TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Toimiston brändäys edullisesti

 

Toimisto joka on brändätty yrityksen visuaalisen ilmeen ja identiteetin, ennen kaikkea logon ja värimaailman, mukaisesti, hyödyttää yritystä monella tavalla. Toimistolla vieraileva asiakas saa ammattimaisen kuvan yrityksestä ja brändimielikuva välittyy kirkkaammin. Yleisvaikutelmaksi jää että kyseessä on yritys joka rakentaa brändiään pitkäjännitteisesti. Sama pätee omaan henkilöstöön. Brändätty toimisto auttaa henkilöstöä sitoutumaan brändiin ja sen tavoitteisiin. Yhteishenki paranee ja kaikkien on helpompi kokea kuuluvansa samaan tiimiin.

Kuinka brändätä toimisto pienellä budjetilla?

Jos yrityksen on mahdollista panostaa sistusarkkitehtiin, viherseiniin ja yhdenmukaiseen brändi-identiteetin mukaiseen sistustukseen, on tilanne hyvä. Näillä keinoilla sekä henkilöstön että vieraiden on helppo omaksua toimistoympäristön välittämä brändiviesti. Mutta tarvittaessa on mahdollista tulla toimeen myös huomattavasti pienemmällä budjetilla. Toisinaan pienemällä budjetilla toteutettu brändäys saattaa jopa lisätä katu-uskottuvuutta, toimialasta ja tilanteesta riippuen. Esimerkiksi luovalla alalla toimiva yritys saattaa jopa hyötyä boheemimmasta vaikutelmasta, tai startup yritys joka haluaa välittää vaikutelman tekemisen meninigsitä niin rahoittajille kuin yhteistyökumppaneille.

Ohessa vinkkejä kuinka toimiston brändäyksen voi tehdä nopeasti, helposti ja edullisesti.

  • Ole vieraanvarainen ja kiinnitä huomiota ihmiseen. Se kertoo vierailijalle että osaatte kuunnella asiakasta ja markkinoita. Tarjoa kahvia yrityksen logolla varustetusta mukista ja ojenna se suoraan käteen jos mahdollista.
  • Vastaanottotiskillä kulhossa tarjottavat makeiset yrityksen logolla ovat myös tapa osoittaa vieraanvaraisuutta. Pieni annos sokeria saattaa lisäksi virkistää ja parantaa kokouksen tehokkuutta.
  • Kun opastat vierasta toimiston läpi ei ole pahasta jos vieras huomaa että yrityksessä kiinitetään huomiota tietoturvaan. Pienet webcam suojat jotka ovat käytössä viestivät että tietoturvaan kiinnitetään huomiota pieniä yksityiskohtia myöten. Muistitikkujen käyttöä puolestaan voi välttää. Hyödyllisyydestään huolimatta ne saattavat muistuttaa tietoturvaan liittyvistä riskeistä.
  • Pöydillä mahdollisesti näkyvät yhtenäiset termosmukit ja juomapullot viestivät ahkerasta työnteosta. Tällä toimistolla tehdään paljon töitä, nesteytystä unohtamatta.
  • Siellä täällä näkyvät hupparit henkilöstön päällä, tietenkin yhtenäisiä ja yrityksen painatuksella, samoin kuin t-paidat painatuksella, luovat yhteishenkeä ja vahvistavat muistikuvaa brändin visuaalisesta ilmeestä.
  • Kokoushuoneen pöydällä mukissa olevat riittävän laadukkaat mainoskynät ovat osa ammattimaista kokoustamista ja muistuttavat brändi-ilmeestä. Asiakasta voi ohimennen kannustaa ottamaan mainoskynä mukaansa muistoksi vierailusta. Parhaassa tapauksessa n 1 euron arvoinen kynä muistuttaa yrityksen brändistä pitkään.
  • Saako asiakas lähtiessään mukaansa aineistoja? Esitteitä, mallikappaleita, näytteitä? Logolla brändätty painettu kangaskassi on kätevä aineistojen kuljettamiseen, ja taas asiakkaalle jää omaan käyttöön edullinen muisto tapaamisesta.
  • Haluatko antaa vierailulle loppusilauksen? Eteisessä tai vastaanottotiskin äärellä oleva kori jossa on tarjolla yrityksen logolla tai painatuksella varustettuja sateenvarjoja ovat tehokkaita brändityökaluja. Ne viestivät välittämistä vaikka eivät edes tulisi käyttöön, ne toimivat suurina mainoksina, ja sateen sattuessa vierailupäivälle ne saattavat pelastaa asiakkaasi päivä.


Lue lisää:

Aiheeseen liittyviä tuotteita


Julkaistu kategoriassa Brändäys, Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit, Neuvot ja vinkit, kirjoittanut Jan von Heiroth 1.4.2023


Tuoreimmat kirjoitukset
Talencon vuosien mittaan laajentunut tuote- ja palveluvalikoima
Mitä kannattaa pitää mielessä ennen mainoslahjojen hankkimista
Bränditietoisuuden lisääminen yrityslahjoilla
Mainoslahjat messuilla ja tapahtumissa: lahjojen tehokkaan käytön salaisuudet
Liikelahjojen trendit 2024: mitä odottaa tulevaisuudessa


Aiheeseen liittyvää


Aiheet
Ajankohtaista (22)
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (21)
Brändäys (25)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (50)
Brändituote-palvelut (9)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (8)
Giveaway-tuotteet (12)
Henkilöstölahjat (17)
Jakolahjat (3)
Joulu (13)
Kestävä kulutus (9)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (12)
Liikelahjat (41)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (178)
- Tästä löydät laajan kokoelman liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsitteleviä artikkeleita. Saat ajankohtaisia uutisia, vinkkejä, ja ideointia erilaisiin markkinointia sivuaviin tilanteisiin. Käsittelemme myös brändäystä, kestävää kulutusta ja henkilöstölahjoja. Tarjolla on laaja valikoima tietoa ja suosituksia liikelahjoista sekä brändituotteiden hyödyntämisestä markkinoinnissa.Logotuotteet (5)
Mainoslahjat (31)
Messulahjat (13)
Messut (9)
Myyntituotteet (5)
Neuvot ja vinkit (53)
Oheistuotteet (3)
Profiilituotteet (3)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (1)
Promotuotteet (7)
Sitouttaminen (17)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (17)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (11)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (3)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (10)
VIP lahjat (3)
Yrityksen joululahjat (17)
Yrityksen kesälahjat (8)
Yritysilme (9)
Yrityslahjat (31)
yritystekstiilit (15)
Yritysten kilpailu (2)



väliviiva