Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
SOL'S PASSION Naisten Polo 170g PASSI...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PASSION Naisten Polo 170g PASSION, sininen
Tuote# S11338-AL_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PASSION naisten poolopaita, erittäin edullinen. Laaja värivalikoima. Tyylikäs leikkaus, 4 sävy sävyä nappia, joust...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 94 kpl
2.
Clic clac -kanelipastillit
Arvio: 0.00 €/kpl
Clic clac -kanelipastillit
Tuote# 1PE00550_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kanelipastillit peltirasiassa, joka aukeaa helposti painalluksella. Saatavilla on monenlaisia värejä ja erilaisia sisält...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Silmälasikotelo Suncase custom ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasikotelo Suncase custom glasses case, valkoinen
Tuote# AP718558_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made softshell glasses case with all over sublimation printed graphics. 95% polyester and 5% elastane. MOQ: 100 p...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
LIVOO Silitysrauta, harmaa, violetti
Arvio: 20.35 €/kpl
LIVOO Silitysrauta, harmaa, violetti
Tuote# DOM481_TP63420.35 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: harmaa, violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Ostoskassi Bag Martha
Arvio: 3.83 €/kpl
Ostoskassi Bag Martha
Tuote# 16834000000_TP6353.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bag of nature line in resistant cotton of 170g/m2 and original grille finish. Long cotton handles (60 cm) and reinforced...
Varastosaldo: Vähintään 14674 kpl
6.
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n ...
Arvio: 6.39 €/kpl
H2O Active® Eco Tempo 700 ml:n urheilujuomapullo kupukannella, kivihiili, oranssi
Tuote# 21045131_TP0016.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen juomapullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 5...
Väri: kivihiili, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
7.
Roly Star miesten lyhythihainen pool...
Arvio: 11.95 €/kpl
Roly Star miesten lyhythihainen poolopaita, punainen
Tuote# R66384I_TP00111.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen miesten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Siv...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
8.
USB-tikku, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, musta
Tuote# PCUSSIBAG8U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PION...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PIONEER WOMEN, fuksia
Tuote# S03579-FU_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PIONEER WOMEN, naisten Round-Neck Fitted Jersey T-Shirt, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa, luonnollin...
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
10.
XD Collection Impact AWARE 16 oz. rcanvas 15"...
Arvio: 43.79 €/kpl
XD Collection Impact AWARE 16 oz. rcanvas 15" tietokonereppu, sininen
Tuote# P760.245_TP30943.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä siisti 16oz. kierrätetystä canvaksesta valmistettu reppu sopii mukaan kaikille työmatkoille. Syvä pystysuora etutas...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1805 kpl
11.
XD Xclusive Brew RCS vakuumimuki RCS ruostu...
Arvio: 18.07 €/kpl
XD Xclusive Brew RCS vakuumimuki RCS ruostumattomasta teräksestä, musta
Tuote# P435.081_TP30918.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Brew RCS -sertifioitu kierrätetty ruostumattomasta teräksestä valmistettu vakuumitölkki on valmis aamukahveihin ja pitää...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3608 kpl
12.
Iqoniq Logan kevyt takki kierrätyspoly...
Arvio: 33.69 €/kpl
Iqoniq Logan kevyt takki kierrätyspolyesteristä, tummansininen
Tuote# T9701.002.XL_TP30933.69 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-kevyt takki, joka on valmistettu 100 % kulutuksen jälkeisestä kierrätetystä polyesteristä, jonka paino on 70 G/M²...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 40 kpl
13.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.74 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9104.018.4XL_TP3099.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
14.
Zeus GRS-kierrätetystä materiaa...
Arvio: 1.57 €/kpl
Zeus GRS-kierrätetystä materiaalista valmistettu kuitukangaskassi 6 l, kuninkaallinen
Tuote# 13005153_TP0011.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävästä ja repeämättömästä RPET-materiaalista valmistettu GRS-kierrätetty isokokoinen Zeus-kassi on täydellinen ja ym...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 28509 kpl
15.
XD Collection London-reppu kannettavalle - PV...
Arvio: 25.31 €/kpl
XD Collection London-reppu kannettavalle - PVC-vapaa, musta
Tuote# P705.031_TP30925.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300D polyesterireppu kannettavalle tietokoneelle. 1 suuri pääosio, jossa on erillinen tasku taulutietokoneelle, sekä org...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 167 kpl
16.
Monikäyttöinen kuulakynä Holder...
Arvio: 1.00 €/kpl
Monikäyttöinen kuulakynä Holder Pen Finex, hopea
Tuote# 14972009000_TP6351.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multifunction ball pen with push-up mechanism in bold colors and dual-function clip especially designed to function as a...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
17.
Muki, valkoinen
Arvio: 3.96 €/kpl
Muki, valkoinen
Tuote# Elite_EU_270ml-white_TP5683.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1008kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.17 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Paxer, musta
Tuote# 16632002000_TP6352.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold, fun design drawstring backpack for adult in the shape of a Tee. In soft polyester 210T, with self-adjusting string...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 44449 kpl
19.
Kuulakynä Pen Clexton, valkoinen
Arvio: 0.68 €/kpl
Kuulakynä Pen Clexton, valkoinen
Tuote# 15014001000_TP6350.68 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in bold bicolor design with silver colored accessories and smooth body in fun solid colors. With origin...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
20.
USB Business, valkoinen
Arvio: 4.76 €/kpl
USB Business, valkoinen
Tuote# 1Z39351G_TP0014.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Business. This USB stick has a convenient compact bodyWith this USB stick you can easily store all your important do...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Renzo-viivain, 30 cm, muovinen,...
Arvio: 1.48 €/kpl
Renzo-viivain, 30 cm, muovinen, musta
Tuote# 21053501_TP0011.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tukeva muovinen viivain, johon on merkitty tuumat ja senttimetrit. Huomioithan, että myös viivaimen mitat painetaan logo...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
22.
OTG USB Alumiini, hopea
Arvio: 5.01 €/kpl
OTG USB Alumiini, hopea
Tuote# 1Z20300H_TP0015.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
OTG USB Alumiini. OTG USB alumiinia. USB tikussa mikro USB pää joten sen voi liittää älypuhelimeen. Alumiini.Due to Chin...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
avaimenperäpoletti, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
avaimenperäpoletti, hopea
Tuote# AP808060-21_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
XD Collection Magnetix 5000mAh magneettinen v...
Arvio: 25.89 €/kpl
XD Collection Magnetix 5000mAh magneettinen virtapankki RCS muovista, valkoinen
Tuote# P322.403_TP30925.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5.000 mAh:n taskukokoinen virtapankki, jossa on 5W:n magneettinen langaton laturi. Kotelo on valmistettu RCS-sertifioidu...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1500 kpl
25.
Erilaisia pelejä Galois countin...
Arvio: 0.00 €/kpl
Erilaisia pelejä Galois counting game, luonnollinen
Tuote# AP844049_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wooden educational counting game in cotton drawstring pouch. With 32 tiles, including numbers and mathematical operation...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 8547 kpl
26.
Lasi Cup Amely, punainen
Arvio: 8.48 €/kpl
Lasi Cup Amely, punainen
Tuote# 20212003000_TP6358.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
480 ml capacity cup made in aluminium and available in a wide range of metallic colours. Presented in an attractive indi...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2614 kpl
27.
SOL'S NORTH Naisten fleecetakki NORTH...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NORTH Naisten fleecetakki NORTH WOMEN, valkoinen
Tuote# S54500-WH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S NORTH naisten fleecepusero, nukkaantumaton materiaalia. Vahvistettu kaulasauma, korkea vuorattu kaulus, 2 vetoketj...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 145 kpl
28.
H2O Active® Eco Treble 750 ml:n...
Arvio: 7.52 €/kpl
H2O Active® Eco Treble 750 ml:n juomapullo flip lid -kannella, sininen
Tuote# 21047905_TP0017.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä yksiseinäinen uurteinen urheilupullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi kerätään 50 kilometrin...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
29.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 30.96 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta
Tuote# T9500.009.XXXL_TP30930.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
30.
hi!dea HENRY. Kello, hopea
Arvio: 4.02 €/kpl
hi!dea HENRY. Kello, hopea
Tuote# 97060-127_TP3814.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Digitaalinen kello kalenterilla. Sisältää 1 LR44-pariston. 105 x 30 x 27 mmMuoviCertificates : MSDS, RoHSBattery type : ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
31.
Jouluinen neulottu pipo AURIGA,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Jouluinen neulottu pipo AURIGA, punainen
Tuote# CX1534-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neulottu tonttupipo. Materiaali pehmeää RPET polyesteria.<br>Dimensions : 20X23CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
Patikointisauva Walking Poles S...
Arvio: 19.54 €/kpl
Patikointisauva Walking Poles Set Brulen, sininen
Tuote# 16492019000_TP63519.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of folding poles with aluminum body, anti-shock mechanism and soft foam hand rests. Comfortable ergonomic, adjustabl...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 4381 kpl
33.
Puhelinteline Holder Toby
Arvio: 3.76 €/kpl
Puhelinteline Holder Toby
Tuote# 20255000000_TP6353.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Car grille holder for smartphone made of bamboo. Comfortable and safe magnetic fixing. Including adhesive ring and prese...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Orizons Monikäyttöinen taskuveitsi Mult...
Arvio: 6.10 €/kpl
Orizons Monikäyttöinen taskuveitsi Multifunction Pocket Knife Klent, punainen
Tuote# 17292003000_TP6356.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose knife by Orizons with stainless steel accessories of 10 functions and aluminum handle in bright tones. Wit...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3303 kpl
35.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 2.24 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Uznam, punainen
Tuote# 20906003000_TP6352.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester 210D RPET.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Kolikkoastia Multipurpose Holde...
Arvio: 0.91 €/kpl
Kolikkoastia Multipurpose Holder Darovy, valkoinen
Tuote# 14445001000_TP6350.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose holder in resistant material and in a wide range of tones. With fixing spike for sand.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3200 kpl
37.
Juomapullo Boxter sport bottle,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo Boxter sport bottle, keltainen
Tuote# AP791206-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PET sport bottle with carabiner, 500 ml.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
38.
juomapullo, sininen, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, sininen, hopea
Tuote# TBC841-1AZ_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen, hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
39.
Makeinen, hopea
Arvio: 16.81 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1910.103_11069_TP63616.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Round tin 0,6 liter with full colour printed label, filled with sweetsat additional costs also available with chalk lid ...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepait...
Arvio: 29.18 €/kpl
iqoniq Iqoniq Kruger rento collegepaita kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9302.003.M_TP30929.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex relaxed fit -neulepusero. Rento istuvuus madalletuilla olkapäillä luo modernin ulkonäön. Puserossa on pyör...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 664 kpl
41.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSSDFUG6U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Lämpöliivi Vest Tansy, musta
Arvio: 9.99 €/kpl
Lämpöliivi Vest Tansy, musta
Tuote# 147170021_TP6359.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vest in warm and soft material, in combination of nylon and polyester. With recycled PET padding, zipper closure with st...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Eristetty muki Insulated Cup Vi...
Arvio: 11.54 €/kpl
Eristetty muki Insulated Cup Vicuit, harmaa
Tuote# 11796008000_TP63511.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall, stainless steel thermal cup with a capacity of 350ml. With BPA free lid dispenser and available in a wide r...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 3821 kpl
44.
Elevate Helios naisten lyhythihainen po...
Arvio: 13.26 €/kpl
Elevate Helios naisten lyhythihainen poolopaita, sininen
Tuote# 3810744_TP00113.26 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Kaulus tasaista ribbineuletta. Nappi...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 77 kpl
45.
Kynttilä Aromatic Candle Jorin
Arvio: 2.75 €/kpl
Kynttilä Aromatic Candle Jorin
Tuote# 11385000000_TP6352.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Christmas scented candle in nature line and made of wood. With vanilla scent and original Christmas design in different ...
Varastosaldo: Vähintään 56949 kpl
46.
Frisbee SYDNEY
Arvio: 0.00 €/kpl
Frisbee SYDNEY
Tuote# KC1312-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Frisbee 23 cm halkaisijalla.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3634 kpl
47.
Termosmuki UPPSALA
Arvio: 0.00 €/kpl
Termosmuki UPPSALA
Tuote# MO9105-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen ruostumattomasta teräksestä valmistettu 350 ml termosmuki, PP- kansi painomekanismilla, vuoto vapaa.
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 6278 kpl
48.
Patakinnas Kitchen Mitten Cafar...
Arvio: 3.98 €/kpl
Patakinnas Kitchen Mitten Cafar, luonnollinen
Tuote# 11717013000_TP6353.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line kitchen mitten. Made of high quality 100% recycled cotton material. With one plain side for printing and han...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
49.
juomapullo, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
juomapullo, keltainen
Tuote# TBC823-1AM_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Tunnistusranneke Bracelet Ankar...
Arvio: 0.55 €/kpl
Tunnistusranneke Bracelet Ankaran, musta
Tuote# 16203002000_TP6350.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Events, synthetic fiber bracelet in a wide range of bright tones. With adhesive closure, waterproof and presented in 10 ...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
51.
Ilmapatja Monvar beach mattress...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ilmapatja Monvar beach mattress, keltainen
Tuote# AP721716-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable beach mattress with window, PVC.
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 375 kpl
52.
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, t...
Arvio: 2.59 €/kpl
Uma Kuulakynä PUR transparent SI, tummansininen
Tuote# 0-0146_T-SI_50-0072_TP3622.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing, heavy metal tip and metal clip. A nubbed grip zone on the cap supports the...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
53.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO F, purppura
Tuote# 0-2250_F_57-0233_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with opaque matt housing and clip.
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
hi!dea KLIMT. Kivinen kuulakärkikynä, ...
Arvio: 0.88 €/kpl
hi!dea KLIMT. Kivinen kuulakärkikynä, musta
Tuote# 91769-103_TP3810.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kuulakärkikynä, jonka materiaali on kalsiumkarbonaatti (45%) ja PP-muovi (55%). Musta muste. Materiaalista johtuen väriv...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
H2O Active® Octave Tritan 600 m...
Arvio: 7.18 €/kpl
H2O Active® Octave Tritan 600 ml urheilujuomapullo pikalukittavalla korkilla, läpikuultava-valkoinen, aqua-blue
Tuote# 21044512_TP0017.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo kestävästä, BPA-vapaasta Tritan?-materiaalista. Roiskumaton läppäkansi. Tilavuus on 600 ...
Väri: läpikuultava-valkoinen, aqua-blue
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
56.
eristetty muki, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
eristetty muki, musta
Tuote# AP733883-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Muistilehtiö Sticky Notepad Ras...
Arvio: 2.91 €/kpl
Muistilehtiö Sticky Notepad Rasmor, punainen
Tuote# 15991003000_TP6352.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad in original, wood like, PU material in a wide range of colors. With recycled cardboard ball pen included. In an ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6051 kpl
58.
Roly Stafford lasten lyhythihainen t...
Arvio: 6.12 €/kpl
Roly Stafford lasten lyhythihainen t-paita, vakiovihreä
Tuote# K66814Y_TP0016.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen paita putkineulosta. Pyöreä pääntie elastaanilla. Sivusaumat. Irrotettava tuotemerkki.Single Jersey neulos...
Väri: vakiovihreä
Varastosaldo: Vähintään 100 kpl
59.
Shiver t-kirjaimen muotoinen jä...
Arvio: 1.46 €/kpl
Shiver t-kirjaimen muotoinen jääkaavin, punainen
Tuote# 21019621_TP0011.46 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä tukeva ja käytännöllinen jääkaavin on valmistettu kierrätysmuovista, joten se on käytännöllinen ja ympäristöystäväl...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
60.
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kier...
Arvio: 18.53 €/kpl
iqoniq Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, oranssi-auringonlasku
Tuote# T9200.012.M_TP30918.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex pikeepaita puuvillasta. Paita sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja se on pitkäaikainen suosikki bisnes- ja pro...
Väri: oranssi-auringonlasku
Varastosaldo: Vähintään 185 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut