Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
Auringonkukansiemenet kirjekuor...
Arvio: 0.00 €/kpl
Auringonkukansiemenet kirjekuor GIRASOL, beige
Tuote# MO2217-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Auringonkukansiemeniä askartelukuoressa.<br>Dimensions : 10,5X6,5 CM
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 5141 kpl
2.
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, t...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä CRYS SI RECY shell, tummansininen
Tuote# 1-0147_SI_RECY_SHELL_01-2747_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque glossy housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyst...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Roly Sitka miesten sadetakki, tumman...
Arvio: 52.63 €/kpl
Roly Sitka miesten sadetakki, tummansininen
Tuote# R52011R_TP00152.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä sadetakki. Lipallinen huppu. Lämpösaumatut vetoketjut ja saumat. Mustat kontrastiväriset yksityiskohdat taka...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Idaho RPET duffelilaukku 35L, t...
Arvio: 14.54 €/kpl
Idaho RPET duffelilaukku 35L, tummansininen
Tuote# 12062355_TP00114.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vedenpitävä merimieslaukku kierrätetystä PET-muovista. Tilava 20 litran päälokero, jossa on kiristysnyöri, sivukahva ja ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 3915 kpl
5.
Brite-Americano® grande 350 ml ...
Arvio: 10.31 €/kpl
Brite-Americano® grande 350 ml eristetty muki, keltainen, musta
Tuote# 21000623_TP00110.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja integroitu kahva. Mukia ympäröi värillinen, materiaaliin up...
Väri: keltainen, musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
6.
hi!dea CARTES. 54 kortin pakka, sininen
Arvio: 1.58 €/kpl
hi!dea CARTES. 54 kortin pakka, sininen
Tuote# 98080-104_TP3811.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
54 kortin korttipakka. Laminoitu paperi. Toimitetaan paperilaatikossa. 89 x 59 x 17 mmLaminoitu paperiPacking : Lahjalaa...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 17681 kpl
7.
SOL'S SPORTY MEN T-paita SPORTY, neon...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SPORTY MEN T-paita SPORTY, neon-oranssi
Tuote# S11939-NO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SPORTY, Raglan-hihat T-paita, 100 % hengittävä polyesteri Mesh Polyesteri 140, sidonta kauluksessa, Raglan-hihat, ...
Väri: neon-oranssi
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
8.
Aurinkolasit Malter sunglasses,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkolasit Malter sunglasses, musta
Tuote# AP791927-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic sunglasses with UV 400 protection and matte finish.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Uma Kuulakynä YES transparent, vaal...
Arvio: 0.77 €/kpl
Uma Kuulakynä YES transparent, vaaleansininen
Tuote# 0-0093_T_50-2925_TP3620.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing and wide curved clip button.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
10.
Retrend RPET-duffelilaukku 40L,...
Arvio: 22.60 €/kpl
Retrend RPET-duffelilaukku 40L, punainen
Tuote# 12053421_TP00122.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä duffelilaukku valmistettu 100 % kierrätetystä, kuluttajakäytössä olleesta muovista, mikä auttaa vähentämään muov...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 562 kpl
11.
Uma Kuulakynä CHECK frozen M-SI, tu...
Arvio: 3.11 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK frozen M-SI, tummanvihreä
Tuote# 1-0142_TF_M-SI_01-0336_TP3623.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing. Heavy metal tip and metal clip chrome plated.
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
12.
Rantakassi Bag Nandora, harmaa
Arvio: 19.03 €/kpl
Rantakassi Bag Nandora, harmaa
Tuote# 20466008000_TP63519.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof<b>Composition : </b>PVC.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Tarttuva paperinippu CreaStick ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tarttuva paperinippu CreaStick Note L Eco custom sticky notepad, luonnollinen
Tuote# AP716509_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, recycled kraft paper covered sticky notepad. Includes 50 sheets of recycled paper sticky notes (100×75 mm)...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Avainketju Opener Keyring Mixe,...
Arvio: 1.12 €/kpl
Avainketju Opener Keyring Mixe, musta
Tuote# 11908002000_TP6351.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keyring opener in recycled aluminium. With can opener accessory and specially designed for laser printing. Available in ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12432 kpl
15.
Lyijytäytekynä Mechanical Penci...
Arvio: 17.14 €/kpl
Lyijytäytekynä Mechanical Pencil Jotter Core, hopea
Tuote# 17385009000_TP63517.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Parker roller pen Jotter Core, a classic made in stainless steel, with chrome plated fittings and the brands iconic arro...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1939 kpl
16.
sateenvarjo, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, valkoinen
Tuote# AP733462-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kaiutin Speaker Kevil
Arvio: 15.36 €/kpl
Kaiutin Speaker Kevil
Tuote# 16528000000_TP63515.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line speaker, with Intelligent LED Technology and Bluetooth® 5.0 connectivity. Made of bamboo, from natural cut b...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
18.
Kuulakynä Pen Banik, keltainen
Arvio: 0.61 €/kpl
Kuulakynä Pen Banik, keltainen
Tuote# 15416005000_TP6350.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pointer ball pen with push-up mechanism and shiny finished body in bright tones. With big size clip for easy printing. B...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 43383 kpl
19.
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, sot...
Arvio: 15.98 €/kpl
hi!dea THC SOFIA. Naisten t-paita, sotilaallinen-vihreä
Tuote# 30106-149_TP38115.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (150 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa/ 10% vi...
Väri: sotilaallinen-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 952 kpl
20.
Trucker lippalakki TRUCKER CAP
Arvio: 0.00 €/kpl
Trucker lippalakki TRUCKER CAP
Tuote# MO8594-71_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesterinen (140-150 gr/m2 ) 5 paneelin lippalakki, takana muovinen pikakiinnitys. Valkoinen pehmustettu etuosa, lippa...
Väri: neon-oranssi
Varastosaldo: Vähintään 9029 kpl
21.
HydroFlex-juomapullo, 750 ml, v...
Arvio: 2.86 €/kpl
HydroFlex-juomapullo, 750 ml, valkoinen, sininen
Tuote# 21044394_TP0012.86 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
hi!dea FRAPPE. Uudelleenkäytettävä muk...
Arvio: 1.81 €/kpl
hi!dea FRAPPE. Uudelleenkäytettävä muki, musta
Tuote# 94784-103_TP3811.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Uudelleenkäytettävä PP-muki PP-kannella. Tilavuus 430 mL. Valmistettu Euroopassa. ø87 x 116 mmProperties : Soveltuu ruok...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
Uma Kuulakynä CORAL SI, turkoosi
Arvio: 1.04 €/kpl
Uma Kuulakynä CORAL SI, turkoosi
Tuote# 0-0177_SI_50-0326_TP3621.04 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing and tip chrome plated.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
Vintage urheilulaukku VINTAGE
Arvio: 0.00 €/kpl
Vintage urheilulaukku VINTAGE
Tuote# MO7868-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vintage urheilulaukku PCV- muovista, mattapintainen lopputulos. Valkoisilla yksityikohdilla, sivutasku vetoketjulla ja s...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2873 kpl
25.
hi!dea RAISE. Urheilupullo 520 mL, vaa...
Arvio: 3.44 €/kpl
hi!dea RAISE. Urheilupullo 520 mL, vaaleanvihreä
Tuote# 94646-119_TP3813.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilupullo lasia ja ruostumatonta terästä. Tilavuus 520 mL. Toimitetaan soft shell -suojuksessa. ø65 x 225 mmPropertie...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 14364 kpl
26.
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Ma...
Arvio: 4.60 €/kpl
T-paita Adult T-Shirt Tecnic Markus, valkoinen
Tuote# 164610011_TP6354.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in breathable RPET material 135g/m2, obtained from recycled plastic materials, to encourage ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2143 kpl
27.
juomapullo, punainen, bambu
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, punainen, bambu
Tuote# TBC847C-50M-LRJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen, bambu
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrä...
Arvio: 27.33 €/kpl
iqoniq Iqoniq Zion collegepaita kierrätetystä puuvillasta, oranssi-auringonlasku
Tuote# T9300.012.XXS_TP30927.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on mukava, tavallinen pusero, joka sopii moniin tilanteisiin. Pyöreä pääntie, pitkät...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 60 kpl
29.
Lyijykynä Godiva pencil, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lyijykynä Godiva pencil, valkoinen, keltainen
Tuote# AP761194-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden lead pencil with eraser, sharpened. HB grade.
Väri: valkoinen, keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
USB-tikku
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku
Tuote# AP781025-07_16GB_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
vesipullo, valkoinen, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, valkoinen, punainen
Tuote# TBC160DP-33-1RJ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Fleeceviltti CAP CODE
Arvio: 0.00 €/kpl
Fleeceviltti CAP CODE
Tuote# MO7246-39_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
240 g/m² pehmeä fleece-viltti pakattuna koristenauhaan ja tulostettavaan korttiin.
Väri: jalka
Varastosaldo: Vähintään 2833 kpl
33.
Kiinalaiset keksit, valkoinen
Arvio: 1.12 €/kpl
Kiinalaiset keksit, valkoinen
Tuote# 5116.100_TP6361.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fortune cookie in white foil with 1 colour printNothing is more unique than a fortune cookie with your own text. Choose ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Prixton Cook Organics Pro ilmakeitin 5 l
Arvio: 0.00 €/kpl
Prixton Cook Organics Pro ilmakeitin 5 l
Tuote# 1PA11890_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ilmakeitin terveelliseen ruoanlaittoon ja ilman öljyä. Se kierrättää kuumaa ilmaa ruoan ympärillä. Kaikkia toimintoja vo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 689 kpl
35.
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, v...
Arvio: 2.59 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, violetti
Tuote# 0-0146_T-SI_50-2077_TP3622.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports the...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Bambu varavirtalähde ARENA
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu varavirtalähde ARENA
Tuote# MO9662-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6000 mAh bambu langaton varavirtalähde, lähtövirta langattomana DC5V/1A ja latauskaapelilla DC5V/2A. Sisältää C tyypin l...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 4254 kpl
37.
USB Swivel rectangular, valkoinen
Arvio: 4.54 €/kpl
USB Swivel rectangular, valkoinen
Tuote# 1Z47001G_TP0014.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Swivel rectangular. This USB stick has a convenient compact body. The USB key can be folded into the body for solid ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
Brite-Americano® 350 ml lämpöer...
Arvio: 9.72 €/kpl
Brite-Americano® 350 ml lämpöeristetty muki, ruskea
Tuote# 21000313_TP0019.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. molding,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Mukia ympäröi värillinen, materiaaliin upotettu kuvio, joten ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
hi!dea THC DYNAMIC WOMEN WH. Naisten t...
Arvio: 29.63 €/kpl
hi!dea THC DYNAMIC WOMEN WH. Naisten tekninen poolo, kalkinvihreä
Tuote# 30292-139_TP38129.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten lyhythihainen tekninen poolo 100 % kierrätetystä polyesteripiqué-neuloksesta (180 g/m²). Tässä poolopaidassa on ...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Rothko-muistikirja, A5, valkoin...
Arvio: 4.46 €/kpl
Rothko-muistikirja, A5, valkoinen, sininen
Tuote# 21243092_TP0014.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 250kpl
Sis. litografia,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Rothko-spiraalimuistikirja, A5. Sisältää 50 kpl tyhjiä paperiarkkeja, 80 g/m2. Myös 100 arkkia saatavilla joihinkin väre...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
41.
HydroFlex-juomapullo, 500 ml, v...
Arvio: 2.70 €/kpl
HydroFlex-juomapullo, 500 ml, valkoinen, keltainen
Tuote# 21044111_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
42.
Tiedät Jacket Baidok, musta
Arvio: 13.56 €/kpl
Tiedät Jacket Baidok, musta
Tuote# 147160021_TP63513.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof and breathable jacket in combination of soft shell and elastane 300g/m2. In a wide range of bright tones, wit...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2942 kpl
43.
Termospullo Insulated Bottle Wi...
Arvio: 13.39 €/kpl
Termospullo Insulated Bottle Willy, valkoinen
Tuote# 11769001000_TP63513.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
750 ml capacity thermal bottle, made in double wall stainless steel. With copper vacuum insulation, which allows to keep...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
44.
Elevate Nanaimo naisten lyhythihainen t...
Arvio: 11.11 €/kpl
Elevate Nanaimo naisten lyhythihainen t-paita, punainen
Tuote# 3801225_TP00111.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Pyöreä kaula-aukko. Pick-Stitch details. Satin shoulder to shoulder tape. Tuotemerkki sii...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 210 kpl
45.
Muki, keltainen, valkoinen
Arvio: 3.21 €/kpl
Muki, keltainen, valkoinen
Tuote# Oslo_350ml-yellow-white_TP5683.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Leikkuulauta Ruban cutting boar...
Arvio: 0.00 €/kpl
Leikkuulauta Ruban cutting board, beige
Tuote# AP781249_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo cutting board.
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 9882 kpl
47.
Juomapullo Bottle Kraten, musta
Arvio: 12.01 €/kpl
Juomapullo Bottle Kraten, musta
Tuote# 11770002000_TP63512.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
750 ml capacity bottle, made in stainless steel. With natural cork base and screw cap, BPA free. Available in a wide ran...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
48.
Kortti WooBadge custom magnetic...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kortti WooBadge custom magnetic badge, luonnollinen
Tuote# AP716583-C_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made birch plywood badge with magnetic pin and full colour printing. Price includes UV LED printing. MOQ: 100 pcs...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
Suklaa, hopea
Arvio: 11.70 €/kpl
Suklaa, hopea
Tuote# 1915B.103_TP63611.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tin 0,9 liter with printing on the lid, filled with approx. approx. 160 gram chocolatesShelf life : 12 months.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Kuulakynä Coldery bamboo ballpo...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakynä Coldery bamboo ballpoint pen, luonnollinen, punainen
Tuote# AP810441-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bamboo ballpoint pen with coloured plastic parts and metal clip. With blue refill.
Väri: luonnollinen, punainen
Varastosaldo: Vähintään 7153 kpl
51.
Bandana huivi 90 gr/m² BANDIDA
Arvio: 0.00 €/kpl
Bandana huivi 90 gr/m² BANDIDA
Tuote# MO6608-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen neliön muotoinen puuvillasta valmistettu bandana. 90 gr/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6664 kpl
52.
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillakassi ZIMDE COLOUR
Tuote# MO6189-15_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
140 gr/m² 100% luomupuuvillasta valmistettu kassi, pitkillä kahvoilla.
Väri: tummanharmaa
Varastosaldo: Vähintään 16973 kpl
53.
Avaimenperäpoletti Nelly trolle...
Arvio: 0.00 €/kpl
Avaimenperäpoletti Nelly trolley coin keyring, vihreä
Tuote# AP800375-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic keyring with shopping trolley coin and metal ring. Coin size: ø24×2 mm.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 28648 kpl
54.
Golf pyyhe HITOWGO
Arvio: 0.00 €/kpl
Golf pyyhe HITOWGO
Tuote# MO6525-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 gr/m² puuvilla golf pyyhe kuparisella reiällä ja renkaalla pyyhkeen ripustamiseen. Pyyhkeen koko 40x60 cm.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 990 kpl
55.
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen,...
Arvio: 16.50 €/kpl
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen, luonnonmukainen, miesten, myrskyinen-harmaa
Tuote# 3802489_TP00116.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Joustava kangas. Kaksoisommel yksityiskohdat. Satin shoulder to shoulder tape. ...
Väri: myrskyinen-harmaa
Varastosaldo: Vähintään 83 kpl
56.
kertakäyttöinen pöytätekstiili,...
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttöinen pöytätekstiili, voimapaperi
Tuote# TBC610-DC20-2KR_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: voimapaperi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Avainketju Telsox keyring, luon...
Arvio: 0.00 €/kpl
Avainketju Telsox keyring, luonnollinen
Tuote# AP721073_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Natural cork keyring with metal ring.
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 6326 kpl
58.
Makeinen / , himmeä-musta
Arvio: 2.17 €/kpl
Makeinen / , himmeä-musta
Tuote# 1927.201_11001_TP6362.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Printed super mini clic-clac tin with approx. 12 gram mintsingredients sticker and seal included.Shelf life : 36 months...
Väri: himmeä-musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Case Logic tietokonepussi, vaaleankeltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Case Logic tietokonepussi, vaaleankeltainen
Tuote# CE17YE_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vaaleankeltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Uma Kuulakynä OMEGA grip transparen...
Arvio: 1.16 €/kpl
Uma Kuulakynä OMEGA grip transparent, antrasiitti
Tuote# 0-0531_T_23-CG11_TP3621.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent barrel, clip push-button and rubber grip zone.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut