Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
1.
hi!dea CLARE. Kuulakärkikynä alumiinia...
Arvio: 2.87 €/kpl
hi!dea CLARE. Kuulakärkikynä alumiinia, vaaleanpunainen
Tuote# 81156-112_TP3812.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä kääntömekanismilla ja klipsillä. ø10 x 140 mmProperties : Musta muste, KiertomekanismiAlumiin...
Väri: vaaleanpunainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.87 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, metsä-vihreä
Tuote# T9400.005.S_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: metsä-vihreä
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
3.
Vihko Notepad Kaffol, musta
Arvio: 3.60 €/kpl
Vihko Notepad Kaffol, musta
Tuote# 15672002000_TP6353.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Notepad with rigid soft-touch covers in white. 100 plain sheets with side in fun colors, elastic band and matching color...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 21407 kpl
4.
USB Rotate Basic, punainen
Arvio: 2.94 €/kpl
USB Rotate Basic, punainen
Tuote# 1Z41003G_TP0012.94 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Myydyimmän Rotate-USB-muistitikkumme avulla kaikki tallennetut tiedostot ovat käden ulottuvilla. Se on myös täydellinen ...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
5.
Turner pussukka, musta
Arvio: 8.37 €/kpl
Turner pussukka, musta
Tuote# 12070990_TP0018.37 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Turner-laukku on valmistettu erittäin kestävistä ja ympäristöystävällisistä materiaaleista. Ulkopuoli on valmistettu 51-...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Vyö Belt Kyiss, punainen
Arvio: 2.27 €/kpl
Vyö Belt Kyiss, punainen
Tuote# 14594003000_TP6352.27 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Eye catching belt in soft silicone, 117 cm lenght. With matching color, transparent finishing buckle. Available in a wid...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1860 kpl
7.
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent...
Arvio: 1.19 €/kpl
Uma Kuulakynä LOOK grip transparent SI, oranssi
Tuote# 0-0122_T-SI_50-1585_TP3621.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent housing, rubber grip zone and heavy metal tip chrome plated.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
8.
Toimiston organisaattori Power ...
Arvio: 40.38 €/kpl
Toimiston organisaattori Power Bank Organizer Surey, harmaa
Tuote# 16327008000_TP63540.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
All in one power bank organizer in PU leather and polyester 300D materials combination. Wireless charger integrated in c...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 1000 kpl
9.
Urheilutakki Jacket Scola, puna...
Arvio: 26.53 €/kpl
Urheilutakki Jacket Scola, punainen
Tuote# 113050031_TP63526.53 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waterproof, windproof and breathable jacket in a combination of RPET materials, made from recycled plastic, to promote t...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 1839 kpl
10.
Uma Kuulakynä CHILL C transparent S...
Arvio: 3.02 €/kpl
Uma Kuulakynä CHILL C transparent SI, antrasiitti
Tuote# 1-0043_CT-SI_01-0425_TP3623.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing. Metal clip and heavy metal tip matt chromed.
Väri: antrasiitti
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
11.
RPET matkapeitto MUSALA RPET, o...
Arvio: 0.00 €/kpl
RPET matkapeitto MUSALA RPET, oranssi
Tuote# MO9935-10_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
180 gr/m² fleece matkapeitto, RPET polyesterisessä säilytyspussissa.<br>Dimensions : 120X150 CM
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2994 kpl
12.
Kuuma/kylmägeeli Heat Pack Kiso...
Arvio: 2.00 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Heat Pack Kison, punainen
Tuote# 14970003000_TP6352.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reusable thermal patch with heat effect in varied colors and long lasting. To activate, bend the metal plate so that the...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6923 kpl
13.
XD Collection Termospullo korkkipohjalla, hopea
Arvio: 18.54 €/kpl
XD Collection Termospullo korkkipohjalla, hopea
Tuote# P433.282_TP30918.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tyhjiöeristetty, vuotamaton termospullo, ruostumaton teräs sisä- ja -ulkopuolella. Pohjassa ainutlaatuinen korkkiyksityi...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 1829 kpl
14.
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, kuni...
Arvio: 9.77 €/kpl
hi!dea THC QUITO. Lasten t-paita, kuninkaallinen
Tuote# 30169-114_TP3819.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. suorapainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten t-paita (unisex) 100% harjattua puuvillatrikoota (150 g/m²). 1x1 resorikaulus ja trikookanttaus. Kaksoisommel hih...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 9460 kpl
15.
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, v...
Arvio: 5.23 €/kpl
hi!dea SIDEROT. Urheilupullo 750 mL, valkoinen
Tuote# 94688-106_TP3815.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen urheilupullo, jossa on karabiini. Saatavana useissa eri väreissä. Kapasiteetti jopa 750ml. ø73 x 247 mmPrope...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
16.
H2O Active® Eco Base 650 ml -ur...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml -urheilujuomapullo kaatonokkakannella, valkoinen, oranssi
Tuote# 21009906_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi k...
Väri: valkoinen, oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
17.
Puhelinteline Holder Osorix, si...
Arvio: 2.39 €/kpl
Puhelinteline Holder Osorix, sininen
Tuote# 15780019000_TP6352.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original support for mobile devices up to 10 inches. For attachment to the car headrest bar. In a wide range of tones, 3...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 2143 kpl
18.
Roly Imola naisten lyhythihainen urh...
Arvio: 6.59 €/kpl
Roly Imola naisten lyhythihainen urheilu-t-paita, kalkinvihreä
Tuote# R04282X_TP0016.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Muotoiltu tekninen lyhythihainen t-paita CONTROL DRY -polyesterikankaasta. Pyöreä pääntie saman sävyisellä vahvistetulla...
Väri: kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetyst...
Arvio: 26.44 €/kpl
Iqoniq Rila kevyt huppari kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Tuote# T9404.018.XXXL_TP30926.44 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit -huppari 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 280 G/M². Puserossa on kaksikerrok...
Väri: luonnollinen
Varastosaldo: Vähintään 2279 kpl
20.
Pacific-pullo kiinnityskoukulla...
Arvio: 3.41 €/kpl
Pacific-pullo kiinnityskoukulla, oranssi
Tuote# 10029707_TP0013.41 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tukeva ja kevyt alumiininen Pacific-juomapullo tarjoaa 770 ml tilavuudellaan nesteytystä missä ja milloin tahansa. Tässä...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 32103 kpl
21.
Tietokonereppu Backpack Luffin,...
Arvio: 30.60 €/kpl
Tietokonereppu Backpack Luffin, tummansininen
Tuote# 11844006000_TP63530.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality backpack made of 420D RNYLON. Main compartment with matching zip closure and double puller. Including 3 out...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 2392 kpl
22.
Kaiutin Speaker Roby, musta
Arvio: 31.08 €/kpl
Kaiutin Speaker Roby, musta
Tuote# 11969002000_TP63531.08 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Powerful 2x5W Bluetooth® stereo speaker with multicolour light and TWS (True Wireless Stereo) technology. Portable and m...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4390 kpl
23.
hi!dea FITZGERALD. Kansio A4, punainen
Arvio: 13.17 €/kpl
hi!dea FITZGERALD. Kansio A4, punainen
Tuote# 92040-105_TP38113.17 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
A4 kansio tekonahkaa ja 800D, sisäpuoli mikrokuitua. Sisältää kuminauhan sulkemista varten, muistilehtiön jossa 20 viivo...
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
JBL korvakuulokkeet, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
JBL korvakuulokkeet, sininen
Tuote# JB17BU_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspu...
Arvio: 9.15 €/kpl
Iqoniq Koli lasten T-paita kierrätyspuuvillasta, tummansininen
Tuote# T6100.002.1314_TP3099.15 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lasten keskikokoinen t-paita, joka on valmistettu 100 % puuvillasta, josta 70 % on luonnonmukaista ja 30 % kierrätettyä,...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 550 kpl
26.
LIVOO Eri, valkoinen, tai-nousi
Arvio: 18.07 €/kpl
LIVOO Eri, valkoinen, tai-nousi
Tuote# DOS188_TP63418.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
4 interchangeable rotating heads: normal or sensitive skin brush, sponge and massage - Waterproof - 2 speeds of rotation...
Väri: valkoinen, tai-nousi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
Rantapatja AIR WHITE
Arvio: 0.00 €/kpl
Rantapatja AIR WHITE
Tuote# MO8439-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC- muovinen puhallettava rantapatja, ftalaatiton.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 10059 kpl
28.
Roly Star miesten lyhythihainen pool...
Arvio: 11.95 €/kpl
Roly Star miesten lyhythihainen poolopaita, kuninkaallinen
Tuote# R66384T_TP00111.95 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen miesten pikeepaita. Kauluksen sisäpuolella vahvistettu sauma. Hihan reunat ja kaula-aukko 1x1 resoria. Siv...
Väri: kuninkaallinen
Varastosaldo: Vähintään 150 kpl
29.
hi!dea TOKEV. Pizzaleikkuri, valkoinen
Arvio: 1.65 €/kpl
hi!dea TOKEV. Pizzaleikkuri, valkoinen
Tuote# 93870-106_TP3811.65 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. 4c uv-digitaalinen painat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Pizzaleikkuri pullonavaajalla. 132 x 63 x 8 mmProperties : Soveltuu ruoka-aineilleMuoviCertificates : Food Safety, BPA F...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 29 kpl
30.
Päähine Nilson chef hat, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
Päähine Nilson chef hat, musta
Tuote# AP741623-10_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
35% cotton and 65% polyester chef hat.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 328 kpl
31.
Monikäyttöinen keskitin USB Hub...
Arvio: 4.12 €/kpl
Monikäyttöinen keskitin USB Hub Lamp Ticaro, sininen
Tuote# 14858019000_TP6354.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Original gadget that includes LED lamp and USB connection ports. Bicolored design and flexible body, it incorporates a l...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 300 kpl
32.
USB-tikku, vihreä
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, vihreä
Tuote# PCUSODGRG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
33.
Hattu Hatband Polyester, vaalea...
Arvio: 0.31 €/kpl
Hattu Hatband Polyester, vaaleansininen
Tuote# 15447021000_TP6350.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Polyester ribbon for hat, in a wide range of colors. Served in full, 250 meters length rolls, with approximately 350 rib...
Väri: vaaleansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
34.
Termospullo Andina glass thermo...
Arvio: 0.00 €/kpl
Termospullo Andina glass thermo bottle, luonnollinen, läpinäkyvä
Tuote# AP800442_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. ceramic painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Double wall, borosilicate glass thermo bottle with tea infuser and bamboo lid. 420 ml.
Väri: luonnollinen, läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 12487 kpl
35.
T-paita Women T-Shirt Tecnic Pl...
Arvio: 4.12 €/kpl
T-paita Women T-Shirt Tecnic Plus, malva
Tuote# 141861741_TP6354.12 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Technical t-shirt for women in 100% breathable polyester material of 135g/m2. Available in a wide range of bright tones ...
Väri: malva
Varastosaldo: Vähintään 5939 kpl
36.
Varavirtalähde SOLAR POWERFLAT
Arvio: 0.00 €/kpl
Varavirtalähde SOLAR POWERFLAT
Tuote# MO9051-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen 8000 mAh varavirtalähde aurinkopaneelilla. Kapasiteetti älypuhelinkäyttöön, lähtövirta DC5V / 1A ja DC5V / 2...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 3620 kpl
37.
Pheebs-kauppakassi, 210 g/m2 ki...
Arvio: 6.77 €/kpl
Pheebs-kauppakassi, 210 g/m2 kierrätysmateriaali 13L, punainen
Tuote# 12053791_TP0016.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä puuvillasta ja polyesteristä valmistettu kassi 210 g/m². Kierrätetty puuvilla valmistetaan valmistusmateri...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6537 kpl
38.
Roly Breda miesten lyhythihainen t-p...
Arvio: 9.50 €/kpl
Roly Breda miesten lyhythihainen t-paita, tummansininen
Tuote# R66981R_TP0019.50 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lyhythihainen t-paita OCS-sertifioidusta luomupuuvillasta. 1x1 resorikankainen pyöreä kaula-aukko. Vahvistetut peitetyt ...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 50 kpl
39.
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätysp...
Arvio: 9.74 €/kpl
Iqoniq Sierra kevyt T-paita kierrätyspuuvillasta, valkoinen
Tuote# T9104.004.XL_TP3099.74 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Unisex medium fit t-paita 100 % puuvillasta, josta 70 % luomua ja 30 % kierrätettyä, 160 G/M². T-paidassa on rengaskaula...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
40.
XD Collection Ruostumaton teräsmuki, musta
Arvio: 6.05 €/kpl
XD Collection Ruostumaton teräsmuki, musta
Tuote# P432.131_TP3096.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
350 ml muki, ulkopuoli ruostumatonta terästä, sisäpuoli PP, mustat kansi ja pohja. Vastaa SVHC-direktiiviä 1907/2006/EY...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 13429 kpl
41.
asiakirjasalkku, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
asiakirjasalkku, sininen
Tuote# AP800746-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 1604 kpl
42.
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, v...
Arvio: 1.60 €/kpl
Uma Kuulakynä GEOS SI RECY shell, valkoinen
Tuote# 1-0148_SI_RECY_SHELL_01-0001_TP3621.60 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with opaque matt housing made from 70% recycled post-consumer plastic (rPCP) and 30% recycled oyster...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
hi!dea FILIPINAS. Rantapelimailat, sin...
Arvio: 3.39 €/kpl
hi!dea FILIPINAS. Rantapelimailat, sininen
Tuote# 98035-104_TP3813.39 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
MDF rantapelimailat ja pallo. ø190 x 330 x 5 mmMDF Repacking : Ilman yksittäispakkaustaDefault customisation : Maila - E...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
44.
Uma Kuulakynä NOBILIS, purppura
Arvio: 12.00 €/kpl
Uma Kuulakynä NOBILIS, purppura
Tuote# 0-8900_52-0234_TP36212.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Carbon fibre metal twist ballpoint pen with coloured grip zone, flexible metal clip, metal ring and metal tip chrome pla...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
45.
ukiyo Ukiyo Sakura AWARE 500 gsm kylp...
Arvio: 29.14 €/kpl
ukiyo Ukiyo Sakura AWARE 500 gsm kylpypyyhe 70x140cm, sininen
Tuote# P453.825_TP30929.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nämä suuret kylpylätasoiset 500 gramman kylpypyyhkeet ovat ihastuttavan paksuja, silkkisiä, ja erittäin pehmeitä. Nämä y...
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 3190 kpl
46.
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO ...
Arvio: 1.01 €/kpl
Uma Kuulakynä RECYCLED PET PEN PRO transparent, turkoosi
Tuote# 0-2250_T_57-3295_TP3621.01 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen made from recycled PET material with transparent housing and clip.
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
hi!dea BETA BK. Kuulakärkikynä alumiin...
Arvio: 1.10 €/kpl
hi!dea BETA BK. Kuulakärkikynä alumiinia, hopea
Tuote# 81165-127_TP3811.10 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiininen kuulakärkikynä, jossa on klipsi ja kiiltävä runko. Saatavana useissa eri väreissä. Musta muste. ø10 x 137 mm...
Väri: hopea
Varastosaldo: Vähintään 27460 kpl
48.
Ostoskassi Bag Jazzin, valkoinen
Arvio: 1.51 €/kpl
Ostoskassi Bag Jazzin, valkoinen
Tuote# 14622001000_TP6351.51 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven bag in 80g/m2, in a varied range of bright tones. With 68cm long handles and heat-sealed finish. Resistance up...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
49.
SOL'S SURF KIDS WINDBREAKER 210g SURF...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SURF KIDS WINDBREAKER 210g SURF KIDS, oranssi
Tuote# S32300-OR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SURF lasten tuulitakki vetoketjulla. Tuulenpitävä ja vettähylkivä. Kaksi vetoketjullista taskua, vetoketjullinen k...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 109 kpl
50.
Ensiapupakkaus GIL
Arvio: 0.00 €/kpl
Ensiapupakkaus GIL
Tuote# KC6422-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ensiapupakkaus sisältää sakset, 3 sidettä, 1 rullan sideharsoa, 2 puhdistusliinaa, 5 laastaria, 1 rullan teippiä ja 6 va...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 2381 kpl
51.
Taskuveitsi Pocket Knife Thiam,...
Arvio: 7.84 €/kpl
Taskuveitsi Pocket Knife Thiam, musta
Tuote# 15457002000_TP6357.84 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
High quality knife with blade in dark stainless steel and handle in stainless steel with security lock. In a wide range ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 6851 kpl
52.
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätet...
Arvio: 31.87 €/kpl
iqoniq Iqoniq Jasper huppari kierrätetystä puuvillasta, musta
Tuote# T9400.001.XXXL_TP30931.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Iqoniq unisex regular fit huppari on ajaton lisäys jokaiseen vaatekaappiin. Huppari on kaksikerroksinen ja siinä on pitk...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 52 kpl
53.
XD Collection Geometrinen juomamuki, musta
Arvio: 15.66 €/kpl
XD Collection Geometrinen juomamuki, musta
Tuote# P432.011_TP30915.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Juomamuki ruostumatonta terästä, kaksoisseinämä. Koristeltu trendikkäällä geometrisellä kuviolla. Kapasiteetti 350 ml. ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4327 kpl
54.
Toilettilaukku BALI BAG
Arvio: 0.00 €/kpl
Toilettilaukku BALI BAG
Tuote# MO9827-26_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
EVA verkko toilettilaukku, mustalla vetoketjulla.
Väri: läpinäkyvä-valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 52866 kpl
55.
Mindy-penaalisetti, 8 osaa, musta
Arvio: 0.93 €/kpl
Mindy-penaalisetti, 8 osaa, musta
Tuote# 10722100_TP0010.93 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
PVC-penaali 2 kuulakärkikynällä (1 mustalla musteella, 1 sinisellä), 2 kynää, viivoitin, teroitin ja pyyhin.ABS Muovi, A...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7962 kpl
56.
Swiss Peak langattomat nappikuulokkeet, mu...
Arvio: 19.47 €/kpl
Swiss Peak langattomat nappikuulokkeet, musta
Tuote# P326.390_TP30919.47 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomat nappikuulokkeet BT 4.0-moduulilla ulkoaktiviteetteihin ja urheiluun. Kestävä ABS-kuuloke ja hienkestävä TPE-...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 588 kpl
57.
Avainketju Keyring Trailer
Arvio: 3.09 €/kpl
Avainketju Keyring Trailer
Tuote# 19272000000_TP6353.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metal keychain in fun truck design, especially designed for laser printing. With cab in glossy finish and trailer in mat...
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
SOL'S NORTH Naisten fleecetakki NORTH...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S NORTH Naisten fleecetakki NORTH WOMEN, neon-oranssi
Tuote# S54500-NO_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S NORTH naisten fleecepusero, nukkaantumaton materiaalia. Vahvistettu kaulasauma, korkea vuorattu kaulus, 2 vetoketj...
Väri: neon-oranssi
Varastosaldo: Vähintään 145 kpl
59.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 3.16 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Arlequix, punainen
Tuote# 21133003000_TP6353.16 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
<b>Composition : </b>Polyester.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
60.
Collegepusero Polar Fleece Peyt...
Arvio: 9.33 €/kpl
Collegepusero Polar Fleece Peyten, harmaa
Tuote# 148410081_TP6359.33 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Jacket in warm and soft micro polar fleece of 155g/m2, with anti-pilling treatment. Neck with zipper and elastic waist. ...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 2574 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 47109
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa?&nbsp;
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut