Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Uma Kuulakynä VENUS, vihreä
Arvio: 3.87 €/kpl
Uma Kuulakynä VENUS, vihreä
Tuote# 0-9460_53-3425_TP3623.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with glossy chrome fittings.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Bambu langaton laturi GROOVY
Arvio: 0.00 €/kpl
Bambu langaton laturi GROOVY
Tuote# MO6345-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambu langaton laturi/ kynäteline, lähtövirta DC 9V/1.1A (10W) Yhdistä laturi tietokoneeseen ja aseta älypuhelin alustal...
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 1265 kpl
3.
Kuulakärkikynä AOSTA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä AOSTA
Tuote# MO8857-37_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Painomekanismilla toimiva kuulakärkikynä sinisellä musteella, kuminen viimeistely.
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 20637 kpl
4.
Roly Estrella miesten pitkähihainen ...
Arvio: 16.12 €/kpl
Roly Estrella miesten pitkähihainen poolopaita, pullo-vihreä
Tuote# R66354Z_TP00116.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pitkähihainen pikeepaita resorisella pääntiellä ja hihansuilla sekä kolmen napin nappilistalla. 1x1 elastaaniresorit. Va...
Väri: pullo-vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Roly Bahrain lasten lyhythihainen ur...
Arvio: 6.24 €/kpl
Roly Bahrain lasten lyhythihainen urheilu-t-paita, minttu-vihreä
Tuote# K04073B_TP0016.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tekninen paita lyhyillä raglan-hihoilla. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla saumalla. Hihoissa alapaneelit. K...
Väri: minttu-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 199 kpl
6.
Selkäreppu Backpack Discovery, ...
Arvio: 6.52 €/kpl
Selkäreppu Backpack Discovery, harmaa
Tuote# 19012008000_TP6356.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in resistant polyester 600D of bold design in a varied range of colors, with zipper closure and front pocket. W...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Marksman Orin-muistikirja, A5, RPET, har...
Arvio: 11.03 €/kpl
Marksman Orin-muistikirja, A5, RPET, harmaa
Tuote# 10774280_TP00111.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A5-kokoinen muistikirja, jonka kansi on valmistettu RPET-kankaasta. Sisältää 96 arkkia, 70 g/m², kierrätettyä viivapaper...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 7270 kpl
8.
Avainketju Keyring Trailer
Arvio: 3.06 €/kpl
Avainketju Keyring Trailer
Tuote# 19272000000_TP6353.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in fun truck design, especially designed for laser printing. With cab in glossy finish and trailer in mat...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
XD Collection Bambuinen suuri mikadosetti, ru...
Arvio: 14.59 €/kpl
XD Collection Bambuinen suuri mikadosetti, ruskea
Tuote# P453.559_TP30914.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaikki tuntevat Mikado -pelin. Tunteja hauskaa ajanviettoa perheen tai ystävien kanssa! Yksinkertaisesti pudota tikut ka...
Väri: ruskea
Varastosaldo: Vähintään 9292 kpl
10.
Värikynä Pencil Set Garten, vih...
Arvio: 0.92 €/kpl
Värikynä Pencil Set Garten, vihreä
Tuote# 19830004000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Set of 6 pencils in cardboard box with glossy finish in bright tones and window. Wooden pencils with cylindrical body Wo...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
11.
Kuulakärkikynä bambusta NAIRA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä bambusta NAIRA
Tuote# MO6821-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu kuulakärkikynä kiertomekanismilla, jossa on metalliset yksityiskohdat. Sininen muste.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 8734 kpl
12.
Selfiekeppi Selfie Pai Pai Emoty
Arvio: 0.66 €/kpl
Selfiekeppi Selfie Pai Pai Emoty
Tuote# 15406317000_TP6350.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Selfie Pai Pai in fun emoji designs and in an eye-catching yellow color. Made of high quality paper, with wooden handle...
Varastosaldo: Vähintään 57954 kpl
13.
Muunneltava paperinippu Zomek s...
Arvio: 2.57 €/kpl
Muunneltava paperinippu Zomek seed paper sticky notepad, luonnollinen
Tuote# AP722723-00_TP4192.57 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seed paper covered recycled kraft paper sticky notepad with 50 notes. The seed paper cover contains petunia seeds in ass...
Väri: luonnollinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Pyöräilijän pullo Bottle Iskan,...
Arvio: 2.33 €/kpl
Pyöräilijän pullo Bottle Iskan, sininen, oranssi
Tuote# 13837007000_TP6352.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
500ml capacity bottle with ergonomic body in PE of bright and in varied colors. With screw-on cap and safety dosing devi...
Väri: sininen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 24148 kpl
15.
Kierrätetty ruostumattomasta te...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty ruostumattomasta teräk CARIBU, tummanvihreä
Tuote# MO2226-60_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksiseinäinen kierrätetystä ruostumattomasta teräksestä valmistettu muki (90 % kierrätettyä ruostumatonta ja 10 % ruostu...
Väri: tummanvihreä
Varastosaldo: Vähintään 2758 kpl
16.
Korvakuulokkeet Earphones Tresan
Arvio: 19.71 €/kpl
Korvakuulokkeet Earphones Tresan
Tuote# 16808000000_TP63519.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line earphones, with Bluetooth® 5.0 connection and lithium battery. In elegant white finish and presented in a ba...
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
17.
Poncho Raincoat Brinek, vihreä
Arvio: 2.71 €/kpl
Poncho Raincoat Brinek, vihreä
Tuote# 11478004000_TP6352.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult poncho in LDPE material. In size 102x127cm and presented in a RPET polyester bag, made from recycled plastic, enco...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 11062 kpl
18.
TekiÅ Rise taitettava kannettavan tie...
Arvio: 20.37 €/kpl
TekiÅ Rise taitettava kannettavan tietokoneen teline, musta
Tuote# 12419590_TP00120.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yleiskäyttöinen, kompakti ja taitettava kannettavan teline alumiiniseoksesta. Jalustaa voidaan säätää kuuteen eri kulmaa...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 986 kpl
19.
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosmetiikkalaukku NEW & SMART
Tuote# MO9345-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D- polyesterinen kosmetiikkalaukku PPE-taustalla, kahdella vetoketjullisella taskulla.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 6995 kpl
20.
RFX H-12 PVC-heijastinmerkki
Arvio: 0.00 €/kpl
RFX H-12 PVC-heijastinmerkki
Tuote# 1PR10601_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiinnitä heijastin vaatteisiin, laukkuun tai ulkoilutuotteeseen lisätäksesi näkyvyyttä pimeässä. Käyttämällä näitä serti...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
Avainketju Woody Plus B custom ...
Arvio: 1.17 €/kpl
Avainketju Woody Plus B custom keyring, sininen
Tuote# AP716559-06_TP4191.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. uv led-tekniikka,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oval shaped, birch plywood keyring with coloured polyester string and full colour printing. Price includes UV LED printi...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
Juomapullo Antibacterial Bottle...
Arvio: 3.70 €/kpl
Juomapullo Antibacterial Bottle Gliter, valkoinen
Tuote# 16768001000_TP6353.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Resistant, anti-bacterial bottle made of PE material with a white finish. 600 ml capacity, with stainless steel screw ca...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 46852 kpl
23.
Monivärinen kuulakynä Trime tou...
Arvio: 0.80 €/kpl
Monivärinen kuulakynä Trime touch ballpoint pen, musta, kalkinvihreä
Tuote# AP809443-07_TP4190.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Plastic ballpoint and touch screen pen with rubberized grip and matte metallic finish. With 3 coloured refills: black, b...
Väri: musta, kalkinvihreä
Varastosaldo: Vähintään 17416 kpl
24.
Vihko Notepad Cilux, malva
Arvio: 2.82 €/kpl
Vihko Notepad Cilux, malva
Tuote# 14060174000_TP6352.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft-touch covers, in PU leather and in bold colors. 100 blank sheets, with elastic band and matching color...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 48327 kpl
25.
Vihko Maiwen seed paper noteboo...
Arvio: 7.07 €/kpl
Vihko Maiwen seed paper notebook, luonnollinen
Tuote# AP731947-01_TP4197.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. inkjet,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Seed paper covered recycled kraft paper notebook with 60 blank sheets. The seed paper cover contains petunia seeds in as...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 43 kpl
26.
XD Collection Tierra kaksiosainen pilli- ja a...
Arvio: 8.43 €/kpl
XD Collection Tierra kaksiosainen pilli- ja aterinpidike, vihreä
Tuote# P269.557_TP3098.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tierra kaksiosainen pilli- ja aterinpidike on ihanteellinen mukanapidettävä setti, jos haluat vähentää kertakäyttöisten ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 4468 kpl
27.
Poncho Raincoat Reizon, valkoinen
Arvio: 1.88 €/kpl
Poncho Raincoat Reizon, valkoinen
Tuote# 16589001000_TP6351.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Adult size poncho, manufactured in resistant PLA material -PolyLactic Acid-, obtained from 100% natural resources like c...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 11371 kpl
28.
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön colle...
Arvio: 31.17 €/kpl
iqoniq Iqoniq Denali värjäämätön collegepaita kier. puuvillasta, tummansininen
Tuote# T9301.016.XS_TP30931.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä unisex regular fit neulepusero on sama, mukava neulepusero kuin meidän Iqoniq "Zion" pusero. Yksi ero: eliminoimme ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1158 kpl
29.
Sekoitin Blender Fruver, valkoi...
Arvio: 28.17 €/kpl
Sekoitin Blender Fruver, valkoinen
Tuote# 11939001000_TP63528.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Blender made of resistant ABS material with white finish. 380ml capacity and 150W power, with cleaner and tweezers inclu...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
hi!dea BEANE. Urheilupullo 500 mL, musta
Arvio: 7.74 €/kpl
hi!dea BEANE. Urheilupullo 500 mL, musta
Tuote# 94063-103_TP3817.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo, korkki ruostumatonta terästä. Tilavuus 500 mL. ø67 x 205 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineill...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 21695 kpl
31.
USB-tikku, punainen
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, punainen
Tuote# PCUSSOREG7U3_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
32.
XD Collection Keraaminen pinottava muki, valk...
Arvio: 5.71 €/kpl
XD Collection Keraaminen pinottava muki, valkoinen
Tuote# P434.073_TP3095.71 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä pinottavat keraamiset mukit on helppo säilyttää siististi ja ne säästävät paljon tilaa. Muki on tiskikoneturvalline...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9487 kpl
33.
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSA...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S CRUSADER MEN T-paita 150g CRUSADER MEN, vaaleanpunainen-orkidea
Tuote# S03582-OP_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S CRUSADER MEN, Miesten pyöreä kaula-aukkoinen sovitettu Jersey t-paita, 100 % luonnonmukaisesti kasvatettua puuvill...
Väri: vaaleanpunainen-orkidea
Varastosaldo: Vähintään 302 kpl
34.
hi!dea ROCKET. Lasten reppu, vaaleansi...
Arvio: 10.02 €/kpl
hi!dea ROCKET. Lasten reppu, vaaleansininen
Tuote# 92614-124_TP38110.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
600D reppu etutaskulla ja 2 sivuverkkotaskulla. 240 x 320 x 80 mm600D Default customisation : Reppu - Etuosa (Siirtokuva...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 1061 kpl
35.
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, turko...
Arvio: 23.83 €/kpl
hi!dea THC TUBE. Unisex T-paita, turkoosi
Tuote# 30281-169_TP38123.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyesteriä (90 %) ja elastaania (10 %) sisältävä t-paita (190 g/m²). Valmistettu Euroopassa. Koot: XS, S, M, L, XLPolye...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
36.
Kirjasin Notepad Kine, musta
Arvio: 1.94 €/kpl
Kirjasin Notepad Kine, musta
Tuote# 13393002000_TP6351.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with soft-touch covers, in PU leather and in bold colors. 100 blank sheets, with elastic band and matching color...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
37.
Roly Antartida miesten softshell-tak...
Arvio: 27.12 €/kpl
Roly Antartida miesten softshell-takki, punainen
Tuote# R64324I_TP00127.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen softshell-takki. Käänteinen piilotettu vetoketju yhteensopivalla leuansuojalla ja vetimellä. Leikattu y...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 75 kpl
38.
Americano® Grande 350 ml eriste...
Arvio: 7.15 €/kpl
Americano® Grande 350 ml eristetty muki, valkoinen, sininen
Tuote# 21000407_TP0017.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi ja integroitu kahva. Sekoita värejä ja luo täydellinen muki. T...
Väri: valkoinen, sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
39.
XD Collection 5m/19mm mittanauha sulkurenkaal...
Arvio: 10.07 €/kpl
XD Collection 5m/19mm mittanauha sulkurenkaalla, harmaa, musta
Tuote# P113.652_TP30910.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5 m/19 mm rullamittanauha, jossa sulkurengas. Harmaa ABS kotelo, mustat tehosteet, vyölenkki, nauhan päässä 2 vahvaa mag...
Väri: harmaa, musta
Varastosaldo: Vähintään 5955 kpl
40.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.02 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO antibacterial, vaaleansininen
Tuote# 0-2250_ANTIBAC_57-0298_TP3621.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled, antibacterial and antiviral recycled PET material with opaque glossy housi...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
41.
hi!dea THC ANKARA WOMEN. Naisten t-pai...
Arvio: 22.93 €/kpl
hi!dea THC ANKARA WOMEN. Naisten t-paita, vaaleanruskea
Tuote# 30114-111_TP38122.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Naisten tyköistuva t-paita 100% puuvillatrikoota (190 g/m²) ja harjattua puuvillalankaa (väri 183: 90% puuvillaa ja 10% ...
Väri: vaaleanruskea
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
42.
Matkakassi Bag Denver, harmaa
Arvio: 17.78 €/kpl
Matkakassi Bag Denver, harmaa
Tuote# 11629008000_TP63517.78 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Stylish nature line bag made of durable Felt RPET. Main compartment with matching zip closure and double puller. Elegant...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 7350 kpl
43.
Joulukoriste Figures Fantasy
Arvio: 0.92 €/kpl
Joulukoriste Figures Fantasy
Tuote# 19537128000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Christmas figures to hang in soft felt. Available in snowflake, Christmas tree and reindeer designs.Polyester
Varastosaldo: Vähintään 11837 kpl
44.
Pesuvälinepussi Beauty Bag Kope...
Arvio: 4.10 €/kpl
Pesuvälinepussi Beauty Bag Kopel, musta
Tuote# 16423002000_TP6354.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line beauty bag in RPET material, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plastic r...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 25917 kpl
45.
H2O Active® Base 650 ml kaatono...
Arvio: 6.36 €/kpl
H2O Active® Base 650 ml kaatonokkakantinen urheilujuomapullo., läpikuultava-valkoinen, keltainen
Tuote# 21004923_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu kierrätettävästä PET-materiaalista. Roisku...
Väri: läpikuultava-valkoinen, keltainen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
46.
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille...
Arvio: 2.59 €/kpl
Spectrum-kylmälaukku 6 tölkille, kuitukangas 4L, kalkinvihreä
Tuote# 10018202_TP0012.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kompakti kylmälaukku, johon mahtuu jopa 6 tölkkiä.PP Muovi non woven, 80 g/m2Silkkipainatus - ylös - 130 x 90 mm - max c...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
Toimistotarvike setti BUROBOX
Arvio: 0.00 €/kpl
Toimistotarvike setti BUROBOX
Tuote# MO7623-23_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toimistotarvike setti, sisältää teippiannostelijan, mininitojan, mini-rei´ittäjän, 300 niittiä ja teippirullan. Pakattun...
Väri: läpinäkyvä-sininen
Varastosaldo: Vähintään 947 kpl
48.
Urheilupyyhe Absorbent Towel Ba...
Arvio: 16.76 €/kpl
Urheilupyyhe Absorbent Towel Bayalax, sininen
Tuote# 15919019000_TP63516.76 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ultra absorbent microfibre towel in XXL size -90x170cm- and high quality fabric -310g/m2-. Available in a wide range of ...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
49.
Narureppu SHOOP
Arvio: 0.00 €/kpl
Narureppu SHOOP
Tuote# MO7208-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
190T polyesterinen narureppu.
Väri: turkoosi
Varastosaldo: Vähintään 10223 kpl
50.
Panama GRS-kierrätetystä materi...
Arvio: 7.82 €/kpl
Panama GRS-kierrätetystä materiaalista valmistettu vetoketjullinen kassi 20 l, harmaa
Tuote# 13005282_TP0017.82 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Vettä hylkivästä 600D RPET:stä valmistettu GRS-kierrätetty Panama vetoketjullinen laukku on ympäristöystävällinen ja mon...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2979 kpl
51.
Vault-varavirtalähde, 6600 mAh,...
Arvio: 24.70 €/kpl
Vault-varavirtalähde, 6600 mAh, valkoinen
Tuote# 12358800_TP00124.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
6600 mAh litiumikonilaturi edulliseen hintaan. Kaksi ulostuloa: ensimmäinen portti 5V/1A ja toinen 5V/2A. LED-valo on in...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 659 kpl
52.
Selkäreppu Backpack Bag Ribuk, ...
Arvio: 4.56 €/kpl
Selkäreppu Backpack Bag Ribuk, sininen
Tuote# 14779019000_TP6354.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding backpack bag in soft and resistant ripstop material in bright tones, with zipper closure and accessories in grey...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 283 kpl
53.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.72 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Spook, keltainen
Tuote# 13164005000_TP6351.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Drawstring backpack in soft polyester 210T, available in a wide range of colors. Black color, self-adjusting strings, re...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
54.
Taitettava latausasema ORIO, va...
Arvio: 0.00 €/kpl
Taitettava latausasema ORIO, valkoinen
Tuote# MO2145-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. etiketti,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
3 in 1 kokoontaitettava latausasema ABS-materiaalista. Siinä on 3 langatonta latauspaikkaa. Tulo: 2-in-1 Type-C ja Type-...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
55.
Kierrätetystä 210 g/m² materiaa...
Arvio: 6.91 €/kpl
Kierrätetystä 210 g/m² materiaalista valmistettu kiristysnyörillinen Pheebs-reppu 6L, musta-kanerva
Tuote# 12046090_TP0016.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä puuvillasta ja polyesteristä valmistettu kassi 210 g/m². Kierrätetty puuvilla valmistetaan valmistusmateri...
Väri: musta-kanerva
Varastosaldo: Vähintään 50178 kpl
56.
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Ra...
Arvio: 5.58 €/kpl
Pikeepaita Polo Shirt Tecnic Ratlam, harmaa
Tuote# 211540081_TP6355.58 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Breathable<b>Composition : </b>100% Polyester 160 g/ m2.
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Juomapullo Mento sport bottle, ...
Arvio: 4.84 €/kpl
Juomapullo Mento sport bottle, musta
Tuote# AP731964-10_TP4194.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Aluminium sport bottle with carabiner, 400 ml. In cardboard box.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12338 kpl
58.
kiristysnauha reppu, keltainen
Arvio: 0.00 €/kpl
kiristysnauha reppu, keltainen
Tuote# AP734003-02_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: keltainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Vinga of Sweden VINGA Baltimore toilettilaukku,...
Arvio: 19.45 €/kpl
Vinga of Sweden VINGA Baltimore toilettilaukku, sininen
Tuote# 500421_TP30919.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Toilettilaukku ei ole pelkästään käytännöllinen vaan lisäksi myös kaunis ja nykyaikainen! Laukku on valmistettu vedenkes...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2071 kpl
60.
Uma Kuulakynä RONDO chrom L, punainen
Arvio: 3.56 €/kpl
Uma Kuulakynä RONDO chrom L, punainen
Tuote# 0-0196_L_70-0200_TP3623.56 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal retractable ballpoint pen with chrome and lacquered barrel. Upper hemisphere and plug in transparent colour. Metal...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut