliikelahjoissa

Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta - korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin

Brändäystietoutta
Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?
Brändäyksen tärkeys