on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 
spacer

Lahjakortit yrityksille joululahjaksi


Lahjakortti on nopea, helppo ja monipuolinen ratkaisu yrityksen joululahjaksi tai miksei ympärivuotiseksi liikelahjaksi. Lahjakortti on myös erinomainen palkinto esim myyntikilpailuissa. Vaihtoehtoja löytyy runsaasti, kysy meiltä, autamme löytämään juuri sinun tarpeisiin sopivan ratkaisun, tai selaa oheisia esitteitä. Alla löydät esimerkkejä tarjoamistamme brändeistä, mutta kauttamme saat myös paljon muita.




Brändit



RFX







Lahjakorttiko yrityksen joululahjaksi? Näkökulmia puolesta ja vastaan.

On monia syitä miksi lahjakortti voi olla hyvä vaihtoehto yrityksen joululahjaksi tai liikelahjaksi. Silti, vaikka lahjakortti on voi olla houkutteleva vaihtoehto, on hyvä olla tietoinen tilanteista joissa se ehkä ei ole paras liikelahjavaihtoehto. Ohessa lyhyesti muutama näkökulma puolesta ja vastaan.

Lahjakortti antaa vastaanottajalle mahdollisuuden valita haluamansa tuotteen tai palvelun, mikä tekee siitä joustavan ja monelle tervetulleen lahjan. Lahja miellyttää saajaa, koska hän voi itse valita sen omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Tämä saattaa olla arvokasta koska kun kaappitilaa on vähän, on tarpeeseen tuleva lahja vastaanottajalleen sitä arvokkaampi. Lahjakortti sopii varmemmin kaikille.

Antajalle lahjakortti on myös hyvä valinta. Lahjakortin hankkiminen ja jakaminen on helppoa ja vaivatonta, valintaan voi käyttää vähemmän aikaa ja lahjakortin arvon voi valita melkoisen vapaasti. 

Mitkä siis ovat lahjakortin heikkoudet? Lahjakortti voi antaa vaikutelman siitä, että lahjaa ei ole ajateltu, vaan on valittu "helppo ratkaisu". Koska lahjan voi ajatella olevan jossain määrin persoonaton, ei lahjakortti näin ollen välttämättä herätä samoja... Lue lisää


Milloin henkilökunnalle joululahjaksi annetut lahjakortit ovat verovapaita?

Monessa yrityksessä on tapana antaa henkilökunnalle, asiakkaille tai muille sidosryhmille sesonkilahjoja, kuten joululahjoja tai kesälahjoja. Minkä edellytysten täytyy täyttyä jotta henkilöstölahjan voi antaa Suomessa verovapaasti? Tässä puhumme yrityksen antamista joululahjoista, mutta säännöt koskevat kaikkia yrityksen henkilökunnalleen antamia lahjoja.

1. Yrityksen antaman henkilöstölahjan tulee olla kollektiivinen.

Tämä tarkittaa sitä että sen on oltava samanlainen joko koko henkilöstölle tai vähintäänkin tietylle ryhmälle, kuten esimerkiksi tietylle osastolle, tietylle ikäryhmälle tai vaikka tietylle sukupuolelle. Kun yritys antaa saman jouluahjan koko henkilöstölle samanarvoisena, täyttyy Verohallinnon edellytys lahjan kollektiivisuudesta.

2. Lahjan arvo ei saa ylittää 100 euroa

Yrityksen henkilöstölleen antaman joululahjan alv:n sisältävä arvo saa  olla enintään 100 € per vuosi per henkilö. Mikäli työnantaja antaa vuoden aikana useita lahjoja työntekijöilleen, voi näiden yhteenlaskettu arvo olla enintään tuo 100 euroa.

3. Yrityksen antaman joululahjan tulee olla työnantajan valitsema

Lahjoja voivat olla... Lue lisää


Näin ideoit yrityksen liikelahjat syksyksi

Yrityksen visuaalisen ilmeen mukaisesti kustomoidut liikelahjat ja muut brändituotteet ovat markkinoinnin ja viestinnän hyödyntämiä työkaluja. Liikelahjojen avulla halutaan saavuttaa konkreettisia tavoitteita. Tavoitteista ja kohderyhmistä riippuen voidaan liikelahjat jakaa kolmeen eri kategoriaan: asiakaslahjat, henkilöstölahjat ja mainoslahjat. Koska tavoitteet eroavat toisistaan on niitä syytä käsitellä erikseen.

Liikelahjoja ideoitaessa on siis kiinnitettävä huomiota kohderyhmiin ja niille kulloinkin asetettuihin tavoitteisiin.

Asiakaslahjat

Asiakaslahjat ovat tarkoitettu annettavaksi yrityksen asiakkaille tai yhteistyökumppaneille ja muille sidosryhmille. Ne ovat osa yrityksen markkinointistrategiaa ja pyrkivät edistämään asiakassuhteita sekä lisäämään tyytyväisyyttä ja brändiuskollisuutta.

Kuinka brändiuskollisuus syntyy? Brändiuskollisuus syntyy brändin ja sen sidosryhmien vuorovaikutuksesta. Aito vuorovaikutus edellyttää että brändin arvot kohtaavat sidosryhmien arvojen kanssa, ja että brändi on läsnä sidosryhmien arjessa muistuttamassa näistä yhteisistä arvoista.

Kun brändi, logolla varustetun asiakaslahjan muodossa, on... Lue lisää



Katso myös: Henkilöstölahjat