Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
kertakäyttömuki, läpikuultava
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, läpikuultava
Tuote# TBC796-12OZ-TR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpikuultava
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Fleecehuopa STAVENGER, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
Fleecehuopa STAVENGER, valkoinen
Tuote# MO7245-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 g/m² fleecehuopa nailonkahvalla.<br>Dimensions : 150X120 CM
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3902 kpl
3.
Makeinen / , valkoinen
Arvio: 2.70 €/kpl
Makeinen / , valkoinen
Tuote# 1961.100_11012_TP6362.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed heart shaped tin filled with approx. 23 gram heart shaped mintsingredients sticker and seal included.Shelf life ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
eristetty pullopussi, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
eristetty pullopussi, musta
Tuote# AP716697-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Kuulakynä Bookot ballpoint pen,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Bookot ballpoint pen, luonnollinen
Tuote# AP800504-00_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ecological wheat straw plastic ballpoint pen with bamboo grip and metal parts. With blue refill.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 16523 kpl
6.
Makeinen, hopea
Arvio: 6.40 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1792.103_11057_TP6366.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini glass jar 0,2 liter with 2 full colour stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 18 months.Filling : ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä ...
Arvio: 30.96 €/kpl
Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, harmaa-kanerva
Tuote# T9500.013.L_TP30930.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-joggersit, jotka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista. Paino on 340 G/M²...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 297 kpl
8.
Termospullo Insulated Bottle Fl...
Arvio: 8.61 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Flazer, punainen
Tuote# 20711003000_TP6358.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml<b>Composition : </b>Stainless Steel/ Bamboo.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
André Philippe Sateenvarjo Orage umbrella, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
André Philippe Sateenvarjo Orage umbrella, musta
Tuote# AP808408-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Automatic, windproof folding umbrella with 8 panels, plastic grip, metal shaft and frame. 190T pongee. In branded carry ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 579 kpl
10.
Eristetty muki Insulated Mug Lo...
Arvio: 13.11 €/kpl
Eristetty muki Insulated Mug Loret, valkoinen
Tuote# 11771001000_TP63513.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall, stainless steel thermal cup with 330ml capacity. Specially designed for sublimation printing, finished in g...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Ba...
Arvio: 2.43 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Bandera, valkoinen
Tuote# 135780011_TP6352.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical polo shirt for adult in 100% breathable polyester material of 180g/m2. With two matching color buttons and nat...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Roly Imola lasten lyhythihainen urhe...
Arvio: 6.29 €/kpl
Roly Imola lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, lyijyharmaa
Tuote# K04274B_TP0016.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen lyhythihainen t-paita kierrätettyä CONTROL DRY -polyesterikankaasta. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetu...
Väri: lyijyharmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Skribo-kuulakärkikynä- ja muist...
Arvio: 12.54 €/kpl
Skribo-kuulakärkikynä- ja muistikirjasetti, musta
Tuote# 10787390_TP00112.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
RCS-sertifioitu Skribo-kynä- ja muistikirjasetti on valmistettu osittain kierrätetystä polyesterista, minkä ansiosta se ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Pullopaketti Bag Minax
Arvio: 3.93 €/kpl
Pullopaketti Bag Minax
Tuote# 16953000000_TP6353.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag made of natural cork, with transparent window on the front. Stitched finish and resistant carrying handl...
Varastosaldo: Vähintään 1607 kpl
15.
Sademittari Rain Meter 40 L/ m2
Arvio: 2.87 €/kpl
Sademittari Rain Meter 40 L/ m2
Tuote# 12050000000_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
40l/m2 pluviometer with transparent finished body and with a resistant fixing spike.Scale Measurement: 1 Line = 1 L/ m2
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
16.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaa...
Arvio: 15.98 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, vaaleanpunainen
Tuote# 30106-112_TP38115.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: vaaleanpunainen
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
17.
XD Collection Mini Vintage 3W langaton kaiutt...
Arvio: 10.07 €/kpl
XD Collection Mini Vintage 3W langaton kaiuttin, sininen, musta
Tuote# P329.335_TP30910.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Trendikäs 3W langaton kaiutin vintage-ilmeellä ja muodikkaissa väreissä. Selkeä äänenlaatu BT 5.0:lla, joka mahdollistaa...
Väri: sininen, musta
Varastosaldo: Vähintään 2133 kpl
18.
Perk 480 ml:n keraaminen muki, ...
Arvio: 8.54 €/kpl
Perk 480 ml:n keraaminen muki, musta
Tuote# 10072890_TP0018.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suuri nykyaikainen mattapintainen keramiikkamuki. Perk-mukissa on suuri pinta, josta logo-kuviointi näkyy parhaalla mahd...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2545 kpl
19.
Aurinkolasit CreaSun customisab...
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkolasit CreaSun customisable sunglasses - frame, musta
Tuote# AP800383-10_A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, plastic sunglasses with UV 400 protection. The product is assembled in the requested frame and temples col...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1658 kpl
20.
hi!dea ALBERT. Sateenvarjo automaattis...
Arvio: 15.77 €/kpl
hi!dea ALBERT. Sateenvarjo automaattisella avausmekanismilla, musta
Tuote# 99131-103_TP38115.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sateenvarjo 190T pongeeta. Lasikuiturunko ja kumipäällysteinen kahva. Tuulivarma, automaattinen avausmekanismi. ø1030 x ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
hi!dea HIDE. Nettikameran suojus, puna...
Arvio: 0.69 €/kpl
hi!dea HIDE. Nettikameran suojus, punainen
Tuote# 57951-105_TP3810.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PP nettikameran suojus liukuvalla kannella ja kiinnitystarralla. Universaali muoto, sopii älypuhelimille, tablet-laittei...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 73814 kpl
22.
Vyölaukku CreaWaist Run custom ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Vyölaukku CreaWaist Run custom waist bag, musta
Tuote# AP716457-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made running belt waist bag in polyester. With zipped compartment and adjustable elastic waistband. With all over...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynä...
Arvio: 10.46 €/kpl
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynä, oranssi
Tuote# 10786531_TP00110.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker Jotter Recycled -kuulakärkikynässä yhdistyvät luontoystävällisyys, tyyli, suorituskyky ja edullinen hinta. Sen na...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2709 kpl
24.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUM...
Arvio: 3.00 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN ALUMA, vaaleansininen
Tuote# 0-7200_57-0298_TP3623.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
XD Xclusive Kompakti Bogota-termosmuki kera...
Arvio: 18.85 €/kpl
XD Xclusive Kompakti Bogota-termosmuki keraamisella pinnoitteella, musta
Tuote# P432.241_TP30918.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älä maista mukia, maista vain juomasi! Nauti keraamisesta juomiskokemuksesta kompaktissa koossa. Pidä juomasi kuumina jo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 752 kpl
26.
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari ...
Arvio: 33.69 €/kpl
Iqoniq Abisko vetoketjullinen huppari rpuuvillasta, harmaa-kanerva
Tuote# T9600.013.S_TP30933.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-huppari, jossa on vetoketju. Valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaani...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 38 kpl
27.
SCX.design D20 450 ml:n litteä ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design D20 450 ml:n litteä Tritan-vesipullo silikonisuojuksella
Tuote# 1PX08082_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Litteä 450 ml:n Tritan vesipullo silikonisuojuksella, alumiinisilla kierrekorkilla ja jalustalla. Pullo pysyy tukevasti ...
Väri: metalli, musta
Varastosaldo: Vähintään 862 kpl
28.
Ovikello Rush bicycle bell, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
Ovikello Rush bicycle bell, hopea
Tuote# AP810372-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium bicycle bell with silver plate.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 4295 kpl
29.
Pussi Shoulder Bag Karan, sininen
Arvio: 2.43 €/kpl
Pussi Shoulder Bag Karan, sininen
Tuote# 19675019000_TP6352.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose mini shoulder bag in resistant 600D polyester in varied colors and zipper closure. Lapel with velcro closu...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Puhelinteline Holder Protok
Arvio: 2.70 €/kpl
Puhelinteline Holder Protok
Tuote# 16797000000_TP6352.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line support made of bamboo from natural cuts. Very easy to assemble, with a slot for charging the device while i...
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
31.
Muistikirja ARCONOT
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja ARCONOT
Tuote# AR1804-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja kovalla PU kannella, sisältää 192 tyhjää sivua (96 arkkia) ja väriltään yhteensopivan värikkään kumilenki...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10452 kpl
32.
hi!dea MEYER. Taskumuistikirja, vihreä
Arvio: 1.78 €/kpl
hi!dea MEYER. Taskumuistikirja, vihreä
Tuote# 93425-109_TP3811.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Taskukokoinen muistikirja kovilla tekonahkakansilla. 160 tyhjää sivua. Kirjanmerkkinauha ja kuminauha. 90 x 140 mmProper...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 14863 kpl
33.
Uma Kuulakynä PREMIUM S, vaaleansin...
Arvio: 2.15 €/kpl
Uma Kuulakynä PREMIUM S, vaaleansininen
Tuote# 6-3100_06-2925_TP3622.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with mobile push-button head on nickel-plated metal spring. Nickel-plated metal clip and heavy...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Mittanauha Tape Measure Hermy 5m
Arvio: 6.21 €/kpl
Mittanauha Tape Measure Hermy 5m
Tuote# 11213000000_TP6356.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line 5 metre flexometer, made in a combination of bamboo and ABS with rubber touch. Metal blade with brake, metal...
Varastosaldo: Vähintään 2414 kpl
35.
Vyöhihna Neck lanyard, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Vyöhihna Neck lanyard, keltainen
Tuote# AP761112-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lanyard with metal carabiner, polyester.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.87 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9400.001.XS_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
37.
Bambu varavirtalähde POWERBAM
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu varavirtalähde POWERBAM
Tuote# MO9673-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2200 mAh bambu varavirtalähde, lähtövirta DC5V/1A. Sisältää C tyypin liittimen, USB latauskaapelimen mikro USB pistokkee...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 6214 kpl
38.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 6.94 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, 350 ml, valkoinen, violetti
Tuote# 21042218_TP0016.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Muki on valmistettu 100% kierrätetystä muovista ja kansi on v...
Väri: valkoinen, violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
Kynä ilman mustetta Elevoid ink...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kynä ilman mustetta Elevoid inkless ballpoint pen, harmaa
Tuote# AP800497-77_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal 2in1 twist ballpoint pen and inkless pen in black gift box. With blue refill and metal alloy tip, which oxidizes t...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2979 kpl
40.
Elevate Davis-lippalakki, 6-paneelinen,...
Arvio: 5.57 €/kpl
Elevate Davis-lippalakki, 6-paneelinen, oranssi
Tuote# 38678310_TP0015.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valmiiksi kaareva lippa. Brodeeratut tuuletusreiät. Metallisolki. Pään ympärys: 58 cm.Harjattu puuvilla twill100% Puuvil...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2120 kpl
41.
Keraaminen muki SUBLIMCOLY
Arvio: 0.00 €/kpl
Keraaminen muki SUBLIMCOLY
Tuote# MO8422-85_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki 300 ml erikoispinnoite sublimaatiota varten, värillisellä kahvalla ja sisäpuolella. Yksittäispakattuna v...
Väri: tumma-laivasto-sininen
Varastosaldo: Vähintään 8755 kpl
42.
Hattu Hatband Polyester, sinine...
Arvio: 0.31 €/kpl
Hattu Hatband Polyester, sininen, oranssi
Tuote# 15447007000_TP6350.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester ribbon for hat, in a wide range of colors. Served in full, 250 meters length rolls, with approximately 350 rib...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 1219 kpl
43.
XD Collection Impact AWARE 16 oz. rcanvas 15"...
Arvio: 43.79 €/kpl
XD Collection Impact AWARE 16 oz. rcanvas 15" tietokonereppu, vihreä
Tuote# P760.247_TP30943.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä siisti 16oz. kierrätetystä canvaksesta valmistettu reppu sopii mukaan kaikille työmatkoille. Syvä pystysuora etutas...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 284 kpl
44.
hi!dea SHOW. Termospullo 510 mL, vaale...
Arvio: 7.80 €/kpl
hi!dea SHOW. Termospullo 510 mL, vaaleanvihreä
Tuote# 94550-119_TP3817.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen juomapullo ruostumatonta terästä vakuumikorkilla. Tilavuus 510 mL. Toimitetaan valkoisessa lahjarasiassa...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 2143 kpl
45.
T-paita Women Colour T-Shirt Ic...
Arvio: 4.91 €/kpl
T-paita Women Colour T-Shirt Iconic, tummansininen
Tuote# 113250061_TP6354.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Womens color T-shirt Iconic by Fruit Of The Loom. Made in 100% brushed cotton Ring Spun 140g/m2. Soft touch and slim fit...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 413 kpl
46.
Selkäreppu Backpack Yondix, tum...
Arvio: 13.34 €/kpl
Selkäreppu Backpack Yondix, tummansininen
Tuote# 14735006000_TP63513.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in resistant polyester 600D of bold design in a varied range of colors and with reinforcement edge in white col...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
H2O Active® Vibe 850 ml -urheil...
Arvio: 6.89 €/kpl
H2O Active® Vibe 850 ml -urheilujuomapullo kaatonokkakannella, läpikuultava-valkoinen, musta
Tuote# 21009600_TP0016.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suora yksiseinäinen urheilujuomapullo. Roiskumaton kansi ja auki käännettävä juomanokka. Pullon tilavuus on 850 ml. Luo ...
Väri: läpikuultava-valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
48.
Uma Kuulakynä YES transparent SI, a...
Arvio: 0.99 €/kpl
Uma Kuulakynä YES transparent SI, antrasiitti
Tuote# 0-0093_T-SI_50-0405_TP3620.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, wide curved clip button and heavy metal tip chrome plated.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
hi!dea THC DYNAMIC. Miesten tekninen p...
Arvio: 29.63 €/kpl
hi!dea THC DYNAMIC. Miesten tekninen poolopaita, kalkinvihreä
Tuote# 30290-139_TP38129.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Miesten lyhythihainen tekninen poolopaita 100 % kierrätetystä polyesteristä (180 g/m²). Tässä poolopaidassa on 1x1 rib-k...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Uma Kuulakynä PAPER PEN, musta
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä PAPER PEN, musta
Tuote# 6-2250_H_06-0002_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled, natural-coloured cardboard. Tip and push-button uni-coloured made from rec...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Lancaster-premiumreppu 5L, läpi...
Arvio: 3.95 €/kpl
Lancaster-premiumreppu 5L, läpikuultava-valkoinen, musta
Tuote# 12008600_TP0013.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pelkistetty kassi sopii stadionille, tapahtumiin, töihin tai muualle. Avoin säilytystasku, jossa on nyöri. Tarvikkeet re...
Väri: läpikuultava-valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 59499 kpl
52.
Vault RFID-tietokonereppu 15" 1...
Arvio: 23.66 €/kpl
Vault RFID-tietokonereppu 15" 16L, tummansininen
Tuote# 12021755_TP00123.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nykyaikainen 15" tietokonereppu jossa suuri vetoketjutasku edessä. Taskussa paikka avaimille sekä toinen RFID suojattu t...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3883 kpl
53.
Tunnistusranneke Bracelet Ankar...
Arvio: 0.55 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Ankaran, punainen
Tuote# 16203003000_TP6350.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events, synthetic fiber bracelet in a wide range of bright tones. With adhesive closure, waterproof and presented in 10 ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSUKCRBAG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
Anorakki Jacket Leanor, musta
Arvio: 31.84 €/kpl
Anorakki Jacket Leanor, musta
Tuote# 201730021_TP63531.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parka in warm and soft 100% polyester material. In lightweight, wind and water resistant material. Elegant horizontal co...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 300 kpl
56.
Vyöhihna Kappin lanyard, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
Vyöhihna Kappin lanyard, vihreä
Tuote# AP721131-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester lanyard with metal carabiner and safety buckle.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1888 kpl
57.
XD Collection Impact AWARE Urban outdoor -rep...
Arvio: 33.80 €/kpl
XD Collection Impact AWARE Urban outdoor -reppu, vihreä
Tuote# P762.057_TP30933.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Impact AWARE? Urban outdoor -repussa on enemmän tilaa tavaroillesi, ja siinä on mahtava ulkoiluun sopiva design. Repussa...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 1430 kpl
58.
Lippalakki Keinfax RPET basebal...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki Keinfax RPET baseball cap, musta
Tuote# AP721583-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Baseball cap with 5 panels and velcro closure. RPET polyester, 180 g/m².
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Termosmuki 250 ml FALUN, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki 250 ml FALUN, valkoinen
Tuote# MO9246-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu vuotamaton 250 ml termosmuki, sisäosa PP-muovia<br>Dimensions : Ø...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7938 kpl
60.
Hiirimatto Mousepad Minet, musta
Arvio: 3.30 €/kpl
Hiirimatto Mousepad Minet, musta
Tuote# 16140002000_TP6353.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mouse pad made in soft polyester. With non-slip silicone base and padded wrist rest to prevent wrist stress and pain. Av...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 46663 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut