Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9404.002.5XL_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
2.
Muki Mug Lousa, vihreä
Arvio: 4.81 €/kpl
Muki Mug Lousa, vihreä
Tuote# 15291004000_TP6354.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality 350ml ceramic mug. Outside part in bright tones, especially designed for laser printing, and inside part in...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 8253 kpl
3.
Puuvillainen huopa 350 gr/m² GU...
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillainen huopa 350 gr/m² GUSTO, beige
Tuote# MO2049-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 gr/m² kevyt puuvillainen vohvelipeitto. Valkoisessa kannellisessa laatikossa.<br>Dimensions : 130X160CM
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 2184 kpl
4.
Narureppu SHOOP
Arvio: 0.00 €/kpl
Narureppu SHOOP
Tuote# MO7208-48_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T polyesterinen narureppu.
Väri: kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 24949 kpl
5.
Palkinto World ball world, läpi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Palkinto World ball world, läpinäkyvä
Tuote# AP791422_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Glass globe on glass cube in magnetic gift box.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Narureppu SHOOP BRIGHT, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
Narureppu SHOOP BRIGHT, keltainen
Tuote# MO6994-08_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Narureppu 190T polyesteristä, jossa on kevyt heijastava pinta. Sisältää vetoketjutaskun toisella puolella ja vahvat nyör...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 3842 kpl
7.
Eri, vaaleansininen
Arvio: 4.78 €/kpl
Eri, vaaleansininen
Tuote# 4220.701_TP2214.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
15 vegan tooth brush tablets in a hinged tin, the tooth brush tablets are made from natural ingredients only, without mi...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
XD Collection Ruostumaton teräspullo, valkoinen
Arvio: 13.31 €/kpl
XD Collection Ruostumaton teräspullo, valkoinen
Tuote# P430.113_TP30913.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500 ml kaksois tyhjiöseinäinen ruostumaton teräspullo, painamalla suljettava kansi ja kuppi. Käytetty bisfenoli A:ta si...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 14228 kpl
9.
Pussi Bag Holtrum, harmaa
Arvio: 14.31 €/kpl
Pussi Bag Holtrum, harmaa
Tuote# 16841008000_TP63514.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line multipurpose bag in resistant 600D RPET, melange effect. Made from recycled plastic to encourage the reuse o...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 8191 kpl
10.
HydroFlex juomapullo, 500 ml, v...
Arvio: 2.70 €/kpl
HydroFlex juomapullo, 500 ml, valkoinen, musta
Tuote# 22030099_TP0012.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen juomapullo, jossa on kierrettävä nostokorkki. Tämä joustavasta MDPE-muovista valmistettu puristettava pull...
Väri: valkoinen, musta
Varastosaldo: Vähintään 1127 kpl
11.
Viinitarpeiden säilytyslaatikko...
Arvio: 19.83 €/kpl
Viinitarpeiden säilytyslaatikko Wine Set Baco
Tuote# 19648000000_TP63519.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Wine set of elegant circular design with natural wood finish. Stainless steel and wood accessories. Includes corkscrew w...
Varastosaldo: Vähintään 2133 kpl
12.
Uma Kuulakynä SKY M, purppura
Arvio: 2.59 €/kpl
Uma Kuulakynä SKY M, purppura
Tuote# 0-0125_M_50-0214_TP3622.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque glossy housing in white or black and transparent coloured collar, flexible metal c...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Langaton Constant-varavirtalähd...
Arvio: 27.57 €/kpl
Langaton Constant-varavirtalähde LED-näytöllä, 10 000 mAh, valkoinen
Tuote# 12395600_TP00127.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä 10 000 mAh:n langaton, LED-näytöllinen tehopakkaus varmistaa, ettet koskaan jää virratta matkan aikana. Siinä yhdis...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2605 kpl
14.
Vihko Notebook Tunel, sininen, ...
Arvio: 1.97 €/kpl
Vihko Notebook Tunel, sininen, oranssi
Tuote# 13437007000_TP6351.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ring notebook with soft-touch covers in resistant bicolor recycled cardboard, elastic fastening on the cover and ball pe...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
15.
Keya Pikeepaita Adult Colour Polo Sh...
Arvio: 8.96 €/kpl
Keya Pikeepaita Adult Colour Polo Shirt "keya" MPS180, punainen
Tuote# 158630031_TP6358.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MPS180 Keya, adult size piqué polo shirt in 100% cotton material of 180g/m2. With two matching color buttons and availab...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3587 kpl
16.
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, musta
Arvio: 9.77 €/kpl
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, musta
Tuote# 30169-103_TP3819.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten t-paita (unisex) 100% harjattua puuvillatrikoota (150 g/m²). 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus. Kaksoisommel hih...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9460 kpl
17.
maustemylly, hopea
Arvio: 0.00 €/kpl
maustemylly, hopea
Tuote# AP812429_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1780 kpl
18.
Kiristysnauha reppu CreaDraw Ki...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kiristysnauha reppu CreaDraw Kids RPET custom drawstring bag for kids, valkoinen, vihreä
Tuote# AP716414-07_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made drawstring bag for children with coloured strings, 190T RPET polyester. With all over sublimation printed gr...
Väri: valkoinen, vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
vesipullo, valkoinen, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, valkoinen, valkoinen
Tuote# TBC160DP-50-4BL_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
Tiivis pussi Multipurpose Bag C...
Arvio: 1.38 €/kpl
Tiivis pussi Multipurpose Bag Clotin, punainen
Tuote# 15069003000_TP6351.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof multi purpose PVC bag in a bold bicolor design, with surface and built-in holder.PVCTouch Screen
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10139 kpl
21.
TECHMATE
Arvio: 0.00 €/kpl
TECHMATE
Tuote# MO1001b-07-8G_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
0
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Moneta-kosketuskynä-kuulakärkik...
Arvio: 1.17 €/kpl
Moneta-kosketuskynä-kuulakärkikynä, metallia, titaani
Tuote# 10729801_TP0011.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metallisen anodisoidun kuulakärkikynän kärjessä on kiinteä osoitinkynä. Kynää saa monissa eri väreissä ja anodisoitu vii...
Väri: titaani
Varastosaldo: Vähintään 18179 kpl
23.
USB Rotate Keychain, sininen
Arvio: 3.01 €/kpl
USB Rotate Keychain, sininen
Tuote# 1Z40005G_TP0013.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
USB Rotate Keychain. Classic model. Protection from damage with the rotate function, use the attached keychain to attach...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
viuhka, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
viuhka, oranssi
Tuote# AP761433-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
JBL kaiutin, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
JBL kaiutin, sininen
Tuote# JBXNECBU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetys...
Arvio: 18.53 €/kpl
Iqoniq Yosemite pikeepaita kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9200.002.4XL_TP30918.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex-regular pikeepaita, joka on valmistettu 100% puuvillasta, josta 50% kierrätysmateriaalia ja 50% orgaanista materi...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1345 kpl
27.
Uma Kuulakynä TRINITY K transparent...
Arvio: 1.76 €/kpl
Uma Kuulakynä TRINITY K transparent SI RECY, musta
Tuote# 0-0133_KT-SI_RECY_57-0002_TP3621.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt triangular housing, transparent clip made from recycled ABS plastic and heavy...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
avainketju, ruskea
Arvio: 0.00 €/kpl
avainketju, ruskea
Tuote# PCKRENECDY_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: ruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
Taitettava ostoskassi FRESA
Arvio: 0.00 €/kpl
Taitettava ostoskassi FRESA
Tuote# MO9003-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
210D- polyesterinen taitettava ostoskassi, pakattavissa kulmassa olevaan kiristysnyörilliseen pussiin.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 4216 kpl
30.
Ostoskassi Okada RPET shopping ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Ostoskassi Okada RPET shopping bag, musta
Tuote# AP722757-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Laminated RPET polyester shopping bag with gusset and short handles, 110 g/m². With distinctive RPET label.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
31.
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecn...
Arvio: 4.33 €/kpl
Urheilupaita Adult T-Shirt Tecnic Rox, musta
Tuote# 152470021_TP6354.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for adult in 100% breathable polyester material of 135g/m2 and in hexagonal weave design. Available in...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 5794 kpl
32.
Kukkarot Bag Hidra, musta
Arvio: 1.25 €/kpl
Kukkarot Bag Hidra, musta
Tuote# 14227002000_TP6351.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Velvet sachet with body of smooth finish in bright and varied colors. With matching color ribbon closure.Velvet
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
33.
Roly Imola naisten lyhythihainen urh...
Arvio: 6.59 €/kpl
Roly Imola naisten lyhythihainen urheilu-t-paita, valkoinen
Tuote# R04281Z_TP0016.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoiltu tekninen lyhythihainen t-paita CONTROL DRY -polyesterikankaasta. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC601-8OZBL-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
35.
Roly Breda lasten lyhythihainen t-pa...
Arvio: 6.88 €/kpl
Roly Breda lasten lyhythihainen t-paita, laventeli
Tuote# K66982V_TP0016.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen t-paita OCS-sertifioidusta luomupuuvillasta. 1x1 resorikankainen pyöreä kaula-aukko. Vahvistetut peitetyt ...
Väri: laventeli
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSADER MEN, oranssi
Tuote# S03582-PO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CRUSADER MEN, Miesten pyöreä kaula-aukkoinen sovitettu Jersey t-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvill...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 302 kpl
37.
Americano® Espresso 250 ml eris...
Arvio: 6.11 €/kpl
Americano® Espresso 250 ml eristetty muki, punainen
Tuote# 21009229_TP0016.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti, kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Sopii useimpien kahvikoneiden. Tilavuus on 250 ml. ...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
38.
Eristetty muki Arnoux thermo mu...
Arvio: 0.00 €/kpl
Eristetty muki Arnoux thermo mug, musta
Tuote# AP809520-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stainless steel, double wall thermo mug with plastic drinking lid and handle, 330 ml. Delivered in black carton gift box...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2034 kpl
39.
Kierrätetty Americano® 350 ml -...
Arvio: 6.94 €/kpl
Kierrätetty Americano® 350 ml -muki, eristetty, musta, oranssi
Tuote# 21069131_TP0016.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahtava vaihtoehto, kun etsit ekologisia juomatarvikkeita! Tämä tuplaseinäinen eristetty muki on valmistettu 100% kierrä...
Väri: musta, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
40.
hi!dea KENNY II. Lasimuki 340 mL, valk...
Arvio: 5.34 €/kpl
hi!dea KENNY II. Lasimuki 340 mL, valkoinen
Tuote# 93804-106_TP3815.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muki huurrettua lasia. Tilavuus 340 mL. Toimitetaan rasiassa. ø80 x 97 mm |Laatikko: 120 x 88 x 102 mmProperties : Sovel...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
Keya Collegepusero Adult Hooded Swea...
Arvio: 18.81 €/kpl
Keya Collegepusero Adult Hooded Sweatshirt "keya" SWP280, valkoinen
Tuote# 158650011_TP63518.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keya SWP280 hooded sweatshirt in combination of cotton and polyester materials of 280g/m2. With matching color cords and...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Puhelimen kiinnike Holder Manfi...
Arvio: 1.25 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Manfix, harmaa
Tuote# 15999008000_TP6351.25 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bold adhesive smartphone holder with strap for your selfies in resistant polyester and a wide printing area. Including m...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 24072 kpl
43.
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen,...
Arvio: 17.59 €/kpl
Elevate Balfour-t-paita, lyhythihainen, luonnonmukainen, naisten, tummansininen
Tuote# 3802549_TP00117.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Self-fabric collar. Pyöreä kaula-aukko. Joustava kangas. Kaksoisommel yksityiskohdat. Satin shoulder to shoulder tape. ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 166 kpl
44.
Tritan Renew -pullo 500 ml SEA,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Tritan Renew -pullo 500 ml SEA, läpinäkyvä-sininen
Tuote# MO6960-23_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomapullo Tritan Renew? -materiaalista, joka on BPA-vapaata. Pullossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahval...
Väri: läpinäkyvä-sininen
Varastosaldo: Vähintään 10638 kpl
45.
XD Xclusive Pascal AWARE RPET deluxe viikon...
Arvio: 62.43 €/kpl
XD Xclusive Pascal AWARE RPET deluxe viikonloppulaukku, musta
Tuote# P763.221_TP30962.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pascal erottuu edukseen tyylikkään muotoilunsa ansiosta, ja se on tilavampi kuin luuletkaan. S2 suurta käytännöllistä et...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 553 kpl
46.
Kuulakynä Pen Patrok
Arvio: 1.29 €/kpl
Kuulakynä Pen Patrok
Tuote# 16608000000_TP6351.29 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, push-up mechanism ball pen. Body in bamboo with pusher and tip in wheat straw, to encourage the use of natu...
Varastosaldo: Vähintään 34643 kpl
47.
Koululaissetti Set Elyndor, luo...
Arvio: 3.02 €/kpl
Koululaissetti Set Elyndor, luonnollinen
Tuote# 20387013000_TP6353.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 Pieces<b>Composition : </b>Wheat Straw/ ABS.
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
Värikynä Set Aladín
Arvio: 1.48 €/kpl
Värikynä Set Aladín
Tuote# 18722000000_TP6351.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 19 pieces in natural cardboard case with window and inside tray. Contains cylindrical body crayons and natural wo...
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
49.
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, sini...
Arvio: 12.66 €/kpl
XD Collection Lasitettu keraaminen muki, sininen
Tuote# P434.115_TP30912.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti lempijuomasi missä tahansa tästä keraamisesta mukista. Mukissa on lasitettu runko ja luonnollinen lasittamaton poh...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5750 kpl
50.
Merimiessäkki Duffel Bag Lopso
Arvio: 9.72 €/kpl
Merimiessäkki Duffel Bag Lopso
Tuote# 16817000000_TP6359.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line, multipurpose rucksack with two-colour design. Made of jute, with details in cotton. Adjustable strap and in...
Varastosaldo: Vähintään 7865 kpl
51.
Antibakteerinen geeli Spray Pen...
Arvio: 0.82 €/kpl
Antibakteerinen geeli Spray Pen Tromix, punainen
Tuote# 16655003000_TP6350.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sterilizer pen with rechargeable sprayer and protective hood. Made of resistant ABS with shiny finish. Elegant metal cli...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 103499 kpl
52.
Avira Ain RCS re-steel 150ml minimatk...
Arvio: 12.61 €/kpl
Avira Ain RCS re-steel 150ml minimatkapullo, valkoinen
Tuote# P438.053_TP30912.61 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Esittelyssä Avira Ain -matkapullo - täydellinen ratkaisu kofeiinitarpeisiisi reissussa. 150 ml:n tilavuuden ansiosta täm...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 2929 kpl
53.
T-paita Adult Color T-Shirt Ori...
Arvio: 4.97 €/kpl
T-paita Adult Color T-Shirt Original T, vaaleansininen
Tuote# 113330211_TP6354.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult color T-shirt Original T by Fruit Of The Loom. Made of 100% cotton 150g/m2 material. Soft to the touch, with ribbe...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 1940 kpl
54.
Matkakassi Bag Kanit, harmaa
Arvio: 22.85 €/kpl
Matkakassi Bag Kanit, harmaa
Tuote# 16426008000_TP63522.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Multi purpose bag in resistant denim polyester 600D. Urban design, including RFID pocket (Radio Frequency Identification...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1872 kpl
55.
Lasiteline Multipurpose Bag Wis...
Arvio: 1.78 €/kpl
Lasiteline Multipurpose Bag Wisy, punainen
Tuote# 20634003000_TP6351.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>100% Recycled Cotton.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Puhelimen kiinnike Holder Brace...
Arvio: 2.07 €/kpl
Puhelimen kiinnike Holder Bracelet Belaya, valkoinen
Tuote# 21247001000_TP6352.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrät...
Arvio: 30.96 €/kpl
iqoniq Iqoniq Cooper joggersit kierrätetystä puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9500.002.M_TP30930.96 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nauti mukavuudesta näillä unisex Iqoniq joggerseilla. Näissä pitkissä regular fit housuissa on joustava vyötärönauha 1x1...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 26 kpl
58.
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PION...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PIONEER WOMEN T-paita 175g PIONEER WOMEN, omenanvihreä
Tuote# S03579-AG_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S PIONEER WOMEN, naisten Round-Neck Fitted Jersey T-Shirt, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvillaa, luonnollin...
Väri: omenanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 99 kpl
59.
kertakäyttömuki, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
kertakäyttömuki, valkoinen
Tuote# TBC769-8OZ-0_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Lippalakki Rubec baseball cap, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lippalakki Rubec baseball cap, tummansininen
Tuote# AP741668-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% brushed cotton baseball cap with 6 panels and velcro closure.
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 29 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut