Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
H2O Active® Eco Vibe 850 ml:n j...
Arvio: 7.73 €/kpl
H2O Active® Eco Vibe 850 ml:n juomapullo kupukannella, valkoinen, kivihiili
Tuote# 21048401_TP0017.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä yksiseinäinen suoraksi muotoiltu juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 50 kil...
Väri: valkoinen, kivihiili
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
2.
Roly Montecarlo lasten lyhythihainen...
Arvio: 5.97 €/kpl
Roly Montecarlo lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, neonkoralli
Tuote# K04252K_TP0015.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöristetty pääntie resorilla. Sivuleikkauksissa saman sävyiset saumat. Hengitt...
Väri: neonkoralli
Varastosaldo: Vähintään 250 kpl
3.
Jetta 330 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 16.25 €/kpl
Jetta 330 ml kuparityhjiöeristetty muki, punainen
Tuote# 10068921_TP00116.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty muki, jossa on yhdellä kädellä avattava kansi, joka helpottaa juomista ajon tai muu...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2972 kpl
4.
USB-asiakirjasalkku Multifuncti...
Arvio: 31.20 €/kpl
USB-asiakirjasalkku Multifunction Notepad Weston, musta
Tuote# 16184002000_TP63531.20 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant and practical 300D polyester organizer. With wireless charge and built-in, 4,000 mAh charging capacity auxiliary...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
5.
Kulho Woodstock vintage mug, vi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kulho Woodstock vintage mug, vihreä
Tuote# AP803410-07V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vintage ceramic mug with black rim, white inside and coloured outside, 300 ml. Delivered in gift box.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, voimapaperi
Tuote# TBC630-DC33EX-2KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: voimapaperi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Minivärikynät PETIT ABIGAIL
Arvio: 0.00 €/kpl
Minivärikynät PETIT ABIGAIL
Tuote# MO8924-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 minivärikynää, pahvisessa pakkauksessa.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 1113351 kpl
8.
LIVOO Henkilövaaka, harmaa
Arvio: 12.62 €/kpl
LIVOO Henkilövaaka, harmaa
Tuote# DOM382BT_TP63412.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Lippalakki Keinfax RPET basebal...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki Keinfax RPET baseball cap, valkoinen
Tuote# AP721583-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro closure. RPET polyester, 180 g/m².
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 23 kpl
10.
Artemaa 6-osainen puuvärikynäse...
Arvio: 0.95 €/kpl
Artemaa 6-osainen puuvärikynäsetti, luonnollinen
Tuote# 10783006_TP0010.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Värikynäsetti, jossa on 6 poppelipuusta valmistettua kynää. Valitsemalla värikynäsetin, joka on valmistettu vastuullises...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 152142 kpl
11.
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä pu...
Arvio: 31.87 €/kpl
Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, antrasiitti
Tuote# T9400.019.XL_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex regular fit huppari. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista, 340...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 432 kpl
12.
Juice 4000 mAh:n langaton varav...
Arvio: 16.91 €/kpl
Juice 4000 mAh:n langaton varavirtalähde, punainen
Tuote# 12417221_TP00116.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4000 mAh:n varavirtalähde alumiinikuorella. Tukee langatonta 5 W:n latausta, ja mukana tulee myös kaapelilla lataamisen ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2629 kpl
13.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.63 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, grippi, valkoinen, sininen
Tuote# 21069617_TP0017.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi ja silikonigrippi. Kansi ei sisällä ...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
14.
H2O Active® Tempo 700 ml kupuka...
Arvio: 5.65 €/kpl
H2O Active® Tempo 700 ml kupukantinen urheilujuomapullo, sininen, musta
Tuote# 21004213_TP0015.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs, ohut muotoilu. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalis...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
15.
XD Collection Impact pehmeäkantinen A5 vihko ...
Arvio: 7.63 €/kpl
XD Collection Impact pehmeäkantinen A5 vihko kivipaperista, punainen
Tuote# P774.214_TP3097.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kivipaperinen vihko on valmistettu puuttomasta paperista! Kivipaperi sisältää pääasiassa mineraalijauhetta (80%) si...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2998 kpl
16.
Taitopeli Game Kazama
Arvio: 13.47 €/kpl
Taitopeli Game Kazama
Tuote# 11511000000_TP63513.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ancestral kubb game made of resistant natural pine wood. Set of 21 pieces, in a 100% cotton carry bag with matching draw...
Varastosaldo: Vähintään 3736 kpl
17.
SOL'S SPORTY MEN T-paita SPORTY, sini...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPORTY MEN T-paita SPORTY, sininen
Tuote# S11939-PB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPORTY, Raglan-hihat T-paita, 100 % hengittävä polyesteri Mesh Polyesteri 140, sidonta kauluksessa, Raglan-hihat, ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
18.
kirjasin, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
kirjasin, punainen
Tuote# AP733009-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 249 kpl
19.
ukiyo Ukiyo Aware 280g deluxe esiliin...
Arvio: 18.73 €/kpl
ukiyo Ukiyo Aware 280g deluxe esiliina puuvillasta, valkoinen
Tuote# P262.110_TP30918.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ukiyo Aware? 280g kierrätetystä puuvillasta valmistettu deluxe esiliina on tarkasti suunniteltu sopimaan päivittäiseen k...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2378 kpl
20.
Kirjasin Notebook Emerot, luonn...
Arvio: 2.81 €/kpl
Kirjasin Notebook Emerot, luonnollinen
Tuote# 13388013000_TP6352.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant, rigid recycled cardboard in a wide range of tones. 80 sheets with str...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 32501 kpl
21.
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki...
Arvio: 77.17 €/kpl
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki, musta
Tuote# 3930699_TP00177.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Muotoiltu vyötäröltä paremman istuvuuden vuoksi. Hihassa vetoke...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 216 kpl
22.
hi!dea STRATFORD. Kuitukangakassi, musta
Arvio: 1.83 €/kpl
hi!dea STRATFORD. Kuitukangakassi, musta
Tuote# 92499-103_TP3811.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukankainen (80 g/m²), kuumasaumattu kassi. Saatavana useissa eri väreissä. Tämä kampanja on voimassa 31. joulukuuta ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1669 kpl
23.
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioi...
Arvio: 11.53 €/kpl
Elevate Azurite-T-paita, GOTS-sertifioitu luomupuuvilla, lyhythihainen, naisten, tummansininen
Tuote# 3750749_TP00111.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävän kehityksen myynninedistämisvaatteet. Pyöreä kaula-aukko. Sivusaumat. Kaksivärinen merkkinauha olkapäästä toisee...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 219 kpl
24.
Makeinen, ruskea
Arvio: 2.21 €/kpl
Makeinen, ruskea
Tuote# 1932.300_11000_TP6362.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed mini hinged tin filled with approx. 23 gram peppermintingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 mon...
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Roly Estrella miesten pitkähihainen ...
Arvio: 15.00 €/kpl
Roly Estrella miesten pitkähihainen poolopaita, keltainen
Tuote# R66351B_TP00115.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pitkähihainen pikeepaita resorisella pääntiellä ja hihansuilla sekä kolmen napin nappilistalla. 1x1 elastaaniresorit. Va...
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Retkeilypöytä Table Zarbok
Arvio: 15.55 €/kpl
Retkeilypöytä Table Zarbok
Tuote# 11232000000_TP63515.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding table for wine lovers. Made of bamboo, including a compartment for a 75cl bottle and 2 glass holders. Easy to fo...
Varastosaldo: Vähintään 2501 kpl
27.
Kiristysnauha reppu Spook draws...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kiristysnauha reppu Spook drawstring bag, vaaleansininen
Tuote# AP731653-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring bag, 210T polyester.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 6403 kpl
28.
Kuulakynä Channel ballpoint pen...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Channel ballpoint pen, hopea
Tuote# AP809488-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium ballpoint pen with blue refill.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 37800 kpl
29.
Uma Kuulakynä BRUSH GUM, sininen
Arvio: 7.90 €/kpl
Uma Kuulakynä BRUSH GUM, sininen
Tuote# 0-9610_GUM_58-7685_TP3627.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 300kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal twist ballpoint pen with softtouch housing, spring-mounted metal clip and plug matt chromed. [[https://www.youtube...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Joulukoriste Christmas Decorati...
Arvio: 1.83 €/kpl
Joulukoriste Christmas Decoration Roman, valkoinen
Tuote# 11372301000_TP6351.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Elegant and modern Christmas decoration in natural wood. Includes hanging accessory and available in two designs: Santa ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 41435 kpl
31.
GPS-paikannin Tracker Krosly, v...
Arvio: 4.51 €/kpl
GPS-paikannin Tracker Krosly, vihreä
Tuote# 15160004000_TP6354.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical anti-loss, GPS locator in bright tones. With GPS function, device search, remote shooter for selfies and micro...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Ilmapatja Air Mattress Wave, si...
Arvio: 6.70 €/kpl
Ilmapatja Air Mattress Wave, sininen
Tuote# 19417019000_TP6356.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original PVC inflatable mattress with transparent window and carrying string in bright tones.PVC
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3332 kpl
33.
Eristetty pussi Tradan cooler b...
Arvio: 0.00 €/kpl
Eristetty pussi Tradan cooler bag, oranssi
Tuote# AP781291-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring cooler bag for children with aluminium padding. 210D polyester.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 94 kpl
34.
Odessa-puuvillakassi 13L, sininen
Arvio: 6.14 €/kpl
Odessa-puuvillakassi 13L, sininen
Tuote# 12013508_TP0016.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Odessa-kantokassi sopii useisiin tilaisuuksiin, kuten ruokaostosten tekemiseen tai painavien esineiden, kuten luetteloid...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 11191 kpl
35.
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT MEN Polo 180g PERFECT MEN, aqua-blue
Tuote# S11346-AQ_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT MEN, miesten poolopaita, 100 % kampapuuvillaa, 100 % rengaspunottu puuvilla Piqué 180, Rib 1X1 kaulus ja h...
Väri: aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 113 kpl
36.
Kylmäkotelo Cool Bag Bemel, pun...
Arvio: 10.01 €/kpl
Kylmäkotelo Cool Bag Bemel, punainen
Tuote# 14364003000_TP63510.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose cooler bag in resistant 600D polyester with bright tones and two independent zippered compartments. With 2...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
37.
Americano® Espresso 250 ml eris...
Arvio: 6.11 €/kpl
Americano® Espresso 250 ml eristetty muki, valkoinen
Tuote# 21009207_TP0016.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti, kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Sopii useimpien kahvikoneiden. Tilavuus on 250 ml. ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Alexluca Kuulakynä Pen Parma, keltainen
Arvio: 0.71 €/kpl
Alexluca Kuulakynä Pen Parma, keltainen
Tuote# 13294005000_TP6350.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen by Alexluca with push-up mechanism in an elegant bicolor design and soft body with a glossy finish in striking ...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4846 kpl
39.
Posliini kuppi PARIS
Arvio: 0.00 €/kpl
Posliini kuppi PARIS
Tuote# MO9080-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Posliininen 160 ml cappuccino-kuppi lautasella. Pakattuna 6 kpl eriin.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3897 kpl
40.
Kuulakynä Papyrus recycled pape...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Papyrus recycled paper ballpoint pen, punainen
Tuote# AP805893-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled paper ballpoint pen with matching colour cap and blue refill.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12748 kpl
41.
kiristysnauha reppu, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, sininen
Tuote# TBC1025-1AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Kuulakynä Snow panther ballpoin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Snow panther ballpoint pen, valkoinen, punainen
Tuote# AP809498-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with coloured rubber grip. With blue refill.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Kirjanmerkki Bookmark Momo
Arvio: 1.13 €/kpl
Kirjanmerkki Bookmark Momo
Tuote# 11881000000_TP6351.13 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unique and resistant nature line bookmark made of bamboo with a jute cord. Ecological awareness combined with the pleasu...
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
44.
Roly Makalu lämpöeristetty takki, un...
Arvio: 25.27 €/kpl
Roly Makalu lämpöeristetty takki, unisex, musta
Tuote# R50793O_TP00125.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyt vettä hylkivä takki. Korkea kaulus ja irrotettava huppu säätimillä. Vuori mikrofleeceä. Edessä vetoketju leukaa su...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
45.
Hattu Hat Licem, luonnollinen
Arvio: 1.43 €/kpl
Hattu Hat Licem, luonnollinen
Tuote# 15915013000_TP6351.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hat in synthetic, high quality fibers. With inner ribbon and ventilation holes.Synthetic
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Muki Mug Beverly, valkoinen
Arvio: 7.36 €/kpl
Muki Mug Beverly, valkoinen
Tuote# 20235001000_TP6357.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml capacity ceramic mug, with glossy finish outside. With a unique extendable stirrer integrated in the handle, made...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
47.
Paperinenäliinat, valkoinen
Arvio: 3.05 €/kpl
Paperinenäliinat, valkoinen
Tuote# 9520.100_TP2213.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rectangle tissue box filled with 50 2-layer tissuesRectangle tissue box filled with 50 2-layer tissuesThe posted price i...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Alkotesti Alcohol Tester Gamp, ...
Arvio: 12.96 €/kpl
Alkotesti Alcohol Tester Gamp, valkoinen
Tuote# 15287001000_TP63512.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pocket breathalyzer with air expiration measurement system. With built-in LCD screen and plain white smooth finishing, e...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 886 kpl
49.
20W 2-porttinen USB-laturi EU-p...
Arvio: 0.00 €/kpl
20W 2-porttinen USB-laturi EU-pist PLUGME, valkoinen
Tuote# MO2155-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
EU 2-napainen seinäsovitin/laturi. Tukee pikalataustekniikkaa (20W). 1 C-tyyppi. Tukee pikalataus 3.0/Power Delivery -t...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2642 kpl
50.
Americano® Espresso Eco 250 ml ...
Arvio: 6.65 €/kpl
Americano® Espresso Eco 250 ml kahvimuki kierrätetystä materiaalista. Läikkymätön kansi., musta, purppura
Tuote# 21045510_TP0016.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty juomamuki, jossa on varma kierrettävä roiskumaton kansi. Kansi estää vuodot ja se on valmistett...
Väri: musta, purppura
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetyst...
Arvio: 42.44 €/kpl
Iqoniq Meru naisten liivi kierrätetystä polyesteristä, tummansininen
Tuote# T4702.002.XS_TP30942.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten bodywarmer on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä. Bodywarmer on täysin tikattu...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 10 kpl
52.
Elevate Fairview naisten kevytuntuvalii...
Arvio: 53.74 €/kpl
Elevate Fairview naisten kevytuntuvaliivi, antrasiitti
Tuote# 3942195_TP00153.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Muotoiltu vyötäröltä paremman istuvuuden vuoksi. Rintatasku, jo...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 194 kpl
53.
RPET lippalakki SENGA
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET lippalakki SENGA
Tuote# MO6831-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lippalakki RPET -polyesteriä, 210 g/m². Lakissa viisi paneelia ja takana terässolki Koko 7 1/4.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 9109 kpl
54.
huivi, harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
huivi, harmaa
Tuote# AP733453-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
hi!dea MARIE. Kosmetiikkalaukku, sininen
Arvio: 2.69 €/kpl
hi!dea MARIE. Kosmetiikkalaukku, sininen
Tuote# 92721-104_TP3812.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monitoiminen mikrokuitupussukka vetoketjulla. Saatavana useissa eri väreissä. 130 x 90 x 65 mmMikrokuitu Default customi...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Ebony-kansio, koko A4, musta
Arvio: 15.28 €/kpl
Ebony-kansio, koko A4, musta
Tuote# 19549302_TP00115.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kansiossa on kynälenkki, asiakirjataskut ja 20 viivoitettua muistipaperia. Kynä ja tarvikkeet rekvisiittaa.TekonahkaSilk...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1386 kpl
57.
Roly Extreme naisten pitkähihainen t...
Arvio: 8.15 €/kpl
Roly Extreme naisten pitkähihainen t-paita, tummansininen
Tuote# R12181R_TP0018.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyesti muotoiltu pitkähihainen t-paita hienosti resoroidulla pääntiellä. Hihoissa ei ole resoreita. Sivusaumat. Irrote...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Solfee-aivopähkinä, luonnollinen
Arvio: 3.09 €/kpl
Solfee-aivopähkinä, luonnollinen
Tuote# 19544809_TP0013.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puinen neliönmuotoinen aivopähkinä puuvillapussissa. Painatus ei ole mahdollinen peleihin.PuuSilkkipainatus - taakse - 5...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 158 kpl
59.
Viivain Ruler Nixora, luonnolli...
Arvio: 1.44 €/kpl
Viivain Ruler Nixora, luonnollinen
Tuote# 20379013000_TP6351.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
30 cm<b>Composition : </b>Wheat Straw/ ABS.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Kaksiseinäinen borosilikaattimu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kaksiseinäinen borosilikaattimuki FARBI, läpinäkyvä-vihreä
Tuote# MO2200-24_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen borosilikaattilasimuki bambukannella ja värillisillä kahvoilla. Tilavuus: 300 ml.<br>Dimensions : 13X10CM
Väri: läpinäkyvä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 2202 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut