Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
Uma Kuulakynä CHECK frozen M-SI, va...
Arvio: 3.11 €/kpl
Uma Kuulakynä CHECK frozen M-SI, vaaleansininen
Tuote# 1-0142_TF_M-SI_01-0306_TP3623.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing. Heavy metal tip and metal clip chrome plated.
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Lippalakki Cap Karola, sininen
Arvio: 3.91 €/kpl
Lippalakki Cap Karola, sininen
Tuote# 20829019000_TP6353.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Panels. Buckle Closure<b>Composition : </b>Microfibre.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
ukiyo Ukiyo pieni tuoksukynttilä lasi...
Arvio: 10.07 €/kpl
ukiyo Ukiyo pieni tuoksukynttilä lasissa, musta
Tuote# P262.931_TP30910.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Luo lämpöä ja kotoisuutta tämän Ukiyo tuoksukynttilän avulla. Nauti sen vienosta jasmiinin tuoksusta. Kynttilällä on ele...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 470 kpl
4.
Anorakki Mitens RPET jacket, tu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Anorakki Mitens RPET jacket, tummansininen
Tuote# AP721921-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wind and water resistant jacket in 100% RPET polyester.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 11 kpl
5.
XD Collection RCS kuulokkeet kierrätetystä mu...
Arvio: 31.98 €/kpl
XD Collection RCS kuulokkeet kierrätetystä muovista, valkoinen
Tuote# P329.663_TP30931.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kokoontaitettavat RCS sertifioidusta kierrätetystä ABS muovista valmistetut kuulokkeet. RCS (Recycled Claim Standard) on...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 3532 kpl
6.
Selkäreppu Backpack Konor, musta
Arvio: 16.32 €/kpl
Selkäreppu Backpack Konor, musta
Tuote# 16451002000_TP63516.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Business backpack in resistant 600D RPET material, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
7.
kuulakynä, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
kuulakynä, vihreä
Tuote# AP808079-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 24934 kpl
8.
silmälasikotelo, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
silmälasikotelo, vihreä
Tuote# AP733861-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Organic cotton baseball cap BIC...
Arvio: 0.00 €/kpl
Organic cotton baseball cap BICCA CAP
Tuote# MO6432-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 panel baseball cap in 250 gr/m² organic brushed cotton with metal adjustable strap back buckle closure.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2141 kpl
10.
Uma Kuulakynä VARIO, harmaa
Arvio: 0.90 €/kpl
Uma Kuulakynä VARIO, harmaa
Tuote# 6-3500_06-0424_TP3620.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing and curved clip push-button.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
Harry iso juuttikassi 25L, luon...
Arvio: 6.87 €/kpl
Harry iso juuttikassi 25L, luonnollinen, musta
Tuote# 12018201_TP0016.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Harry-laukku on täydellinen laukku päivään rannalla, puistossa tai ostoksille. Kun kaikki tavarat on laitettu suureen pä...
Väri: luonnollinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 17984 kpl
12.
Roly Artic miesten täysvetoketjullin...
Arvio: 19.94 €/kpl
Roly Artic miesten täysvetoketjullinen fleecetakki, kuninkaallinen
Tuote# R64124T_TP00119.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Fleece-takki korkealla vuoratulla kauluksella ja saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Vetoketju kankaisella vetimell...
Väri: kuninkaallinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
USB Rotate on-the-go, vihreä
Arvio: 4.73 €/kpl
USB Rotate on-the-go, vihreä
Tuote# 1Z20130H_TP0014.73 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate on-the-go. This USB stick has a micro USB connector so it can be plugged into smartphones for extra storage.W...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
hi!dea HEMINGWAY. Muistikirja A5, vaal...
Arvio: 3.12 €/kpl
hi!dea HEMINGWAY. Muistikirja A5, vaaleanvihreä
Tuote# 93487-119_TP3813.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5 muistikirja kovilla tekonahkakansilla. 160 tyhjää sivua, kirjanmerkkinauha ja kuminauha. 140 x 210 mmProperties : Kok...
Väri: vaaleanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 4453 kpl
15.
Clap clap -käsi Maracaná clappe...
Arvio: 0.00 €/kpl
Clap clap -käsi Maracaná clapper, vihreä
Tuote# AP761436-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hand shaped, plastic clapper.
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 3983 kpl
16.
XD Collection Bambupöytäteline, 5 W:n langato...
Arvio: 16.21 €/kpl
XD Collection Bambupöytäteline, 5 W:n langaton laturi, ruskea
Tuote# P308.629_TP30916.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Täydellinen esine pöydällesi! Tämä bambupöytäteline pitää työpöytäsi siistinä ja lataa puhelimesi ilman johtoja. Mukana ...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 12024 kpl
17.
LIVOO Ruokakotelo, läpinäkyvä
Arvio: 30.62 €/kpl
LIVOO Ruokakotelo, läpinäkyvä
Tuote# MEN400_TP63430.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 jars - Borosilicate glass - Metal closure - For storing pasta, pulses, cereals, dried fruit, other foods and preparati...
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 1923 kpl
18.
Varavirtalähde 2200 mAh POWER M...
Arvio: 0.00 €/kpl
Varavirtalähde 2200 mAh POWER MATE
Tuote# MO5001-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varavirtalähde 2200 mAh, avaimenperä lenkillä. Soveltuu älypuhelimille, lähtövirta DC5V / 1A.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 12989 kpl
19.
Muistikirja metallikynällä NOTA...
Arvio: 0.00 €/kpl
Muistikirja metallikynällä NOTAPLUS
Tuote# MO8108-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sokkopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-muistikirja kartonki kannella, 72 sivua viivattua paperia, kuminauhalla ja kirjanmerkkinauhalla. Sisältää metallisen ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 669 kpl
20.
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S REGENT Uni T-paita 150g REGENT, sininen-taivas
Tuote# S11380-SK_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S REGENT, Unisex t-paita 150G/M², Sol'S-malliston myydyin t-paita vuodesta 1995 lähtien ja yksi markkinoiden laajimm...
Väri: sininen-taivas
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
21.
USB-tikku, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, hopea
Tuote# PCUSODSIG2_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, jäätikkö-harmaa
Arvio: 0.00 €/kpl
Fresh 'n Rebel korvakuulokkeet, jäätikkö-harmaa
Tuote# FR06GY_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: jäätikkö-harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
sateenvarjo, kalkinvihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
sateenvarjo, kalkinvihreä
Tuote# AP733462-71_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
H2O Active® Pulse 600 ml flip k...
Arvio: 5.51 €/kpl
H2O Active® Pulse 600 ml flip kansi urheilujuomapullo, valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Tuote# 21005416_TP0015.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen urheilujuomapullo, jossa on tyylikäs kaareva muoto. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalist...
Väri: valkoinen, läpikuultava-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
25.
Kynäkotelo Set Sheridan, sininen
Arvio: 3.63 €/kpl
Kynäkotelo Set Sheridan, sininen
Tuote# 13338019000_TP6353.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of ball pen with push-up mechanism and mechanical pencil in an original bicolor design. Metal body in a smooth finis...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 9149 kpl
26.
Aurinkolasit CreaSun customisab...
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkolasit CreaSun customisable sunglasses - frame, oranssi
Tuote# AP800383-03_A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Customisable, plastic sunglasses with UV 400 protection. The product is assembled in the requested frame and temples col...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 8983 kpl
27.
Suorakulmainen valaiseva USB, v...
Arvio: 8.82 €/kpl
Suorakulmainen valaiseva USB, valkoinen, hopea, musta
Tuote# 1Z48401M_TP0018.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Suorakulmaisessa USB-muistissa on vaikuttava valologo (valkoinen tai sininen valo). Koot 1?64 Gt.Due to Chinese New Year...
Väri: valkoinen, hopea, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
hi!dea WILLIS. Kosmetiikkalaukku, sini...
Arvio: 7.99 €/kpl
hi!dea WILLIS. Kosmetiikkalaukku, sininen
Tuote# 92724-104_TP3817.99 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mikrokuituinen kosmetiikkalaukku useilla sisätaskuilla, ripustuskoukulla ja vetoketjulla. 200 x 160 x 85 mmMikrokuitu De...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10895 kpl
29.
Aurinkolasit Sunglasses Sigma, ...
Arvio: 2.85 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Sigma, vihreä
Tuote# 16811004000_TP6352.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line sunglasses with UV400 protection Frame and arms in RPET, made from recycled plastic to encourage the reuse o...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 15207 kpl
30.
Varavirtalähde 4000 mAh POWERFL...
Arvio: 0.00 €/kpl
Varavirtalähde 4000 mAh POWERFLAT C, titaani
Tuote# MO6825-18_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen varavirtalähde 4000 mAh kapasiteetillä. Lähtövirta DC5V/2A. Mukana merkkivalo ja USB-kaapeli C-tyypin liitän...
Väri: titaani
Varastosaldo: Vähintään 1521 kpl
31.
Americano® Eco -kahvimuki kierr...
Arvio: 6.94 €/kpl
Americano® Eco -kahvimuki kierrätetystä materiaalista, 350 ml, kalkinvihreä
Tuote# 21042263_TP0016.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Muki on valmistettu 100% kierrätetystä muovista ja kansi on v...
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
32.
Uma Kuulakynä SKY transparent M, an...
Arvio: 2.59 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY transparent M, antrasiitti
Tuote# 0-0125_TM_50-0405_TP3622.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing and flexible metal clip chrome plated.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFE...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PERFECT Naisten Polo 180g PERFECT WOMEN, harmaa-kanerva
Tuote# S11347-GY_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PERFECT naisten poolopaita, 1x1 joustinneule kaulus ja hihansuut, vahvistettu kaulasauma, 2 sävyyn sopivaa helmipn...
Väri: harmaa-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 1033 kpl
34.
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 ...
Arvio: 13.80 €/kpl
hi!dea PANTHONY MAT. Posliinimuki 450 mL, musta
Tuote# 94045-103_TP38113.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Hydroglaze-posliinimuki. Tilavuus 450 mL. Toimitetaan rasiassa. Ei ammattimaiseen käyttöön. Valmistettu Euroopassa. ø95 ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2289 kpl
35.
Hattu Dimsa straw hat, beige
Arvio: 0.00 €/kpl
Hattu Dimsa straw hat, beige
Tuote# AP781818_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex straw hat (without band).
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
pilli
Arvio: 0.00 €/kpl
pilli
Tuote# TBC756-20_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
37.
ukiyo Ukiyo lasinen nesteytystä seura...
Arvio: 14.82 €/kpl
ukiyo Ukiyo lasinen nesteytystä seuraava pullo vyötteellä, ruskea
Tuote# P436.729_TP30914.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. kaiverrus co2,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seuraa päivittäistä vedenjuontia tämän älykkäästi suunnitellun Ukiyo borosilikaattilasisen 600ml vesipullon avulla. Kork...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 2375 kpl
38.
XD Xclusive Soda RCS re-steel juomapullo hi...
Arvio: 20.41 €/kpl
XD Xclusive Soda RCS re-steel juomapullo hiilihapollisille juomille, musta
Tuote# P435.801_TP30920.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä pullo on valmistettu kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä ja se on täydellinen jokapäiväiseen käyttöön. Ainutl...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4667 kpl
39.
vesipullo, läpinäkyvä, kultainen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, läpinäkyvä, kultainen
Tuote# TBC192-4_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: läpinäkyvä, kultainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
40.
Kiristysnauha reppu Konim draws...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kiristysnauha reppu Konim drawstring bag, musta
Tuote# AP721610-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Recycled cotton drawstring bag, 100% recycled cotton, 120 g/m².
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 951 kpl
41.
Makeinen, tummanvihreä
Arvio: 2.52 €/kpl
Makeinen, tummanvihreä
Tuote# 1932LS.607_11146_TP6362.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1152kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mini hinged tin with printing with approx. 23 gram logo/shaped mintsingredients sticker and seal included, technical pos...
Väri: tummanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Makeinen, hopea
Arvio: 37.97 €/kpl
Makeinen, hopea
Tuote# 1798.103_11060_TP63637.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large glass jar 2 liter with full colour printed stickers on both sides, filled with sweetsShelf life : 12 months.Filli...
Väri: hopea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Selkäreppu Backpack Manet, puna...
Arvio: 8.67 €/kpl
Selkäreppu Backpack Manet, punainen
Tuote# 20891003000_TP6358.67 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Padded Back and Shoulder Straps<b>Composition : </b>Polyester 600D RPET.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
XD Collection Aurinkolasit vehnän olki kuidus...
Arvio: 3.42 €/kpl
XD Collection Aurinkolasit vehnän olki kuidusta, musta
Tuote# P453.911_TP3093.42 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aurinkolasit, joiden kehykset on valmistettu vehnän olki kuidusta. Pakattu tukevaan paperirasiaan. UV 400 -linssit. Vas...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 35278 kpl
45.
LIVOO KESKITIN, valkoinen, harmaa
Arvio: 21.71 €/kpl
LIVOO KESKITIN, valkoinen, harmaa
Tuote# TEA273_TP63421.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB charging station - 3 USB ports 5V, 2,4A - 1 port Typce C 20W - AC input - 3 intensity LED light - Touch sensor - Ope...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2923 kpl
46.
XD Collection X3 Smooth Touch kynä, valkoinen...
Arvio: 1.25 €/kpl
XD Collection X3 Smooth Touch kynä, valkoinen, vihreä
Tuote# P610.967_TP3091.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ainutlaatuinen kuulakärkikynä, joka erottuu kiehtovalla timanttikuvioinnillaan. Uusi versio Smooth Touch -ominaisuudella...
Väri: valkoinen, vihreä
Varastosaldo: Vähintään 12816 kpl
47.
Ostoskassi Foldable Bag Biyon, ...
Arvio: 3.47 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Biyon, sininen
Tuote# 11814019000_TP6353.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line folding bag, made of 120g/m2 recycled cotton. Stitched finish and long reinforced handles (70 x 2,5cm). Smal...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Urheilukassi Backpack Bag Divux...
Arvio: 15.53 €/kpl
Urheilukassi Backpack Bag Divux, sininen
Tuote# 16494019000_TP63515.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack bag in resistant nylon 420D. Zippered closure compartment for footwear and side pocket with zipper closure. Mai...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2742 kpl
49.
SCX.design O22 antibakteerinen ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SCX.design O22 antibakteerinen langaton hiiri valaistuvalla logolla
Tuote# 1PX07990_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. boikea logo,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Valaistuvalla logolla varustettu ladattava langaton hiiri (10,8 x 6,2 x 3 cm), johon on tehty antibakteerinen käsittely...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2956 kpl
50.
Yleisadapteri Frecles keyring U...
Arvio: 0.00 €/kpl
Yleisadapteri Frecles keyring USB charger cable, musta
Tuote# AP722111-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium USB charger cable with keyring. With micro USB, USB-C and Lightning connectors. With USB and USB-C inputs.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 797 kpl
51.
Aurinkolasit Sunglasses Malter,...
Arvio: 1.55 €/kpl
Aurinkolasit Sunglasses Malter, vihreä
Tuote# 14094004000_TP6351.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sunglasses with UV400 protection of classic design. Matte finish frame in fun colors and black lenses.UV400 Protection
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 14300 kpl
52.
Jauhemaalattu muki CHIN CHIN
Arvio: 0.00 €/kpl
Jauhemaalattu muki CHIN CHIN
Tuote# MO9597-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml jauhemaalattu kaksiseinäinen muki ruostumattomasta teräksestä (304 18/8)
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2692 kpl
53.
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, viol...
Arvio: 2.05 €/kpl
hi!dea CARNABY. Jumppapussi 210D, violetti
Tuote# 92910-132_TP3812.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D jumppapussi mustilla nyöreillä yläosan sulkua varten. Saatavilla useissa eri väreissä. 350 x 410 mm210DCertificates...
Väri: violetti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
54.
LIVOO Monikäyttöinen ilmapuntari/sääa...
Arvio: 31.25 €/kpl
LIVOO Monikäyttöinen ilmapuntari/sääasema, musta
Tuote# SL261_TP63431.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 310 kpl
55.
Niskatuki Traveller pillow, pun...
Arvio: 0.00 €/kpl
Niskatuki Traveller pillow, punainen
Tuote# AP761828-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Inflatable, microfibre travel pillow.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 8728 kpl
56.
Juustovaruste Cheese Knife Set ...
Arvio: 15.16 €/kpl
Juustovaruste Cheese Knife Set Tauroa
Tuote# 11473000000_TP63515.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Complete cheese set in nature line, made in bamboo and stainless steel. Including cutting and serving board with handle ...
Varastosaldo: Vähintään 2347 kpl
57.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.87 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, hiekka
Tuote# T9400.006.L_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: hiekka
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
58.
XD Collection 10 000 mAh:n 10W langaton PD-va...
Arvio: 44.74 €/kpl
XD Collection 10 000 mAh:n 10W langaton PD-varavirtalähde, harmaa
Tuote# P322.142_TP30944.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kestävä 10 000 mAh:n varavirtalähde ABS-muovia. Tukee 10 W:n langatonta pikalatausta ja sisältää USB-liitännän johdon ka...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 401 kpl
59.
Kirjasin Notepad Hemmy, musta
Arvio: 4.79 €/kpl
Kirjasin Notepad Hemmy, musta
Tuote# 16838002000_TP6354.79 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, A5 notepad in natural cork and original two-colour finish. Inside with 80 sheets in striped layout. Availab...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 3763 kpl
60.
Korkinavaaja Tronic bottle open...
Arvio: 0.00 €/kpl
Korkinavaaja Tronic bottle opener with magnet, valkoinen
Tuote# AP731974-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic bottle opener with fridge magnet.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 7018 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut