Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
Sanibel 400 ml eristetty muki, ...
Arvio: 5.91 €/kpl
Sanibel 400 ml eristetty muki, hopea, musta
Tuote# 19538712_TP0015.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sanibel on täydellinen take away muki. Mukissa on kaksinkertainen eristetty seinämä, joka pitää juomat lämpiminä pitkään...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 24860 kpl
2.
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m...
Arvio: 1.65 €/kpl
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m² 7L, luonnollinen
Tuote# 11941100_TP0011.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carolina-kassi on kevyt ja budjettiystävällinen, joten se soveltuu erinomaisesti give-awayksi tapahtumiin, konferensseih...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 978641 kpl
3.
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m...
Arvio: 1.91 €/kpl
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m² 7L, musta
Tuote# 11941101_TP0011.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carolina-kassi on kevyt ja budjettiystävällinen, joten se soveltuu erinomaisesti give-awayksi tapahtumiin, konferensseih...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 225778 kpl
4.
Madras-puuvillakassi 7L, musta
Arvio: 2.41 €/kpl
Madras-puuvillakassi 7L, musta
Tuote# 12018101_TP0012.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Täydellinen kassi, jonka voit antaa lahjaksi missä tahansa tapahtumassa, konferenssissa tai käyttää ostoskassina pienill...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 543588 kpl
5.
Pic 330 ml keraaminen sublimaat...
Arvio: 4.23 €/kpl
Pic 330 ml keraaminen sublimaatiomuki, valkoinen
Tuote# 10037700_TP0014.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoilultaan Pic-muki on klassikko. Tämä 330 ml:n valkoinen keraaminen muki on täydellinen valinta sublimaatiopainatuks...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 132526 kpl
6.
Sydämenmuotoinen stressilelu, p...
Arvio: 1.80 €/kpl
Sydämenmuotoinen stressilelu, punainen
Tuote# 19544334_TP0011.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sydämen muotoinen stressilelu. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkausprosessissa, minkä vuoksi t...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 114771 kpl
7.
Zeus non woven kassi 6L, musta
Arvio: 1.19 €/kpl
Zeus non woven kassi 6L, musta
Tuote# 11941200_TP0011.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tarvitsetko hyvän kassin messuille tai konferenssiin? Zeus non-woven -kangaskassi on täydellinen vaihtoehto. Sen ohut mu...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 177850 kpl
8.
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A6, k...
Arvio: 4.67 €/kpl
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A6, kovakantinen ja taskukokoinen, musta
Tuote# 10618000_TP0014.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ylellisesti muotoiltu, kovakantinen vihko (A6), jossa on joustava suljin ja 80 arkkia (80 gms) viivoitettua paperia. Sop...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1251 kpl
9.
Lago-kaulanauha turvalukolla, m...
Arvio: 1.64 €/kpl
Lago-kaulanauha turvalukolla, musta
Tuote# 10219300_TP0011.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulanauha nimilapun, ID-kortin tai avaimien säilyttämiseen. Turvalukko. Lisäpainatuskustannus veloitetaan, jos sama kuv...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 113410 kpl
10.
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille...
Arvio: 2.57 €/kpl
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille, kuitukangas 4L, tummansininen
Tuote# 10018203_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti kylmälaukku, johon mahtuu jopa 6 tölkkiä.PP Muovi non woven, 80 g/m2Silkkipainatus - ylös - 130 x 90 mm - max c...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 9772 kpl
11.
Hiirimatto Subomat sublimation ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Hiirimatto Subomat sublimation mouse pad, valkoinen, musta
Tuote# AP812410_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mouse pad for sublimation printing. Price includes sublimation printing. MOQ: 50 pcs. Material: rubber and polyester.
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 143125 kpl
12.
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A5, k...
Arvio: 5.77 €/kpl
JournalBooks Classic-muistivihko, koko A5, kovakantinen, musta
Tuote# 10618100_TP0015.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laadukas, kovakantinen muistikirja (A5), jossa on joustava suljentanauha ja 80 arkkia (80 gms) viivoitettua paperia. Sop...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 82209 kpl
13.
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m...
Arvio: 1.91 €/kpl
Carolina-puuvillapussi, 100 g/m² 7L, valkoinen
Tuote# 11941107_TP0011.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carolina-kassi on kevyt ja budjettiystävällinen, joten se soveltuu erinomaisesti give-awayksi tapahtumiin, konferensseih...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 149234 kpl
14.
RFX See-me XL turvaliivi ammatt...
Arvio: 6.83 €/kpl
RFX See-me XL turvaliivi ammattikäyttöön, keltainen
Tuote# 19547280_TP0016.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden varoitusliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Suuri painatusalue liivin etu- ja tak...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 102606 kpl
15.
Silmälasien puhdistaja, monivär...
Arvio: 1.34 €/kpl
Silmälasien puhdistaja, monivärinen
Tuote# M_55_TP4231.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland with a factory online shop, available 24/7. Custom-designed cleani...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
Oriole-premiumreppu 5L, kalkinv...
Arvio: 1.82 €/kpl
Oriole-premiumreppu 5L, kalkinvihreä
Tuote# 19550170_TP0011.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oriole-reppu on helppo antaa lahjaksi brändin tai markkinointikampanjan mainostamiseen. Tämä kevyt reppu on budjettiystä...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 7131 kpl
17.
Spring 600 ml Tritan juomapullo...
Arvio: 5.56 €/kpl
Spring 600 ml Tritan juomapullo, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 10028901_TP0015.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spring-urheilupullo on ehdoton bestseller. Pullo on valmistettu Eastman Tritan? -materiaalista, eli se on BPA-vapaa, kev...
Väri: läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 94502 kpl
18.
Deale-huulivoidepuikko, valkoinen
Arvio: 0.87 €/kpl
Deale-huulivoidepuikko, valkoinen
Tuote# 19538480_TP0010.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Huulivoide suojaa huulet ja pitää ne kosteina.ABS MuoviSilkkipainatus ympäri - eteen - 35 x 45 mm - max color : 1.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8128 kpl
19.
Oregon-juomapullo koukulla, hopea
Arvio: 2.85 €/kpl
Oregon-juomapullo koukulla, hopea
Tuote# 10000202_TP0012.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämän kestävän mutta kevyen 400 ml:n alumiinisen juomapullon saat pidettyä juotavaa aina mukana. Se on täydellinen pullo...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 83889 kpl
20.
Gerlos-rollerclip avaimenperä, ...
Arvio: 2.47 €/kpl
Gerlos-rollerclip avaimenperä, sininen
Tuote# 19547237_TP0012.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Gerlos-rollerclip sopii erinomaisesti toimistoon, messuille, konferenssiin tai laskettelurinteeseen. Rollerclipissä on k...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 93333 kpl
21.
Santander-vyötärölaukku, musta
Arvio: 6.08 €/kpl
Santander-vyötärölaukku, musta
Tuote# 11996700_TP0016.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksi suurta, vetoketjullista taskua. Säädettävä vyötäröhihna, nopeasti avattava solki.600DPolyesterSilkkipainatus - ete...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 68668 kpl
22.
Oriole-premiumreppu 5L, musta
Arvio: 1.82 €/kpl
Oriole-premiumreppu 5L, musta
Tuote# 19549067_TP0011.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oriole-reppu on helppo antaa lahjaksi brändin tai markkinointikampanjan mainostamiseen. Tämä kevyt reppu on budjettiystä...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 345746 kpl
23.
Muunneltava kauluri, monivärinen
Arvio: 2.62 €/kpl
Muunneltava kauluri, monivärinen
Tuote# M_52_TP4232.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland with a factory online shop, available 24/7. Custom-designed tube b...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Elwood 410 ml termosmuki, hopea...
Arvio: 5.42 €/kpl
Elwood 410 ml termosmuki, hopea, musta
Tuote# 10031001_TP0015.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riippumatta siitä, juotko aamukahvia matkoilla vai nautitko mukavan kupillisen teetä toimistossa, Elwood muki tarjoavaa ...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 28646 kpl
25.
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, mi...
Arvio: 6.49 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, miesten, valkoinen
Tuote# 3802801_TP0016.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Tubular knit. Pyöreä kaula-aukko. Ka...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5455 kpl
26.
RFX Hitz jousiheijastin, keltai...
Arvio: 1.68 €/kpl
RFX Hitz jousiheijastin, keltainen
Tuote# 10216400_TP0011.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jousiheijastimet mahdollistavat 360° näkyvyyden pimeässä ja ovat ideaalisia markkinointiviestin välittämiseen. Käyttämäl...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 371 kpl
27.
Oregon-juomapullo koukulla, ome...
Arvio: 3.29 €/kpl
Oregon-juomapullo koukulla, omenanvihreä
Tuote# 10000200_TP0013.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämän kestävän mutta kevyen 400 ml:n alumiinisen juomapullon saat pidettyä juotavaa aina mukana. Se on täydellinen pullo...
Väri: omenanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 35905 kpl
28.
Brisky-hikinauha vetoketjulla, ...
Arvio: 3.37 €/kpl
Brisky-hikinauha vetoketjulla, musta
Tuote# 19548857_TP0013.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miellyttävä rannehihna, jossa on vetoketjullinen tasku rahojen säilyttämiseen urheilun, ostosten tai matkanteon aikana.P...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7636 kpl
29.
Gerlos-rollerclip avaimenperä, ...
Arvio: 2.47 €/kpl
Gerlos-rollerclip avaimenperä, musta
Tuote# 10210403_TP0012.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Gerlos-rollerclip sopii erinomaisesti toimistoon, messuille, konferenssiin tai laskettelurinteeseen. Rollerclipissä on k...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 39117 kpl
30.
Gerlos-rollerclip avaimenperä, ...
Arvio: 2.47 €/kpl
Gerlos-rollerclip avaimenperä, valkoinen
Tuote# 10210400_TP0012.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Gerlos-rollerclip sopii erinomaisesti toimistoon, messuille, konferenssiin tai laskettelurinteeseen. Rollerclipissä on k...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 52998 kpl
31.
Borneo-kuulakärkikynä, bambua, ...
Arvio: 1.02 €/kpl
Borneo-kuulakärkikynä, bambua, luonnollinen, musta
Tuote# 10632200_TP0011.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on click-toiminto.BambuDigitaalinen painatus - runko - 85 x 7 mm - max color : full colour.
Väri: luonnollinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 147034 kpl
32.
Cobra-treeni- ja joogamatto, mu...
Arvio: 18.27 €/kpl
Cobra-treeni- ja joogamatto, musta
Tuote# 12613200_TP00118.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mukava jooga- ja treenimatto, jossa timanttikuvio ja liukumaton pinta. Polyesterinen kantopussi, jossa vetoketju ja sääd...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4896 kpl
33.
Huopa Menex blanket, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Huopa Menex blanket, sininen
Tuote# AP741275-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-pilling polar fleece blanket, 180 g/m².
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5307 kpl
34.
Volt-varavirtalähde, 2200 mAh, ...
Arvio: 6.48 €/kpl
Volt-varavirtalähde, 2200 mAh, hopea
Tuote# 12349202_TP0016.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Etsitkö pientä ja hyödyllistä lahjaa työntekijöille, liikekumppaneille tai kylkiäiseksi? Silloin Volt 2200 mAh -virtapan...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 6725 kpl
35.
Reeva-esiliina, 180 g/m², musta
Arvio: 6.36 €/kpl
Reeva-esiliina, 180 g/m², musta
Tuote# 11271200_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reeva-keittiöesiliina on siisti ja käytännöllinen. Painetulla logolla tai ilman, esiliina suojaa vaatteita aina ruoanlai...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18654 kpl
36.
Spectrum-muistivihko, koko A5, ...
Arvio: 3.03 €/kpl
Spectrum-muistivihko, koko A5, kovakantinen, valkoinen
Tuote# 10690403_TP0013.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spectrum-muistikirja ei ole vain välttämätön toimistotarvike, vaan myös loistava tilaisuus mainostaa brändiäsi. Kartonki...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 327098 kpl
37.
Käsivarsihihna Reflective refle...
Arvio: 0.00 €/kpl
Käsivarsihihna Reflective reflective band, valkoinen
Tuote# AP731259-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reflective wrist band.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 24133 kpl
38.
Hyper-rannenauha, valkoinen
Arvio: 2.91 €/kpl
Hyper-rannenauha, valkoinen
Tuote# 19547398_TP0012.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pehmeä ja imukykyinen rannenauha.PuuvillaSiirtokuva - eteen - Ø 28 mm - max color : 4.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Sky-pullo, valkoinen
Arvio: 5.32 €/kpl
Sky-pullo, valkoinen
Tuote# 10028801_TP0015.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kirkas Sky-urheilupullo on valmistettu Eastman Tritan? -materiaalista, mikä tekee tästä pullosta kevyen ja iskunkestävän...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 92548 kpl
40.
Save-me-nsiapupakkaus, 19 tuote...
Arvio: 6.82 €/kpl
Save-me-nsiapupakkaus, 19 tuotetta, punainen
Tuote# 10204000_TP0016.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 lastaria, 4 alkoholi puhdistusliinaa, side, kolmioside, 2 hakaneulaa, 5 harsoa ja sakset nylon pussissa. EN13485 hyväk...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 57404 kpl
41.
Cool-stressilelu, pyöreä, sininen
Arvio: 1.39 €/kpl
Cool-stressilelu, pyöreä, sininen
Tuote# 10210001_TP0011.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pompota, heitä tai puristele tätä pyöreää stressilelua. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkauspr...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 307248 kpl
42.
Spot 5-in-1 -pysäköintikiekko, ...
Arvio: 1.70 €/kpl
Spot 5-in-1 -pysäköintikiekko, sininen
Tuote# 10415800_TP0011.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pysäköintikiekko, jossa on mukana jääkaavin, kumipyyhin, ostoskärrykolikko ja rengaspainemittari. Kiekon takaosassa on s...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 54135 kpl
43.
Odessa-puuvillakassi 13L, musta
Arvio: 6.14 €/kpl
Odessa-puuvillakassi 13L, musta
Tuote# 12013501_TP0016.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Odessa-kantokassi sopii useisiin tilaisuuksiin, kuten ruokaostosten tekemiseen tai painavien esineiden, kuten luetteloid...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 42595 kpl
44.
Sanibel 400 ml eristetty muki, ...
Arvio: 6.28 €/kpl
Sanibel 400 ml eristetty muki, harmaa, hopea
Tuote# 10029601_TP0016.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sanibel on täydellinen take away muki. Mukissa on kaksinkertainen eristetty seinämä, joka pitää juomat lämpiminä pitkään...
Väri: harmaa, hopea
Varastosaldo: Vähintään 10065 kpl
45.
Sullivan-termospullo, hopea
Arvio: 16.37 €/kpl
Sullivan-termospullo, hopea
Tuote# 19542998_TP00116.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen termospullo, jonka korkki toimii kuppina. Yhdenkäden painettava kaatonokka, joka sulkeutuu automaattisest...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 2542 kpl
46.
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille...
Arvio: 2.57 €/kpl
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille, kuitukangas 4L, musta
Tuote# 10018207_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti kylmälaukku, johon mahtuu jopa 6 tölkkiä.PP Muovi non woven, 80 g/m2Silkkipainatus - ylös - 130 x 90 mm - max c...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Zeus non woven kassi 6L, kalkin...
Arvio: 1.60 €/kpl
Zeus non woven kassi 6L, kalkinvihreä
Tuote# 11941205_TP0011.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tarvitsetko hyvän kassin messuille tai konferenssiin? Zeus non-woven -kangaskassi on täydellinen vaihtoehto. Sen ohut mu...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Saki-taskutyökalu, 15 toimintoa...
Arvio: 2.16 €/kpl
Saki-taskutyökalu, 15 toimintoa, hopea, musta
Tuote# 10216900_TP0012.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15 eri toimintoa monitoimikortissa nahkajäljitelmäpussissa.Ruostumaton TeräsTampopainatus - työkalu - 8 x 8 mm - max col...
Väri: hopea, musta
Varastosaldo: Vähintään 9539 kpl
49.
Alps eristetty muki kiinnitysko...
Arvio: 5.17 €/kpl
Alps eristetty muki kiinnityskoukulla, hopea
Tuote# 19538304_TP0015.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Olipa kyseessä sitten telttailu, glamping tai vaellusretki, Alps 200 ml eristetty muki on loistava kumppani kaikissa ulk...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 11654 kpl
50.
Cool-stressilelu, pyöreä, kalki...
Arvio: 1.39 €/kpl
Cool-stressilelu, pyöreä, kalkinvihreä
Tuote# 10210006_TP0011.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pompota, heitä tai puristele tätä pyöreää stressilelua. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkauspr...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 65243 kpl
51.
Evergreen non woven narureppu 5...
Arvio: 1.74 €/kpl
Evergreen non woven narureppu 5L, musta
Tuote# 19550057_TP0011.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Evergreen-reppu on loistava vaihtoehto, kun etsit kassia joka toimii hyvin helppokäyttöisenä lahjana minkä tahansa tuote...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 44084 kpl
52.
Elevate Calgary miesten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary miesten lyhythihainen pikeepaita, valkoinen
Tuote# 3808001_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kaksi nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 397 kpl
53.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 6.88 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, musta
Tuote# 19547886_TP0016.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12010 kpl
54.
Cool-stressilelu, pyöreä, valko...
Arvio: 1.39 €/kpl
Cool-stressilelu, pyöreä, valkoinen
Tuote# 10210003_TP0011.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pompota, heitä tai puristele tätä pyöreää stressilelua. Stressilelujen tiiviys, väri, koko ja paino vaihtelee muokkauspr...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 213551 kpl
55.
Oslo-kylmälaukku 13L, punainen
Arvio: 10.27 €/kpl
Oslo-kylmälaukku 13L, punainen
Tuote# 19549023_TP00110.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomat ja välipalat pysyvät kylmänä milloin ja missä tahansa Oslo-kylmälaukun avulla. Kylmälaukussa on kaksi erillistä v...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10776 kpl
56.
Liberty-kauppakassi pohjavahvik...
Arvio: 3.55 €/kpl
Liberty-kauppakassi pohjavahvikkeella 29L, musta
Tuote# 11941300_TP0013.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Liberty-kassi on kuitukangasta ja siinä on tukeva pohjalevy, mikä tekee siitä monipuolisen ja tukevan. Kassissa on riitt...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 46747 kpl
57.
Zeus non woven kassi 6L, kunink...
Arvio: 1.60 €/kpl
Zeus non woven kassi 6L, kuninkaallinen
Tuote# 11941201_TP0011.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tarvitsetko hyvän kassin messuille tai konferenssiin? Zeus non-woven -kangaskassi on täydellinen vaihtoehto. Sen ohut mu...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 71663 kpl
58.
Sun Ray -aurinkolasit, musta
Arvio: 1.23 €/kpl
Sun Ray -aurinkolasit, musta
Tuote# 10034500_TP0011.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä retrohenkisesti muotoillut aurinkolasit sopivat mainoslahjaksi kesäfestivaaleille, tapahtumiin tai muihin ulkoilma-...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 488248 kpl
59.
Oregon-juomapullo koukulla, sin...
Arvio: 2.85 €/kpl
Oregon-juomapullo koukulla, sininen
Tuote# 10000204_TP0012.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämän kestävän mutta kevyen 400 ml:n alumiinisen juomapullon saat pidettyä juotavaa aina mukana. Se on täydellinen pullo...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 118868 kpl
60.
Hoost-leikkuuveitsi, musta
Arvio: 1.35 €/kpl
Hoost-leikkuuveitsi, musta
Tuote# 10409700_TP0011.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Leikkuuveitsi, jossa on automaattinen kokoon vedettävä lapa.ABS MuoviTampopainatus - taakse - 50 x 18 mm - max color : 4...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6234 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut