Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
LIVOO Lämmitetty lounaslaatikko
Arvio: 36.22 €/kpl
LIVOO Lämmitetty lounaslaatikko
Tuote# MEN396G_TP63436.22 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keeps meals warm and reheats them in 45 minutes minutes - 45W - 2 plastic and stainless steel compartments (410 ml + 180...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Hiirimatto Mousepad Minet, musta
Arvio: 3.30 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Minet, musta
Tuote# 16140002000_TP6353.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mouse pad made in soft polyester. With non-slip silicone base and padded wrist rest to prevent wrist stress and pain. Av...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 46663 kpl
3.
Myssy Marvin fishing cap, punai...
Arvio: 0.00 €/kpl
Myssy Marvin fishing cap, punainen
Tuote# AP761011-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fishing cap made of 100% cotton.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, kuninkaallinen
Tuote# S32000-RB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SURF unisex tuulitakki vetoketjulla. Tuulenpitävä ja vettähylkivä. Kaksi vetoketjullista taskua, vetoketjullinen k...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
hi!dea MOLLA. Kuulakärkikynä luistones...
Arvio: 0.91 €/kpl
hi!dea MOLLA. Kuulakärkikynä luistonestolla, punainen
Tuote# 81174-105_TP3810.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä värillisellä, luistamattomalla tartuntaosalla ja klipsillä. ø13 x 140 mmProperties : Sininen musteMuoviCe...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Hattu Menas hat band, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Hattu Menas hat band, sininen
Tuote# AP781837-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured non-woven band for straw hats. Delivered in die-cut sheets of 10 pieces. MOQ: multiples of 10 pcs.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 77 kpl
7.
Tietokonereppu Backpack Tidol, ...
Arvio: 19.14 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Tidol, musta
Tuote# 21114002000_TP63519.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padded Laptop and Tablet Compartment. Padded Back and Shoulder Straps<b>Composition : </b>Polyester 600D/ PU.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
LIVOO Keittiövaaka, punainen
Arvio: 11.79 €/kpl
LIVOO Keittiövaaka, punainen
Tuote# DOM354RC_TP63411.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Electronic kitchen scale - Sensitive keys - Slim design - LCD display - Tare function - Capacity 5 kgMarquage : Imp.Numé...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Kuulakynä Borgy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Borgy ballpoint pen, luonnollinen
Tuote# AP800501-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with bamboo grip and coloured parts. With blue refill.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 9999 kpl
10.
Selkäreppu Backpack Humus, fuksia
Arvio: 6.47 €/kpl
Selkäreppu Backpack Humus, fuksia
Tuote# 14057011000_TP6356.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant 600D polyester backpack in bold design, with zipper closure, headphones outlet, front pocket and elastic webbi...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 6919 kpl
11.
Polkupyörän istuinsuoja BYPRO
Arvio: 0.00 €/kpl
Polkupyörän istuinsuoja BYPRO
Tuote# MO8071-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesterinen polkupyörän istuinsuoja, kiinnityksenä elastinen kuminauha. Sublimaatiopainatus ainoastaan valkoiseen tuot...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 22611 kpl
12.
Juomapullo Bottle Pigot, valkoi...
Arvio: 9.17 €/kpl
Juomapullo Bottle Pigot, valkoinen
Tuote# 11395001000_TP6359.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel bottle with a capacity of 800 ml, available in a wide range of matte finish, metallic colors. Presented ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
13.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO transparent, oranssi
Tuote# 0-2250_T_57-0151_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent housing and clip.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, jade
Arvio: 4.21 €/kpl
hi!dea THC LUANDA. Miesten t-paita, jade
Tuote# 30104-146_TP3814.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/10% viskoosia). Tu...
Väri: jade
Varastosaldo: Vähintään 23643 kpl
15.
T-paita Adult Color T-Shirt Ori...
Arvio: 4.97 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Original T, vihreä
Tuote# 113330041_TP6354.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult color T-shirt Original T by Fruit Of The Loom. Made of 100% cotton 150g/m2 material. Soft to the touch, with ribbe...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1940 kpl
16.
Sokerikeksi, hopea
Arvio: 16.89 €/kpl
Sokerikeksi, hopea
Tuote# 5551.103_TP63616.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High round tin cookies. Silver, wrapper printed all-over in full colour. Filled with 35 coffee cookies, approx. 225 gram...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
T-paita Women T-Shirt Slem, val...
Arvio: 2.08 €/kpl
T-paita Women T-Shirt Slem, valkoinen
Tuote# 147200011_TP6352.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
T-shirt for girl in soft polyester 130g/m2. With tie rod design and with knot front closure. Available in white and a wi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2433 kpl
18.
Vasa kuparityhjiöeristetty pull...
Arvio: 13.72 €/kpl
Vasa kuparityhjiöeristetty pullo, punainen
Tuote# 10049405_TP00113.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pidä juomasi kuumana 12 tuntia tai kylmänä 48 tuntia Vasa-tyhjiöeristetyssä pullossa. Valmistettu 18/8-luokan ruostumatt...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 13525 kpl
19.
SOL'S STONE UNI Huppari 260g STONE, k...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S STONE UNI Huppari 260g STONE, kuninkaallinen
Tuote# S01714-RB_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S STONE Unisex vetoketjullinen huppari / vetoketjullinen huppari ja edessä kengurutasku. Huppu kiristysnauhalla ja s...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Reilun kaupan ostoskassi140gr/m...
Arvio: 0.00 €/kpl
Reilun kaupan ostoskassi140gr/m² OSOLE COLOUR, punainen
Tuote# MO2098-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Värjätystä Reilun kaupan puuvillasta valmistettu ostoskassi, jossa pitkät kahvat. 140 gr/m².<br>Dimensions : 38X42CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
hi!dea THC HELSINKI WOMEN. Naisten fle...
Arvio: 37.15 €/kpl
hi!dea THC HELSINKI WOMEN. Naisten fleecetakki, musta
Tuote# 30165-103_TP38137.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten fleecetakki vetoketjulla 100% polyesteria (260 g/m²). Värillinen vetoketju. Sivutaskut. Kuminauha hihansuissa. I...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 163 kpl
22.
Eläinkylpylelu Koldy rubber duc...
Arvio: 0.00 €/kpl
Eläinkylpylelu Koldy rubber duck, vaaleansininen
Tuote# AP721186-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC rubber duck.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki...
Arvio: 77.17 €/kpl
Elevate Scotia naisten kevytuntuvatakki, tummansininen
Tuote# 3930649_TP00177.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Downproof pressed fabric. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Muotoiltu vyötäröltä paremman istuvuuden vuoksi. Hihassa vetoke...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 86 kpl
24.
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPIDER Miesten neule 260g SPIDER, harmaa-tuhka
Tuote# S01168-AS_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPIDER pehmeän tuntuinen miesten college-pusero / collegepaita edulliseen hintaan. Joustava kaulus ja elastaaniset...
Väri: harmaa-tuhka
Varastosaldo: Vähintään 874 kpl
25.
Suorakulmainen valaiseva USB, s...
Arvio: 6.21 €/kpl
Suorakulmainen valaiseva USB, sininen, musta
Tuote# 1Z48490K_TP0016.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suorakulmaisessa USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year...
Väri: sininen, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
XD Collection Keraaminen moderni kahvimuki, v...
Arvio: 5.62 €/kpl
XD Collection Keraaminen moderni kahvimuki, valkoinen
Tuote# P434.053_TP3095.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä keraaminen muki näyttää hyvältä millä tahansa pöydällä. Mukissa on kiiltävä sisäpinta ja matta ulkopinta. Muki on t...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 585 kpl
27.
Roly Stafford miesten lyhythihainen ...
Arvio: 6.98 €/kpl
Roly Stafford miesten lyhythihainen t-paita, sininen
Tuote# R66811M_TP0016.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos100% Puuvill...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
28.
USB Rotate on-the-go, musta
Arvio: 4.43 €/kpl
USB Rotate on-the-go, musta
Tuote# 1Z20100D_TP0014.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate on-the-go. This USB stick has a micro USB connector so it can be plugged into smartphones for extra storage.W...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
juomapullo, läpinäkyvä
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, läpinäkyvä
Tuote# TBC818-1HTR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Aurinkovarjo Sunshade Birdy, mu...
Arvio: 16.88 €/kpl
Aurinkovarjo Sunshade Birdy, musta
Tuote# 11186002000_TP63516.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Foldable car sunshade. Size 140x78cm. With manual opening mechanism and polyester pouch included.Polyester UV Protection...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Langaton laturi VIANA DESK
Arvio: 0.00 €/kpl
Langaton laturi VIANA DESK
Tuote# MO9917-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langaton latausasema kalkkikivestä ja bambu yksityiskohdalla. Sisältää 100cm USB kaapelin, lähtövirta DC5V/1A (5W). Yhte...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1777 kpl
32.
Roly Player urheilushortsit, unisex,...
Arvio: 6.50 €/kpl
Roly Player urheilushortsit, unisex, punainen
Tuote# R04534I_TP0016.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilushortsit joustavalla vyötäröllä, säädettävällä nauhalla ja ilman sisähousuja. Hengittävä pikeetyyppinen kangas, j...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
33.
Laturi Charger Bellmer, musta
Arvio: 15.53 €/kpl
Laturi Charger Bellmer, musta
Tuote# 20846002000_TP63515.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wireless 15W. Magnetic<b>Composition : </b>Aluminium.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Asiakirjakassi Shoulder Bag Lou...
Arvio: 7.67 €/kpl
Asiakirjakassi Shoulder Bag Lourdel, harmaa
Tuote# 11839008000_TP6357.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Shoulder bag made of durable 600D RPET polyester. Fully padded, with wide front flap, velcro closure and black trim. Mai...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
35.
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus...
Arvio: 0.98 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Stylus Touch Ball Pen Byzar, fuksia
Tuote# 14660011000_TP6350.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with twist mechanism and ultra-fine aluminum body in a smooth metallic finish in varied colors and matc...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 6363 kpl
36.
hi!dea ROTH. Muistikirja A5, punainen
Arvio: 6.12 €/kpl
hi!dea ROTH. Muistikirja A5, punainen
Tuote# 93592-105_TP3816.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 kovakantinen PU muistikirja. Kuminauha, kirjanmerkkinauha, sisätasku ja kynäpidike (kynä ei sisälly). 140 x 210 mmPro...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
Moneta-kuulakärkikynä, alumiini...
Arvio: 0.95 €/kpl
Moneta-kuulakärkikynä, alumiinia, naksautusmekanismi, punainen
Tuote# 10744005_TP0010.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jossa on naksautusmekanismi, lakkaviimeistely, kiillotettu pinta ja kiinnostavia kromattuja yksityiskoht...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 12674 kpl
38.
Ostoskassi Bag Lombak, luonnoll...
Arvio: 3.53 €/kpl
Ostoskassi Bag Lombak, luonnollinen
Tuote# 12663013000_TP6353.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag in durable 100% cotton material 140g/m2, with natural tone. Outside stitching in contrast colour and matching with t...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 21129 kpl
39.
Elevate Hera-aurinkolippa, valkoinen
Arvio: 3.71 €/kpl
Elevate Hera-aurinkolippa, valkoinen
Tuote# 38671010_TP0013.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kangaskoukku ja kiinnike. Koko 58 cm.Puuvilla twill100% Puuvilla, 175 g/m2Siirtokuva - eteen - 110 x 30 mm - max color :...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 21728 kpl
40.
Kuulakynä Pen Valvek, punainen
Arvio: 0.70 €/kpl
Kuulakynä Pen Valvek, punainen
Tuote# 16321003000_TP6350.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line ball pen in recycled carton, with matching color cap in an eye catching design. Blue ink refill and availabl...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 41264 kpl
41.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 30.96 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9500.001.M_TP30930.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
42.
USB-tikku, tummansininen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, tummansininen
Tuote# PCUSMIDB3G_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Uma Kuulakynä TWISTY frozen, läpinä...
Arvio: 0.62 €/kpl
Uma Kuulakynä TWISTY frozen, läpinäkyvä
Tuote# 0-0040_TF_50-0003_TP3620.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent frosted housing.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Bucks värillinen kaulanauha - k...
Arvio: 0.00 €/kpl
Bucks värillinen kaulanauha - kaksipuolinen / 10 mm
Tuote# 1PL0030C_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bucks värillinen kaulanauha - kaksipuolinen. Värillinen sublimaatiokaulanauha. Tässä kaulanauhassa on värillinen koriste...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
Baseline® Plus 750 ml -pullo ur...
Arvio: 2.67 €/kpl
Baseline® Plus 750 ml -pullo urheilukannella, valkoinen, musta
Tuote# 21069012_TP0012.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja ulosvedettävä ja sisääntyönnettävä nokka. Pullon tilavuus on 750 m...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
Ilmapatja Monvar beach mattress...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ilmapatja Monvar beach mattress, punainen
Tuote# AP721716-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach mattress with window, PVC.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 69 kpl
47.
Kukkaro Purse Dramix, vihreä
Arvio: 1.33 €/kpl
Kukkaro Purse Dramix, vihreä
Tuote# 15095004000_TP6351.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coin purse in soft PU leather and in a wide range of bright tones. With matching color zipper and inner keyring .PU
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
48.
hi!dea SHOPPER. Kassi, beige
Arvio: 3.02 €/kpl
hi!dea SHOPPER. Kassi, beige
Tuote# 92843-131_TP3813.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuitukangaskassi (80 g/m²). Sangat 50 cm. Tämä kampanja on voimassa 31. joulukuuta 2022 asti ja koskee vain olemassa ole...
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 6941 kpl
49.
Selkäreppu Jock drawstring bag,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Selkäreppu Jock drawstring bag, tummansininen
Tuote# AP806607-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring bag 190T polyester.
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
stressinpoisto, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
stressinpoisto, valkoinen
Tuote# AP844062-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, tum...
Arvio: 15.98 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, tummanruskea
Tuote# 30106-121_TP38115.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: tummanruskea
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
52.
Kuulakynä Lumpy ballpoint pen, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Lumpy ballpoint pen, hopea, oranssi
Tuote# AP6149-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint pen with silver barrel and coloured rubber grip. With blue refill.
Väri: hopea, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 53547 kpl
53.
Matkatavarätiketti Luggage Tag ...
Arvio: 0.85 €/kpl
Matkatavarätiketti Luggage Tag Cloris, vihreä
Tuote# 13816004000_TP6350.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original design trolley case tag in resistant bicolor combination material and a wide range of bright tones. With resist...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 24486 kpl
54.
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Arvio: 4.65 €/kpl
Makeinen, valkoinen, läpinäkyvä
Tuote# 1047.131_11093_TP6364.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag with full colour printed inlay, filled with 150 gram sweetsShelf life : 18 months.Filling : Car liquorice total los...
Väri: valkoinen, läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
LIVOO Sauna, valkoinen
Arvio: 27.30 €/kpl
LIVOO Sauna, valkoinen
Tuote# DOS184_TP63427.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Water capacity of 60ml - Three setting levels: off / low / high - Possibility to add essential oils - Interchangeable ti...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 372 kpl
56.
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, ...
Arvio: 12.46 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Panan Xl, fuksia
Tuote# 16105011000_TP63512.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
8 panel umbrella in XL size -130cm diameter- with windproof mechanism-. Automatic opening, in resistant polyester and wi...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 9544 kpl
57.
Käsipyyhe Towel Canoria, sininen
Arvio: 7.03 €/kpl
Käsipyyhe Towel Canoria, sininen
Tuote# 20598019000_TP6357.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Organic Cotton 350 g/ m2.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Orbit frisbee kierrätysmuovia, ...
Arvio: 2.30 €/kpl
Orbit frisbee kierrätysmuovia, purppura
Tuote# 12702941_TP0012.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100-prosenttisesti kierrätysmuovista valmistettu frisbee, jossa yhdistyvät hauska myynninedistämisidea ja vahvat kestävä...
Väri: purppura
Varastosaldo: Vähintään 333 kpl
59.
Lippalakki Sport baseball cap, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki Sport baseball cap, vaaleansininen
Tuote# AP761990-06V_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro, material: 100% cotton.
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 23 kpl
60.
vesipullo, läpinäkyvä, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, valkoinen
Tuote# TBC150DP-1TRBL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut