Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
1.
Magneetti Magnet Daken, valkoinen
Arvio: 0.77 €/kpl
Magneetti Magnet Daken, valkoinen
Tuote# 14514001000_TP6350.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Magnet 6x6cm with glossy surface in a wide range of bright tones.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pac...
Arvio: 1.70 €/kpl
Kuuma/kylmägeeli Kison heat pack, fuksia
Tuote# AP781012-25_TP4191.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Transparent, reusable heat pack with coloured gel.
Väri: fuksia
Varastosaldo: Vähintään 338 kpl
3.
SOL'S SUMMER II MEN Polo 170g SUMMER ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SUMMER II MEN Polo 170g SUMMER II, ranskan-laivasto
Tuote# S11342-FN_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SUMMER II, Miesten poolopaita, 100 % kampapuuvillaa, rengaspunottu puuvillapiiqué 170, kylkikaulus, vahvistusnauha...
Väri: ranskan-laivasto
Varastosaldo: Vähintään 200 kpl
4.
Ostoskassi Foldable Bag Restun,...
Arvio: 2.87 €/kpl
Ostoskassi Foldable Bag Restun, vihreä
Tuote# 16422004000_TP6352.87 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Folding bag in soft polyester RPET, obtained from recycled plastic materials, to encourage the reusing of plastic residu...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
5.
Juomapullo Tritan - SICILIA
Arvio: 0.00 €/kpl
Juomapullo Tritan - SICILIA
Tuote# MO9227-51_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tritan ? juomapullo 650 ml, tuote on BPA vapaa ja vuoto vapaa. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut yksityiskohdat ja...
Väri: läpinäkyvä-kalkinvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
6.
Uma Kuulakynä CRYS transparent SI, ...
Arvio: 1.49 €/kpl
Uma Kuulakynä CRYS transparent SI, vaaleanvihreä
Tuote# 1-0147_T-SI_01-0802_TP3621.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Twist ballpoint pen with transparent housing and upper part with two coloured plug in opaque or transparent. Heavy metal...
Väri: vaaleanvihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
7.
Prism 450 ml kuparityhjiöeriste...
Arvio: 16.52 €/kpl
Prism 450 ml kuparityhjiöeristetty kahvimuki, punainen
Tuote# 10069221_TP00116.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen kuparityhjiöeristetty kahvimuki, jossa on tiivis kierrekansi ja geometrinen kuviointi. Eristetty 18/8 ruo...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 3020 kpl
8.
USB-tikku, fuksia
Arvio: 0.00 €/kpl
USB-tikku, fuksia
Tuote# PCUSUTFUG7_TP4290.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: fuksia
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Kuulakynä Pen Pirke, valkoinen
Arvio: 0.72 €/kpl
Kuulakynä Pen Pirke, valkoinen
Tuote# 14973001000_TP6350.72 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Push-up ball pen in bright bicolor design. With aluminum body in smooth aluminum, in bright tones. Details and rings in ...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 46659 kpl
10.
Sateenvarjo Umbrella Halrum, va...
Arvio: 8.40 €/kpl
Sateenvarjo Umbrella Halrum, valkoinen
Tuote# 15706001000_TP6358.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Umbrella with 8 panels in a wide range of bright tones and 105cm in diameter. Automatic opening, with windproof system a...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 9460 kpl
11.
Prixton TWS157 -nappikuulokkeet, musta
Arvio: 22.48 €/kpl
Prixton TWS157 -nappikuulokkeet, musta
Tuote# 2PA10590_TP00122.48 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Langattomat nappikuulokkeet Bluetooth® 5.0 -ominaisuudella. Sisäänrakennettu mikrofoni handsfree-toiminnolla puheluiden ...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 68 kpl
12.
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME M...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S PRIME Miesten Polo 200g PRIME MEN, suklaa
Tuote# S00571-CH_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL´S PRIME miesten poolopaita. Vahvistettu kestävyys, olkasaumojen ansiosta. Erinomainen istuvuus. Saatavan useissa eri...
Väri: suklaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
RFX See-me XL turvaliivi ammatt...
Arvio: 6.83 €/kpl
RFX See-me XL turvaliivi ammattikäyttöön, keltainen
Tuote# 19547280_TP0016.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden varoitusliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Suuri painatusalue liivin etu- ja tak...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 102606 kpl
14.
Oriole-reppu kiristysnyörillä, ...
Arvio: 3.81 €/kpl
Oriole-reppu kiristysnyörillä, verkkokangasta 5L, purppura
Tuote# 12048713_TP0013.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kiristysnyörillinen reppu, jossa päälokero, samanvärisellä kiristysnyörillä. Yksi vetoketjullinen verkkoetutasku ja napp...
Väri: purppura
Varastosaldo: Vähintään 17126 kpl
15.
Sateenvarjo Hamfrey reversible ...
Arvio: 22.23 €/kpl
Sateenvarjo Hamfrey reversible umbrella, musta
Tuote# AP781637-10_TP41922.23 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reversible, manual umbrella with 8 panels and arm loop. With metal frame and fibreglass ribs. 190T pongee.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 192 kpl
16.
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kie...
Arvio: 0.00 €/kpl
Voimapaperikassi 80-90 g/m2 kierrekahvoilla XL, valkoinen
Tuote# 1PQ00601_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
XL-(34x20x35 cm) voimapaperikassi kierrekahvoilla. Kassi on valmistettu Euroopassa vastuullisesti hankitusta paperista (...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 61653 kpl
17.
Uma Kuulakynä FASHION K transparent...
Arvio: 1.32 €/kpl
Uma Kuulakynä FASHION K transparent SI VIS, oranssi
Tuote# 0-0134_KT-SI_VIS_50-1585_TP3621.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen FASHION KT-SI with digital foil transfer imprint on the barrel.
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Juomaserviisi Whisky Set Rockwel
Arvio: 19.38 €/kpl
Juomaserviisi Whisky Set Rockwel
Tuote# 11705000000_TP63519.38 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Whisky set with a sober design and made of glass. Including 4 glasses of 200 ml and 1 l decanter, with glass lid. Presen...
Varastosaldo: Vähintään 930 kpl
19.
Kuulakynä Ramix antibacterial b...
Arvio: 0.70 €/kpl
Kuulakynä Ramix antibacterial ballpoint pen, valkoinen
Tuote# AP721845-01_TP4190.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Antibacterial plastic ballpoint pen with blue refill. ISO 22196 compliant.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 938 kpl
20.
LIVOO Vohvelirauta, punainen
Arvio: 32.59 €/kpl
LIVOO Vohvelirauta, punainen
Tuote# DOP195_TP63432.59 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Waffle maker - Capacity : 10 pieces per session - Heart shape - Fixed plates with non-stick coating - Variable thermosta...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 36 kpl
21.
Kuulakärkikynä DANA
Arvio: 0.00 €/kpl
Kuulakärkikynä DANA
Tuote# MO6560-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätetystä alumiinista valmistettu kuulakärkikynä sinisellä musteella.
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 8956 kpl
22.
Kosketusnäytön käsine Touchscre...
Arvio: 3.45 €/kpl
Kosketusnäytön käsine Touchscreen Gloves Pigun, punainen
Tuote# 15132003000_TP6353.45 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Practical pair of children´s gloves for touchscreen devices with soft acrylic finish and fun colors. They integrate poin...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 19206 kpl
23.
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkiel...
Arvio: 0.00 €/kpl
MyKit-ensiapupakkaus lemmikkieläimille
Tuote# 1Z251503_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ihanteellinen ensiapupakkaus jokaiselle lemmikin omistajalle. Tämän pakkauksen avulla olet varautunut pieniin vammoihin ...
Väri: vihreä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
ukiyo Ukiyo Yumiko AWARE Hammam pyyhe...
Arvio: 28.77 €/kpl
ukiyo Ukiyo Yumiko AWARE Hammam pyyhe 100x180cm, musta
Tuote# P453.791_TP30928.77 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. leather print,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä kevyt, erittäin imukykyinen, hiekankestävä ja nopeasti kuivuva pyyhe on yksi parhaista ympäristökestävistä pyyhkeis...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 4551 kpl
25.
hi!dea ZIPPERS COOLER. Kylmäreppu 7 L,...
Arvio: 20.97 €/kpl
hi!dea ZIPPERS COOLER. Kylmäreppu 7 L, musta
Tuote# 92097-103_TP38120.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
300D ja 840D Jacquard vedenkestävä lämpölaukku. PEVA sisusta puhdistamisen helpottamiseksi. Sisältää kaksi lokeroa, veto...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
Selkäreppu Backpack Discovery, ...
Arvio: 6.52 €/kpl
Selkäreppu Backpack Discovery, punainen
Tuote# 19012003000_TP6356.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack in resistant polyester 600D of bold design in a varied range of colors, with zipper closure and front pocket. W...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 71298 kpl
27.
Pillerirasia Pillbox Trizone, l...
Arvio: 0.92 €/kpl
Pillerirasia Pillbox Trizone, läpinäkyvä
Tuote# 13283216000_TP6350.92 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Translucent body pill box in vivid colors. with 3 compartments and safety lock.3 Compartments
Väri: läpinäkyvä
Varastosaldo: Vähintään 100000 kpl
28.
Americano® 350 ml muki, läikytt...
Arvio: 7.63 €/kpl
Americano® 350 ml muki, läikyttämätön kansi, grippi, valkoinen, violetti
Tuote# 21069608_TP0017.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa turvallinen kierrettävä ja läikyttämätön kansi ja silikonigrippi. Kansi ei sisällä ...
Väri: valkoinen, violetti
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
29.
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, oran...
Arvio: 1.21 €/kpl
Uma Kuulakynä LINEO frozen SI, oranssi
Tuote# 0-0154_TF-SI_50-1585_TP3621.21 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with geometric changes in the barrel, transparent frosted housing and metal tip matt chrome pl...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
Ostoskassi Bag Misix, vihreä
Arvio: 6.31 €/kpl
Ostoskassi Bag Misix, vihreä
Tuote# 11153004000_TP6356.31 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Nature line bag, made of 100% hemp fabric of 200g/m2 and obtained from the Cannabis plant. These cultivation and fibre p...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 554 kpl
31.
XD Xclusive Impact AWARE RPET varkaudenesto...
Arvio: 50.85 €/kpl
XD Xclusive Impact AWARE RPET varkaudenesto 15,6" reppu kannettavalle, antrasiitti
Tuote# P762.002_TP30950.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tämä Impact kokoelma on valmistettu AWARE?-merkinnällä. AWARE? -teknologialla, aitojen kierrätettyjen kangasmateriaalien...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 2094 kpl
32.
Bodum CAFFETTIERA 1L. Kahvinkeitin 1L...
Arvio: 42.90 €/kpl
Bodum CAFFETTIERA 1L. Kahvinkeitin 1L, musta
Tuote# 34808-103_TP38142.90 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pressokahvinkeitin muovikannella. Kapasiteetti enintään 1 litra. 171 x 242 x 106...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 7081 kpl
33.
hi!dea AVOINE. Keraaminen muki 370 mL,...
Arvio: 8.24 €/kpl
hi!dea AVOINE. Keraaminen muki 370 mL, valkoinen
Tuote# 93834-106_TP3818.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. polttaminen,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Keraaminen muki. Tilavuus 370 mL. Toimitetaan rasiassa. ø90 x 85 mm | Laatikko: 111 x 115 x 87 mmProperties : Soveltuu r...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 18349 kpl
34.
San Jose -urheilukassi 30L, val...
Arvio: 14.66 €/kpl
San Jose -urheilukassi 30L, valkoinen, tummansininen
Tuote# 11974001_TP00114.66 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Urheilukassi, jossa on vetoketjullinen säilytystasku ja vetoketjullinen etutasku.600DPolyesterSilkkipainatus - eteen - 3...
Väri: valkoinen, tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 613 kpl
35.
Kuulakynä Pen Zardox, vihreä
Arvio: 1.14 €/kpl
Kuulakynä Pen Zardox, vihreä
Tuote# 15255004000_TP6351.14 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen made of aluminum, glossy finish and twist mechanism, with chrome plated accessories. Available in a wide range ...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 30452 kpl
36.
Käsipyyhe Kotto towel, punainen
Arvio: 3.24 €/kpl
Käsipyyhe Kotto towel, punainen
Tuote# AP741549-05_TP4193.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre towel, 345 g/m².
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 818 kpl
37.
Pinssit Pin Loop Solidario, sin...
Arvio: 0.63 €/kpl
Pinssit Pin Loop Solidario, sininen
Tuote# 19740019000_TP6350.63 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ribbon pin with glossy body finish in varied colors and matching color ribbon.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
38.
hi!dea LUKA. Termospullo 500 mL, punai...
Arvio: 12.30 €/kpl
hi!dea LUKA. Termospullo 500 mL, punainen
Tuote# 94615-105_TP38112.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Tuplaseinäinen termospullo ruostumatonta terästä. Tilavuus 500 mL. Toimitetaan rasiassa. ø69 x 240 mmProperties : Stainl...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 718 kpl
39.
Aurinkolasit AMERICA
Arvio: 0.00 €/kpl
Aurinkolasit AMERICA
Tuote# MO7455-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. linssitarra,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
UV400 aurinkolasit.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 29011 kpl
40.
LIVOO Jogurttilaite, harmaa
Arvio: 39.62 €/kpl
LIVOO Jogurttilaite, harmaa
Tuote# DOP156_TP63439.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yoghurt & Cheese maker - 12 glass yoghurt pots with 0.21 L capacity - 1 1,2 L capacity pot with strainers to make cheese...
Väri: harmaa
Varastosaldo: Vähintään 5239 kpl
41.
Kirjanmerkki KUMAKU
Arvio: 0.00 €/kpl
Kirjanmerkki KUMAKU
Tuote# MO6593-40_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Bambusta valmistettu kirjanmerkki juuttinarulla.
Väri: puu
Varastosaldo: Vähintään 179 kpl
42.
Korkkiruuvi Corkscrew Parples, ...
Arvio: 5.40 €/kpl
Korkkiruuvi Corkscrew Parples, musta
Tuote# 20790002000_TP6355.40 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
43.
Monivärinen kuulakynä Pen Cless...
Arvio: 0.80 €/kpl
Monivärinen kuulakynä Pen Clessin, punainen
Tuote# 16336003000_TP6350.80 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ball pen 4-in-1 with retractable push-up mechanism, classic design and solid color body in white. Soft-touch, color grip...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
44.
Jojo Yoyo Milux, valkoinen
Arvio: 1.07 €/kpl
Jojo Yoyo Milux, valkoinen
Tuote# 14418001000_TP6351.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yo-yo in resistant PS material, available in a wide range of colors. With 100 cm, curly cotton thread in white.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
45.
Uma Korostuskynä LIQEO HIGHLIGHTER ...
Arvio: 1.43 €/kpl
Uma Korostuskynä LIQEO HIGHLIGHTER PEN, sininen
Tuote# 0-0270_50-0801_TP3621.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. painatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Liquid highlighter pen-shaped with black barrel and transparent cap in writing colour.
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
46.
Taskulamppu Torch Sena, musta
Arvio: 2.03 €/kpl
Taskulamppu Torch Sena, musta
Tuote# 20491002000_TP6352.03 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
2 Leds. Hand Charge. Button Batteries Included
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
47.
vesipullo, valkoinen, musta
Arvio: 0.00 €/kpl
vesipullo, valkoinen, musta
Tuote# TBC160DP-33-4NE_TP4110.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen, musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
48.
hi!dea COLLINA. Pullo 550 mL, vihreä
Arvio: 7.07 €/kpl
hi!dea COLLINA. Pullo 550 mL, vihreä
Tuote# 94246-109_TP3817.07 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä laser,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Alumiinipullo mattapintaisella viimeistelyllä ja karabiinilla helppoa kuljetusta varten. Kapasiteetti enintään 550 ml. ø...
Väri: vihreä
Varastosaldo: Vähintään 16551 kpl
49.
hi!dea KOLKATA. Monikäyttöinen huivi, ...
Arvio: 3.43 €/kpl
hi!dea KOLKATA. Monikäyttöinen huivi, sininen
Tuote# 99080-104_TP3813.43 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Monikäyttöinen rPET-huivi (120 g/m²). 250 x 500 mmProperties : Ympäristöystävällinen tuote, EkotuoteKierrätetystä PET De...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
50.
Americano® 350 ml eristetty muk...
Arvio: 6.54 €/kpl
Americano® 350 ml eristetty muki, valkoinen, harmaa
Tuote# 21000129_TP0016.54 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksiseinäinen eristetty muki, jossa on kierrettävä kansi. Tilavuus on 350 ml. Sekoita värejä ja luo täydellinen muki. T...
Väri: valkoinen, harmaa
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
51.
Hattu Hatband Nwovenband, musta
Arvio: 0.89 €/kpl
Hattu Hatband Nwovenband, musta
Tuote# 12008002000_TP6350.89 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Non-woven ribbon for hat, in a wide range of colors. Served in cut pieces, in size 67x2,7cm.Non-Woven
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
52.
Muki Mug Belon
Arvio: 8.02 €/kpl
Muki Mug Belon
Tuote# 20153000000_TP6358.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
280 ml capacity mug in double-wall stainless steel with galvanised copper outside coating. Innovative design with glossy...
Varastosaldo: Vähintään 5000 kpl
53.
H2O Active® Eco Base 650 ml -ur...
Arvio: 7.09 €/kpl
H2O Active® Eco Base 650 ml -urheilujuomapullo kupukannella, oranssi
Tuote# 21009831_TP0017.09 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. pyöreä digitaalinen paina,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ergonomisesti muotoiltu yksiseinäinen urheilujuomapullo. Pullo on valmistettu Prevented Ocean Plastic -muovista. Muovi k...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 10000 kpl
54.
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, l...
Arvio: 1.06 €/kpl
Uma Kuulakynä SPIRIT transparent, läpinäkyvä
Tuote# 1-0765_T_01-0003_TP3621.06 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with transparent frosted housing and large clip on nubbed clip holder.
Väri: läpinäkyvä
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
55.
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SOL'S SURF UNI tuulitakki 210g SURF, oranssi
Tuote# S32000-OR_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 0kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
SOL'S SURF unisex tuulitakki vetoketjulla. Tuulenpitävä ja vettähylkivä. Kaksi vetoketjullista taskua, vetoketjullinen k...
Väri: oranssi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
56.
Uma Lyijytäytekynä ARCTIS B, purppura
Arvio: 3.05 €/kpl
Uma Lyijytäytekynä ARCTIS B, purppura
Tuote# 0-8607_B_50-0214_TP3623.05 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. kaiverrus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mechanical pencil (0.7mm) with transparent frosted or opaque housing. Metal push-button, metal clip and metal tip matt c...
Väri: purppura
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
57.
Uma Kuulakynä PREMIUM, tummansininen
Arvio: 1.75 €/kpl
Uma Kuulakynä PREMIUM, tummansininen
Tuote# 6-3000_06-0281_TP3621.75 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with mobile push-button and nickel-plated metal spring. Metal clip and decorative ring nickel-...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
58.
Uma Kuulakynä VARIO, valkoinen
Arvio: 0.85 €/kpl
Uma Kuulakynä VARIO, valkoinen
Tuote# 6-3500_06-0001_TP3620.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Retractable ballpoint pen with opaque matt housing and curved clip push-button.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
59.
Kiristysnauha reppu Drawstring ...
Arvio: 1.91 €/kpl
Kiristysnauha reppu Drawstring Bag Wizzy, valkoinen
Tuote# 15701001000_TP6351.91 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Backpack of non-woven in white color especially designed to be colored with crayons. Includes 5 cylindrical body crayons...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 50000 kpl
60.
Moore tyyppi IIR kasvomaski, va...
Arvio: 0.32 €/kpl
Moore tyyppi IIR kasvomaski, vaaleansininen
Tuote# 12202650_TP0010.32 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Graid Protection. Tyyppi IIR kasvomaski, 3 kerroksinen. Kasvomaskissa pehmeät ja joustavat korvalenkit sekä nenävarren t...
Väri: vaaleansininen
Varastosaldo: Vähintään 74900 kpl
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Miksi parhaat brändit hyödyntävät yhä enemmän painatuksin tai brodeerauksin kauttaaltaan kustomoituja brändituotteita liikelahja- ja mainoslahjavalinnoissaan? Entä kenelle ne soveltuvat parhaiten ja milloin ne eivät välttämättä ole paras vaihtoehto?
Kauttaaltaan kustomoiduilla brändituotteilla tarkoitetaan tässä tuotteita, jotka on räätälöity huolellisesti ja yksityiskohtaisesti brändin tyyliin ja viestiin sopiviksi painatuksilla, brodeerauksialla tai muilla merkintämenetelmillä jopa kauttaaltaan. Usein tuotteiden ulkoasuun ja toiminnallisuuteen on panostettu, jotta ne vastaisivat täysin brändin arvoja ja kohdeyleisön tarpeita. Kauttaaltaan kustomoidut tuotteet eivät ole massatuotantoa, vaan ne on suunniteltu ja toetutettu brändin visuaalinen identiteetti ja kohdeyleisön odotukset huomioiden.
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että huolellisesti suunniteltu, kauttaaltaan kustomoitu tuote viestii brändin sitoutumisesta korkeaan laatuun ja brändin pitkäjännitteiseen rakentamiseen. Huolellisesti kustomoitujen brändituotteiden avulla yritykset voivat luoda syvemmän, merkityksellisemmän ja erottuvamman brändikokemuksen lahjansaajille.
1. Yksilöllinen ja... Lue lisää
Colorissimo-konsepti säästä brändituotteiden suunnittelijan ja ostajan aikaa
Colorissimo-tuoteperheen konsepti on hieman poikkeuksellinen. Se perustuu liikelahjojen valikoimaan joista jokaisesta Colorissimo-tuotteesta on saatavissa sama, laaja värivalikoima. Tämä tarkoittaa sitä että oli kyse sitten sateenvarjosta, repusta, tai termoksesta, niin värimaailmat tuotteiden välillä ovat keskenään täysin identtisiä. Ja niitä värimaailmoja on monta, noin 10 eri väriä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että yrityksen on myös poikkeuksellisen helppo varmistua siitä että yritysilmeen mukaisesti brändättävät liikelahjat ja brändituotteet ovat yhtenäisen visuaalisen linjan mukaisia. Koska valikoima tarjoaa tähän valmiin konseptin, merkitsee se sitä että asiakkaalle kuluu visuaaliseen suunnitteluun huomattavasti normaalia vähemmän aikaa.
Riittää että yritys valitsee juuri sen värimaailman joka on heidän brändivärinsä mukainen, minkä jälkeen halutut tuotteet merkataan yrityksen logolla ja vips, yhdenmukainen linja syntyy itsestään. Ja silti mikään ei estä käyttämästä vain yhtä tuotetta kerrallaan. Jos jatkossa tulee tarvetta niin koko valikoima on valmiina odottamassa seuraavaa likkelahja-projektia. Ja tilaaja voi olla varma että tuotteet sopivat... Lue lisää
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?
Pop-tähti Madonna on ollut olemassa vuodesta 1984, jolloin hän julkaisi toisen albuminsa Like a Virgin. Sitä on myyty maailmanlaajuisesti yli 25 miljoonaa kappaletta. Alusta lähtien Madonna on huolehtinut tietoisesti itsensä brändäämisestä. Voisivatko liikeyritykset oppia jotain tästä?
Kyllä voivat. Madonna on tunnettu kyvystään uudistaa ja muokata brändiään ajan myötä. Hän on jatkuvasti kehittänyt musiikkiaan, tyyliään ja esiintymistään. Tämä on auttanut häntä pysymään kiinnostavana ja relevanttina nelikymmenvuotisen aikana. Liikeyritys voi ottaa oppia tästä ja pyrkiä jatkuvasti uudistumaan ja kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan vastaamaan muuttuvia asiakastarpeita.
Madonna on aina ollut tunnettu myös rohkeudestaan ja omaperäisyydestään. Hän on uskaltanut rikkoa rajoja, haastaa normeja ja tuoda esille omia näkemyksiään. Liikeyritys voi rohkeasti pyrkiä erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla ainutlaatuisia ja rohkeita tuotteita ja palveluita, jotka herättävät asiakkaiden mielenkiinnon. Liika tyytyväisyys itseensä voi ajan myötä kostautua.
Intohimoisesta ja tinkimättömästä asenteestaan musiikkiin ja esittämiseen on ollut tunnusmerkillistä... Lue lisää
Steve Jobs - myös henkilöbrändäyksen esikuva
Steve Jobs oli perfektionisti. Hänellä oli intohimo suunnitteluun. Hänen ilmiselvän Apple- ja Pixar-perintönsä lisäksi hän jätti perinnöksi esimerkin siitä, kuinka henkilöbrändi suunnitellaan. Jobsin henkilöbrändi oli yksi poikkeuksellisen vahvoista ja tunnetuimmista brändeistä. Mutta kuinka hänen henkilöbrändinsä rakentui?
Hän ensinnäkin ymmärsi, mistä henkilökohtaisessa brändissä on kyse: se on itse asiassa jokaisen ainutlaatuinen olemus ja vaikutus maailmaan. Jobs muistutti meitä, että pitää tavoitella ainutlaatuisuutta!
"Aikasi on rajallinen, joten älä tuhlaa sitä jonkun muun elämään. Älä jää ansaan dogmaattisuuteen äläkä elä vain muiden ihmisten ajattelun tulosten kanssa. Älä anna muiden mielipiteiden melun tukahduttaa omaa sisäistä ääntäsi. Ja mikä tärkeintä, uskalla seurata sydäntäsi ja intuitiotasi. Ne jotenkin jo tietävät, miksi todella haluat tulla. Kaikki muu on toissijaista." (Katkelma Steve Jobsin Stanfordin puheesta vuonna 2005 https://www.youtube.com/watch?v=UF8uR6Z6KLc, 41 miljoonaa katselukertaa)
Steve Jobsin henkilökohtainen brändi oli synonyymi innovaatiolle, luovuudelle ja yksinkertaisuudelle. Hänet tunnettiin visionäärisestä... Lue lisää
Kuinka brändi positioidaan?
Brändin positioimisella tarkoitetaan brändin aseman määrittämistä markkinoilla ja sen erottamista kilpailijoista. Se on strateginen prosessi, joka pyrkii määrittämään, millainen brändi on ja mitä se edustaa asiakkaille ja sidosryhmille. Brändin positioiminen käsittää monia eri osa-alueita, kuten brändin viestinnän, markkinoinnin ja tuotteiden kehittämisen suunnittelun.
Brändin positioiminen voi perustua erilaisiin tekijöihin, kuten brändin tarjoamaan arvoon, sen kilpailuetuihin ja kohdeyleisön tarpeisiin ja haluihin. Tavoitteena on kehittää brändistä ainutlaatuinen ja houkutteleva asiakkaille, jotta heidän on helppo tunnistaa ja valita brändi kilpailijoiden joukosta.
Brändin positioiminen on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa ja sen onnistuminen voi vaikuttaa merkittävästi yrityksen menestykseen markkinoilla.
Esimerkkejä ikonisten brändien positioinneista:
Nike: Nike on maailmanlaajuisesti tunnettu urheilubrändi, jonka brändi perustuu inspiraatioon, voimaan ja henkilökohtaisen tavoitteen saavuttamiseen. Nike onnistuu yhdistämään tuotteidensa laadun, urheilun ja elämäntavan yhdeksi kokonaisuudeksi, mikä tekee sen brändistä vahvan ja... Lue lisää
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Miksi maailman tunnetuimmat brändit, sellaiset kuten Nike, Coca-Cola, Apple, IKEA ja Amazon vahtivat brändiensä yhtenäistä visuaalista ilmettä niin tarkasti? Miksi pienempien yritysten ja brändien kannattaa tehdä sama?
Brändin tunnistettavuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista ja helpottaa sen tunnistettavuutta kuluttajien keskuudessa. Kun brändin ulkoasu on johdonmukainen ja yhtenäinen eri markkinointi- ja viestintäkanavissa, kuluttajat voivat helposti tunnistaa brändin missä tahansa ja pitää sen mielessään.
Luotettavuus ja ammattimaisuus: Yhtenäinen visuaalinen ilme lisää brändin luotettavuutta ja ammattimaisuutta. Kun yrityksen logot, värit, fontit ja muut graafiset elementit ovat johdonmukaisia kaikissa markkinointimateriaaleissa, se viestii sidosryhmille että yritys on huolehtinut kaikista yksityiskohdista ja on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista tuotetta tai palvelua.
Brändin arvon lisääminen: Yhtenäinen visuaalinen ilme voi myös auttaa lisäämään brändin arvoa. Kun brändiin liittyvät visuaaliset elementit ovat yhtenäiset ja houkuttelevat, se voi vaikuttaa positiivisesti kuluttajien käsitykseen brändin arvosta.... Lue lisää
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Brändin rakentaminen vaatii aikaa, resursseja ja investointeja. Kustannuksiin vaikuttavat eniten yrityksen koko ja toimiala, mutta kustannukset riippuvat myös muista olosuhteista kuten brändin tavoitteista, markkinoiden kilpailutilanteesta ja yrityksen käytettävissä olevista resursseista. Kaiken kaikkiaan brändin huolellisen ja pitkäjännitteisen rakentamisen kustannukset voivat olla huomattavat.
Mitä kustannuksia brändin rakentamiseen sisältyy?
Brändinrakentamiseen käytetyt kustannukset voivat sisältää esimerkiksi mainontaa, markkinointia, brändin kehittämistä, brändin viestinnän suunnittelua, yritysilmeen kehittämistä, asiakastyytyväisyyden mittaamista, henkilöstökoulutusta ja brändin ylläpitoa. On tärkeää muistaa, että brändin rakentamisen kustannukset voivat vaihdella huomattavasti eri yritysten välillä ja riippuvat monista edellamainituista tekijöistä.
Mitä sanovat tutkimukset, onko brändin pitkäjännitteinen rakentaminen siis kannattavaa? 
Brändin rakentamiseen kannattavuuden mittaaminen saattaa olla haastavaa, sillä brändin vaikutus yksittäisen yrityksen taloudelliseen tehokkuuteen on vaikeasti mitattavissa. Lisäksi... Lue lisää
Brändituotteet ja vastuullisuus
Useimmissa yrityksissä kiinnitetään yhä enenevissä määrin huomiota vastuullisuuteen. Sen lisäksi että on järkevää kantaa huolta tästä yhteisestä planeetastamme, on vastuullinen toiminta monasti suoranainen välttämättömyys myös yrityksen oman menestyksen kannalta.
Yksi vastuullisuuden ilmentymä on että osa henkilöstölahjoista on luonnonvaroja säästäviä aineettomia lahjoja. Aineeton lahja on usein lahjan saajalle mieluisa, joten sikälikin sellainen siis on kaikin puolin kannatettava valinta. Jotkut yritykset jättävät joululahjat hankkimatta ja sen sijaan muistavat hyvää tekeviä järjestöjä joululahjoituksella.
Entä liittyvätkö nämä aineettomat lahjat ja lahjoitukset brändituotteisiin? Itse asiassa varsin vähäisessä määrin. Lahjan tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa, ja miksei myös antamisen eleestä.
Brändituotteiden tehtävä sitävastoin on ratkaista konkreettisia markkinoinnin haasteita. Nämä ovat kysymyksiä joihin kaikki modernit organisaatiot joutuvat kiinnittämään huomiota, kuten:
- brändiuskollisuuden rakentaminen
- sidosryhmien sitoutuminen
- brändin tunnettuuden parantaminen
- yhteenkuuluvuuden vahvistaminen
- brändimielikuvan... Lue lisää
Brändäyksen tärkeys
Brändäys on päivän sana, mutta kuinka moni ottaa sen tosissaan, tai edes ajattelee sitä muuten kuin markkinointitoimenpiteenä? Menestyneimmillä yrityksillä on selkeä, helposti tunnistettava imago jonka jokainen Matti Meikäläinen tunnistaa sekunneissa. Miten samaa käytäntöä voi toteuttaa pienemmässä yrityksessä, pienillä resursseilla?Ensimmäisen askeleen pitäisi olla helppo. Miksi yrityksesi on olemassa? Harvoin riittää tieto siitä mitä ja miten tuotetta tai palveluasi tarjoat, kaivaudu hieman syvemmälle ja pohdi miksi haluat tarjota näitä asioita. Ymmärtämällä perimmäisen tarkoituksen yrityksessäsi sen kasvutarina, tausta ja sanoma on helpompaa kirjoittaa auki samalla vedät suuntaviivat brändillesi ja imagolle jota haluat välittää ulospäin. Miksi te olette erikoisia muista saman alan tarjoajista?Brändi ei ole yhdenmukaisten nettisivujen, esitteiden ja logon tuottamista. Nämä asiat toki auttavat, mutta valitettavan usein yrityksen imagon pohtiminen jää juuri näihin ulkoisiin tekijöihin. Brändille pitää antaa aikaa kasvaa, sen suuntaa pitää voida muuttaa jos valittu polku ei yksinkertaisesti toimi. Samalla kuitenkin radikaalit suunnanvaihdokset, ulkoasun täydellinen uusiminen... Lue lisää
Trendit 2013, osa 1: Brändituotteet
Tämä on kaksiosaisen, vuottaa 2013 koskevan, trendikatsauksen ensimmäinen osa. Jälkimmäinen osa käsittelee markkinointia, linkki siihen löytyy tämän artikkelin alalaidasta.
1) Optimismi palaa. Samalla kun talouden yleinen ilmapiiri muuttuu valoisammaksi tulee brändättyjen tuotteiden käyttö mainosmediana kasvamaan. Pitkäjännitteinen ja suunnitelmallinen markkinointi valtaa jälleen alaa. Vinkki ostajalle: Ennakoi tilanne ja tee kuten esim Facebook, Google ja Apple. Ne ovat hiljattain päättäneet uusista panostuksista brändättyhini tuotteisiinsa (klikkaa linkkejä).
2) Tekniikka jyrää kuluttajapuolella. Forrester arvioi että tabletti-tietokoneiden myynti jatkaa kasvuaan vielä usean vuoden. Palvelut lisääntyvät, nopeus ja luotettavuus parantuu. Pian kaikilla on tabletti, samoin kuin yhä hienompi älypuhelin. Vinkki ostajalle: Panosta uusimman elektroniikan oheistuotteisiin niin et voi mennä vikaan.
3) Suositusta kuluttajatuotteista brändättäviä versioita. Nopeutunut tuotekehitys, samoin kuin tuotanto ja logistiikka takaavat sen että suosituista kuluttajatuotteista saadaan yhä nopeammin brändättäviä versioita yritysten markkinoinnin tarpeisiin. Vinkki ostajalle:... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Mainostekstiilit, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut