Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
Stac Rivet 19-osainen bambusta / kie...
Arvio: 19.93 €/kpl
Stac Rivet 19-osainen bambusta / kierrätetystä muovista valmistettu työkalusetti, luonnollinen
Tuote# 10457806_TP00119.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Koe täydellinen yhdistelmä ympäristöystävällisyyttä ja toiminnallisuutta Rivet-työkalusetin avulla. Tämä huolellisesti s...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Takeaway muki ASTORIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Takeaway muki ASTORIA
Tuote# MO8078-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen 350 ml PP muki silikonikannella ja -vyötteellä, tuote saattaa kuumentua ulkoisesti käytössä.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 14831 kpl
3.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9404.005.XXXL_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
4.
Kietaisuhame Vedant beach towel...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kietaisuhame Vedant beach towel, tummansininen
Tuote# AP722838-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Two-tone pareo beach towel in 100% cotton, 180 g/m².
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
USB-tikku USB Memory Milen 16Gb...
Arvio: 12.03 €/kpl
USB-tikku USB Memory Milen 16Gb, valkoinen
Tuote# 16233001616_TP63512.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
16GB USB card flash drive with Type C connection and OTG technology. Ultra flat design, folding mechanism and especially...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2338 kpl
6.
Lippalakki Cap Sandrok, vihreä
Arvio: 3.49 €/kpl
Lippalakki Cap Sandrok, vihreä
Tuote# 20836004000_TP6353.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Panels. Velcro Closure<b>Composition : </b>Polyester RPET.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 27.33 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, laventeli
Tuote# T9300.011.XS_TP30927.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Väri: laventeli
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
8.
MIYO Renew kaksikerroksinen lou...
Arvio: 16.16 €/kpl
MIYO Renew kaksikerroksinen lounasrasia, vesi-vihreä, vesi-vihreä, harmaa
Tuote# 21018262_TP00116.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MIYO Renew on täydellinen ratkaisu ruokailutarpeisiin tien päällä. Tämä tyylikäs lounasrasia on valmistettu sokeriruo'os...
Väri: vesi-vihreä, vesi-vihreä, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
9.
Kiristysnauha reppu Galsin draw...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kiristysnauha reppu Galsin drawstring bag, luonnollinen, beige
Tuote# AP721566-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring bag in cotton (145 g/m²) and natural cork.
Väri: luonnollinen, beige
Varastosaldo: Vähintään 218 kpl
10.
Sadetakki Raincoat Garu, punainen
Arvio: 14.67 €/kpl
Sadetakki Raincoat Garu, punainen
Tuote# 138750031_TP63514.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Raincoat in resistant polyester 190T. Hood with adjustment laces, integrated in the zippered compartment of the neck. Ma...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Juomapullo Bottle Dropun, hopea
Arvio: 8.37 €/kpl
Juomapullo Bottle Dropun, hopea
Tuote# 16877009000_TP6358.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600ml, nature line bottle. Stainless steel body and bamboo cap with carrying strap. BPA free and presented in an attract...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
12.
Ruokailuväline setti STAPI SET
Arvio: 0.00 €/kpl
Ruokailuväline setti STAPI SET
Tuote# MO6359-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu ruokailusetti RPET pussissa.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10525 kpl
13.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, harmaa-tuhka
Tuote# S11347-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
14.
XD Collection Deluxe kovakantinen A5 muistiki...
Arvio: 7.41 €/kpl
XD Collection Deluxe kovakantinen A5 muistikirja värillisellä kyljellä, sininen, musta
Tuote# P773.305_TP3097.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muodikas kovakantinen muistikirja 160 sivua 80 g paperia. Sivujen lappeet ja elastinen nauha ovat samanvärisiä. Ei sisä...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 8454 kpl
15.
Rantakassi Bag Mandy
Arvio: 22.42 €/kpl
Rantakassi Bag Mandy
Tuote# 11264000000_TP63522.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A must-have bag with a casual design in synthetic raffia and round shape. Main compartment with zip closure and metal pu...
Varastosaldo: Vähintään 5874 kpl
16.
Magneetti Magnet Daken, sininen...
Arvio: 0.78 €/kpl
Magneetti Magnet Daken, sininen, oranssi
Tuote# 14514007000_TP6350.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnet 6x6cm with glossy surface in a wide range of bright tones.
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 81631 kpl
17.
hi!dea RISSANI. Kassi kiristysnauhoill...
Arvio: 3.92 €/kpl
hi!dea RISSANI. Kassi kiristysnauhoilla, sininen
Tuote# 92936-104_TP3813.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnauhoilla suljettava kassi, osittain tehty kierrätetystä puuvillasta (140 g/m²). 30 cm pitkät sangat ja puuvilla...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 660 kpl
18.
H2O Active® Base Tritan 650 ml ...
Arvio: 7.18 €/kpl
H2O Active® Base Tritan 650 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, kivihiili, oranssi
Tuote# 21043601_TP0017.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaal...
Väri: kivihiili, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
19.
Collegepusero Adult Sweatshirt ...
Arvio: 14.57 €/kpl
Collegepusero Adult Sweatshirt Truyi, tummansininen
Tuote# 180130061_TP63514.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bicolor unisex sweatshirt with washed and dyed effect on the garment, making each piece unique and unrepeatable. Made in...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Plyysikangas Plush Toy Nando, v...
Arvio: 7.63 €/kpl
Plyysikangas Plush Toy Nando, valkoinen
Tuote# 20136301000_TP6357.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Soft and cuddly teddys with Christmas themes. Available in three fun and original designs: Santa Claus, Snowman and Rei...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6329 kpl
21.
eri, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
eri, hopea
Tuote# TBC700A-85L-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Monitoimityökalu ALUTOOL
Arvio: 0.00 €/kpl
Monitoimityökalu ALUTOOL
Tuote# IT3874-27_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monitoimityökalu ja LED-taskulamppu, metallinvärisellä ABS kuorella. Kuusi erilaista vaihdettavaa ruuvimeisselin päätä, ...
Väri: läpinäkyvä-harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen,...
Arvio: 16.50 €/kpl
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen, luonnonmukainen, miesten, harmaa-harmaa
Tuote# 3802496_TP00116.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Joustava kangas. Kaksoisommel yksityiskohdat. Satin shoulder to shoulder tape. ...
Väri: harmaa-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 198 kpl
24.
Esiliina Xigor apron, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
Esiliina Xigor apron, fuksia
Tuote# AP741621-25_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured apron with front pocket, made of 35% cotton / 65% polyester blend.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
25.
Kuulakynä Pen Raitox, harmaa
Arvio: 1.27 €/kpl
Kuulakynä Pen Raitox, harmaa
Tuote# 20659008000_TP6351.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jumbo Refill<b>Composition : </b>Aluminium.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Roly Clasica unisex-svetari pyöreäll...
Arvio: 18.50 €/kpl
Roly Clasica unisex-svetari pyöreällä kaula-aukolla, granaatti
Tuote# R10702P_TP00118.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Klassinen collegepaita, jonka pääntie, hihansuut ja vyötärö elastaania sisältävää resoria. Vahvistettu sauma pääntiessä...
Väri: granaatti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
hi!dea THC ATHENS. Miesten t-paita, si...
Arvio: 5.64 €/kpl
hi!dea THC ATHENS. Miesten t-paita, sininen
Tuote# 30116-194_TP3815.64 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota(150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (värit 194, 195 ja 199: 60% puuvillaa/40% po...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 181 kpl
28.
Kuulakynä Corgy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Corgy ballpoint pen, oranssi
Tuote# AP800500-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with natural cork grip and coloured parts. With blue refill.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 9987 kpl
29.
XD Collection Fix-monitoimityökalu, sininen, ...
Arvio: 13.15 €/kpl
XD Collection Fix-monitoimityökalu, sininen, musta
Tuote# P221.135_TP30913.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiinipintainen monitoimityökalu mustin yksityiskohdin, 14 toimintoa, pakattu mustaan 600D-suojapussiin. Vastaa AZO-v...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 4484 kpl
30.
kiristysnauha reppu, luonnollinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, luonnollinen
Tuote# AP734006-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Orissa 100 g/m² GOTS orgaaninen...
Arvio: 3.19 €/kpl
Orissa 100 g/m² GOTS orgaaninen reppu kiristysnyörillä 5L, luonnollinen
Tuote# 12049010_TP0013.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä jumppakassi suurella päälokerolla ja puuvillaisella kiristysnauhalla. GOTS-hyväksytty orgaaninen puuvillakassi. ...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 20463 kpl
32.
USB-tikku, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, valkoinen
Tuote# PCUSSDWHG6U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Ostoskassi Foldable Bag Lulu, s...
Arvio: 3.19 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Lulu, sininen, oranssi
Tuote# 11825007000_TP6353.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line folding bag made of 190T RPET. Stitched finish and long reinforced handles (70 x 2,5cm). Small folding size ...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 3204 kpl
34.
hi!dea RULES. Jumppapussi 210D, kunink...
Arvio: 2.49 €/kpl
hi!dea RULES. Jumppapussi 210D, kuninkaallinen
Tuote# 92835-114_TP3812.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D-jumppapussi heijastavilla elementeillä ja kiristysnauhoilla. Promotuote. 350 x 400 mmProperties : Heijastavat eleme...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 20 kpl
35.
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä RECY...
Arvio: 1.40 €/kpl
Uma Monikäyttöinen osoitinkynä RECYCLED PET PEN PRO F TOUCH, musta
Tuote# 0-2250_F_TO_57-0002_TP3621.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing and silver clip, push-button with int...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Muistilehtiö kynällä CARTOPAD
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistilehtiö kynällä CARTOPAD
Tuote# MO7626-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pienikokoinen 80 sivuinen kierrätysmateriaalista valmistettu muistilehtiö, sisältää kuulakärkikynän sinisellä musteella.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6195 kpl
37.
Muki Bafy mug, musta, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Muki Bafy mug, musta, punainen
Tuote# AP781260-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Black ceramic mug with coloured inside, 350 ml. With special coating for engraving, the engraved logo is matching the in...
Väri: musta, punainen
Varastosaldo: Vähintään 4715 kpl
38.
ukiyo Ukiyo Hisako AWARE 4 vuodenajan...
Arvio: 38.45 €/kpl
ukiyo Ukiyo Hisako AWARE 4 vuodenajan pyyhe/viltti 100x180cm, rose
Tuote# P453.809_TP30938.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Meidän ylellisin ja monikäyttöisin pyyhe. Täydellinen matkakumppani lukuisiin tilanteisiin. Sisältää 22% kierrätettyä pu...
Väri: rose
Varastosaldo: Vähintään 3253 kpl
39.
Digivideokamera Action Camera 3...
Arvio: 40.93 €/kpl
Digivideokamera Action Camera 360° Logans, valkoinen
Tuote# 15529001000_TP63540.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality 360° sports camera with HD 2448p video capture, compact and resistant design, especially designed for inten...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 398 kpl
40.
Makeinen, vaaleansininen
Arvio: 1.84 €/kpl
Makeinen, vaaleansininen
Tuote# 1711.701_TP6361.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Spring dispenser with approx. 5 gram mini mintsShelf life : 36 months.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 ...
Arvio: 13.80 €/kpl
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 mL, valkoinen
Tuote# 94045-106_TP38113.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroglaze-posliinimuki. Tilavuus 450 mL. Toimitetaan rasiassa. Ei ammattimaiseen käyttöön. Valmistettu Euroopassa. ø95 ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1946 kpl
42.
XD Collection Mini langaton alumiinikaiutin, ...
Arvio: 16.37 €/kpl
XD Collection Mini langaton alumiinikaiutin, antrasiitti
Tuote# P329.390_TP30916.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskukokoinen 3 W langaton kaiutin yllättävän voimakkaalla äänellä. Valmistettu kestävästä alumiinista. 180 mah:n akku m...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 6763 kpl
43.
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kie...
Arvio: 0.00 €/kpl
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kierrekahvoilla suuri, valkoinen
Tuote# 1PQ00401_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri (32x12x40 cm) voimapaperikassi kierrekahvoilla. Kassi on valmistettu Euroopassa vastuullisesti hankitusta paperist...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 49551 kpl
44.
Eristetty muki Insulated Cup Ho...
Arvio: 3.70 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Holwe, valkoinen
Tuote# 20196001000_TP6353.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Thermal cup made of durable, double-walled PP with 300ml capacity. Safety lid with dispenser and easy open, BPA free. Fo...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 779 kpl
45.
Makeinen, hopea
Arvio: 3.12 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1971.103_11000_TP6363.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed round high tin filled with approx. 34 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months.Fi...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
juomapullo, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, punainen
Tuote# TBC870-1RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Uma Kuulakynä FASHION K transparent...
Arvio: 1.35 €/kpl
Uma Kuulakynä FASHION K transparent SI VIS, tummansininen
Tuote# 0-0134_KT-SI_VIS_50-0072_TP3621.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen FASHION KT-SI with digital foil transfer imprint on the barrel.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# AP721089-02_32GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 64 kpl
49.
Vihko Notebook Gienah, musta
Arvio: 3.02 €/kpl
Vihko Notebook Gienah, musta
Tuote# 20959002000_TP6353.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
80 Sheets. Recycled Cardboard Pen Included<b>Composition : </b>Cork.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Selkäreppu Backpack Dorian, musta
Arvio: 14.27 €/kpl
Selkäreppu Backpack Dorian, musta
Tuote# 14466002000_TP63514.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in resistant polyester 600D of bold design in a varied range of colors and with independent compartment for the...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Uma Kuulakynä OMEGA grip, musta
Arvio: 1.07 €/kpl
Uma Kuulakynä OMEGA grip, musta
Tuote# 0-0531_23-0002_TP3621.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy barrel and clip push-button in white, rubber grip zone and collar coloured.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
52.
SOL'S CONRAD Sweatvetoketjullinen, ra...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CONRAD Sweatvetoketjullinen, ranskan-laivasto
Tuote# S04234-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CONRAD, collegepaita 1/4 vetoketjulla korkealla kauluksella 80 % puuvillaa - 20 % Grs sertifioitu kierrätetty poly...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
53.
Ostoskassi Foldable Bag Conel, ...
Arvio: 1.91 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Conel, keltainen
Tuote# 14781005000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding bag in fun and varied colors. In soft 190T polyester, with elastic folding band and stitched finishing.Polyester...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 36867 kpl
54.
Kuulakynä Pen Haftar, valkoinen
Arvio: 0.66 €/kpl
Kuulakynä Pen Haftar, valkoinen
Tuote# 15167001000_TP6350.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen with push-up mechanism, with body in translucent color in cheerful colors. Soft and comfortable grip with match...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5635 kpl
55.
USB Swivel square, musta
Arvio: 7.55 €/kpl
USB Swivel square, musta
Tuote# 1Z46000L_TP0017.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel square. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid prote...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Elevate Beryl naisten lyhythihainen poo...
Arvio: 21.26 €/kpl
Elevate Beryl naisten lyhythihainen poolo, kierrätettyä ja luomumateriaalia, tummansininen
Tuote# 3750349_TP00121.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävän kehityksen myynninedistämisvaatteet. Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kolme nappia...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 209 kpl
57.
Termospullo 700 ml BOALI, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo 700 ml BOALI, sininen
Tuote# MO6944-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostumatonta terästä)...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3879 kpl
58.
Santa Fee -kokouskassi 6L, tumm...
Arvio: 11.75 €/kpl
Santa Fee -kokouskassi 6L, tummansininen
Tuote# 19546621_TP00111.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laukku. 600D polyesteri..600DPolyesterSilkkipainatus - eteen - 220 x 150 mm - max color : 1.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1938 kpl
59.
Baseline® Plus 500 ml -pullo ur...
Arvio: 2.57 €/kpl
Baseline® Plus 500 ml -pullo urheilukannella, punainen
Tuote# 21068820_TP0012.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 500 m...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut